Gå til innhold

Traume reaksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er som det detter en betongvegg foran fornuften og jeg er i ett helvetes fengsel, jeg skriker og griner og jeg får sterke tvangstanker, hele dagen blir ødelagt, og når jeg er kommet ut av helvete så føler jeg meg helt utmattet og deprimert. 

Jeg utmattet og deprimert nå og føler meg veldig veldig alene og trist. Noen andre som har hatt det slik?

Anonymkode: 12d16...e70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil sende deg en stor klem selv om det ikke hjelper stort 💔 

Jeg har hatt det sånn i mange år, men har det veldig bra nå. Får du noen form for hjelp? 

Anonymkode: 1b832...9db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil sende deg en stor klem selv om det ikke hjelper stort 💔 

Jeg har hatt det sånn i mange år, men har det veldig bra nå. Får du noen form for hjelp? 

Takk💕 Har akkurat begynt å gå til psykolog, håper det vil hjelpe meg. Hvordan ble du bedre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk💕 Har akkurat begynt å gå til psykolog, håper det vil hjelpe meg. Hvordan ble du bedre?

Så bra, håper virkelig det hjelper deg masse, for sånn fortjener du ikke å ha det ♥️ Det er ufattelig vondt 😔 Jeg følte jeg var fanget alene i et sort stort hull. Skreik, ropte, gråt og det var så ufattelig smertefullt. Men nå er jeg heldigvis ute av dette hullet og har ikke slike smerter lengre. 

Jeg har gått hos psykolog med stabiliserende terapi og begynte rundt jul med traumebehandling. 10 år før dette gikk jeg på et overgrepssenter hvor jeg fikk mye god hjelp. Det var etter det at jeg fikk det mye bedre, men ikke helt bra. Så derfor startet jeg hos psykolog for å komme meg helt igjennom alt. Jeg tok også tatt tak i livsstilen min som trening, kosthold, hobbyer osv etter jeg fikk verktøy av psykologen til å klare det. Hverdagen min er utrolig mye enklere, bedre og jeg føler meg mer lykkelig. Nå er det jo ikke sikkert dette er veien for deg, men ønsker bare å si at det kan bli veldig mye bedre med riktig hjelp ♥️ og aldri gi opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...