AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg er sånn et fjols og så fjern. Her kommer en nydelig fyr på besøk, langt out of my league, en skikkelig fyr, hel ved, som er intr i MEG. så fjerner jeg helt ut. Jeg blir så perpleks og satt ut og "skremt" av å treffe han. Så ordentlig og så PEN, med interesser og livsstil midt i blinken ... Jeg får ikke kalde føtter, men det er mer et jeg får så akutt dårlig selvfølelse, at jeg ikke er worthy..... at jeg ikke tør be han inn på kaffe....og samtalen føler jeg bare blir ....krøll på tunga... Når jeg egentlig bare vil bli mer kjent med han...han kjørte hit, 40 min tur.... vi skravlet litt ute i parken, en halvtimes tid....men jeg ba han aldri med opp til meg, han bare kjørte hjem. Noe jeg tror kanskje han trodde skulle skje...Men så turde jeg liksom ikke... DUMME MEG. Bør jeg ringe og forklare? Sende mld? Anonymkode: 64473...f0c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er sånn et fjols og så fjern. Her kommer en nydelig fyr på besøk, langt out of my league, en skikkelig fyr, hel ved, som er intr i MEG. så fjerner jeg helt ut. Jeg blir så perpleks og satt ut og "skremt" av å treffe han. Så ordentlig og så PEN, med interesser og livsstil midt i blinken ... Jeg får ikke kalde føtter, men det er mer et jeg får så akutt dårlig selvfølelse, at jeg ikke er worthy..... at jeg ikke tør be han inn på kaffe....og samtalen føler jeg bare blir ....krøll på tunga... Når jeg egentlig bare vil bli mer kjent med han...han kjørte hit, 40 min tur.... vi skravlet litt ute i parken, en halvtimes tid....men jeg ba han aldri med opp til meg, han bare kjørte hjem. Noe jeg tror kanskje han trodde skulle skje...Men så turde jeg liksom ikke... DUMME MEG. Bør jeg ringe og forklare? Sende mld? Anonymkode: 64473...f0c Hvor gamle er dere? 😅 når traff du han? Anonymkode: 94f8e...36b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Send ham en melding, med link til hovedinnlegget, bare for å se hva som skjer. Vi trenger flere gode historier her. M50 Anonymkode: 07f6a...ba6 1
Gjest Skogsalv Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Du kan jo sende en melding om at det var hyggelig, og at dere bør gjenta det 🙂 At han ikke ble bedt med hjem på 1.date, trenger ikke være negativt i det hele tatt. Tvert imot . Lykke til ❤
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Det har ikke noe å bety. Liker han deg, er han med på neste date, liker han deg ikke, skal du være glad du ikke investerte mer i han. Har han tatt kontakt med deg siden dere møttes? Anonymkode: 13f52...bb9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har ikke noe å bety. Liker han deg, er han med på neste date, liker han deg ikke, skal du være glad du ikke investerte mer i han. Har han tatt kontakt med deg siden dere møttes? Anonymkode: 13f52...bb9 Ja, absolutt. Vi snapper og melder jevnt. Han er fortsatt med. ;.D Jeg fikk forklart litt. Anonymkode: 64473...f0c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Skogsalv skrev (10 timer siden): Du kan jo sende en melding om at det var hyggelig, og at dere bør gjenta det 🙂 At han ikke ble bedt med hjem på 1.date, trenger ikke være negativt i det hele tatt. Tvert imot . Lykke til ❤ Det var date 2 da, men vi har fortsatt kontakt og stemningen er god. Anonymkode: 64473...f0c
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det var date 2 da, men vi har fortsatt kontakt og stemningen er god. Anonymkode: 64473...f0c Ok 🙂 Da kan du jo invitere ham inn neste gang. Det ville vært naturlig. Ta det som det kommer ❣
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Den du skriver om kunne vært meg. Det er så lenge siden jeg var på markedet at jeg tar det forsiktig. Er nesten litt tilbakeholden, selv om jeg vil veldig. Jeg er ikke vant til pulings på første date etc. Anonymkode: 871bb...b61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå