Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket tydelig de siste ukene at jeg lett kan bli sjalu dersom han jeg holder på med snakker med andre jenter på fest osv. jeg gjør ikke noe ut av det, er ikke kontrollerende eller sjefete, holder det inne i meg. Jeg tror den store usikkerheten kommer av at vi ikke har snakket om eksklusivitet enda, selv om jeg er veldig sikker på hvor vi står (og kjenner han veldig godt og vet han ikke er typen som legger seg etter hvem som helst) er det fortsatt en liten stemme i meg som sier hvis om/ dersom bla bla bla. 

jeg har innsett hvor usikker jeg er på meg selv, og jeg hater det. jeg vet det er irrasjonell tankegang: bare fordi jeg synes han er digg betyr ikke det at alle andre jenter i rommet synes det samme. 

hva kan jeg gjøre for å få følelsene under kontroll? Det verste med sjalusien er hvordan jeg får meg selv til å føle meg så dårlig, sammenligner meg med andre jenter og tror aldri jeg er bra nok, selv om han gir meg den bekreftelsen og jeg vet tankene er irrasjonelle. Vi er unge studenter, ja, som dere sikkert kan forstå ut av teksten. 

Anonymkode: 345e3...b32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje gammel, men jeg skjønner meg ikke på disse mellomfase-greiene. Enten er man vel sammen, eller ikke sammen? Jeg kan skjønne noen dager eller uker hvor ting avklares, men om man går så lenge at det blir tid til å gruble noe særlig, hadde jeg rusla min vei forlengst. Gidder ikke å binde meg til folk som ikke er keen på det samme. 

Anonymkode: d7111...4fd

• Liker 2
Skrevet

Kan være greit å avklare om at han ser for seg en fremtid med deg eller om dette bare er moro skyld? De fleste vet det tidlig. Du virker jo  vite det allerede. Hva med han? Har du spurt? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...