Gå til innhold

Hva gjør dere i fritiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva folk gjør på i fritiden (når det ikke er Coronarestriksjoner), eller hva dere savner mest nå når dere ikke kan gjøre som vanlig? Hva gjør dere for å holde deres egen livskvalitet oppe? 

Anonymkode: 2c601...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Crossfit, svømming (organisert), reiser, treffer venner ute på restaurant, kjører motorsykkel, står på ski, reiser, jogger, går tur, lager mat, strikker, konserter

Anonymkode: e8567...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som nå bare litt mer ute med venner og på barer i helgene på dagtid. 

 

Tiden går i gitar, bass, spill med venner online for å holde det sosiale litt ved like, matlaging og utprøving, youtube, mye netflix. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller på KG.

Anonymkode: bd1c2...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kronisk syk da, og derfor har en del av hobbyene mine blitt tatt fra meg på den måten.

Det jeg gjør er strikke, se tv-serier, spille litt på ps4 og over nett med venner. Jeg tegner litt, og jeg planlegger. 

Anonymkode: 8de22...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saph

Jeg syns det er gøy med kulturstier og historiske steder ute i naturen. Syns det er kjedelig å gå tur uten mål og mening, så det passer meg perfekt. Utover det, lesing, tegning, maling, spilling, baking, utforske småsteder og besøke severdigheter. Roadtrip med tog. Og så liker jeg å jobbe meg gjennom lister. Sånne topp ti skumleste filmer, top ti populære album, topp ti klassikere etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tegner/maler, puttler på i jornal bullet'en min, glo på serier, elsker å gå tur og kan ta meg lange dagsturer i naturen, trening med hund, klatring, yoga, lese bøker, scrolle på nettet som på kg, etsy, YouTube osv.

Det jeg savner mest er nok klatring og klatremiljøet, men også konsert livet..  Og det å ta seg en spontan øl på byen når en ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (2 timer siden):

Tegner/maler, puttler på i jornal bullet'en min, glo på serier, elsker å gå tur og kan ta meg lange dagsturer i naturen, trening med hund, klatring, yoga, lese bøker, scrolle på nettet som på kg, etsy, YouTube osv.

Det jeg savner mest er nok klatring og klatremiljøet, men også konsert livet..  Og det å ta seg en spontan øl på byen når en ønsker.

Yoga hjemme? 😊
 

klatring har jeg egentlig hatt lyst til å starte med, men det er kanskje ikke noe for en overvektig person? 😆

Anonymkode: 2c601...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er gøy med kulturstier og historiske steder ute i naturen. Syns det er kjedelig å gå tur uten mål og mening, så det passer meg perfekt. Utover det, lesing, tegning, maling, spilling, baking, utforske småsteder og besøke severdigheter. Roadtrip med tog. Og så liker jeg å jobbe meg gjennom lister. Sånne topp ti skumleste filmer, top ti populære album, topp ti klassikere etc.

Skulle ønske vi hadde tog her. Jeg elsker tog… ❤️

Anonymkode: 2c601...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er kronisk syk da, og derfor har en del av hobbyene mine blitt tatt fra meg på den måten.

Det jeg gjør er strikke, se tv-serier, spille litt på ps4 og over nett med venner. Jeg tegner litt, og jeg planlegger. 

Anonymkode: 8de22...891

Høres litt ut som det jeg gjør allerede 😊

Anonymkode: 2c601...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er kronisk syk da, og derfor har en del av hobbyene mine blitt tatt fra meg på den måten.

Det jeg gjør er strikke, se tv-serier, spille litt på ps4 og over nett med venner. Jeg tegner litt, og jeg planlegger. 

Anonymkode: 8de22...891

Høres litt ut som det jeg gjør allerede 😊

Anonymkode: 2c601...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...