AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg er en jente på 24 som i over 1 år har hatt et hemmelig forhold til en gift mann på 30 som er far til 2 skjønne jenter. Men han og kona er glidd fra hverandre sier han, det dårlige forholdet var en viktig grunn til at vi innledet vært forhold. Han sier at han vil forlate henne straks barna blir litt større og være med meg resten av livet, men nå er jeg blitt gravid med hans barn( det er helt sikkert hans) og vil gjerne at han framskynder skilsmissen og velger meg, ellers vil jeg ikke føde hans barn. Anonymkode: 39464...ea4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Han har mange ord, men han har lite handling. Han kommer ikke til å skille seg fra kona fordi du er gravid. ps: du er 24 år og dermed en kvinne, ikke jente. Ung kvinne om du foretrekker det. Anonymkode: 03b05...b38 18
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Jeg sier som dr. phil: gjør han det med deg, vil han gjøre det mot deg. Anonymkode: 9f0b6...3df 12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Vil du noen gang kunne stole på denne mannen? Anonymkode: 66435...ee0 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Jeg forstår ikke at dere går etter slike typer, han er utro mot kona. Tror du han kommer til å være trofast mot deg? Hilsen mann som ikke forstår logikken! Anonymkode: 70671...e63 9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Ta abort og kom deg vekk fra mannen og familien. Anonymkode: b2dd8...a94 10
Gjest laPistola Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 Hva mener du, at hvis han ikke skiller seg tar du abort? Er vel sannsynligvis det han vil..
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 ‘ Han sier at han vil forlate henne straks barna blir litt større og være med meg resten av livet’ 😂🤣🤣 At folk fortsatt faller for den der. Utrolig👌🏻😂 Anonymkode: e30b5...08c 10
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Er det noe du lurer på, TS? Eller mener du at dette er essensiell informasjon for kvinneguidens lesere på noen måte? Anonymkode: b073b...024 2
Gjest O.G. Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en jente på 24 som i over 1 år har hatt et hemmelig forhold til en gift mann på 30 som er far til 2 skjønne jenter. Men han og kona er glidd fra hverandre sier han, det dårlige forholdet var en viktig grunn til at vi innledet vært forhold. Han sier at han vil forlate henne straks barna blir litt større og være med meg resten av livet, men nå er jeg blitt gravid med hans barn( det er helt sikkert hans) og vil gjerne at han framskynder skilsmissen og velger meg, ellers vil jeg ikke føde hans barn. Anonymkode: 39464...ea4 Du har blitt løyet til av denne mannen fordi han ville ha seg litt utenomforholdlig vagina. Gratulerer med graviditeten.
Hippogriff Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Høres ikke akkurat ut som en vinnersak for deg uansett hvem av dere han velger. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har ei venninne som opplevde akkurat det samme som deg. Hun holdt på med en gift småbarnsfar som lenge lovet at han skulle gå fra kona så snart barna ble større, at det gikk så dårlig med kona og bla bla bla.. De holdt på i 2 år og den en eneste grunnen til at det ble slutt mellom han og kona var fordi hun oppdaget utroskapet og kastet han ut. Han flyttet rett inn til vennina mi og trøstet seg hos henne. Hun var aldri bra nok før han ble kastet ut hos kona. Venninnen min ble gravid bare et halvt år etter at han flyttet inn hos henne og de har nå et barn på straks 1 år sammen. Hun har betrodd seg etter et par glass vin at hun i starten følte at hun hadde vunnet han, men at ethvert som hverdagen innhentet dem, med nyfødt baby og samvær med de andre barna, så ble hun mer og mer betenkt og usikker på om hun kan stole på han. Når han så lett var utro mot kona si med henne. Det endte med at hun har snoket på telefonen hans og har funnet ut at han sender meldinger og snapper med ei ny jente, sier at det går dårlig mellom dem osv.. Hvis han bedrad familien sin med deg så kan han like godt gjøre det samme mot deg. Jeg ville ikke ha fått barn med han og fortsatt forholdet om jeg var deg. Anonymkode: 5a2bc...caa 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 Å herregud... en notorisk utro drittsekk!!! Klassiker!!! Våkn opp ..... han kommer ikke til å bli hos deg. Og hvis det skjer, vil han også bedra deg. Er det et slik liv du ønsker? Det samme skjedde meg, da jeg var 20. han gikk fra kona si for meg, vi fikk barn, men oppdaget at han var notorisk utro mot meg og. Og slik er han med alle de andre etter meg også. Slike menn vil ha mer og mer og blir aldri fornøyd fordi de har et alvorlig problem med seg selv. Good luck. Jeg er 29 idag, og vil aldri råde ei ung jente om å gå for en opptatt mann. Hallo? Han har gjort deg gravid mens han er familiefar! Hva sier det deg om han???? En uansvarlig skitten kuk. Anonymkode: 712fd...7f7 1
Blomsterpotta Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 For ett dumt nek du må være som vil innlede ett forhold til en gift mann. At aldri folk lærer. Skyld deg selv om du blir alenemor og han ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 De som går er ute av døra på 14 dager......Han bare lurer deg. Anonymkode: 77594...dc6 2
Gjest Skogsalv Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 Kjære TS ❤ Før du velger hva du gjør ifht barnet og krever av ham,så vit at fra man tar ut seperasjon, til man er skilt,så må det gå ett år! Så han vil uansett ikke være skilt til du har termin . Om du velger å beholde barnet,så klarer du det med eller uten ham . Men det er helt annet liv...Så forstår at du tar mange ting i betraktning 🌷 Det finnes støtteordninger osv. Men alt dette vet du sikkert. Du har ingen enkel situasjon nå, så jeg skal ikke prate moral eller gi råd. Kun sende deg en styrkeklem !
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har vært i dine sko. Han hadde aldri noen intensjon om å dra. Bare løgn. Da kona fant ut om oss, droppet han meg øyeblikkelig. Anonymkode: 497b9...492 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #20 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er en jente på 24 som i over 1 år har hatt et hemmelig forhold til en gift mann på 30 som er far til 2 skjønne jenter. Men han og kona er glidd fra hverandre sier han, det dårlige forholdet var en viktig grunn til at vi innledet vært forhold. Han sier at han vil forlate henne straks barna blir litt større og være med meg resten av livet, men nå er jeg blitt gravid med hans barn( det er helt sikkert hans) og vil gjerne at han framskynder skilsmissen og velger meg, ellers vil jeg ikke føde hans barn. Anonymkode: 39464...ea4 Her må du bare ta et valg, enten bli 100% alenemor eller ta abort. Han kommer aldri til å velge deg, gravid eller ikke. Har du fortalt han at du er gravid? Vil nok tro at det skremmer han såppas at han kutter kontakten om en stund. Typisk utro menn. Anonymkode: 0d42a...722 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå