Gå til innhold

Redd daten skal synes jeg er for tykk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal snart treffe en mann som jeg har snakket en del med. Til nå har jeg kun sendt bilder av ansiktet, typ skulder og opp så han har aldri sitt kroppsfasongen min. Jeg er ikke veldig tykk men ikke tynn heller, og er redd for å møte han pågrunn av dette og at han ikke liker kroppen min. Jeg vet ikke om han forventer å møte noen som er veldig tynn. Eller tenker han gjerne ikke over det, siden jeg aldri har sendt noe helfigurbilde? Noen som har noe erfaring? Burde jeg bare sende bilde der kroppen og viser?

Anonymkode: 047e5...50d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei, jeg skal snart treffe en mann som jeg har snakket en del med. Til nå har jeg kun sendt bilder av ansiktet, typ skulder og opp så han har aldri sitt kroppsfasongen min. Jeg er ikke veldig tykk men ikke tynn heller, og er redd for å møte han pågrunn av dette og at han ikke liker kroppen min. Jeg vet ikke om han forventer å møte noen som er veldig tynn. Eller tenker han gjerne ikke over det, siden jeg aldri har sendt noe helfigurbilde? Noen som har noe erfaring? Burde jeg bare sende bilde der kroppen og viser?

Jeg tenker at dersom du er bekymret, så er du antakelig «tjukkere enn du har utgitt deg for». Du bør sende helfigurbilde før daten.

Anonymkode: c3787...b08

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at dersom du er bekymret, så er du antakelig «tjukkere enn du har utgitt deg for». Du bør sende helfigurbilde før daten.

Anonymkode: c3787...b08

Eller så er hun bare "typisk dame", og føler at hun ser ca 20 kg tykkere ut enn hun er. 

Anonymkode: a9437...882

• Liker 12
Gjest Benni9
Skrevet (endret)

.

Endret av Benni9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bryr seg om det er han uansett ikke verdt å samle på...

Anonymkode: 3eaa7...e32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta på noen pene, komfortable klær på daten. Da viser du deg fra din beste side og kan slappe av. 

Du ser ut som du gjør. 

Anonymkode: e03e8...f88

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Eller så er hun bare "typisk dame", og føler at hun ser ca 20 kg tykkere ut enn hun er. 

Anonymkode: a9437...882

Serlig. Gjør typisk damer dette i 2021?

Endret av ntrane
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk at du skal like hans utseende og kropp også. Er ikke bare han som skal like og bedømme 😉

Anonymkode: ff8f6...8ea

• Liker 1
Skrevet

Jeg har samme redselen hver gang. Aldri skjedd at de har reagert. Men får høre at jeg er fin på ulike måter hver gang. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ntrane skrev (33 minutter siden):

Serlig. Gjør typisk damer dette i 2021?

Ja, i 2021 også.... Veldig mange - særlig slanke damer! - som har kjempekomplekser fordi de føler seg så store. Se tråden om hun som tror hun har tjukke lår, f eks. Helt forvridde selvbilder, dessverre. Jeg veier 100 kg + og har et bedre forhold til kroppen min enn mange som veier halvparten...:

Anonymkode: c2176...d1e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvskading å date menn som ikke har sett deg i helfigur hvis du er litt overvektig. Hva er poenget med å ikke vise bilde i helfigur hvis du er redd hva han synes irl?

Anonymkode: 5c99d...1ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Jadzia skrev (23 minutter siden):

Jeg har samme redselen hver gang. Aldri skjedd at de har reagert. Men får høre at jeg er fin på ulike måter hver gang. 

Hver gang? Hvis du har fortsatt å date, har det vel hatt litt å si selv om ingen har kommentert det direkte?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker av erfaring, det er lite som byr meg mindre imot enn å date ei dame som ser helt annerledes ut irl enn hva bildene viste. En date er ikke en blind-date og jeg ville aldri sjekket opp ei dame ute på byen(som vi gjorde i gamle dager...) som bare viste ansiktet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor orker jeg ikke bruke dating apper. 

Anonymkode: ef027...5a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hver gang? Hvis du har fortsatt å date, har det vel hatt litt å si selv om ingen har kommentert det direkte?

Fordi det hender det ikke klaffer og man går videre til en ny person

AnonymBruker
Skrevet

Du bør laste opp et nytt helfigurbilde til profilen din som viser deg sånn som du er. Så slipper du å utsette deg for menn som bare liker tynne damer. Noen liker faktisk frodige damer, men alle gjør ikke det og det er like greit å sile dem ut først som sist.

Eventuelt skrive høyde og vekt i profilen. Personlig hadde jeg ikke brydd meg om en kvinne var litt tykk.

Anonymkode: 195f1...c4c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker frodige damer, men de må være frodige på rette måten ! Det er altfor mange som ikke viser seg selv i helfigur !

Anonymkode: 34c5a...59f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du bør laste opp et nytt helfigurbilde til profilen din som viser deg sånn som du er. Så slipper du å utsette deg for menn som bare liker tynne damer. Noen liker faktisk frodige damer, men alle gjør ikke det og det er like greit å sile dem ut først som sist.

Eventuelt skrive høyde og vekt i profilen. Personlig hadde jeg ikke brydd meg om en kvinne var litt tykk.

Anonymkode: 195f1...c4c

Ts. Her.   Hei, ja det gjorde jeg for litt siden, Fra ca. Rumpa og opp😂 usikker på om han har vært inne og tittet siden vi snakker på snap nå.. 

AnonymBruker
Skrevet

Man ser på profilbilder om jenter er store og ikke, så det er unødvendig å laste opp et helfigursbilde. Rart at det skal være et krav på store mennesker men ingen krever det for tynne mennesker. 

Anonymkode: 35276...40e

• Liker 1
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man ser på profilbilder om jenter er store og ikke, så det er unødvendig å laste opp et helfigursbilde. Rart at det skal være et krav på store mennesker men ingen krever det for tynne mennesker. 

Anonymkode: 35276...40e

Nettopp.

Hvor går egentlig grensa for feil inntrykk?

En her oppe klager på at de ikke er tjukke på «rett måte». For person A kan det være stor overalt utenom midjen - mens person B tenner på regelrett fedme og føler seg lurt fordi hun jo bare var litt smålubben med dobbelthake.

INGEN krever at ei dame skal vise helfigur om hun er tynn - selv om jeg forsåvidt kjenner flere menn som absolutt ikke vil date tynne kvinner heller.

Eller hva med skostørrelse? «Herregud, bruker du 40 i sko - lureri, petite betyr 36 i sko!». 

Hva med de som har ganske ulike bryster?

Eller mannen som har litt ekstra fett på brystkassa eller ikke er særlig muskuløs av seg?

Må han vise biceps og legger? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...