Bii Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Hei. Mulig noen kan hjelpe meg her. Jeg er førstegangs katteeiere og vi er utrolig glad i denne katten vår. Vi kjøpte en GPS da hun elsker og være ute på vift. Vi har kun hatt denne GPS i 1 uke men selve boksen /GPS delen var falt av 2 ganger. Flaks som vi har har vi klart å spore opp denne boksen med lydfunksjonen . Men jeg synes dette er veldig dårlig ! Koster en del med en sånn GPS og ikke minst abonomanget man betaler i tillegg. Er det noen som har hatt samme problem her ? Evnt tips som gjør at denne delen ikke faller av ?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Nå er ikke jeg kjent med akkurat det merke, men er delen som du fester i halsbåndet en løs del? Er bare kjent med Atto MiniFinder og den er i en hel del, om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 798f1...981
Bii Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nå er ikke jeg kjent med akkurat det merke, men er delen som du fester i halsbåndet en løs del? Er bare kjent med Atto MiniFinder og den er i en hel del, om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 798f1...981 Dette er selve GPS delen som klikkes på halsbåndet. Det er en hvit boks som egentlig virker som den sitter godt på. Man klikker den på og jeg har alltid sjekket at den sitter godt på. Men må jo legge til at hun er veldig aktiv, men burde vel holde uansett ?🤔
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Vi har det halsbåndet og har aldri opplevd at det har falt av. Mulig det kan være feil på båndet, kontakt tractive så du kan få tilsendt et nytt feste. Anonymkode: e6199...25f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Bii skrev (Akkurat nå): Dette er selve GPS delen som klikkes på halsbåndet. Det er en hvit boks som egentlig virker som den sitter godt på. Man klikker den på og jeg har alltid sjekket at den sitter godt på. Men må jo legge til at hun er veldig aktiv, men burde vel holde uansett ?🤔 Å ja. Det skulle jo holde, du får klage på den. På den typen vi har er det ikke noe del som klikkes på, må ta av hele halsbåndet. Anonymkode: 798f1...981
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Dette skjedde med vår også, opptil flere ganger hver dag. Vi brukte gummistrikk til å korte ned halsbåndet enda mer enn minimum, slik at det sitter bedre. Siden den gang har hun aldri mistet selve boksen 😊 Men har hendt at hele halsbåndet har blitt liggende i en hekk, men da er det nok fordi hun har hektet seg fast stakkar. Anonymkode: c7aab...70d
Bii Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette skjedde med vår også, opptil flere ganger hver dag. Vi brukte gummistrikk til å korte ned halsbåndet enda mer enn minimum, slik at det sitter bedre. Siden den gang har hun aldri mistet selve boksen 😊 Men har hendt at hele halsbåndet har blitt liggende i en hekk, men da er det nok fordi hun har hektet seg fast stakkar. Anonymkode: c7aab...70d Takk for tips ! Strikk skal bli her og 🙏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå