Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Dikteren
Skrevet

Hei! Tenkte jeg skulle opprette en spilltråd, da jeg savner en egen tråd her på KG der vi diskuterer spill; for eksempel spill vi spiller, konsoller vi bruker, favorittspill gjennom tidene og kommende spill vi gleder oss til.

Vi kan jo begynne med meg. Jeg spiller på PS4, Nintendo Switch og PC! For tiden spiller jeg Horizon Zero Dawn (PS4) og Pokemon: Let's Go Pikachu! (Nintendo Switch). 

Er du med? 😊

Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Jeg spiller mest ps4 og av og til pc, men på pc blir det mest The sims. 

Jeg er glad i eventyrspill og historiedrevne spill. Liker best å spille alene og spiller så og si aldri multiplayer. Spiller ikke like mye som før

Akkurat nå spiller jeg Dragon age: Inquisition (igjen). 

Endret av TheCatLady
Gjest Saph
Skrevet

Solgte alt av konsoller i begynnelsen av pandemien for å kjøpe en switch+noen spill istedenfor. Følte jeg ville få mere glede av den enn Gameboy, Gameboy color, NES, Wii U, Nintendo ds lite, Nintendo 3ds, Nintendo 3ds xl, Playstation 3 og en Playstation vita. Satt litt langt inne og selge så mye av spillhistorien min, men fikk en god del igjen for det. Mye mere enn jeg trengte, og det kom godt med det siste året 😄

Er en basic bitch så favorittene er mario, Zelda og final fantasy. Er på tredje runde av botw. Er go-to spillet når jeg er stressa og vil spille noe men ikke tenke for mye. Er så klar for en oppfølger, og jeg skulle ønske de kunne komme med en remake av occarina of time, som var det vanskeligste spillet å selge, for jeg er så glad i det. 

AnonymBruker
Skrevet
TheCatLady skrev (1 time siden):

Jeg spiller mest ps4 og av og til pc, men på pc blir det mest The sims. 

Jeg er glad i eventyrspill og historiedrevne spill. Liker best å spille alene og spiller så og si aldri multiplayer. Spiller ikke like mye som før

Akkurat nå spiller jeg Dragon age: Inquisition (igjen). 

Jeg skal også dra DAI igjen snart. Fikk det for 59 kr på ps store🥳

Anonymkode: 076fe...fbf

Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 15.51):

Jeg skal også dra DAI igjen snart. Fikk det for 59 kr på ps store🥳

Anonymkode: 076fe...fbf

Ok, man får det vel for en ganske lav pris nå ja :) Husker ikke hvor mange ganger jeg har spilt, men kanskje 5-6 ganger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i spill! Men har en tendens til å bli helt oppslukt av et spill til jeg er ferdig med det, så går det en lang stund uten at jeg rører PCen. Men jeg ser på spillrelaterte videoer på Youtube eller Twitch hver dag og følger med på hva som kommer. I år har jeg bare spilt Cyberpunk (ble så skuffa at det er til å grine over), og Disco Elysium som jeg virkelig elsket, tror det er en av mine absolutte favoritter! 

Venter spent på Mass Effect Legendary Edition, og på E3 i juni. Håper på nyheter om Zelda BOTW2, Starfield, TESVI, DA4. 

Anonymkode: 2a696...291

Skrevet

Jeg spiller Mario Odyssey på Nintendo Switch.

Skrevet

Spiller gjennom Resident Evil 1, 2 og 3 (remakes, riktignok) i på vente av Village. Hadde håpt å få fingrene i en PS5 først, men det virker som det fungerer ganske greit på PS4 også. 

Gjest Kaiminator
Skrevet

Mest pc, men har en xbox one x samt en switch også, på de spiller jeg Zelda: BOTW, Huryle warriors og Forza 7 stort sett. Og om det kommer ny Darksiders snart skal jeg spille i stykker det å :P

På pc går det i Diablo 3, Destiny 2, Battlefield 4, Ring of Elysium, Cod Warzone, og masse annet som man iblandt spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...