Gå til innhold

Kan man reise til Sverige igjen i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på Color Line sin side at man kan bestille båttur igjen fra Sandefjord til Strømstad i juni, men man må vel være vaksinert for å kunne dra og selvfølgelig i 10 dagers karantene når man kommer hjem igjen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må nok regne med at det er innreisekarantene generelt også i juni ja (Personlig tror jeg det vil vare minst ut 2021, og sannsynligvis også 2022). 

• Liker 1
Skrevet

Du trenger vel ikke innreise karantene, hverken fra Sverige eller et annet land i Europa, om du er fullvaksinert.

Det  er vel derfor de lager coronapass, fordi de vaksinerte skal få de fordelene. Ellers ville det ikke vært noen poeng med vaksinering. Skulle de opprettholdt innreisekarantene, bør den tas privat, og ikke på karantenehotell.

Jeg tenker at om de fortsatt hadde opprettholdt innreisekarantene, etter fullvaksinering, vil være det samme som å si at vaksinene IKKe virker!! Men det gjør de jo, ifølge fagfolket!!!

Men nå ble jo aldri grensen til Sverige stengt av smittevern hensyn til og begynne med, det var av økonomiske årsaker, handelslekkasje.  Først på høsten 2020, begynnte   ting å bli ille i Sverige, og da hadde de kunne snakket om smittevern.

Det er mange dumme nordmenn som har latt seg lure, eller er/ var for feige til å ta opp denne saken.

• Opprett ny...