AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Hei, har noen tips til hva man kan gjøre på date nå? Vi har allerede gått på tur to ganger, så jeg vil gjerne gjøre noe annet nå. Anonymkode: 680bb...d26
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 wandagirl skrev (3 minutter siden): Invitere hjem på lunsj og spill? Spill? Du mener vel sex?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden): Spill? Du mener vel sex? Eeh hvorfor sex? Hun sa spill. Anonymkode: 472ef...e1f
wandagirl Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (25 minutter siden): Spill? Du mener vel sex? Nei, når jeg skriver spill mener jeg spill. ts vil ha tips til date etter to gåturer. Bor nok et sted med få åpne steder. Det hadde vært naturlig å dele et måltid kanskje, og da er det hjemme hos folk det skjer. Tenkte at lunsj og spill var såpass harmløst at det ikke ville føre til forventning om sex, men ser at jeg kan ta feil på det... kom gjerne med forslag til smittevernvennlige alternative dates som ikke gir baktanke om sex. 1
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 wandagirl skrev (11 minutter siden): Nei, når jeg skriver spill mener jeg spill. ts vil ha tips til date etter to gåturer. Bor nok et sted med få åpne steder. Det hadde vært naturlig å dele et måltid kanskje, og da er det hjemme hos folk det skjer. Tenkte at lunsj og spill var såpass harmløst at det ikke ville føre til forventning om sex, men ser at jeg kan ta feil på det... kom gjerne med forslag til smittevernvennlige alternative dates som ikke gir baktanke om sex. Altså. Det sytes over at menn tenker bare sex. Hva skjer når du drar hjem en mann på 3. date for middag og spill? Halloooo nå må dere våkne opp.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Altså. Det sytes over at menn tenker bare sex. Hva skjer når du drar hjem en mann på 3. date for middag og spill? Halloooo nå må dere våkne opp. Faen babler du om, er du full? Anonymkode: 472ef...e1f
wandagirl Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Altså. Det sytes over at menn tenker bare sex. Hva skjer når du drar hjem en mann på 3. date for middag og spill? Halloooo nå må dere våkne opp. Det er ingen syting i denne tråden. Svar heller på problemstillingen;) 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Se film, drikke vin, lage middag- det er ikke forbudt å besøke. Steke vafler på verandaen Piknik, sykle, discgolf, løpe, trene, ping-pong Anonymkode: fd796...413
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå