Gå til innhold

Planken og andre øvelser for magen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye bør man trene planken og lignende øvelser for magen før man kan merke noe effekt på det?

Tenker da at man selvsagt har et godt kosthold (jeg er for tiden på ca 1300 kcal daglig) i tillegg.

Hvilke øvelser merket du best effekt med? Tenker da på øvelser man kan gjøre hjemmefra pga pandemien.

Anonymkode: 77f8c...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjør crunches, reverse crunches og så planken etter hverandre. Jeg bruker å ta 3 sett, 12-15 på hver øvelse og 30 sek planken. Har du lite fett merker du resultater fort.

Anonymkode: 33be6...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan effekt er du ute etter? Synlige magemuskler handler i størst grad om lav fettprosent.

Anonymkode: 7092f...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjør crunches, reverse crunches og så planken etter hverandre. Jeg bruker å ta 3 sett, 12-15 på hver øvelse og 30 sek planken. Har du lite fett merker du resultater fort.

Anonymkode: 33be6...aa8

Tenker du lite fett i kostholdet, eller om jeg har lite fett på kroppen min?

Jeg skal føre opp de to øvelsene på lista mi!

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan effekt er du ute etter? Synlige magemuskler handler i størst grad om lav fettprosent.

Anonymkode: 7092f...a0e

Takk for svar. :) Jeg behøver ikke six-pac, men om magen blir litt flatere av noen konkrete øvelser, så hadde det vært flott. 😄 

Anonymkode: 77f8c...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666

Magen blir flatere hvis du kvitter deg med fett og går ned i vekt. Trener du magemusklene mye i kombinasjon med bra kosthold vil de vokse og bli større, akkurat som andre muskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...