Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #21 Skrevet 2. september 2005 Synd at det ikke kommer en episode der de forteller hvordan det har gått med dem...
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #22 Skrevet 2. september 2005 Syns Charlie valgte helt rett jeg. Sara B var en jente med bein i nesa og med egne holdninger og verdier. Står respekt av det. Heldigvis tok jeg det opp på video så jeg kunne spole masse
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 #23 Skrevet 2. september 2005 hehe skulle ønske jeg og hadde det på video... men kan dere tenke der hvor lenge det sikkert var i nordamerika da? Der har de jo pauser hver 8. minutt eller noe... var sikkert 4-5 timer der :o
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #24 Skrevet 4. september 2005 håper de holder sammen enda! =) jeg prøvde å finne ut av det via nettet men fant ingenting :-/ Charlie var en herlig fyr og synes det virket som at han og sarah passer i lag
Arwen Skrevet 4. september 2005 #25 Skrevet 4. september 2005 Fra 25. august: Are you still involved with Sarah Brice, the adorable blonde who received The Bachelor's final rose? She's at my place right now; we're staying together. She just started her job [as a labor and delivery nurse at Cedars-Sinai in Los Angeles], so we're excited about that. Charlie O'Connell
Gjest synseren Skrevet 4. september 2005 #26 Skrevet 4. september 2005 Synes det var kjekt at Sahra vant jeg. Hun virket til å være en jordnær dame. Krisely virket glad for å ha danket ut den ene skjønnheten etter den andre lissom. Tror det var viktigere for henne enn ungkaren. Men jeg kan ta feil....
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2005 #27 Skrevet 4. september 2005 Jeg likte Krisily så godt jeg, så ble veldig skuffet når han valgte Sarah. Men samtidig - kanskje hun finner seg noe bedre.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #28 Skrevet 5. september 2005 Likte Krisily bedre og bedre for hvert program. Den jenta trengte litt selvtillitt når det gjelder mannfolk og det tror jeg så absollutt hun fikk. Syns hun er perfekt til å bli "Ungkarskvinnen" jeg da
fiesta Skrevet 5. september 2005 #29 Skrevet 5. september 2005 hun var altfor masete og klengete. Måtte klenge på han hele tiden, og skjønner at han ble litt lei av at hun fortalte han hvor perfekt han var. Sarah var en verdig vinner, og håper de lever lykkelig. ← Likte Sarah jeg. Håpte det var henne som skulle vinne. Bestemoren til Krisilly var ikke etter min type.
Samantha Skrevet 5. september 2005 #30 Skrevet 5. september 2005 Eg heia egentlig på Krisily, men trur nok kanskje Sarah er en bedre match for Charlie. Enig i at Krisily blir ei bra Ungkarskvinen
lizzy x Skrevet 5. september 2005 #31 Skrevet 5. september 2005 jepp,jeg heiet og på krisily..ble litt sjokket der ja. ja,jeg ble driiitlei av å sitte og se på finalen,varte jo i ei eviiighet,klarte til og med å sovne av ,av og til....eh skjønner ikke hvorfor de bestandig skal drøye det til det lengste..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå