Gjest Lilleulv Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Hva synes dere om resultatet? Jeg ble overraska jeg... Synes det var så livlig og fint når han var med krisily, mens det var kjedelig når han var med sarah. Dessuten viste hun litt sånn rare egenskaper i den siste episoden... 3 timers finale var alt for lenge. Jeg kjeda meg og ble trøtt...
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Jeg ble og overraska, syntes det virket som om han hadde det best med Krisily, og å at vennene og familien likte henne kjempegodt. Dessuten hadde hun en tøff bestemor Men finalen varte alt for lenge, satte meg ned og trudde det bare varte en time jeg, men neida
Nella Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 3 timer lang finale og usa elsker jo å dra det ut med drøssevis av tilbakeblikk. Ikke fulgt så mye med nei, men er de sammen fortsatt i dag eller?
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Siste nytt jeg kan finne om dem er fra juni. Da var de fortsatt sammen.
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 3 timer lang finale og usa elsker jo å dra det ut med drøssevis av tilbakeblikk. Ikke fulgt så mye med nei, men er de sammen fortsatt i dag eller? ← 3 timer?! Og jeg som trodde at vi gjennomførte rundvask av leiligheten på rekortid..hehe
*Doriz* Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Heeeilt enig.. Hadde holdt med 1,5 time ca.. Blei faktisk nesten lei meg når han valgte Sarah.. Ho va jo litt sann falsk syns eg da.. likte krisily kjempegodt Men ditta visste han sikkert best sjøl.. sjukt å være so avhengig av et program.. Men gøy er det
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Trodde det skulle vare til 21.30 jeg da, men neida, det varte til 23.25! Jeg ble faktisk ganske irritert over at de måtte dra det så siiinnsyyykt ut.. Syns forøvrig at begge jentene var veldig søte, men likte Krisily best jeg også
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Uff, ble nesten deppa når anonyme og ukarismatiske og litt sjefete Sarah B vant. Det var ikke slik det skulle gå!!! At de begge to er lykkelige og fremdeles sammen i dag har ikke så mye å si for meg, det var feil lell!! Håper Krisily får tonnevis av beundrere etter dette, og finner seg en mye bedre fyr enn ungkaren!
*Doriz* Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Charlie va jo ikkje akkurat so perfekt han heller.. Alt var iallfall bedre enn at sarah w vann.. ho var jo heilt forstyrra!
Lillesøster Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Synes det var helt topp. Han valgte nok en jenta som han lette etter.
airia Skrevet 2. september 2005 #12 Skrevet 2. september 2005 Programmet varte ALT for lenge. Men valget av jente var forsåvidt greit, selv om den andre jenta også hadde passet til ham.
Rosenrød Skrevet 2. september 2005 #13 Skrevet 2. september 2005 Jeg så bare den siste timen, dessverre. Noen som kan si litt om det som skjedde før? Hvorfor virket sarah falsk/rar?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #14 Skrevet 2. september 2005 Jeg likte Krisily jeg også, men hun var altfor masete og klengete. Måtte klenge på han hele tiden, og skjønner at han ble litt lei av at hun fortalte han hvor perfekt han var. Sarah var en verdig vinner, og håper de lever lykkelig.
Arwen Skrevet 2. september 2005 #15 Skrevet 2. september 2005 Tipper Krisily blir den neste ungkarskvinnen jeg Likte Sarah også jeg, men har ikke fått med meg alle episodene. Likte at hun bet litt fra seg i siste episoden jeg - hun ble ikke så anonym mer. Greit at ikke alle virker som nikkedukker også.
Hannemor Skrevet 2. september 2005 #16 Skrevet 2. september 2005 Flere enn meg som så på finalen visstnok! Jeg håpet han skulle velg Sarah, så der fikk jeg jo rett. Krisily virket så innmari naiv og dum, men kanskje bare jeg som synes det? Slitsom og usikker (men hun bedret seg mot slutten). Skjønner heller ikke hvorfor en her synes Sarah var falsk? Hun hadde verdier og stod for dem. Det står det respekt av!
Martha Stewart Skrevet 2. september 2005 #17 Skrevet 2. september 2005 Hva synes dere om resultatet? Jeg ble overraska jeg... Synes det var så livlig og fint når han var med krisily, mens det var kjedelig når han var med sarah. ← Det var nok bevisst klippet til slik fra produsentenes side, slik at vi seere skulle bli litt villedet og følge hele den lange finalen...
LilleBille Skrevet 2. september 2005 #18 Skrevet 2. september 2005 Det var vannvittig lenge - men greit å "titte innom innimellom". Var sikker på at det var Sarah jeg - fordi det i finaleprogrammet ble fokusert så mye mer på Kristly (har ikke sett så mange episoder - men så forrige) - og sånn som familien til Kristly fremsto - (i det lille jeg så) - var vel nok til å skremme fanden på flatmark
Gjest Emera Skrevet 2. september 2005 #19 Skrevet 2. september 2005 - og sånn som familien til Kristly fremsto - (i det lille jeg så) - var vel nok til å skremme fanden på flatmark ← Hehe, ja hun sa jo det selv også, at ingen av de tidligere kjærestene hennes hadde kommet overens med familien hennes. De var jo litt vel direkte, må en kunne si...
Gjest Lilleulv Skrevet 2. september 2005 #20 Skrevet 2. september 2005 Hehe, ja hun sa jo det selv også, at ingen av de tidligere kjærestene hennes hadde kommet overens med familien hennes. De var jo litt vel direkte, må en kunne si... ← hun bestemora minna meg om moren til nanny fran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå