AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Moren min leier en leilighet der det er dusjkabinett på badet. Problemet er at hun har litt balansevansker og synes det er skummelt å gå inn/ut av dusjkabinettet fordi det er et høyt steg ned til gulvet. Hun klarer å dusje selv, så hun trenger ikke hjelp til det. Men hun ønsker egentlig å fjerne dusjkabinettet og heller dusje rett på flisene for da slipper hun det steget ned fra dusjkabinettet, men det får hun ikke lov til av huseier fordi badet er gammelt. Så løsningen er nok at jeg kjøper et nytt dusjkabinett, men det må både være lavt og passe inn i en nisje på badet som har dybde 70 cm og bredde 100 cm. Dusjen kan ikke stå i et hjørne, for nisjen har tre vegger. Så her har vi en utfordring. Jeg har funnet noen dusjkabinett som passer med målene til nisjen, men de ser like høye ut som det dusjkabinettet mamma synes er for høyt, så da er vi like langt. I tillegg har jeg blitt rådet av en venninne til å tenke på at dusjen bør være stor nok til at mamma etterhvert kan bruke dusjstol… Jeg gir snart opp å lete. Det er ikke tilfeldigvis noen der ute som har et dusjkabinett som kan passe disse målene og som kan si hvor jeg får kjøpt noe sånt? Anonymkode: 5487b...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå