AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Hvorfor er det noen som ikke tåler at andre spør om noe her inne,og sier man må bruke Google eller spørre noen andre. Er det virkelig så plagsomt at noe spør om noe? Er det ikke det forum er til for? Anonymkode: 90cdd...13c
Daria Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Det er ikke nødvendigvis at det er så plagsomt, men det kan være den beste løsningen for den som spør å henvende seg andre steder. I en del tilfeller ville det jo vært mye raskere og enklere for den som spør å bare google det selv, heller enn å lage et innlegg her og vente på svar. Det virker litt tafatt, eventuelt litt giddalaust - "kan ikke noen andre finne ut av dette for meg, for jeg gidder ikke anstrenge meg selv". Andre mer kompliserte ting bør man spørre rett instans/fagfolk om for å få et sikkert svar. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 Ja, si det... Det er jo faktisk sånn at en del ting er faktisk ikke så lettå google seg frem til. Det er relativt ofte at jeg googler noe (et spørsmål, et problem) og så er det nettopp forum som dette som har svaret. Anonymkode: 2a09d...6e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå