Gå til innhold

Bergensere uten profilbilde?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker passportfunksjonen, og prøver å sveipe meg gjennom et utvalg av Norge. I Bergen er det fantastisk mange flotte damer på 45+, men byen skiller seg ut med å ha veldig mange anonyme profiler. Hvorfor det?  

Anonymkode: 64313...414

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være fordi bergensere er så kjent for å være så sjenerte og tilbakeholdne..

AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (2 minutter siden):

Det må jo være fordi bergensere er så kjent for å være så sjenerte og tilbakeholdne..

Ja, det harmonerte lissom, not.

Hver 5.profil ca. Det er ganske spesielt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det harmonerte lissom, not.

Hver 5.profil ca. Det er ganske spesielt. 

Det høres ganske mye ut ja

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vestlendinger som vil være utro 

Anonymkode: 0d50d...ce6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det for å sile bort menn som bare vurderer andre etter utseendet og fordi det er tryggere å være anonym for de som ikke trenger vite hvem du er.

Anonymkode: 94a7f...8d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sveiper aldri til høyre på dem uten bilde.
Finnes ingen gode grunner til at man ikke skal ha bilde. Ikke interessert i de som vil være utro.

Anonymkode: 61bb5...d6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Sveiper aldri til høyre på dem uten bilde.
Finnes ingen gode grunner til at man ikke skal ha bilde. Ikke interessert i de som vil være utro.

Jeg har aldri vært utro. Jeg har ikke bilde blant annet for å ivareta min egen sikkerhet. Jeg ser det ikke som en fordel at mange menn kjenner mitt ansikt og kan gjenkjenne meg i det daglige. Er ikke som at alle menn som sitter på date-sider er gode mennesker med gode intensjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Null profilbilete er rett venstre for min del.

Anonymkode: c90e2...fdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri vært utro. Jeg har ikke bilde blant annet for å ivareta min egen sikkerhet. Jeg ser det ikke som en fordel at mange menn kjenner mitt ansikt og kan gjenkjenne meg i det daglige. Er ikke som at alle menn som sitter på date-sider er gode mennesker med gode intensjoner.

Det er ikke alle menn i baren eller på vennefesten heller. Ser ikke faren med at menn ser ansiktet ditt på Tinder. Er kvinne selv forresten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...