rampeguri Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Trettenåringen min og jeg har lyst å prøve oss på diamond painting. Tenkte å bestille via Ebay.com. Hva skal jeg søke etter og hva bør jeg tenke på når jeg bestiller?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Bare finn noe fint i rett størrelse. Alle kommer med verktøy. Kan være lurt å kjøpe sett med små bokser til oppbevaring av perler. Og etterhvert hvis dere liker det, kan dere se etter multi placer verktøy. Anonymkode: c1b90...889
Titania Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har kjøpt på wish Utstyret du trenger til å plassere diamantene på bildet følger med, men det er også veldig fint med bokser til oppbevaring - det blir fort mye surr med de små posene syns jeg. Er det mye detaljer på et bilde dere vil ha - ikke kjøp de minste størrelsene. Da blir ting litt borte, eller ser ikke helt bra ut.
Titania Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 sånn som dette - ser greit ut litt på avstand, men kommer man litt nærmere flyter det bare 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå