rampeguri Skrevet 30. april 2021 #1 Del Skrevet 30. april 2021 Trettenåringen min og jeg har lyst å prøve oss på diamond painting. Tenkte å bestille via Ebay.com. Hva skal jeg søke etter og hva bør jeg tenke på når jeg bestiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #2 Del Skrevet 30. april 2021 Bare finn noe fint i rett størrelse. Alle kommer med verktøy. Kan være lurt å kjøpe sett med små bokser til oppbevaring av perler. Og etterhvert hvis dere liker det, kan dere se etter multi placer verktøy. Anonymkode: c1b90...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mai 2021 #3 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg har kjøpt på wish Utstyret du trenger til å plassere diamantene på bildet følger med, men det er også veldig fint med bokser til oppbevaring - det blir fort mye surr med de små posene syns jeg. Er det mye detaljer på et bilde dere vil ha - ikke kjøp de minste størrelsene. Da blir ting litt borte, eller ser ikke helt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mai 2021 #4 Del Skrevet 4. mai 2021 sånn som dette - ser greit ut litt på avstand, men kommer man litt nærmere flyter det bare 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå