Gå til innhold

Mopedbråk - jeg blir gal!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier et hus på landet, omringet av åker. Her er det veldig deilig og stille vanligvis. Naboen(bonden jeg leier av) har en sønn, og han er i den alderen at han og kompisene har fått seg moped og lettsykkel. Problemet er at hver eneste dag etter skolen denne våren har han og vennene hans kjørt i ring rundt huset her og ut på åkeren i timesvis, og jeg kjenner virkelig at jeg er drittlei. Får hodepine og dårlig humør, og det er umulig å sitte ute. Er litt redd for å si fra kjenner jeg siden det er sønnen til de jeg leier av. 

Er dette noe jeg egentlig bare må finne meg i, eller har jeg noe jeg skulle sagt her?

Anonymkode: 76159...319

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo sende en sms til huseier og spørre om de ikke har mulighet til å kjøre rundt et annet sted?

Anonymkode: ecf87...be8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan jo sende en sms til huseier og spørre om de ikke har mulighet til å kjøre rundt et annet sted?

Anonymkode: ecf87...be8

De kjører jo på åkeren hans, så jeg antar at det bare er der de kan kjøre sånn. 

ts

Gjest Smeltemann
Skrevet

Hva med å flytte da? Finn deg et sted med helt fred å ro.

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (5 minutter siden):

Hva med å flytte da? Finn deg et sted med helt fred å ro.

Skal faktisk flytte, men det er enda ei stund til. Det var forsåvidt ikke det jeg spurte om heller.

ts

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal faktisk flytte, men det er enda ei stund til. Det var forsåvidt ikke det jeg spurte om heller.

ts

Blir vel slutt på kjøringen på åkrene når kornet skal i jorden, blir vel mere kjøring på veiene da.

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Blir vel slutt på kjøringen på åkrene når kornet skal i jorden, blir vel mere kjøring på veiene da.

Det er sant, tenkte jeg ikke på. Kanskje de bare kjører rundt og rundt huset da istedenfor haha. Men ja. Da har jeg noe å se fram til, blir sikkert stille da. ts

AnonymBruker
Skrevet

Det var sånn her også, men nå har de pløyd åkeren og skal snart så og da ble det slutt på det. Men det er bedre de leker seg med moped på åkeren enn at de finner på andre ting, tenkte jeg når det sto på.

Anonymkode: e90c0...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...