AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #21 Skrevet 2. mai 2021 Nærmeste jeg kommer dette, som jo er litt ydmykende er at jeg tenner på å sleike andres sokker. Startet med storesøsteren til min bestekompis som dro på seg to lag knelange Nikesokker før basketen mens hun satt på sofaarmlenet ved siden av der jeg satt på gulvet. Sokkene og føttene hennes var like ved siden av. Jeg ble helt ør, og det sitret i kroppen. Og da hun kom hjem fra trening fant jeg sokkene i gymbagen hennes, fortsatt doble, de var så myke og litt klamme. Jeg puttet de inni sokkene mine for å oppbevare dem der til jeg kom hjem. Hadde også på noen knelange som det var god plass til dem inni og en stor joggebukse og når jeg kom hjem hadde jeg tidenes orgasme og flere etterhverandre mens jeg sniffet og koste med de nå også varme og fortsatt klamme sokkene. Har dem enda, kan fortsatt runke til dem. Hennes lukt er dessverre borte, (var jo rundt 1988-1989) men det er like myke og fortsatt doble. Jeg luktet og slikket stadig på hennes svette basketsokker som pleide å slenge rundt på badet hjemme hos kompisen. Alltid to lag, tykke og så myke. Stjal noen flere gjennom årenes løp og har dem alle enda, slik hun brukte dem. Har slikket sokkene til alle kvinner jeg har vært sammen med, da mens de har dem på. Husker særlig kjæresten gjennom deler av 90-tallet som både spilte basket og brukte de samme Nike sokkene og Champion sokkene som søsteren til kompisen, som jeg da kunne leke masse med, og de to lagene med aerobicsokker hun alltid brukte ellers. Og hun likte at jeg ydmyket meg med sokkene hennes. Min kone traff jeg i 2002, hun spilte håndball, og som flaks var brukte hun alltid to par av Championsokkene. Og hun har fortsatt mange par av dem. Men mer voldelig ydmykelse driver ikke vi med, bare slikking av sokker. Anonymkode: 3afe5...68f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #22 Skrevet 2. mai 2021 En sidehistorie. Min kompis, broren til hun med sokkene brukte de samme doble sokkene, og jeg sniffet hans også når han var ute av rommet. De lå også slengt rundt. Fikk nesten samme nytelsen av de sokkene, bare ikke helt. Men da jeg ble sammen med hun jeg hadde som kjæreste den gang, hun med de doble aerobicsokkene sa han at hun hadde så utrolig sexy sokker og han hadde en sokkefetish. Så vi tente på de samme sokkene men jeg turte aldri innrømme overfor ham at jeg gjorde det samme. Kjæresten hans brukte også de samme sokkene og spilte basket så han fikk nok nyte dem han også. Men han var ganske åpen om sexlivet, der ble det flere kinky ting. Han likte å bli tråkket på mens hun hadde sokkene på, tråkket på kjønnsorganet også videre. Anonymkode: 3afe5...68f
DLover Skrevet 4. mai 2021 #23 Skrevet 4. mai 2021 Jeg er en mann i 50 årene, som etter å ha fått ny partner (nå samboer) for ca 6 år siden ble introdusert for dette med ydmykelse, og må bare innrømme at jeg elsker det. Jeg har alltid likt å kle meg meg i dameundertøy, og av og til kledd meg opp som dame. Min ny kjæreste syntes dette var spennende, og ønsket å utforske dette videre. Både nye klær og utstyr ble kjøpt inn, så nå har hun kontrollen når hun ønsker. Hun kan gi meg beskjed om å kle meg opp som dame med låsbar 'hushjelp-kjole'. Silikonbryster, korsett og strømper hører med, og etter at hun har festet hengelåsen på glidelåsen er jeg i hennes makt. Da kan hun kommandere meg til å gjøre husarbeid som støvtørking, klesvask, stryke klær o.l., mens hun bare slapper av, leser bok eller ser på TV. Det kan gjerne komme kommentarer om hvor teit jeg ser ut i den kjolen osv, og at jeg må jobbe litt fortere. Jeg vet aldri hvor mange timer jeg må gå sånn - av og til blir det over natta. Ofte må jeg også gå med k*kbur. Da må jeg gjerne tilfredsstille henne uten at jeg selv får noen nytelse. Får bare høre at pikken min er ikke noe tess allikevel, så da plasserer hun en gag i munnen min, som har en gummipikk på utsiden. Hun elsker å ri meg på denne måten og presse underlivet ned på ansiktet mitt. Da får hun gjerne flere orgasmer. Jeg får aldri lov å komme uten at hun tillater det. Og når det skjer, må jeg alltid slikke henne ren for sæden min. For å være helt sikker på at jeg får med meg alt setter hun seg oppå ansiktet mitt slik at jeg får slikket i meg alle dråpene. Og til de som lurer - jeg har ikke hatt noen vond barndom, eller traumatisk opplevelser som har denne merkelige nytelsen av å like å bli ydmyket. 3
Cyndaquil Skrevet 5. mai 2021 #24 Skrevet 5. mai 2021 Høres ikke ut som dette er noe bra fetish p ha. De som tenner på å bli gjort natt av elle trødd på trenger hjelp med selvbildet
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #25 Skrevet 5. mai 2021 Vel, jeg er dame med en stressende mellomledejobb. Jeg må ta avgjørelser, og ha "full kontroll" hele tiden. Jeg må si det er utrolig deilig å slippe all kontroll, å bli "herjet" med av og til. Jeg tror ikke jeg hadde fikset denne jobben uten denne hemmelige "ventilen" ut. Hadde noen på jobben sett meg med mine to unge røffe "badboy"-elskere/kk ville de fått sjokk. De er kompiser og av og til treffer jeg en av de, og av og til begge to. Elsker å bli ydmyket litt. Anonymkode: 9aa5b...f54 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #26 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vel, jeg er dame med en stressende mellomledejobb. Jeg må ta avgjørelser, og ha "full kontroll" hele tiden. Jeg må si det er utrolig deilig å slippe all kontroll, å bli "herjet" med av og til. Jeg tror ikke jeg hadde fikset denne jobben uten denne hemmelige "ventilen" ut. Hadde noen på jobben sett meg med mine to unge røffe "badboy"-elskere/kk ville de fått sjokk. De er kompiser og av og til treffer jeg en av de, og av og til begge to. Elsker å bli ydmyket litt. Anonymkode: 9aa5b...f54 Men det er jo dette «stresset» man sikter til, når man snakker om at det har sin rot i tidligere liv. Det behøver ikke være traumer, det kan være så enkelt som at man føler man ikke fortjener å være toppsjef, høyt hevet over andre, så man føler seg «stresset» av å være det, og utligner med å la seg ydmyke seksuelt, være på bunnen. Sier ikke at det er nødvendigvis problematisk. Det er bare sunt å være klar over at man er like mye verdt som alle andre, at man ikke er et overmenneske, særlig jo høyere man er på rangstigen. Men det kan være nyttig å se at «stresset» handler om skam for å være hevet over andre. Hadde man vært helt komfortabel med å være på topp,, så kunne man jo valgt yoga eller massasje (hvor man selv fremdeles er på topp) de gangene man var overbelastet. Og føler man dette stresset og denne skammen ved å ha en helt alminnelig liv, så bør det i alle fall ringe en bjelle. Anonymkode: 559c2...a17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå