Gå til innhold

humiliation fetish

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei, jeg har veldig gjerne lyst å høres deres historier.. jeg vet heller ikke om fetishen er vanlig... 

Om du har humiliation fetish.. hvordan fant du at av det? Hvor gammel var du? Hvordan oppdaget du det? Hva liker du? er det spesielle situasjoner? Spesielle klær? 

Liker du å bli ydmyket eller å ydmyke? eller kanskje begge deler?

Jeg er i midten av 20-årene og har i grunn blitt helt sikker på at jeg er en femdom som liker å ydmyke partnerene mine. Det er veldig rart.. syns jeg selv.. siden jeg ikke er streng og dominerende egentlig.. det tok en stund å forstå at jeg er dominant seksuelt.. jeg er svært feminin.. så jeg skjønte ikke før etter en del år. Jeg så ikke meg selv i bildet som dominant. 

Men jeg liker å ydmyke kjæresten.. både med klær, ting jeg sier og situasjoner jeg setter han i.. kom gjerne med deres historier 

Anonymkode: aa0e7...542

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tent på ydmykelser, men helst på skjermen. Vet ikke hvor behagelig det vil vært i rl.

Anonymkode: 75baf...ae7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har alltid tent på ydmykelser, men helst på skjermen. Vet ikke hvor behagelig det vil vært i rl.

Er du kvinne eller mann? 

Og vil du selv bli ydmyket eller ydmyke? 😊

- TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er du kvinne eller mann? 

Og vil du selv bli ydmyket eller ydmyke? 😊

- TS

hehe, du høres ut som en pågående proff, vet ikke om jeg tør innrømme noe mer her 😉

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det hadde vært kult å bli ydmyket med mindre du snakker om ting som handler om å bli vist frem til personer som ikke selv har valgt å delta/skue. Hvis du snakker om f.eks å stille i drag på et kjøpesenter, så ville nok jeg blitt altfor selvbevisst på å ikke støte noen. Hadde ikke blitt noe flyt over det.

Jeg tror det forblir med nedsettende prat en stund til. Det er stadig noe som min kjære venner seg til og som hun liker bedre og bedre og blir flinkere og flinkere. Så du er nok et stykke "foran" meg/oss.

Hele submissiv greia var 10+ år ute i ekteskapet, så nei, hadde ingen slike nykker i barndommen utover at jeg syntes det var stas når "jentene skulle ta guttene" (altså en slags politi og røver).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare til å stille seg på bussen i Oslo i rushen, det. Masse slikt der. Gjør deg liten, så er det straks et par smartinger som skal hevde seg og gi blikk, etc  

Anonymkode: 82962...4fd

Skrevet

Tenner på ydmykelse, men mest på film og i fantasien. Fantaserer om å måtte runke foran en herskerinne og hennes venninner, servere for dem, tilfredsstille dem osv. alt mens jeg har på meg dameundertøy. For meg er dette i kombinasjon med SM. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som liker å bli ydmyket og har det som fetish har som regel hatt en hard barndom, og liv.

Synes synd i folk som tenner på dette, siden dem trøkker dem selv ned.

Anonymkode: 9c05d...06f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Folk som liker å bli ydmyket og har det som fetish har som regel hatt en hard barndom, og liv.

Siden du ikke vet noe som helst om dette så er det kanskje like greit å ikke si noe?

Anonymkode: 94eef...8e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg pleide å tisse på kjæresten jeg var sammen men før, for eksempel. 

Anonymkode: c1524...466

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fantasi der en dame som er noe yngre enn meg er kledd i yoga bukser og sports-BH, og gjør narr av hvor svak jeg er, hvor feig jeg er, at jeg ikke er et ekte mannfolk, osv. 

Anonymkode: 813f7...e9f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Måtte telle til 10 før jeg svarte på denne 😒

Her snakker du nok om 2 vidt forskjellige temaer. Du kan ha rett hvis man tenker på noen som forblir i et forhold med en som av ren skjær ondskap gjør alt for å trykke ned sin partner i søla, dette kan komme fra de forhold du snakker om.

Men det er IKKE det ts spør etter, og på det spørsmålet tar du nok grundig feil.

Jeg liker godt følelsen av å bli ydmyket på det seksuelle planet og jeg hadde en aldeles flott barndom og oppvekst, og kan vel ikke klage på det livet jeg har hatt som voksen heller 😊

Og til ts: du skal få en opplvelse jeg opplevde for noen år tilbake:  Jeg og min daværende partner var ute og spiste. Midt under middagen rekker hun meg en buttplug under ordet og ber meg gå på toalettet og "sette den inn der der hører hjemme". Jeg måtte å bruke denne resten av kvelden vi var ute, og det ble en både ydmykende og samtidlig opphissende kveld som gikk over i en like deilig fortsettelse utover natten når vi kom hjem 🤭

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
nettslaven skrev (31 minutter siden):

Måtte telle til 10 før jeg svarte på denne 😒

Her snakker du nok om 2 vidt forskjellige temaer. Du kan ha rett hvis man tenker på noen som forblir i et forhold med en som av ren skjær ondskap gjør alt for å trykke ned sin partner i søla, dette kan komme fra de forhold du snakker om.

Men det er IKKE det ts spør etter, og på det spørsmålet tar du nok grundig feil.

Jeg liker godt følelsen av å bli ydmyket på det seksuelle planet og jeg hadde en aldeles flott barndom og oppvekst, og kan vel ikke klage på det livet jeg har hatt som voksen heller 😊

Og til ts: du skal få en opplvelse jeg opplevde for noen år tilbake:  Jeg og min daværende partner var ute og spiste. Midt under middagen rekker hun meg en buttplug under ordet og ber meg gå på toalettet og "sette den inn der der hører hjemme". Jeg måtte å bruke denne resten av kvelden vi var ute, og det ble en både ydmykende og samtidlig opphissende kveld som gikk over i en like deilig fortsettelse utover natten når vi kom hjem 🤭

Ikke helt enig med deg i at det IKKE er det trådstarter spør om. Hun presiserer ikke hva slags ydmykelse der er snakk om.

Enkelte mennesker har et sug etter seksuell ydmykelse som nokså garantert handler om at de ønsker å gjenskape barndomstraumer.

Andre igjen er så tipp topp fornøyd med seg selv og overlegne, at de synes det bare er gøy når det kommer noen som utfordrer denne kjepphøye innstillingen.

Har man tenkt å ydmyke noen, bør man forsikre seg om at vedkommende ikke tilhører gruppe en, men gruppe to. Og det er gjerne de som ikke uttrykker noe ønske om ydmykelse, du ser det bare på de når det skjer, at da livner de til.

Og tilsvarende andre vei. Ønsker man å bli ydmyket fordi det er moro, bør man innta en kjepphøy innstilling. Ellers tiltrekker man seg ofte sadister, som liker best de som allerde er nede. 

Anonymkode: 559c2...a17

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nå er du ute på tynn is! Husk det er bedre å holde kjeft og bli mistenkt å være idiot enn å åpne kjeften og bekrefte enhver mistanke!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
pantyhoselover skrev (Akkurat nå):

Nå er du ute på tynn is! Husk det er bedre å holde kjeft og bli mistenkt å være idiot enn å åpne kjeften og bekrefte enhver mistanke!

Spør en psykolog om dette, så kan han eller hun bekrefte for deg at det vedkommende sier, stemmer i mange tilfeller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Spør en psykolog om dette, så kan han eller hun bekrefte for deg at det vedkommende sier, stemmer i mange tilfeller. 

Kan sikkert stemme i en del tilfeller, men å generalisere blir feil. Å generalisere at sub`er har hatt en hard barndom og et hardt liv vitner om uvitenhet, trangsynthet og en fordomsfull person. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
pantyhoselover skrev (6 minutter siden):

Kan sikkert stemme i en del tilfeller, men å generalisere blir feil. Å generalisere at sub`er har hatt en hard barndom og et hardt liv vitner om uvitenhet, trangsynthet og en fordomsfull person. 

OK, det var en psykolog som fortalte dette til meg i alle fall. Selv syntes jeg det var utrolig provoserende å høre, men jeg er realistisk nok til å tro på de funnene som vitenskapen faktisk avdekker. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet ikke om det sorterer under dette, men kanskje...tenner på tanken om å bli dynka i snøen av kjæresten. At hun sitter oppå meg og holder på, ler og koser seg. Og at jeg får ta igjen litt.  Hilsen voksen mann

Anonymkode: fe4d2...816

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...