Gå til innhold

Dating når man har barn fulltid...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100% alenemor. Far har av og til dagsamvær men jeg står alene med alle kvelder og alt jobben rundt barna. Jeg merker jeg savner å ha kjæreste men jeg vet ikke om det finnes menn som er villig til å date en kvinne med så lite mulighet til dating... tanker eller erfaringer å dele?

Anonymkode: 8b0fa...f68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 100% alenemor. Far har av og til dagsamvær men jeg står alene med alle kvelder og alt jobben rundt barna. Jeg merker jeg savner å ha kjæreste men jeg vet ikke om det finnes menn som er villig til å date en kvinne med så lite mulighet til dating... tanker eller erfaringer å dele?

Anonymkode: 8b0fa...f68

En med barn selv, så de kan leke ute sammen.
Barnevakt

Anonymkode: 73172...841

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 100% alenemor, det er ikke lett.

Jeg er ikke på utkikk etter kjæreste, men har funnet meg en "liggevenn" da jeg for tiden har endel hjemmekontor.

Jeg lurer jo litt på hva menn tenker om å date en med 100% alene ansvar for et barn da.

Anonymkode: 44690...47e

Skrevet

Barn fra tidligere forhold er i utgangspunktet et minus, og det å være ca 100 % alene om omsorgen er hakket verre, men vil alltid være mange menn som vil gå inn i dette, både de med og uten barn selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 100% ansvar for en tenåring og daten min har en 4 år yngre 100%. 
komplisert. 

Anonymkode: 9c555...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Er alltids menn som det ikke er noe problem for. Datet selv en med små barn 70%, klaffet bare ikke pga for lang reisevei. De du treffer må jo se deg og hvis livssituasjonen din virkelig er et så stort problem så er de uansett ikke verdt det.

Anonymkode: baf55...28d

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor gammel du er men over 35 kommer menn med bagasje selv.

Anonymkode: baf55...28d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenemor 100% til tre barn under 10 år og har my kjæreste nå. Skjønner det må være vanskelig,hadde nok ikke taklet det selv.. men vi har det veldig fint og tar tiden det trengs ❤️

Anonymkode: ce031...8e2

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, norw said:

Barn fra tidligere forhold er i utgangspunktet et minus, og det å være ca 100 % alene om omsorgen er hakket verre, men vil alltid være mange menn som vil gå inn i dette, både de med og uten barn selv.

Barn fra tidligere forhold et minus ? Hvor gammel er du 23 ? 

Anonymkode: 75e61...a4b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Barn fra tidligere forhold et minus ? Hvor gammel er du 23 ? 

Ja, eller 53. Bør nok lære deg å diskutere/argumentere. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er 28 med barn 90% av tiden og ser ingen grunn til å finne meg noe nytt. Ingenting varer og det blir som regel mer tull enn kos. 

Anonymkode: 507cd...633

AnonymBruker
Skrevet

Hva savner du som du ikke får fikset selv?

Anonymkode: 507cd...633

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 38 år uten egne barn, jeg fant meg en dame med tre barn. Det ble sånn helt tilfeldig, og jeg angrer ikke sekund selv om det til tider har vært utfordrende. Jeg liker godt rollen som stefar. Jeg har også flere bekjente som har funnet seg damer med barn fra tidligere, det har gått helt fint.

Anonymkode: 4beba...8f5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg glemte å si at hun har barna 100 prosent. 

Skrevet

Klart det finnes menn som vil ha deg..unngå gullrekka på Tinder du og vær pinlig ærlig så ordner det seg!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og jeg glemte å si at hun har barna 100 prosent. 

Hvordan fikk dere datet i starten? 

Jeg er også 100% alene med to små barn, og savner sex først og fremst. Vet ikke hvordan jeg skal få datet, må i så fall bli hjemmedate her etter barna har lagt seg, men føler det er så innmari shady! 

Anonymkode: d0e97...5c5

AnonymBruker
Skrevet
On 4/30/2021 at 12:24 AM, norw said:

Ja, eller 53. Bør nok lære deg å diskutere/argumentere. 

Det går kanskje begge veier, når du bombastisk slår fast at "barn fra tidligere forhold er et minus". Det er kanskje det for deg, men ikke meg. Slik du argumenterer fremstår du enten som en tjueåring uten livserfaring, eller som en incel. De fleste i 40-50-åra har barn fra tidligere forhold. Har de ikke det er det grunn til å spørre om hvorfor. 

For meg sveipes alle kandidater uten barn fra før rett venstre. Mann 45.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan fikk dere datet i starten? 

Jeg er også 100% alene med to små barn, og savner sex først og fremst. Vet ikke hvordan jeg skal få datet, må i så fall bli hjemmedate her etter barna har lagt seg, men føler det er så innmari shady! 

Anonymkode: d0e97...5c5

Nå er våre unger «store» så det er ganske kompliser men ja, hjemmedate etter leggetid føles både shady å frekkt 😎 Men det funker ! 

Anonymkode: 9c555...fd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går kanskje begge veier, når du bombastisk slår fast at "barn fra tidligere forhold er et minus". Det er kanskje det for deg, men ikke meg. Slik du argumenterer fremstår du enten som en tjueåring uten livserfaring, eller som en incel. De fleste i 40-50-åra har barn fra tidligere forhold. Har de ikke det er det grunn til å spørre om hvorfor. 

For meg sveipes alle kandidater uten barn fra før rett venstre. Mann 45.

Det er jo ikke bombastisk når det er min egen subjektive oppfatning, og det er mange andre menn som mener det samme. Dette er egentlig allmennkunnskap. 

Merker meg at du ikke har ryggrad til å poste dette under eget brukernavn. Det sier en hel del. 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, norw said:

Det er jo ikke bombastisk når det er min egen subjektive oppfatning, og det er mange andre menn som mener det samme. Dette er egentlig allmennkunnskap. 

Merker meg at du ikke har ryggrad til å poste dette under eget brukernavn. Det sier en hel del. 

Mitt eget brukernavn er like anonymt som dette, så det spiller ingen rolle. Du poster ikke din subjektive oppfatning, du proklamerer høyt at "barn fra tidligere forhold er et minus", det er ikke subjektivt. Hadde du derimot skrevet "barn fra tidligere forhold er et minus for meg" hadde det vært subjektivt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...