Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått en hvit liiiiiten prikk på øyet. Har ikke vondt og har ikke som jeg vet, skadet øyet. Er det noen som har hatt lignende eller vet hva det kan være?

Endret av Hvemhvahvor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit: man kan se den lille hvite prikken over pupillen 

AnonymBruker
Skrevet

Er du bekymret oppsøker du optiker, ikke kg

Anonymkode: e3ce5...a3f

• Liker 1
Skrevet

Altså wow for et sjukt bra tips, tusen takk for at du åpnet min verden. Fortsett slik! 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Hvemhvahvor said:

Altså wow for et sjukt bra tips, tusen takk for at du åpnet min verden. Fortsett slik! 

Vær så god! IQ`en til folk her er ikke så høy. Som spør om medisinske råd på forum

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er du bekymret oppsøker du optiker, ikke kg

Ja, også er det de som skriver og svarer på noe helt annet enn det trådstarter spør om da. Slik som du. Men du har sikkert usedvanlig høy IQ. Til info så skrev jeg ikke at jeg var bekymret, eller ba om medisinske råd. Så at du svarer slik som du gjør vitner enten om at du ikke kan lese, eller at du har problemer med å forstå selv de enkleste ting. Lykke til videre:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øyesykdommer kan være farlige. Ta en tur til en øyelege i stedet for å spørre her inne.

Anonymkode: 2b7a3...c69

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Hvemhvahvor said:

Ja, også er det de som skriver og svarer på noe helt annet enn det trådstarter spør om da. Slik som du. Men du har sikkert usedvanlig høy IQ. Til info så skrev jeg ikke at jeg var bekymret, eller ba om medisinske råd. Så at du svarer slik som du gjør vitner enten om at du ikke kan lese, eller at du har problemer med å forstå selv de enkleste ting. Lykke til videre:) 

Hersketeknikken din fungerer ikke på oss med høy IQ

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Øyesykdommer kan være farlige. Ta en tur til en øyelege i stedet for å spørre her inne.

Anonymkode: 2b7a3...c69

Jeg har snakket med lege. Jeg spurte om noen hadde opplevd det samme eller vet hva det kan være...😂 Herregud

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hersketeknikken din fungerer ikke på oss med høy IQ

Gjorde bare det samme som deg jeg. Men rart du ikke evner å svare på spørsmål som faktisk blir lagt ut (eller lar være å svare), når du ikke har NOE å komme med. Ingenting.
Kunne jo brukt tiden din på en bok istedenfor... «dra til legen». Spurte om noen hadde hatt lignende. Skrev ikke at jeg var bekymret eller trengte råd. Folk som bare gulper opp møkk som ikke har noe som helst å gjøre med hva trådstarter spør om, burde jo bare slette kontoen sin. God helg. 

• Liker 1
Skrevet
Blondie65 skrev (1 minutt siden):

Har ingen erfaring med dette - men fant dette da jeg googlet.

hvit prikk på øyet - Google-søk

Tusen takk:) Jeg har snakket med lege, som har sagt at det bare er en liten «rift». Ble bare litt fascinert av å se en hvit prikk i øyet;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har hatt det. Kom plutselig og ble veldig lyssky. Fikk øyedråper med antibiotika. Og plutselig var det borte. Tror den var der nesten 2mnd. 

Anonymkode: 9b4ce...f73

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei. Jeg har hatt det. Kom plutselig og ble veldig lyssky. Fikk øyedråper med antibiotika. Og plutselig var det borte. Tror den var der nesten 2mnd. 

Anonymkode: 9b4ce...f73

Tusen takk for et ordentlig svar, på det jeg faktisk spurte om:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...