Gå til innhold

Jeg er så uheldig, fikk lappen for 17 dager siden og nå mistet jeg lappen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har det gått fra vondt til verre, nå har også kjæresten slått opp. Årtusenets jævligste dag for meg, alt går til helvete ...

Anonymkode: ad10d...93b

Det hadde jeg og om jeg var med deg.. Om min  type mistet lappen etter 17 dager fordi du ville kjøre forbi noen og spare 5 sekunder og bryte fartsgrensen HØYT, så hadde  jeg vært flau av å være rundt deg.

Anonymkode: 89a8c...97e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Smurfii skrev (Akkurat nå):

Det å kjøre forbi tre biler er galskap, du skal prise deg lykkelig for at det ikke endte verre.🥵 selv om det er så jævlig irriterende å havne bak sinker..

Hvorfor er det galskap å kjøre forbi tre biler?

Jeg forutsetter her at forholdene ligher til rette for det og at farten avpasses fornuftig. 

Skrevet
PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Jeg forutsetter her at forholdene ligher til rette for det og at farten avpasses fornuftig. 

Gi meg et godt eksempel på hvorfor det er smart å kjøre forbi 3 biler samtidig?

Hva sparer han med å gjør dette?

• Liker 2
Skrevet
ryzorwarlock skrev (1 minutt siden):

Gi meg et godt eksempel på hvorfor det er smart å kjøre forbi 3 biler samtidig?

Hva sparer han med å gjør dette?

Man kommer fordi de tre bilene som sinker deg. Hvis man kan holde en fornuftig marsjfart når man målet tidligere.

AnonymBruker
Skrevet

Man kommer fordi de tre bilene som sinker deg. Hvis man kan holde en fornuftig marsjfart når man målet tidligere.

Dårligste eksempelet jeg har lest på lenge.

Prøv på nytt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fornuftig marsjfart er 132 km/t?

Anonymkode: 2b61e...430

• Liker 3
Skrevet

Tenk om det hadde kommet noen kjørende i motsatt felt som du krysset? Frontkollisjon i 132km/t hadde vært døden for dere alle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn kan det gå når en kjører altfor fort. Du må jo bare lære av det. 

Anonymkode: ee620...bb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fornuftig marsjfart er 132 km/t?

Anonymkode: 2b61e...430

Prøv å lese innleggene før du svarer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dårligste eksempelet jeg har lest på lenge.

Prøv på nytt.

Dette er årsaken til de aller fleste forbikjøringer. Hvis bilister ikke har et ønske om å nå målet innen rimelig tid ville det vært svært få forbikjøringer. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 16.25):

Nå har det gått fra vondt til verre, nå har også kjæresten slått opp. Årtusenets jævligste dag for meg, alt går til helvete ...

:klem:

Jeg synes enkelte er unødvendig harde mot deg. Ja, du gjorde en feil, men hvem har ikke gjort det? Du har sikkert lært og gjør ikke det samme igjen. Vet du hvor lenge du må vente for å få lappen tilbake? Må du ta oppkjøringen igjen?

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Prøv å lese innleggene før du svarer.

Igjen, så kan du bare følge fartsgrensen, så det er ikke noe "Marsjfart". kjører du fortere bryter du fartsgrensen.

• Liker 2
Skrevet
ryzorwarlock skrev (Akkurat nå):

Igjen, så kan du bare følge fartsgrensen, så det er ikke noe "Marsjfart". kjører du fortere bryter du fartsgrensen.

Har jeg skrevet noe annet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har blitt mange kommenterer her, jeg har lest alle. Hvorfor er det så mange som støtter slike sinker som ligger langt under fartsgrensen og som forårsaker at andre bilister får nok og kjører forbi?? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å kjøre til siden og slippe frem trafikken?? 
jeg var altså 4 bilist i køen og hadde hvertfall 12-15 biler bak meg igjen, det står tydelig at man ikke skal være til hinder for andre trafikanter og er man det plikter man å kjøre inn og slippe frem trafikken!!

Jeg har som sakt ikke samtykket til førerkortbeslag så hvordan denne saken ender vet jeg ikke enda, jeg laget denne tråden kunngjort å få info om jeg har en god sak jeg kan gå videre med eller om jeg bør la være. Jeg kjører vanligvis 5 kilometer over fartsgrensen på speedometeret og det vil si ganske nøyaktig reel riktig fart da bilen viser mer. 
hvis jeg har en god sak og politiet ikke gir seg skaffer jeg advokat og hår ut i media, har jeg dårlig sak så gjør jeg det ikke

Da kunne jo du stoppet og sluppet bilene bak deg forbi.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

hvorfor måtte du absolutt kjøre forbi? 

Hadde du det travelt? kunne ikke hatt det så travelt siden du var villig til å miste lappen for det.

Han/hennes mor lå døende på sykehuset. Eneste som manglet var politieskorte/blålys, i samme slengen kjørte TS sin gravide søster som skrek av fulle lunger av de kraftigste og tetteste riene EVER, samt en niese i baksetet med sprukken blindtarm. Samt at TS ikke har funnet tute-knappen ennå og de effektive blendelysene, fordi det tar for lang tid å finne frem slike kompliserte detaljer!!! Er bare sinker som bruker slike metoder, tar ALTFOR lang tid for eXpertene. 

kanskje egentlig politiet var slemme? lite forståelse TS fikk! Makan. Empatien har blitt kastet rett ut vinduet av det slemme politiet. Det er nok alle råkjørerne enige i. Ikke sant? :jepp:

koz&klem

Anonymkode: 8d03f...656

• Liker 4
Skrevet
PetterKanin skrev (12 minutter siden):

Hei igjen du🐰 

Farten avpasses fornuftig? 132km/t? Hatt lappen i knappe to uker? Tror du skal ta deg en gulrot istedenfor å forsvare noe som er nettopp galskap.

• Liker 5
Skrevet
Smurfii skrev (Akkurat nå):

Hei igjen du🐰 

Farten avpasses fornuftig? 132km/t? Hatt lappen i knappe to uker? Tror du skal ta deg en gulrot istedenfor å forsvare noe som er nettopp galskap.

Men altså, her kommenterte du at det som var galskap var å kjøre forbi tre biler. Jeg lurer da altså på hvorfor det er galskap å kjøre forbi tre biler, ikke hvorfor det er galskap å kjøre i 132 km/t. Så hva er galskap med å kjøre forbi tre biler?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han/hennes mor lå døende på sykehuset. Eneste som manglet var politieskorte/blålys, i samme slengen kjørte TS sin gravide søster som skrek av fulle lunger av de kraftigste og tetteste riene EVER, samt en niese i baksetet med sprukken blindtarm. Samt at TS ikke har funnet tute-knappen ennå og de effektive blendelysene, fordi det tar for lang tid å finne frem slike kompliserte detaljer!!! Er bare sinker som bruker slike metoder, tar ALTFOR lang tid for eXpertene. 

kanskje egentlig politiet var slemme? lite forståelse TS fikk! Makan. Empatien har blitt kastet rett ut vinduet av det slemme politiet. Det er nok alle råkjørerne enige i. Ikke sant? :jepp:

koz&klem

Anonymkode: 8d03f...656

Der har du det.:skratte:

AnonymBruker
Skrevet
Smurfii skrev (4 minutter siden):

Hei igjen du🐰 

Bare å ignorere PetterKanin. Han er kjent for å bare skrive tull som ikke henger på greip her inne. 

Anonymkode: 5e94b...025

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare å ignorere PetterKanin. Han er kjent for å bare skrive tull som ikke henger på greip her inne. 

Anonymkode: 5e94b...025

Er det ikke litt bedre å kunne svare for seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...