Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #21 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Snakk om å oppføre seg som barn... Har du aldri hørt uttrykket fake it until you make it? Det å late som man er noe innen man blir det, er en velkjent og velbrukt teknikk når det kommer til lav selvfølelse. Skal man vente til alt er på plass, før man gjør noe her i livet, så kommer ingenting til å skje. Anonymkode: f781c...40c Enig... takk, du så den du også ja... Brukere som skriver som om de er en gruppe "og vi vet hvor vi har deg" høres mest ut som en trussel og mobbing. Hvorfor skrive i flertall og fremstille en bestemt bruker på den måten? 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #22 Skrevet 29. april 2021 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Enig... takk, du så den du også ja... Brukere som skriver som om de er en gruppe "og vi vet hvor vi har deg" høres mest ut som en trussel og mobbing. Hvorfor skrive i flertall og fremstille en bestemt bruker på den måten? Det er nok på grunn av en annen velkjent og velbrukt klisje; På seg selv kjenner man andre Anonymkode: f781c...40c 1
Fioljenta Skrevet 29. april 2021 #23 Skrevet 29. april 2021 Fikk lyst til å gi deg en kjempeklem, ts. Vil du virkelig ha de mennene som ikke synes du er «pen nok»? Jeg vet det høres klisje ut, men du er pen nok. Jeg kan ikke forestille meg annet. Men alt for mange mennesker tror de må være på en bestemt måte for å være tiltrekkende. Det er en løgn. Du er deg. Og det er mer enn godt nok. Så sant du tillater deg selv å være deg. I tenårene slet jeg mye med dårlig selvbilde. Jeg var ikke pen nok, flink nok, omgjengelig nok osv. Samtidig var jeg overrasket over hvor mange kvinner som ikke var pene, som hadde partnere og så ut til å trives. Så, gi deg selv en kjempeklem, snakk pent om deg selv og hev hodet. Det vakreste du kan kle deg med, er smilet ditt. Du vet, det smilet som kommer innenfra og synes i øynene. 💜 5
Gjest Paramount Skrevet 29. april 2021 #24 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Du gjør ingen ting spesielt. Du bare koser deg og er litt mer tålmodig enn en del andre.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #25 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Jeg tenker ikke problematisk på det du beskriver. Er for øvrig en mann som kvinner omtaler som "kjekk" uten av jeg er sikker på hva det betyr. Det har ikke noe å si hvordan du ser ut. Og så tror jeg at du er veldig kritisk til deg selv og at det er feilen. Hva du skal gjøre: Lære deg å være glad i deg selv, by på deg selv og personligheten din - det er det mange menn som elsker. Kona mi er liten og lubben og den mest sexy personen jeg vet om ! Anonymkode: 9a8ac...124
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #26 Skrevet 29. april 2021 Hvis du mistrives med deg selv, VET du hva du kal gjøre og det virker selvfølgelig om du bare orker. Hvis du trives med deg selv, hvorfor endre på deg selv. Du er sikkert fin uansett. Det er opp til deg å avgjøre. Ikke endre deg fordi du tror andre ønsker det, legg inn innsatsen hvis du selv vil ❤️ Anonymkode: 00078...aaa
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #27 Skrevet 29. april 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Hvorfor lyver du til deg selv? Jeg vet det er lettere og tryggere, men kom deg ut av self-pity bobbla di! Sutring er mest turn-off av alt. Anonymkode: 0e0eb...857 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #28 Skrevet 29. april 2021 slank deg.. eller bare fortsett å grin fordi du ikke er bra nokk Anonymkode: ec9af...953
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 29. april 2021 #29 Skrevet 29. april 2021 Hvis du har penger ville jeg brukt penger på PT og kostholdsekspert Ellers er det bare knallhard disiplin som gjelder
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #30 Skrevet 29. april 2021 RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå): Hvis du har penger ville jeg brukt penger på PT og kostholdsekspert Ellers er det bare knallhard disiplin som gjelder er jo ikke så vanskelig. er selv på diett nå og det er virkelig ingen problem om man har litt selvkontroll Anonymkode: ec9af...953
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #31 Skrevet 29. april 2021 Ditt problem sitter mellom ørene, ikke på magen. Anonymkode: b18b9...216 2
Kaffelarsern Skrevet 29. april 2021 #32 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Må tilføye at jeg er missunelig på dere pene, høye slanke 😔😢 Anonymkode: 29703...a90 Høye damer er ikke nødvendigvis noe pluss, heller ikke blant høye menn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #33 Skrevet 29. april 2021 Kaffelarsern skrev (2 timer siden): Høye damer er ikke nødvendigvis noe pluss, heller ikke blant høye menn. Men slanke? Anonymkode: 29703...a90
Kaffelarsern Skrevet 29. april 2021 #34 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men slanke? Anonymkode: 29703...a90 Nei
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #35 Skrevet 29. april 2021 Selvtillit har jeg lite av og liker jo ikke meg selv noe særlig helt ærlig. Så gitt litt opp. Er det noe vits å slanke seg f.eks? Gått ned litt og så gått opp igjen og klarer ikke så mye som jeg vil. Anonymkode: 29703...a90
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #36 Skrevet 29. april 2021 Kaffelarsern skrev (7 minutter siden): Nei Hva da? Anonymkode: 29703...a90
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #37 Skrevet 29. april 2021 Jeg har lest alle kommentarene her. Jeg er en høy kvinne og fikk "formene" på riktig sted. Ingen runde kanter. Litt pupper, flat mage, litt sprettrumpe, tynne lår og legger. Kragebein. Ble forsøkt meldt på Topmodel Norge for noen år siden, men takket nei fordi jeg hater kamera (utseendet mitt på bilder). Vant en modellkonkurranse i Norge hos et modellbyrå som absolutt skulle ha meg med for 10 år siden. Jeg har likevel rævva selvfølelse. Tilbudene har rent inn. Jeg har hatt så store problemer med tilknytning at jeg ikke har gjort noe med dem. Jeg blir 30 snart og jeg er jomfru. Jeg har likt noen siden jeg var 16, altså ikke samme mann, men jeg har crushet siden jeg var 16. Jeg gjorde ikke noe med noen av dem.. Fordi jeg ikke følte meg bra nok. Jeg har utseende, men ingen sjarme. Jeg hater meg selv. Jeg har ingen inni meg. Jeg har mistet identiteten min for jeg vet ikke lenger hva jeg vil med livet. Det er som om livet er et spill og jeg ikke fikk utdelt noen spilleregler. Er bare hun kjedelige som alle glemmer. Liker jo en nå også, men fy så dårlig jeg føler meg når jeg ser han. Han har til og med måne (menn her inne mener alt er dødfødt når de har det). Jeg føler meg alltid under menns liga. Det hjelper ikke at bekjente sier til meg at "hadde jeg sett ut som deg hadde jeg brukt det for alt det er verdt" . Anonymkode: cd338...7d3 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #38 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lest alle kommentarene her. Jeg er en høy kvinne og fikk "formene" på riktig sted. Ingen runde kanter. Litt pupper, flat mage, litt sprettrumpe, tynne lår og legger. Kragebein. Ble forsøkt meldt på Topmodel Norge for noen år siden, men takket nei fordi jeg hater kamera (utseendet mitt på bilder). Vant en modellkonkurranse i Norge hos et modellbyrå som absolutt skulle ha meg med for 10 år siden. Jeg har likevel rævva selvfølelse. Tilbudene har rent inn. Jeg har hatt så store problemer med tilknytning at jeg ikke har gjort noe med dem. Jeg blir 30 snart og jeg er jomfru. Jeg har likt noen siden jeg var 16, altså ikke samme mann, men jeg har crushet siden jeg var 16. Jeg gjorde ikke noe med noen av dem.. Fordi jeg ikke følte meg bra nok. Jeg har utseende, men ingen sjarme. Jeg hater meg selv. Jeg har ingen inni meg. Jeg har mistet identiteten min for jeg vet ikke lenger hva jeg vil med livet. Det er som om livet er et spill og jeg ikke fikk utdelt noen spilleregler. Er bare hun kjedelige som alle glemmer. Liker jo en nå også, men fy så dårlig jeg føler meg når jeg ser han. Han har til og med måne (menn her inne mener alt er dødfødt når de har det). Jeg føler meg alltid under menns liga. Det hjelper ikke at bekjente sier til meg at "hadde jeg sett ut som deg hadde jeg brukt det for alt det er verdt" . Anonymkode: cd338...7d3 Trist. Du som er så heldig. Anonymkode: 29703...a90
M Mads Skrevet 30. april 2021 #39 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 1.54): Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Du er perfekt! Akuratt slik du er
DaddyDom Skrevet 30. april 2021 #40 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.4.2021 den 1.54): Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Hva ønsker du tips om? Slanking eller å finne noen? 1. Sett deg mål om hva du ønsker å oppnå. Gå vegansk med litt fisk og kjøtt innimellom 7 måltider om dagen, lite mettet fett og mye umettet fett (type olivenolje). Styr unna all prosessert mat og tilsatt sukker. Styr unna meieri og bakverk. Tren i moderate mengder, på måter som er gøye for deg og du kan "få" energi fra. Gå også turer (både kort og lange) i natur. Drikk masse vann. Styr unna sukkerfri brus og juice. Hvis du ønsker litt juice begrens deg og press den selv. 2. Å finne noen! Det er alltids noen der ute for deg. Så 2 måter å match med noen på, enten senk forventningene for å få flere potensielle matcher, eller hev din innsats (henger litt sammen med nr 1, men også bare kommunikasjon og fremtoning aka "pynting"). Også mengde! Det er ikke alltids lett å finne noen som du matcher med så du må nok gå all in for det. Hver på flere ulike datingsite og samtidig dra på byen og fester og sammenkomster der du kan komme på å treffe folk. Men hver også åpen i butikker eller andre sammenhenger og snakk med folk. Tørr også å si ifra når du liker noen. Spør om nummer og om man kan treffes igjen over en kaffekopp eller en tur. Lykke til! 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå