AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Må tilføye at jeg er missunelig på dere pene, høye slanke 😔😢 Anonymkode: 29703...a90
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Det finnes noen for deg også, selv om du kanskje ikke tror det selv. Anonymkode: 88c6e...1a5 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Slank deg og skjerp deg. Anonymkode: 3683c...f2c 5
Resignert Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Må tilføye at jeg er missunelig på dere pene, høye slanke 😔😢 Anonymkode: 29703...a90 Er ikke nødvendigvis sånn at menn foretrekker høye damer (går altså ut fra at du er hunkjønn) Å være veldreid og pen gir nok mye oppmerksomhet i utgangspunktet, men personligheten har og en stor betydning. Så en blid, smart, veldreid og pen dame på 1.50 eller 1.60 vil ha draget på massevis av menn 4
CorvusCorax Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 Hm. Det finnes mange lubne kvinner som har partner. Det handler om så mye mer. Ta vare på deg selv, pynt deg litt, fresh deg opp med litt lett sminke - og ikke minst smil og by på deg selv. Det mest attraktive for de fleste er selvtillit. Og da snakker jeg ikke om for mye - men såpass at du er stolt av deg selv, slik at du tør å vise frem smilet ditt. 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Du er pen nok! Anonymkode: 5ebd1...79b 4
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 Det som er vakkert er at du spiller bekymringsfri... og det er det som jeg synes er så sjarmerende. Sjarm, humor og personlighet vinner som oftes over utseende... Hvis du konsentrerer deg om de 3 tingene og alt annet om du ikke er pen nok, så øker sjansene dine betraktelig selv med noen kilo ekstra. 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Hvis du er misfornøyd så anbefaler jeg en livsstilsendring. Slanking får deg ned i vekt, men holder deg ikke der hvis du går tilbake til gammelt kosthold (som var grunnen til vekten). Vet ikke om du er mann eller kvinne forresten? Anonymkode: 1aa58...dcd 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Liten lubben sak med så klart det meste der man ikke skal/bør ha det (magen). Lei av å være missfornøyd og ingen vil ha meg. Prøvd å gjøre noe med det, men går ikke. Hva gjør man da? Anonymkode: 29703...a90 Så du får ingen likes på tinder liksom... Det tror jeg ikke på 5 hours ago, AnonymBruker said: Må tilføye at jeg er missunelig på dere pene, høye slanke 😔😢 Anonymkode: 29703...a90 Menn flest foretrekker ikke høye damer Anonymkode: 6c1e0...640 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slank deg og skjerp deg. Anonymkode: 3683c...f2c DUST! nok av menn som liker damer som er runde i kantene. DU burde skjerpe deg og ta deg en bolle! Anonymkode: 680c9...8aa 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn flest foretrekker ikke høye damer Anonymkode: 6c1e0...640 De mannfolkene som TS vil ha, gjør det jo. Men det er har høy selvfølelse og dermed kan «kompensere» for hennes mangel på selvfølelse. Men slike menn liker høye damer fordi høye damer ofte også har høy selvfølelse. Så TS kunne ha endret denne, da ville hun vært mer aktuell - uansett høyde. Anonymkode: f781c...40c 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DUST! nok av menn som liker damer som er runde i kantene. DU burde skjerpe deg og ta deg en bolle! Anonymkode: 680c9...8aa Men igjen, det er de som er runde i kantene OG har høy selvfølelse. Man kommer ingen vei med lav selvfølelse. Anonymkode: f781c...40c 1
Troyamin Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 For at noen skal like deg, må du starte med å like deg selv. Å fokusere på dine negative sider, hjelper ikke. Stå foran speilet og finn 5 ting du liker med deg selv. Det vet jeg at du får til. Si disse høyt hver morgen. Det høres rart ut, men det gjør noe med psyken om man våger å innrømme for seg selv at; jo, jeg er god nok! For det er du. Det er garantert èn eller ei der ute som liker deg. Akkurat sånn som du ser ut nå!❤️ 4
Gjest Fnuggolina Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Det som er vakkert er at du spiller bekymringsfri... og det er det som jeg synes er så sjarmerende. Sjarm, humor og personlighet vinner som oftes over utseende... Hvis du konsentrerer deg om de 3 tingene og alt annet om du ikke er pen nok, så øker sjansene dine betraktelig selv med noen kilo ekstra. Hvorfor skal hun spille? Dagens tips: Vær deg selv. Det lønner seg i lengden om du vil noe mer enn random ONS. «Man kommer ingen vei med lav selvfølelse» er tull. Menn er like usikre som kvinner.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #16 Skrevet 29. april 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Det som er vakkert er at du spiller bekymringsfri... og det er det som jeg synes er så sjarmerende. Sjarm, humor og personlighet vinner som oftes over utseende... Hvis du konsentrerer deg om de 3 tingene og alt annet om du ikke er pen nok, så øker sjansene dine betraktelig selv med noen kilo ekstra. Det er så vakkert at du snakker uten filter, akkurat som barn og fulle folk, og vi vet hvor vi har deg. Hvordan tror du det går med psyken til de som går rundt og spiller bekymringsfri? Anonymkode: 2aa62...936
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 Trener styrke og spiser mer protein Anonymkode: a3134...b8f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #18 Skrevet 29. april 2021 Jeg er 162 og temmelig rund og har aldri hatt problemer med å få kjæreste Anonymkode: 654e1...446 3
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #19 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan tror du det går med psyken til de som går rundt og spiller bekymringsfri? Anonymkode: 2aa62...936 Skriver TS at hun plages med psyken? Å spille bekymringfri kan gjøre at hun får igjen trua på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #20 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er så vakkert at du snakker uten filter, akkurat som barn og fulle folk, og vi vet hvor vi har deg. Hvordan tror du det går med psyken til de som går rundt og spiller bekymringsfri? Anonymkode: 2aa62...936 Snakk om å oppføre seg som barn... Har du aldri hørt uttrykket fake it until you make it? Det å late som man er noe innen man blir det, er en velkjent og velbrukt teknikk når det kommer til lav selvfølelse. Skal man vente til alt er på plass, før man gjør noe her i livet, så kommer ingenting til å skje. Anonymkode: f781c...40c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå