AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 ..jeg sletter profilen og oppretter akkurat den samme? Jeg har sveipet forbi en som jeg vil finne tilbake, og tenker derfor å slette profilen min og opprette akkurat samme. Område jeg sveiper i har ikke veldig mange profiler, så derfor vil jeg dukke opp i kortstokken til mange som allerede har sveipet på meg. Vil de tro jeg har slettet profilen og opprettet ny, eller kan man tilfeldig dukke opp i kortstokken igjen? Anonymkode: 76fa0...fb1
Værre Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Ingen bryr seg. Damer på små steder tror at vi menn gjør dette daglig, men sannheten er at de har sveipet bort alle menn i nærheten og derfor får repriser. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 2 minutter siden, Værre said: Ingen bryr seg. Damer på små steder tror at vi menn gjør dette daglig, men sannheten er at de har sveipet bort alle menn i nærheten og derfor får repriser. Fint å lese. Takk for svar Anonymkode: 76fa0...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 12 minutter siden, Værre said: Ingen bryr seg. Damer på små steder tror at vi menn gjør dette daglig, men sannheten er at de har sveipet bort alle menn i nærheten og derfor får repriser. Forresten, vet du også om det er en fast tidsramme for når en person kan dukke opp igjen i kortsokken? Har sveipet meg tom og det er 4 dager siden jeg ved en feil sveipet han til venstre.😊 Anonymkode: 76fa0...fb1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Hvis området er lite, så vet du kanskje hvem fyren er? Du er ikke pliktig til å gå gjennom Tinder. Anonymkode: 312a5...373
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis området er lite, så vet du kanskje hvem fyren er? Du er ikke pliktig til å gå gjennom Tinder. Anonymkode: 312a5...373 Ja, jeg vet hvem han er. Har skrevet til han på Messenger om noe annet, ikke at jeg er interessert. Så kunne jeg se han hadde høyre-sveipet meg på Tinder, men jeg sveipet feil vei.. Anonymkode: 76fa0...fb1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, jeg vet hvem han er. Har skrevet til han på Messenger om noe annet, ikke at jeg er interessert. Så kunne jeg se han hadde høyre-sveipet meg på Tinder, men jeg sveipet feil vei.. Anonymkode: 76fa0...fb1 Da har du jo den perfekte innledningen. Kjør på jente! Anonymkode: 312a5...373 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Da har du jo den perfekte innledningen. Kjør på jente! Anonymkode: 312a5...373 Den var ikke så dum! Takk! Anonymkode: 76fa0...fb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå