Gå til innhold

Tinder: merker noen om..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..jeg sletter profilen og oppretter akkurat den samme?
Jeg har sveipet forbi en som jeg vil finne tilbake, og tenker derfor å slette profilen min og opprette akkurat samme. Område jeg sveiper i har ikke veldig mange profiler, så derfor vil jeg dukke opp i kortstokken til mange som allerede har sveipet på meg. Vil de tro jeg har slettet profilen og opprettet ny, eller kan man tilfeldig dukke opp i kortstokken igjen?

Anonymkode: 76fa0...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bryr seg. Damer på små steder tror at vi menn gjør dette daglig, men sannheten er at de har sveipet bort alle menn i nærheten og derfor får repriser. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Værre said:

Ingen bryr seg. Damer på små steder tror at vi menn gjør dette daglig, men sannheten er at de har sveipet bort alle menn i nærheten og derfor får repriser. 

Fint å lese. Takk for svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Værre said:

Forresten, vet du også om det er en fast tidsramme for når en person kan dukke opp igjen i kortsokken? Har sveipet meg tom og det er 4 dager siden jeg ved en feil sveipet han til venstre.😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis området er lite, så vet du kanskje hvem fyren er?  Du er ikke pliktig til å gå gjennom Tinder.

Anonymkode: 312a5...373

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis området er lite, så vet du kanskje hvem fyren er?  Du er ikke pliktig til å gå gjennom Tinder.

Ja, jeg vet hvem han er. Har skrevet til han på Messenger om noe annet, ikke at jeg er interessert. Så kunne jeg se han hadde høyre-sveipet meg på Tinder, men jeg sveipet feil vei..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg vet hvem han er. Har skrevet til han på Messenger om noe annet, ikke at jeg er interessert. Så kunne jeg se han hadde høyre-sveipet meg på Tinder, men jeg sveipet feil vei..

Da har du jo den perfekte innledningen. Kjør på jente! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du jo den perfekte innledningen. Kjør på jente! 

Den var ikke så dum! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...