Frøken_ida Skrevet 16. september 2021 #1961 Del Skrevet 16. september 2021 P-max:) skrev (4 minutter siden): Siterer deg engang til. Men husker veldig godt den setningen. Psykolog er for tapere, jeg har planta mine.. Sånt sier man ikke på en offentlig kanal! Da er det som å skyte seg selv i leggen! Hvordan har det vært her i verden uten psykolog?! Mange trenger hjelp. Stine er en av de som burde ordnet seg med det å fått livet sitt på rett kjør, det er ikke sånn at man er en tapet fordi man ikke tar gode valg for seg selv! Man er enda større taper for seg selv om man ikke ser det før det er for sent.. det stemmer det du sier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 16. september 2021 #1962 Del Skrevet 16. september 2021 LinaHg skrev (2 timer siden): At hun prater om at de har dårlig økonomi, at de ikke har råd til advokatutgifter til Bv saken og derfor mottar store summer fra spleis. Så har hun et enormt pengeforbruk. Kjøper seg støtt og stadig nye planter, klær, massevis av garn, energidrikker, dyr klokke, elektrisk sparkesykkel, interiørting, osv. Hun snakker stygg og nedlatende og veldig veldig mange. Alt ifra venninner, tidligere frisøren sin, huseier, bekjente. Kaller følgere av snapen som er uenige med henne eller kommer med kritiske spørsmål for nek, fitter, psykisk syke, etc. Samtidig som hun både på snap og Instagram prater så høyt om at folk må klare å oppføre seg, at det et barnslig å slenge dritt om folk etc. Hun sier selv at hun sliter psykisk og har en del diagnoser. Og prater om hvordan dette påvirker livet hennes og hvor vanskelig det er. At man må være åpen om psykisk helse, støtte hverandre og tørre å prate om det. Så sitter hun å sier at psykolog er for tapere. Det er så mye hun motsier seg selv på, og er dobbeltmoralsk. Alt ifra små ting til store ting. Hun klager på ting andre gjør og sier, men gjør akkurat det samme selv. Hun blokkerer alle som stiller et kritisk spørsmål til henne på snap, eller sier seg uenig med henne. Hun klager på alle disse sykdommene sine, men mye av det virker rart. Hun kan si hu har migrene og derfor er så dårlig at hun må ligge i senga alene, men sitte å snap’e kan hun. Hun klager på fibromyalgi og vondter i kroppen, men spiser enorme mengder sukker og kunstig sukker, og nåde deg om du kommenterer dette til henne på snap, da blir du blokkert. Hun blir sur, ufin og spydig om folk kommer med tips/råd til henne. Det kan være noe så simpelt som noe tips angående de bamsene hun lager. Hun blir sur. Det reageres også på at hun alltid skal vise frem alle gavene hun får av følgere. Det er mange snap’ere som mottar gaver, men som velger å ikke hele tiden vise det frem fordi de ikke vil lage et press/en forventning til at følgerne må sende ting. Men med Stine fremstår det helt motsatt. Tydelig at hun elsker å motta ting og gjerne vil at så mange som mulig skal se det, sånn at kanskje flere kaster seg på og sender mer. Det er sikkert mer folk reagerer på og som er skrevet her også, men dette er i hvert fall noe av det folk reagerer mest på og som faktisk er kritikkverdig enten man liker hu eller ikke. I tillegg deler hun alt mulig helt ukritisk på snap, og har ikke noe filter angående hva man deler, sier eller hvordan hu ordlegger seg. 👏👏👏👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. september 2021 #1963 Del Skrevet 16. september 2021 P-max:) skrev (15 minutter siden): Hun sa det når hun hadde kjøpt flere planter engang og filmet det å sa at psykolog er for tapere, hun har planta sine. Veranda skrev (14 minutter siden): Det har hun sagt til 6k ! Og det er en stund siden hun sa det. Det fleste her vil jeg tro har fulgt Stine fra dag en. P-max:) skrev (12 minutter siden): Siterer deg engang til. Men husker veldig godt den setningen. Psykolog er for tapere, jeg har planta mine.. Sånt sier man ikke på en offentlig kanal! Da er det som å skyte seg selv i leggen! Hvordan har det vært her i verden uten psykolog?! Mange trenger hjelp. Stine er en av de som burde ordnet seg med det å fått livet sitt på rett kjør, det er ikke sånn at man er en tapet fordi man ikke tar gode valg for seg selv! Man er enda større taper for seg selv om man ikke ser det før det er for sent.. Jeg har bare fulgt henne siden august (tror jeg), så jeg har ikke fått med meg dette. Når var det hun startet å snappe? Hvis det stemmer at hun har sagt det så er det selvsagt en kritikkverdig ting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. september 2021 #1964 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) 2 hours ago, Syrinia said: Det der lurer jeg på og🤔 Når folk legger ut på f.eks fb at de har migrene,så må det være hodepine. For når jeg har migrene,så klarer jeg ikke se på skjerm eller skrive noe som helst. Da er det kun å ligge i senga til det endelig er over. Ja samme her. Når jeg har migrene, så kan jeg ikke bevege meg en gang. Må ligge helt stille i senga i et mørkt rom. Kanskje Stine hadde hodepine, men kaller det migrene? Og så synes jeg hun sa at hun har fibromyalgi. Det har venninna mi og hun er jo helt gåen. Stine virker så livat, aktiv og frisk. Altså hun sier at hun er syk, men alt hun viser på kanalen, hun ser ikke ut som en som har fibromyalgi. Styrer og steller med alt mulig. Og venninna mi har jo kutta alt sukker i kosten fordi det trigger sykdommen. Men Stine spiser mere bakevarer og sukker en mannen min som er 110 kg. Kan ikke være godt for kroppen hennes og hvorfor legger hun ikke på seg. Fikk en så fryktelig tanke at hun kanskje har samme sykdom som prinsesse Diana😨Håper selvsagt ikke det og at hun har en enorm forbrenning. Blir ganske satt ut av å se på. Jeg føler at hun ødelegger seg selv lidt foran tusenvis av tilskuere. Men jeg kan jo ikke gjøre noe med det🤷♀️ Endret 16. september 2021 av Polarpuma Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 16. september 2021 #1965 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Jeg har bare fulgt henne siden august (tror jeg), så jeg har ikke fått med meg dette. Når var det hun startet å snappe? Hvis det stemmer at hun har sagt det så er det selvsagt en kritikkverdig ting å si. Det er ikke fryktelig lenge siden Hu sa det.. Men kanskje du ikke sjekket snappen henne den ene dagen? Ca 2 mnd siden kanskje.. Derfor folk reagerer! Endret 16. september 2021 av P-max:) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. september 2021 #1966 Del Skrevet 16. september 2021 2 hours ago, LinaHg said: At hun prater om at de har dårlig økonomi, at de ikke har råd til advokatutgifter til Bv saken og derfor mottar store summer fra spleis. Så har hun et enormt pengeforbruk. Kjøper seg støtt og stadig nye planter, klær, massevis av garn, energidrikker, dyr klokke, elektrisk sparkesykkel, interiørting, osv. Hun snakker stygg og nedlatende og veldig veldig mange. Alt ifra venninner, tidligere frisøren sin, huseier, bekjente. Kaller følgere av snapen som er uenige med henne eller kommer med kritiske spørsmål for nek, fitter, psykisk syke, etc. Samtidig som hun både på snap og Instagram prater så høyt om at folk må klare å oppføre seg, at det et barnslig å slenge dritt om folk etc. Hun sier selv at hun sliter psykisk og har en del diagnoser. Og prater om hvordan dette påvirker livet hennes og hvor vanskelig det er. At man må være åpen om psykisk helse, støtte hverandre og tørre å prate om det. Så sitter hun å sier at psykolog er for tapere. Det er så mye hun motsier seg selv på, og er dobbeltmoralsk. Alt ifra små ting til store ting. Hun klager på ting andre gjør og sier, men gjør akkurat det samme selv. Hun blokkerer alle som stiller et kritisk spørsmål til henne på snap, eller sier seg uenig med henne. Hun klager på alle disse sykdommene sine, men mye av det virker rart. Hun kan si hu har migrene og derfor er så dårlig at hun må ligge i senga alene, men sitte å snap’e kan hun. Hun klager på fibromyalgi og vondter i kroppen, men spiser enorme mengder sukker og kunstig sukker, og nåde deg om du kommenterer dette til henne på snap, da blir du blokkert. Hun blir sur, ufin og spydig om folk kommer med tips/råd til henne. Det kan være noe så simpelt som noe tips angående de bamsene hun lager. Hun blir sur. Det reageres også på at hun alltid skal vise frem alle gavene hun får av følgere. Det er mange snap’ere som mottar gaver, men som velger å ikke hele tiden vise det frem fordi de ikke vil lage et press/en forventning til at følgerne må sende ting. Men med Stine fremstår det helt motsatt. Tydelig at hun elsker å motta ting og gjerne vil at så mange som mulig skal se det, sånn at kanskje flere kaster seg på og sender mer. Det er sikkert mer folk reagerer på og som er skrevet her også, men dette er i hvert fall noe av det folk reagerer mest på og som faktisk er kritikkverdig enten man liker hu eller ikke. I tillegg deler hun alt mulig helt ukritisk på snap, og har ikke noe filter angående hva man deler, sier eller hvordan hu ordlegger seg. Takk for resyme. Jeg har en følelse at hun utgir seg for å være en annen enn den hun i virkeligheten er.🧐 Hvorfor bli så sint og irritert på spørsmål fra følgere og blokkere? Er det fordi det er en sannhet i det de undrer seg over? Den ene dag skinner sola og neste dag er rødglødende. Jeg er ikke vant til sånt, så derfor stusser jeg. Håper jeg ikke blir anklagd for å være et nettroll, fordi at jeg spør. Tør nesten ikke si noe, ser at folk kan bli ganske så opphissa her inne😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 16. september 2021 #1967 Del Skrevet 16. september 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Takk for resyme. Jeg har en følelse at hun utgir seg for å være en annen enn den hun i virkeligheten er.🧐 Hvorfor bli så sint og irritert på spørsmål fra følgere og blokkere? Er det fordi det er en sannhet i det de undrer seg over? Den ene dag skinner sola og neste dag er rødglødende. Jeg er ikke vant til sånt, så derfor stusser jeg. Håper jeg ikke blir anklagd for å være et nettroll, fordi at jeg spør. Tør nesten ikke si noe, ser at folk kan bli ganske så opphissa her inne😨 Det er ikke så lett å følge med og hva man skal tro nei. Ikke lett å henge med på hva som er riktig og galt å si/gjøre heller, for hun skifter jo mening annenhver dag. Hun sier på snap at hun ønsker at vi skal spørre henne om det er noe vi lurer på, men om man stiller et spm hun ikke liker så blir man jo blokkert selv om spørsmålet hverken er anklagende eller stygt på noen måte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. september 2021 #1968 Del Skrevet 16. september 2021 Jeg ser mange positive sider ved Stine også. Hun er virkelig kreativ. Alt det med maling, farger og sammensetning av møbler og interiør. De har et flott hjem. Hun er fantastisk til å strikke, lager de flotteste gensere. Er imponert! Kan godt forstå at hun liker å sysle med disse bamsene, og særlig fordi hun har erfaring fra mange år hos gullsmed. Hun kan jo det der. Hun virker flink med mange ting. Jeg synes det er fint å se alt hun lager. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. september 2021 #1969 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) Polarpuma skrev (På 16.9.2021 den 15.52): Ja samme her. Når jeg har migrene, så kan jeg ikke bevege meg en gang. Må ligge helt stille i senga i et mørkt rom. Kanskje Stine hadde hodepine, men kaller det migrene? Og så synes jeg hun sa at hun har fibromyalgi. Det har venninna mi og hun er jo helt gåen. Stine virker så livat, aktiv og frisk. Altså hun sier at hun er syk, men alt hun viser på kanalen, hun ser ikke ut som en som har fibromyalgi. Styrer og steller med alt mulig. Og venninna mi har jo kutta alt sukker i kosten fordi det trigger sykdommen. Men Stine spiser mere bakevarer og sukker en mannen min som er 110 kg. Kan ikke være godt for kroppen hennes og hvorfor legger hun ikke på seg. Fikk en så fryktelig tanke at hun kanskje har samme sykdom som prinsesse Diana😨Håper selvsagt ikke det og at hun har en enorm forbrenning. Blir ganske satt ut av å se på. Jeg føler at hun ødelegger seg selv lidt foran tusenvis av tilskuere. Men jeg kan jo ikke gjøre noe med det🤷♀️ Er det noe jeg synes er stygt så er det å beskylde folk for å lyve på seg sykdommer. Tenk hvor grusomt det må være å ikke bli trodd? Jeg synes ikke vi har noe med å spekulere i sykdom. Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. september 2021 #1970 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) 13 minutter siden, Gjenferdet said: Er det noe jeg synes er stygt så er det å beskylde folk for å lyve på seg sykdommer. Tenk hvor grusomt det må være å ikke bli trodd? Jeg synes ikke vi har noe med å spekulere i sykdom. Stine har kroniske smerter, og som kroniker lærer man seg å leve med de plagene man har. Jeg har ikke fibromyalgi, så jeg kan ikke helt relatere meg, men jeg har opplevd mange ganger ha så sterk gangsperre at jeg knapt klarer å røre på meg. Vil tro det er litt like typer muskelsmerter en kroniker har. Jeg er ikke vant til sånne smerter, så når det skjer så blir jeg helt lammet (i overført betydning). Man ser tydelig at jeg er smertepåvirket. Hadde jeg derimot slitt med de samme smertene hver eneste dag så hadde jeg nok på et vis etter hvert blitt vant til det, og nok håndtert det bedre. Det er det samme som at jeg sliter med kronisk utmattelse. Jeg er så vant til det at jeg også er vant til å late som ingenting. Hvis jeg skulle lagt opp hele livet etter utmattelsen så hadde jeg ikke gjort annet enn å ligge under dyna, men siden det aldri går over uansett så må jeg gjøre det beste ut av det og prøve å skape meg et liv hvor jeg er i noe aktivitet allikevel. Gir det mening? Som kroniker lærer man seg å leve med det. Man MÅ det. Må tilpasse seg. Man kan ikke bare legge seg ned. Har man vondt én dag så kan man ta en dag på sofaen. Har man alltid vondt kan man ikke bare bli liggende. Kjenner mange med kroniske sykdommer, men ingen som har så mange kroniske sykdommer og samtidig så mye energi som Stine har. Hun skiller seg ut. Og jeg skjønner at folk stusser. Har ikke lyst å betvile henne. Men har i bakhodet flere som lyver på seg sykdommer, feks Belle Gibson fra Australia og mange andre influensere som har lurt folk for egen vinning og tjent millioner. Jeg sier ikke at Stine er sånn, men vi kjenner jo ikke alle disse menneskene som sitter på disse kanaler, snap, insta osv. de kan jo si hva som helst, det betyr ikke at jeg sluker rått alt alle sier. Gjør du det? Endret 16. september 2021 av Polarpuma Ordlegning endrlng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 16. september 2021 #1971 Del Skrevet 16. september 2021 Gjenferdet skrev (10 minutter siden): Er det noe jeg synes er stygt så er det å beskylde folk for å lyve på seg sykdommer. Tenk hvor grusomt det må være å ikke bli trodd? Jeg synes ikke vi har noe med å spekulere i sykdom. Stine har kroniske smerter, og som kroniker lærer man seg å leve med de plagene man har. Jeg har ikke fibromyalgi, så jeg kan ikke helt relatere meg, men jeg har opplevd mange ganger ha så sterk gangsperre at jeg knapt klarer å røre på meg. Vil tro det er litt like typer muskelsmerter en kroniker har. Jeg er ikke vant til sånne smerter, så når det skjer så blir jeg helt lammet (i overført betydning). Man ser tydelig at jeg er smertepåvirket. Hadde jeg derimot slitt med de samme smertene hver eneste dag så hadde jeg nok på et vis etter hvert blitt vant til det, og nok håndtert det bedre. Det er det samme som at jeg sliter med kronisk utmattelse. Jeg er så vant til det at jeg også er vant til å late som ingenting. Hvis jeg skulle lagt opp hele livet etter utmattelsen så hadde jeg ikke gjort annet enn å ligge under dyna, men siden det aldri går over uansett så må jeg gjøre det beste ut av det og prøve å skape meg et liv hvor jeg er i noe aktivitet allikevel. Gir det mening? Som kroniker lærer man seg å leve med det. Man MÅ det. Må tilpasse seg. Man kan ikke bare legge seg ned. Har man vondt én dag så kan man ta en dag på sofaen. Har man alltid vondt kan man ikke bare bli liggende. Så klart lærer man seg å leve med kroniske smerter, og man blir vandt til noe av det. Men enkelte ting hun driver med er jo helt unødvendig når hun tydeligvis får så sterke smerter og blir helt utmattet av det i flere dager. Har man voldsomme smerter i nakken er det jo totalt unødvendig å stå og headbange, eller male opp igjen gangen i en nyanse mørkere. Jeg skjønner at hun må vaske klær, støvsuge, være sosial etc, selv om det også gjør henne sliten/dårlig. Hun sier hun har hatt disse smertene i mange mange år, da skulle man tro at hun klarte å leve litt deretter. Jeg hadde heller droppa headbanging, male opp igjen gangen, brukt fire timer i blomsterbedet, ommøblere, heller prøvd å legge meg til lading tidligere på kvelden etc, og kanskje kunne fått litt mildere smerter og mildere smertestillende. Det er kjipt å ha en kronisk sykdom, det vet jeg. Og man må ofre noe og ta noen valg på veien, men sånn er livet. Hjelper liksom ikke gjøre alt man ikke burde og litt til, for så å bli sengeliggende og klage om det i ettertid. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 16. september 2021 #1972 Del Skrevet 16. september 2021 LinaHg skrev (8 minutter siden): Så klart lærer man seg å leve med kroniske smerter, og man blir vandt til noe av det. Men enkelte ting hun driver med er jo helt unødvendig når hun tydeligvis får så sterke smerter og blir helt utmattet av det i flere dager. Har man voldsomme smerter i nakken er det jo totalt unødvendig å stå og headbange, eller male opp igjen gangen i en nyanse mørkere. Jeg skjønner at hun må vaske klær, støvsuge, være sosial etc, selv om det også gjør henne sliten/dårlig. Hun sier hun har hatt disse smertene i mange mange år, da skulle man tro at hun klarte å leve litt deretter. Jeg hadde heller droppa headbanging, male opp igjen gangen, brukt fire timer i blomsterbedet, ommøblere, heller prøvd å legge meg til lading tidligere på kvelden etc, og kanskje kunne fått litt mildere smerter og mildere smertestillende. Det er kjipt å ha en kronisk sykdom, det vet jeg. Og man må ofre noe og ta noen valg på veien, men sånn er livet. Hjelper liksom ikke gjøre alt man ikke burde og litt til, for så å bli sengeliggende og klage om det i ettertid. Veldig godt skrevet 👍 Jeg har også fibromyalgi og er delvis ufør pga dette. Og etter å ha levd med det en tid lærer man at hvis man overdriver aktiviteter så må man betale for det i ettertid i form av smerter og utmattelse. Og det VET enhver fibromyalgiker! Så da lider hvertfall jeg i stillhet pga det er min egen feil 🙈 Kanskje jeg nevner på det til mannen min eller en kollega for å lette litt på trykket. Kunne hvertfall ikke falle meg inn å rante/surve/jamre for 7000 stk på en offentlig snap fordi jeg har fått lide for min egen dumskap 🤦♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 16. september 2021 #1973 Del Skrevet 16. september 2021 Lillemor1982 skrev (20 minutter siden): Veldig godt skrevet 👍 Jeg har også fibromyalgi og er delvis ufør pga dette. Og etter å ha levd med det en tid lærer man at hvis man overdriver aktiviteter så må man betale for det i ettertid i form av smerter og utmattelse. Og det VET enhver fibromyalgiker! Så da lider hvertfall jeg i stillhet pga det er min egen feil 🙈 Kanskje jeg nevner på det til mannen min eller en kollega for å lette litt på trykket. Kunne hvertfall ikke falle meg inn å rante/surve/jamre for 7000 stk på en offentlig snap fordi jeg har fått lide for min egen dumskap 🤦♀️ Har selv fibromyalgi, å kunne ikke falle meg inn å stå å headbange på bade flere dager i uken å danse osv. Da hadde jeg ikke klart å stått på egne bein 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor36 Skrevet 16. september 2021 #1974 Del Skrevet 16. september 2021 Nussepus skrev (3 minutter siden): Og de fleste av dem vet forskjell på de/dem og hun/henne. Folk er ikke like ikke alle som er like flinke på det der. Men du må vel diskutere det å du 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 16. september 2021 #1975 Del Skrevet 16. september 2021 Polarpuma skrev (2 timer siden): Kjenner mange med kroniske sykdommer, men ingen som har så mange kroniske sykdommer og samtidig så mye energi som Stine har. Hun skiller seg ut. Og jeg skjønner at folk stusser. Har ikke lyst å betvile henne. Men har i bakhodet flere som lyver på seg sykdommer, feks Belle Gibson fra Australia og mange andre influensere som har lurt folk for egen vinning og tjent millioner. Jeg sier ikke at Stine er sånn, men vi kjenner jo ikke alle disse menneskene som sitter på disse kanaler, snap, insta osv. de kan jo si hva som helst, det betyr ikke at jeg sluker rått alt alle sier. Gjør du det? Jeg sliter med en del av det samme som Stine og jeg kunne virkelig ønske jeg hadde klart det samme som henne.. Men desverre ligger jeg lengre perioder i senga.. Viktigste medisinen er moderat trening.. Og for all del ikke alt det sukkeret 😱😱 det er jo drepen for sykdommen.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. september 2021 #1976 Del Skrevet 16. september 2021 LinaHg skrev (3 timer siden): Så klart lærer man seg å leve med kroniske smerter, og man blir vandt til noe av det. Men enkelte ting hun driver med er jo helt unødvendig når hun tydeligvis får så sterke smerter og blir helt utmattet av det i flere dager. Har man voldsomme smerter i nakken er det jo totalt unødvendig å stå og headbange, eller male opp igjen gangen i en nyanse mørkere. Jeg skjønner at hun må vaske klær, støvsuge, være sosial etc, selv om det også gjør henne sliten/dårlig. Hun sier hun har hatt disse smertene i mange mange år, da skulle man tro at hun klarte å leve litt deretter. Jeg hadde heller droppa headbanging, male opp igjen gangen, brukt fire timer i blomsterbedet, ommøblere, heller prøvd å legge meg til lading tidligere på kvelden etc, og kanskje kunne fått litt mildere smerter og mildere smertestillende. Det er kjipt å ha en kronisk sykdom, det vet jeg. Og man må ofre noe og ta noen valg på veien, men sånn er livet. Hjelper liksom ikke gjøre alt man ikke burde og litt til, for så å bli sengeliggende og klage om det i ettertid. Hun har selv fortalt at hun gjør aller mest når hun er på sitt dårligste. Det er ikke uvanlig for de med traumer å prøve å avlede seg fra det som er vondt med å være kjempeaktive. Så kommer smellen etterpå og det hele blir en ond sirkel. Synes ikke noe om å beskylde henne for å lyve. Det trenger ikke å være motsetninger bare fordi dere mener at det høres sånn ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 16. september 2021 #1977 Del Skrevet 16. september 2021 Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Hun har selv fortalt at hun gjør aller mest når hun er på sitt dårligste. Det er ikke uvanlig for de med traumer å prøve å avlede seg fra det som er vondt med å være kjempeaktive. Så kommer smellen etterpå og det hele blir en ond sirkel. Synes ikke noe om å beskylde henne for å lyve. Det trenger ikke å være motsetninger bare fordi dere mener at det høres sånn ut. Ergo. Burde skaffe seg psykolog før hun taper alt! Syns ikke synd på noen som ikke vil ha hjelp eller tar i mot hjelp! Å har fått 0 RESPEKT for hun etter det hun sa med psykolog er for tapere! Fysj 🤮. At hun tørr! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 16. september 2021 #1978 Del Skrevet 16. september 2021 P-max:) skrev (8 minutter siden): Ergo. Burde skaffe seg psykolog før hun taper alt! Syns ikke synd på noen som ikke vil ha hjelp eller tar i mot hjelp! Å har fått 0 RESPEKT for hun etter det hun sa med psykolog er for tapere! Fysj 🤮. At hun tørr! Håper ingen i hennes hus trenger psykolog. For der tør ingen si det høyt. Psykolog er for idioter. 🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 16. september 2021 #1979 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) P-max:) skrev (17 minutter siden): Ergo. Burde skaffe seg psykolog før hun taper alt! Syns ikke synd på noen som ikke vil ha hjelp eller tar i mot hjelp! Å har fått 0 RESPEKT for hun etter det hun sa med psykolog er for tapere! Fysj 🤮. At hun tørr! Stine er vel også hjelpepleier. Og drømmen nå er å bli vernepleier 🙄 En helsearbeider med en sånn holdning sier jo litt 😪 Fronte til 6k at å gå til psykolog er for tapere. 🥵 Endret 16. september 2021 av Veranda 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 16. september 2021 #1980 Del Skrevet 16. september 2021 Frøken_ida skrev (9 minutter siden): Håper ingen i hennes hus trenger psykolog. For der tør ingen si det høyt. Psykolog er for idioter. 🤷♀️ Nettopp. Huff stakkars de i huse om det skulle skje 😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå