Malleli89 Skrevet 16. september 2021 #1921 Skrevet 16. september 2021 Murstein skrev (Akkurat nå): Ny snap og ny morgenlevering! Må nok snart be noen følgere om abo. på treningsenteret. Om alt dette spises, legger det seg fort på mage og rompe😅 Tror hun er en av de heldige som kan spise hva hun vil uten at det har noe å si.. For det inntas nokk mye mere snop enn hva vi ser i løpet av en uke😅 Greit at hun filmer så å si hele tiden, men siden hun dytter i seg alt det hun viser på kamera, vil jeg tro at det er like mye utenfor kamera..😂 1
Anneisabell Skrevet 16. september 2021 #1922 Skrevet 16. september 2021 🤦♀️ kan ikke noen stoppe dette hysteriet snart?... 7
Gjest Isadora2 Skrevet 16. september 2021 #1923 Skrevet 16. september 2021 Hva med å ha migrene i går kveld, samtidig som hu sier at hun dytta i seg sjokolade og kaker på kvelden. Er da migrenen sååå ille at en trekker seg bort fra skjerm. Bra hun kan holde seg borte fra skjermen altså. MEN sjokolade og annet sukker...og migrene..? Disse babyteppene som hun har plappra om, som alle måtte sende til henne, for at HUN skulle levere de på sykehuset. Har hun glemt de? Burde vel ha strikket ett par selv også...?
Alma87 Skrevet 16. september 2021 #1924 Skrevet 16. september 2021 Isadora2 skrev (7 minutter siden): Hva med å ha migrene i går kveld, samtidig som hu sier at hun dytta i seg sjokolade og kaker på kvelden. Er da migrenen sååå ille at en trekker seg bort fra skjerm. Bra hun kan holde seg borte fra skjermen altså. MEN sjokolade og annet sukker...og migrene..? Disse babyteppene som hun har plappra om, som alle måtte sende til henne, for at HUN skulle levere de på sykehuset. Har hun glemt de? Burde vel ha strikket ett par selv også...? Babyteppene hadde jeg helt glemt🙈 kanskje ingen som sendte noen🥴har ikke sett hun har begynt å strikke de iværtfall😉 7
Lillemor1982 Skrevet 16. september 2021 #1925 Skrevet 16. september 2021 Isadora2 skrev (43 minutter siden): Hva med å ha migrene i går kveld, samtidig som hu sier at hun dytta i seg sjokolade og kaker på kvelden. Er da migrenen sååå ille at en trekker seg bort fra skjerm. Bra hun kan holde seg borte fra skjermen altså. MEN sjokolade og annet sukker...og migrene..? Disse babyteppene som hun har plappra om, som alle måtte sende til henne, for at HUN skulle levere de på sykehuset. Har hun glemt de? Burde vel ha strikket ett par selv også...? Har mest lyst å spørre om hvor mange tepper hun selv har strikket til denne innsamlingen sin! Veldig lettvint, å få andre til å gjøre jobben så hun selv kan få cred og glorie over huet da hun leverer teppene til sjukehuset Til å spy av egentlig 🤮 19
Anneisabell Skrevet 16. september 2021 #1926 Skrevet 16. september 2021 Lillemor1982 skrev (46 minutter siden): Har mest lyst å spørre om hvor mange tepper hun selv har strikket til denne innsamlingen sin! Veldig lettvint, å få andre til å gjøre jobben så hun selv kan få cred og glorie over huet da hun leverer teppene til sjukehuset Til å spy av egentlig 🤮 Oi da kom teppe prosjektet ...haha..bra hun blir påminnet på det her inne da😄 18
Frøken_ida Skrevet 16. september 2021 #1927 Skrevet 16. september 2021 Anneisabell skrev (1 minutt siden): Oi da kom teppe prosjektet ...haha..bra hun blir påminnet på det her inne da😄 Godt hu har KG 😄 10
Betty Brus Skrevet 16. september 2021 #1928 Skrevet 16. september 2021 Frøken_ida skrev (Akkurat nå): Godt hu har KG 😄 Komisk rett og slett 🤣 12
Anneisabell Skrevet 16. september 2021 #1929 Skrevet 16. september 2021 Betty Brus skrev (3 minutter siden): Komisk rett og slett 🤣 Lett å gjennomskue at hun er her, selv om hun sier hun ikke er det. Det tror jeg ikke et sekund på 12
Betty Brus Skrevet 16. september 2021 #1930 Skrevet 16. september 2021 Anneisabell skrev (Akkurat nå): Lett å gjennomskue at hun er her, selv om hun sier hun ikke er det. Det tror jeg ikke et sekund på Blir litt for tilfeldig ja, kunne hun ikke i hvert fall ventet en dag med å ta det opp på snap🤣 9
Frøken_ida Skrevet 16. september 2021 #1931 Skrevet 16. september 2021 Betty Brus skrev (Akkurat nå): Blir litt for tilfeldig ja, kunne hun ikke i hvert fall ventet en dag med å ta det opp på snap🤣 "Jeg følger ikke med på kg" 10
Gjest Isadora2 Skrevet 16. september 2021 #1932 Skrevet 16. september 2021 Hvor lang tid tok (eller tog som hun lizzm sier) fra jeg nevnte teppeprosjektet , og til hun plapprer om det på nytt. Ler meg skvett ihjæl 😄
Gjest Polarpuma Skrevet 16. september 2021 #1933 Skrevet 16. september 2021 Nå har Stine reklamert så mye for denne siden her, så måtte inn og lese. 🙂 Har følt lenge at det er noe som skurrer, og de har jo et poeng mange av de som skriver her inne. Har lenge sett et puslespill hvor brikkene liksom ikke helt passer eller faller på plass, men samtidig litt vanskelig å definere. Så mange motstridende ting liksom. Egentlig litt bekreftende å lese at jeg ikke er den eneste som stusser litt på enkelte ting.
Frøken_ida Skrevet 16. september 2021 #1934 Skrevet 16. september 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Nå har Stine reklamert så mye for denne siden her, så måtte inn og lese. 🙂 Har følt lenge at det er noe som skurrer, og de har jo et poeng mange av de som skriver her inne. Har lenge sett et puslespill hvor brikkene liksom ikke helt passer eller faller på plass, men samtidig litt vanskelig å definere. Så mange motstridende ting liksom. Egentlig litt bekreftende å lese at jeg ikke er den eneste som stusser litt på enkelte ting. Tror flere og flere åpner øya nå. 11
Gjest Polarpuma Skrevet 16. september 2021 #1935 Skrevet 16. september 2021 8 minutter siden, Frøken_ida said: Tror flere og flere åpner øya nå. Kan noen forklare meg saklig og punktvis hva dere mener skurrer. Jeg synes det er litt vanskelig å finne en rød tråd i alt Stine snakker om, hun hopper veldig mye frem og tilbake i emner, gjentar seg selv mange ganger, blir litt forvirra. Liker struktur jeg.
P-max:) Skrevet 16. september 2021 #1936 Skrevet 16. september 2021 Frøken_ida skrev (12 minutter siden): Tror flere og flere åpner øya nå. Det tror jeg og 3
Betty Brus Skrevet 16. september 2021 #1937 Skrevet 16. september 2021 Frøken_ida skrev (26 minutter siden): "Jeg følger ikke med på kg" Nei, ikke i det hele tatt 🙈 3
Malleli89 Skrevet 16. september 2021 #1938 Skrevet 16. september 2021 Isadora2 skrev (2 timer siden): Hva med å ha migrene i går kveld, samtidig som hu sier at hun dytta i seg sjokolade og kaker på kvelden. Er da migrenen sååå ille at en trekker seg bort fra skjerm. Bra hun kan holde seg borte fra skjermen altså. MEN sjokolade og annet sukker...og migrene..? Disse babyteppene som hun har plappra om, som alle måtte sende til henne, for at HUN skulle levere de på sykehuset. Har hun glemt de? Burde vel ha strikket ett par selv også...? Jeg sliter med migrene selv! Når jeg har de værste anfallene kan jeg ikke spise noe, d kommer bare opp igjen, får så vidt i meg vann.. å det eneste som funker er å legge seg i senga, med en kald klut i panna og å ha det iskaldt + frisk luft… Vil tro migrene er noe som ikke er så forskjellig fra person til person! Telefonen er i alle fall min desidert værste fiende når det kommer, om jeg kjenner på murring, at noe er på gang må jeg også legg vekk telefonen.. Om ikke, ber jeg om å få det! Det gjør vondt værre! Og er det noe som virkelig er smertefullt så er det å ha migreneanfall.. Man blir også så hemma, for det går utover alt annet! så, om hun hadde migrene syns jeg personlig at det er rart at hun klarer å døtte innpå sjokolade, boller å mere til! men, nå vet man jo at den dama er avhengig av å få sympati å medlidenhet, å at hun er avhengig av å snakke om vondter her å der, det er jo noe hun gjør HVER ENESTE DAG, å det er derfor jeg håper alle ser den videoen til Belinda Jacobsen, for den er så himla beskrivende å for meg er det akkurat sånn jeg oppfatter Stine.. Hun er dessverre blitt avhengig av det!! 10
Hanne12 Skrevet 16. september 2021 #1939 Skrevet 16. september 2021 Malleli89 skrev (1 minutt siden): Jeg sliter med migrene selv! Når jeg har de værste anfallene kan jeg ikke spise noe, d kommer bare opp igjen, får så vidt i meg vann.. å det eneste som funker er å legge seg i senga, med en kald klut i panna og å ha det iskaldt + frisk luft… Vil tro migrene er noe som ikke er så forskjellig fra person til person! Telefonen er i alle fall min desidert værste fiende når det kommer, om jeg kjenner på murring, at noe er på gang må jeg også legg vekk telefonen.. Om ikke, ber jeg om å få det! Det gjør vondt værre! Og er det noe som virkelig er smertefullt så er det å ha migreneanfall.. Man blir også så hemma, for det går utover alt annet! så, om hun hadde migrene syns jeg personlig at det er rart at hun klarer å døtte innpå sjokolade, boller å mere til! men, nå vet man jo at den dama er avhengig av å få sympati å medlidenhet, å at hun er avhengig av å snakke om vondter her å der, det er jo noe hun gjør HVER ENESTE DAG, å det er derfor jeg håper alle ser den videoen til Belinda Jacobsen, for den er så himla beskrivende å for meg er det akkurat sånn jeg oppfatter Stine.. Hun er dessverre blitt avhengig av det!! Det er nettopp det migrene er, veldig forskjellig fra person til person, det finnes nemmelig mange typer migrene. Eg har også migrene. Nokre ganger må eg legge vekk skjerm, andre ganger er det veldig velkomment med skjerm som ei distrahering på smerter. Og viste du at søtsug er faktisk et symptom på migrene, sammen med stiv nakke +++. Men så er også det å spise så masse søtt ein grunn til migrene. 🤷♀️ Beklager for veldig avsporing, men migrene er mykje meir en kva mange trur. 5
Gjest Isadora2 Skrevet 16. september 2021 #1940 Skrevet 16. september 2021 Malleli89 skrev (9 minutter siden): Jeg sliter med migrene selv! Når jeg har de værste anfallene kan jeg ikke spise noe, d kommer bare opp igjen, får så vidt i meg vann.. å det eneste som funker er å legge seg i senga, med en kald klut i panna og å ha det iskaldt + frisk luft… Vil tro migrene er noe som ikke er så forskjellig fra person til person! Telefonen er i alle fall min desidert værste fiende når det kommer, om jeg kjenner på murring, at noe er på gang må jeg også legg vekk telefonen.. Om ikke, ber jeg om å få det! Det gjør vondt værre! Og er det noe som virkelig er smertefullt så er det å ha migreneanfall.. Man blir også så hemma, for det går utover alt annet! så, om hun hadde migrene syns jeg personlig at det er rart at hun klarer å døtte innpå sjokolade, boller å mere til! men, nå vet man jo at den dama er avhengig av å få sympati å medlidenhet, å at hun er avhengig av å snakke om vondter her å der, det er jo noe hun gjør HVER ENESTE DAG, å det er derfor jeg håper alle ser den videoen til Belinda Jacobsen, for den er så himla beskrivende å for meg er det akkurat sånn jeg oppfatter Stine.. Hun er dessverre blitt avhengig av det!! Jeg har kronisk migrene (flere typer, ufør pga dette) vil tro de fleste med migrene vet at når ett anfall er pågang, bør en holde seg borte fra sjokolade (og andre triggere) selv om søtsuget skriker på søtt. Kunne ikke vært mer enig i det du skriver👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå