LinaHg Skrevet 15. september 2021 #1841 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Må være kjipt for de eldste barna hennes. Tydeligvis mange fra området hun bor i som er kritiske til oppførselen hennes, ting hun sier og gjør. Regner med det sikkert er foreldre til venner av barna som også følger snapen hennes eller får meg seg ting. Leit å få høre igjen av kompiser når du er 15 år at mora di utleverer deg på offentlig snap, at hun snakker stygt om andre venninner/folk i omgangskretsen, årsaker til hvorfor hun slutta i diverse arbeidsforhold osv. Endret 15. september 2021 av LinaHg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 15. september 2021 #1842 Del Skrevet 15. september 2021 Flettfrid skrev (27 minutter siden): Pågående saker i fylkesnemda ja, det er for foreldre som har barn under 18 år i barnevernets omsorg. Å ja ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1843 Del Skrevet 15. september 2021 Tulltulla skrev (1 time siden): Har hun startet A/S???? Bestilt fra leverandør i Danmark, men ikke tenk tanken på å få kjøpt der, man må ha a/s for å få kjøpt, sier hun på snappen😳😳 Flott at jeg har a/s da, for da kan jeg handle🤪 Har sendt melding til henne å spurt, så da er jeg vel snart blokkert 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1844 Del Skrevet 15. september 2021 Vanilje70 skrev (1 time siden): Hun snapper dagen lang og det eneste hun ser på er seg selv! Og snakker om seg selv, hver dag ommat å ommatt! Haha såg først nå gjennom snappen med frokostleveransen, fy søren så flaut 🙈🙈 takket hun i det hele tatt ? 😂 skiftet fort tema over til plastboksen med bamsemarkørene 🙈 Nei og nei 😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 15. september 2021 #1845 Del Skrevet 15. september 2021 Tulltulla skrev (1 time siden): Har hun startet A/S???? Bestilt fra leverandør i Danmark, men ikke tenk tanken på å få kjøpt der, man må ha a/s for å få kjøpt, sier hun på snappen😳😳 Flott at jeg har a/s da, for da kan jeg handle🤪 Har sendt melding til henne å spurt, så da er jeg vel snart blokkert Har hun AS da?? Eller, hun har garantert ei god nær venninne som har det, som hun kjøper gjennom da🙈 Nei, den må hun lengre ut på landet med!! Jeg har også AS, og skal jammen meg spørre!! Og dessuten kjenner jeg mange i bransjen i Danmark, og mange importører/grossister i Norge som tar inn masse fra Danmark. Garantert de vet...om det finnes. Og når det kommer til gaver, jeg blir regelrett sjokkert😳😳😳 Det hintes i det vide og brede om å få mere gaver!! Og hvem faen sender en helt ny jakke til sønnen?? Og strikkaklær til S selv når hun er så flink til å strikke selv. Sukker og fibrosmerter...hun sier hun ikke reagerer på sukker. Hun spiser masse sukker hver dag, og da får hun ikke en sterk smertereaksjon. Den er jevn hele tiden!! Men at en person som hopper og danser hele dagen, gjør husarbeid, maler, strikker osv har så mye smerter at hun trenger den type smertestillende er meg ei stor gåte!!!! Har du så vondt at du trenger opiater som smertelindring, da skal du ikke klare de aktivitetene S bedriver...eller du trenger egentlig ikke så sterke smertestillende. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 15. september 2021 #1846 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (1 time siden): Ja, han er veldig deilig 😍 Og en god kysser også 🙈❤ Var i alle fall det før 🙈😍 Morsom, lun og jordnær mann 🥰 O-o du vet såpass mye om han 😍, ser digg ut og virker som en hærlig mann 😍😍 skulle hatt en hærlig dame han og som er like lun og jordnær som han selv er 🥰 det hadde han virkelig fortjent🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1847 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Veranda skrev (37 minutter siden): Haha såg først nå gjennom snappen med frokostleveransen, fy søren så flaut 🙈🙈 takket hun i det hele tatt ? 😂 skiftet fort tema over til plastboksen med bamsemarkørene 🙈 Nei og nei 😂😂 Jeg blir flau på hennes vegne! Alt lå utenfor døra, og hun har jo bært det inn og dandert det utover! Og så snur hun seg og ser på pakkene og blir dødsoverrasket?? Hun viste jo at de lå der! Talent for skuespill, det har hun hvertfall!! Burde fått diplom🤮 Endret 15. september 2021 av Vanilje70 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1848 Del Skrevet 15. september 2021 Brumundaline skrev (21 minutter siden): Har hun AS da?? Eller, hun har garantert ei god nær venninne som har det, som hun kjøper gjennom da🙈 Nei, den må hun lengre ut på landet med!! Jeg har også AS, og skal jammen meg spørre!! Og dessuten kjenner jeg mange i bransjen i Danmark, og mange importører/grossister i Norge som tar inn masse fra Danmark. Garantert de vet...om det finnes. Og når det kommer til gaver, jeg blir regelrett sjokkert😳😳😳 Det hintes i det vide og brede om å få mere gaver!! Og hvem faen sender en helt ny jakke til sønnen?? Og strikkaklær til S selv når hun er så flink til å strikke selv. Sukker og fibrosmerter...hun sier hun ikke reagerer på sukker. Hun spiser masse sukker hver dag, og da får hun ikke en sterk smertereaksjon. Den er jevn hele tiden!! Men at en person som hopper og danser hele dagen, gjør husarbeid, maler, strikker osv har så mye smerter at hun trenger den type smertestillende er meg ei stor gåte!!!! Har du så vondt at du trenger opiater som smertelindring, da skal du ikke klare de aktivitetene S bedriver...eller du trenger egentlig ikke så sterke smertestillende. Hvordan vet alle føllerne hennes adressa hennes? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 15. september 2021 #1849 Del Skrevet 15. september 2021 Vanilje70 skrev (10 minutter siden): Jeg blir flau på hennes vegne! Slt lå utenfor døra, og hun har jo bært det inn og dandert det utover! Og så snur hun seg og ser på pakkene og blir dødsoverrasket?? Hun viste jo at de lå der! Talent for skuespill, det har hun hvertfall!! Burde fått diplom🤮 Man får heller ikke leveranse fra Morgenlevering midt på dagen. Man får melding med det samme det er levert, altså grytidlig på morgenen🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1850 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Gresshoppa skrev (12 minutter siden): Man får heller ikke leveranse fra Morgenlevering midt på dagen. Man får melding med det samme det er levert, altså grytidlig på morgenen🙈 Så hun har fått mld om det å ja.. hjelpes asså! Lurer på hvem som bestiller alt det der uten avsender! Og hun sa heller ikke takk! At hun får til å stå å gjøre seg til sånn! Eier ikke skamvett. At hun får til å ta i mot alt ! Er ikke mye flau ho der nei! Burde sagt at at dere ikke skal pruke penga på meg!! Neida, hun står å hopper og leser opp de vakreste ord om seg selv, og øya hennes glitrer så lenge det står kjære vakre snille gode stine! Er veldig spesielt! men akkurat de samme adjektivene om hun selv gjentar seg jo hver gang, på alle kortene hun leser opp! Veldig rart at alle skriver akkurat likt. Endret 15. september 2021 av Vanilje70 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 15. september 2021 #1851 Del Skrevet 15. september 2021 Nå må dere som skryter av Alex være forsiktig, ellers så rabler det for Stine igjen og dere blir beskyldt for og være forelsket i han 😜 Kjenner den dama irriterer meg... Mest fordi hun sitter på snap med et språk som hadde skremt selv en nordlending ! Asså er er hun så frekk at hun sier at hun håper vi her inne ikke har barn 🙄 Vel Stine, jeg håper du er litt mildere i språkbruken når barna DINE er rundt deg !!! Patetisk dame... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1852 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (3 minutter siden): Ja, og hvorfor er det alltid fra Morgenlevering eller hva det heter? Jeg nekter å tro at alle som sender henne gaver tenker likt. Og sa hun takk for gavene i dag, egentlig? Blir så flau over det skuespillet når hun liksom blir overraska. Hun er virkelig ingen god skuespiller. Ser jo tydelig at hun spiller.. Nå har det vært skrevet så mye "stygt" om henne her inne, og det er flaut vet dere, ødelegger fasaden hennes. Så at det kommer en sånn leveranse på døra skkurat nå, var jo midt i skuddet! Roser og makroner til flere hundre kroner, er luksus det vettu! Og det kortet med de vkakreste ord, da får hun vist seg frem så alle får høre og se hvor fantastisk hun er! Høres ut som et eventyr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. september 2021 #1853 Del Skrevet 15. september 2021 Har du ikke noe pent å si, så hold kjeft står det på Instagram. Ok.. gjelder det ikke henne selv eller. For et språkbruk 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 15. september 2021 #1854 Del Skrevet 15. september 2021 Vanilje70 skrev (1 minutt siden): O.G.BestemorDuck skrev (9 minutter siden): Ja, og hvorfor er det alltid fra Morgenlevering eller hva det heter? Jeg nekter å tro at alle som sender henne gaver tenker likt. Og sa hun takk for gavene i dag, egentlig? Blir så flau over det skuespillet når hun liksom blir overraska. Hun er virkelig ingen god skuespiller. Ser jo tydelig at hun spiller.. Nå har det vært skrevet så mye "stygt" om henne her inne, og det er flaut vet dere, ødelegger fasaden hennes. Så at det kommer en sånn leveranse på døra skkurat nå, var jo midt i skuddet! Roser og makroner til flere hundre kroner, er luksus det vettu! Og det kortet med de vkakreste ord, da får hun vist seg frem så alle får høre og se hvor fantastisk hun er! Høres ut som et eventyr! Ekspander AMEN !! Kjenner skammen ta meg bare med tanken på at dette hadde skjedd meg... Gaver, blomster, mat fra ukjente folk mens hun gråter en skvett. Har mistet all respekt for den dama 🤢 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1855 Del Skrevet 15. september 2021 esmeralda1 skrev (5 minutter siden): Nå må dere som skryter av Alex være forsiktig, ellers så rabler det for Stine igjen og dere blir beskyldt for og være forelsket i han 😜 Kjenner den dama irriterer meg... Mest fordi hun sitter på snap med et språk som hadde skremt selv en nordlending ! Asså er er hun så frekk at hun sier at hun håper vi her inne ikke har barn 🙄 Vel Stine, jeg håper du er litt mildere i språkbruken når barna DINE er rundt deg !!! Patetisk dame... Hahaa ja det er vel ikke lov å si de vakreste ord om han, det er vel gjerne henne som skal skrives om! 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 15. september 2021 #1856 Del Skrevet 15. september 2021 Vanilje70 skrev (1 minutt siden): Hahaa ja det er vel ikke lov å si de vakreste ord om han, det er vel gjerne henne som skal skrives om! 🙈 Det vet du jo 🙂 Alt skal handle om henne, stakkars stakkars Stine 🤫 Men hun er fader meg sprek til og ha så mye smerter... Og hvor og hvem har nevnt heroin ??? Det er det ingen her som har gjort!! Legger hun frem bevis på noen av disse forferdelige mld og truslene hun får ? NEI... Jeg tviler på at hun har politi anmeldt noe som helst før hun viser frem brevet med bekreftelse på anmeldt forhold... Jeg kan gå i gangen til Politi huset her jeg også og snappe bilde av døra, betyr ikke at jeg var inne 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1857 Del Skrevet 15. september 2021 Vanilje70 skrev (42 minutter siden): Jeg blir flau på hennes vegne! Alt lå utenfor døra, og hun har jo bært det inn og dandert det utover! Og så snur hun seg og ser på pakkene og blir dødsoverrasket?? Hun viste jo at de lå der! Talent for skuespill, det har hun hvertfall!! Burde fått diplom🤮 😂😂😂 Ja det er sykt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 15. september 2021 #1858 Del Skrevet 15. september 2021 Vanilje70 skrev (51 minutter siden): Så hun har fått mld om det å ja.. hjelpes asså! Lurer på hvem som bestiller alt det der uten avsender! Og hun sa heller ikke takk! At hun får til å stå å gjøre seg til sånn! Eier ikke skamvett. At hun får til å ta i mot alt ! Er ikke mye flau ho der nei! Burde sagt at at dere ikke skal pruke penga på meg!! Neida, hun står å hopper og leser opp de vakreste ord om seg selv, og øya hennes glitrer så lenge det står kjære vakre snille gode stine! Er veldig spesielt! men akkurat de samme adjektivene om hun selv gjentar seg jo hver gang, på alle kortene hun leser opp! Veldig rart at alle skriver akkurat likt. Neste beskjed på Morgenleveringen starter nok på noe helt annet enn det den alltid gjør, bare vent🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 15. september 2021 #1859 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (8 minutter siden): Ja må forandres litt nå sikkert, siden det har blitt nevnt her. 🙈 Ja🙈😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 15. september 2021 #1860 Del Skrevet 15. september 2021 Vanilje70 skrev (4 timer siden): Jaa, og han kunne nok fått hvem han vilke, men så ble det stine💕🙈🤭 Nå blir jeg nesten flau av dere. 🙈 Ja han er en flott mann, men Stine er også dritpen synes jeg! Kunne nok fått hvem hun ville hun også tenker jeg! 😉 Er sikkert mange mannfolk som hadde likt å få kloa i henne. 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå