Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

MammaogMini skrev (1 time siden):

Dere som har litt mer oversikt over Stine, vet dere hvor utstyret til de maske markørene og bamse smykkene er kjøpt? Hun sier de ikke er fra wish eller ebay. 

Wish sa hun før første bamsene kom, nå kaller hun der leverandør 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

StinaNysingel<3 skrev (34 minutter siden):

ÅHH! synes  hun ser så mye eldre ut enn han.. Tenker hun ikke på at det hun gjør blir kaffemat hjemme hos foreldra til vennene av guttene ,og  kompiser , kollegaer av A..  Lurer på hvordan forholdet mellom S og A er jeg.. ser jo ikke ut at hun har det bra jeg.. ser jo ikke A mere.. hadde vært meg hadde jeg gitt oppmerksomheten min til han jeg og random 7k.

Hun bør begynne å tenke konsekvens tenking, og jobba med impulskontrollen sin, før du vet ordet av det , sitter hun igjen alene. For noen konsekvenser vil oppførselen hennes føre til.. men nok om det, hvor gamle er de da ,stine blir 40? Var det det hun sa? 

ja hadde jeg snappet på den måten og ulevert meg for 6-7000, hadde mannen min dratt😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (1 time siden):

hun sa det var fra wish…?

Hun sa til ei jeg kjenner at det var fra ei venninne i Danmark som hadde bedrift, så dette var ikke noe billig greier men ordentlige greier. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Kjøpte et lignende smykke på en klesbutikk fra et ordentlig smykkemerke... kosta 98 kr 🙈

Kaller det svindel jeg.. noe plastikk bamser fra ei bygd, eller landsby i kina, der skruen går gjennom og hun sa selv at de var stygge, men bra nok til markører... så lurer på prisen for maskørene blir.. 

Griskheten og behovet for oppmerksomhet og bekreftelser har nådd nye høyder!! En ting er å dele på godt. å vondt, er ikke der kritikken mot henne ligger, det er måten hun GJØR det på, måten hun fremstiller seg selv og familien på.. 

SATS ALDRI MER ENN DU HAR RÅD TIL Å TAPE, sa en vis mann engang.. En skal være prisgitt det hun har rundt seg før d er forsent.. 

A må være drømmemannen.. og så har han sjarmen og utseende  med seg i tillegg.. 

synes hun sitteralene hve eneste kveld jeg, ser ingen andre, kun speilbildet av hun og stativet til tlf som hun drar med seg over alt.. må no være utmattende med alt dramaet hun setter i gang.. nei dagens rant:D 😄 haha

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G.BestemorDuck skrev (12 minutter siden):

Ja, han virker så ålreit og oppegående. Jordnær og har en skikkelig herlig latter. Og som han står på fra morgen til kveld for dem! Han er både mamma og pappa på en gang ser det ut til , og tar alt med stoisk ro 🙈 Han som ordner opp og tar med sønnen på ting. Og så er han sykt kjekk! 😍 

Han må vær en tålmodig sjel! 😂 

Såå enig.!!  ❤️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (2 timer siden):

Syns Alex er en kjekk fyr som er veldig tolmodig av seg. Må finne seg i mye han 🙈. Husker han bygget noe til Stine åssa ble det ikke greit nok, da bygget han det jammen meg på nytt, så snill som han er. 

Jaaa helt vilt! Slike personer er det ikke mange av:/  💕

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes ikke det er riktig å snakke om utseende til andre slik. Eller indirekte rakke henne ned ved og snakke han opp. 

hun er absolutt heldig som har han. Det virker som et trygt par siden han stiller opp så mye. Det er mye å ofre for at hun skal få sine sekunder i rampelyset. Nok en «influenser». Men hva vet vi egentlig om han, kanskje han også liker gratis frokost fra seere. 

men Stine er handler mye emosjonelt. Som flere beskriver så er hun impulsiv. Og for meg virker det som hun lar seg rive med på følelsene. Altså litt emosjonell ustabil. Når Noe er bra blir hun revet med av det, og når noe går dårlig blir hun veldig revet med i det. Hvis hun hadde lært seg å kjenne igjen sitt eget mønster så hadde hun nok ikke overshared og havnet i slike situasjoner. Hun må lære seg å holde hodet kaldt. Også når ting går tilsynelatende bra. 

Håper bare så inderlig hun roer ned hva hun deler, lar ting ligge i stedet for å komme med 2 timer lang preken om hvor fæle andre er. For i starten syntes jeg det var så ekte og følge henne. Nå er det dessverre påtatt. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er usmakelig med denne A versus S. Det er ikke det dette handler om. 

Jeg har ikke vært inne på Stines kanal siden i går. Den ranten hun begynte på med å æreskjelle folk som "muligens har skrevet noe et sted hun ikke leser... bare at hun ikke har fått helt med seg hva de egentlig har sagt". 

Kaller folk tapere, fitter, psykisk syke osv. Hvor er hun bedre enn noen av oss? Dette er kanskje et slags anonymt forum, men det er ikke ulovlig og det blir moderert. 

Antar at det straks svømmer over av gaver, morgenlevering og blomster. Fra folk som mener hun er sterk og fin. Folk som synes det er greit å skjelle ut andre. 

Endret av EllaSays
Skrivefeil
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (8 minutter siden):

Syntes ikke det er riktig å snakke om utseende til andre slik. Eller indirekte rakke henne ned ved og snakke han opp. 

Når skal dere bli fornøyd? Jeg personlig er helt enig med deg om å ikke gå på utseend! Men på lørdag sto hun å grein og ba oss  heller kommentere hvordan hun så ut på håret , eller komentere  klærne . Men som stine sa:: klag på håret etc😏 nå prøver vi jo å etterkomme Stne.. men feil det å.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G.BestemorDuck skrev (Akkurat nå):

Vi er uenig om noe av det, men veldig bra skrevet! 👏👏 Jeg tar kritikken. 

Jeg ble veldig trigget av dette med vekt og det innrømmer jeg.

Håper at hu en dag kan vise hvem hun egentlig er. Virker som en hel masse roller. Og hu er ingen bra skuespiller, så det lyser tvert igjennom når hun fisker etter gaver, spleis, sympati. 

Mannen hennes må enten være drittlei innerst inne, eller så elsker han henne så høyt at han klarer å se forbi disse usjarmerende greiene.

Det er fort gjort. Man vil jo gjerne lage en forklaring på alt det man ser. For det er jo egentlig både spesielt og trist. 

Er nok ikke en lett person å være nei. Hun trenger nok den positive oppmerksomheten hun får, for å kompensere for den oppmerksomheten hun ikke fikk. Gir jo et lykkerus, og da er det vanskelig å slutte. Så sikkert lett å glemme å bruke fornuften også deler hun litt mer enn det som er lurt. 

vanskelig å se seg selv utenfra. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (3 minutter siden):

Når skal dere bli fornøyd? Jeg personlig er helt enig med deg om å ikke gå på utseend! Men på lørdag sto hun å grein og ba oss  heller kommentere hvordan hun så ut på håret , eller komentere  klærne . Men som stine sa:: klag på håret etc😏 nå prøver vi jo å etterkomme Stne.. men feil det å.. 

hehe ja er enig med at det er litt spesielt å sitte å si noe sånt. Men igjen, jeg tror hun rives med av følelsene sine. Sier masse i affekt, også kommer det en ny rant om at vi går etter utseende 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G.BestemorDuck skrev (5 minutter siden):

Det kan sikkert diskuteres om hun har psyke nok til å stå i det å være en offentlig person. Hvis hun blir så ustabil, og dette skjer jo oftere og oftere, burde hun kanskje revurdere det. Kan umulig være sunt for henne. Virker avhengig av denne rusen som oppmerksomhet, gaver i hue og ræva, og alle de vakre, fine, gode, snille, søte adjektivene som hun tigger sånn om. Og har man en avhengighet, burde man søke hjelp, er meninga mi.

Håper at a får den hjelpa hun treng hvis det er tilfellet, både for hennes, men spesielt familien sin del. 

Men og ta i mot eller søke hjelp er for tapere i følge fru Knutsen 🙄

Endret av Veranda
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G.BestemorDuck skrev (3 minutter siden):

Det kan sikkert diskuteres om hun har psyke nok til å stå i det å være en offentlig person. Hvis hun blir så ustabil, og dette skjer jo oftere og oftere, burde hun kanskje revurdere det. Kan umulig være sunt for henne. Virker avhengig av denne rusen som oppmerksomhet, gaver i hue og ræva, og alle de vakre, fine, gode, snille, søte adjektivene som hun tigger sånn om, gir. Og har man en avhengighet, burde man søke hjelp, er meninga mi.

Håper at a får den hjelpa hun treng hvis det er tilfellet, både for hennes, men spesielt familien sin del. 

Kunne ikke skrevet det bedre selv. 🙌

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StinaNysingel<3 skrev (8 timer siden):

Hahaha jeg og ❤️  han virker som en oppegående fyr da.. men sikkert ikke lett å håndtere henne, når det virker som  en går på et minefelt.. hørte jo hvor hun klika fordi det lå en brødskive påsmurt på benken.. stakkars gutten, kanskje han hadde laget til henne:: og det stygge hunn sa.. nei A fortjener bedre synes jeg..

Ja det er helt forferdelig så hun herser med han.  Glemmer ikke den turen til farris bad. Fy søren så synd på Alex. Gjor han ikke som hun ba om fikk han høre det, og det samme fikk 6k . Tragisk...  

Weekendturen sin det 😪 

Endret av Veranda
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (5 timer siden):

Jeg synes de er flotte begge to jeg, et fint par. Mener hun har sagt at de gikk i samme klasse eller noe i barndommen? Så da er de sikkert like gamle?

Nei, de er ikke like gamle! Har ikke DU fått med deg detta??😅 Jøss.. Han er vel 1 år yngre, om ikke 2.. Men de var kjærester før, ble slutt når hun var 19 år, så gifta Stine seg med pappaen til de eldste gutta, å når de skilte lag ble hun sammen med A igjen..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (1 time siden):

this👆👆👆

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MammaogMini skrev (8 timer siden):

Hun sa til ei jeg kjenner at det var fra ei venninne i Danmark som hadde bedrift, så dette var ikke noe billig greier men ordentlige greier. 

Bamsene er fra Wish.  Skakke, stygge bamser sier hun!! Du får det med deg om du ser snappen hennes fra I går.

Det er et hav av bamser å velge mellom der! Wish er leverandøren 🛒🧸

Nå søkte jeg opp selv ⤵️

50 stk i en pakke til 44 kr. 

Og hun tar 100 /120 kr pr  bamse!! 

Det er ikke småtteri👌

Når pengene snakker, er sannheten stum 💰💰

Endret av Veranda
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (46 minutter siden):

Hva består morgenleveringen av i dag mon tro  🤔🍪🥮🚛

🤣🤣🤣🤣

sikker noen deilige solskinnsboller, melkekjertler og noen blomster å stille nesa i.

synes nesten det er værre med alle disse posene som plutselig henger på døra.

Hadde ikke likt at fremmede folk plutselig var på døra mi med ting.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (7 timer siden):

Enig i at det er usmakelig med denne A versus S. Det er ikke det dette handler om. 

Jeg har ikke vært inne på Stines kanal siden i går. Den ranten hun begynte på med å æreskjelle folk som "muligens har skrevet noe et sted hun ikke leser... bare at hun ikke har fått helt med seg hva de egentlig har sagt". 

Kaller folk tapere, fitter, psykisk syke osv. Hvor er hun bedre enn noen av oss? Dette er kanskje et slags anonymt forum, men det er ikke ulovlig og det blir moderert. 

Antar at det straks svømmer over av gaver, morgenlevering og blomster. Fra folk som mener hun er sterk og fin. Folk som synes det er greit å skjelle ut andre. 

Nettopp! Her blir det moderert for god fisk, men hvem modererer kanalen til Stine? Ingen. Og er det noe som bør modereres hyppig, så er det hennes kanal.
Slik hun spyr ut av seg nedlatende og stygge kommentarer til en «gruppe» som gjelder 2-4 personer på en kanal som har 6-7k seere, det er så feil.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...