Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Om dere virkelig mener hun har store problemer, hvorfor sparker dere på ei som ligger nede? 

Hadde dere akseptert om noen gjorde dette mot en venn eller et barn av dere?

Hvis Stine mener at vedkommende som har kommet med disse påståtte anklagen har store problemer, hvorfor fortsetter hun å sparke noen som allerede ligger nede?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L.F skrev (Akkurat nå):

Hun har jo lov å forsvare seg mot de tilbakestående anklagene her inne, det skulle jo bare mangle!

Du er god til å forsvare Stine, syns litt synd i deg at du har så brede skylapper rundt deg 🙈

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (1 minutt siden):

Tråden er ryddet for avsporinger, kommentarer til slettet innhold og brukerdebatt. 

Sol, admin.

Bra 👏🏼👏🏼👏🏼 

Håper folk kan holde seg saklig når de nå fortsetter å diskutere Stine :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har litt mer oversikt over Stine, vet dere hvor utstyret til de maske markørene og bamse smykkene er kjøpt? Hun sier de ikke er fra wish eller ebay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaogMini skrev (3 minutter siden):

Dere som har litt mer oversikt over Stine, vet dere hvor utstyret til de maske markørene og bamse smykkene er kjøpt? Hun sier de ikke er fra wish eller ebay. 

hun sa det var fra wish…?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaogMini skrev (7 minutter siden):

Ser Amazon har ganske like de hun la ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (20 minutter siden):

Møtte A på butikken en dag, får bare lyst til å gi han en klem.  Nice one 😍

Lurer på om hva han synes om å bli rikskjendis jeg, må vel være flaut overfor kollegaer å venner.. synes A virker som en utrolig flott fyr! Hun skjemmer jo ut hele familien sin med alt dette dramaet! Folk snakker rundt middagsbordet.. Hadde der vært meg, hadde jeg heller brukt tid med A enn å sitte å se på seg selv i kamerat hele dagen og snakke om det samme greia hele dagen! Virker som han er mye ute, har ikke sett han på ei stund... Kjekke fyren..

er han yngre hann enn henne?

Endret av StinaNysingel<3
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (22 minutter siden):

hun sa det var fra wish…?

og de der tar hun 100 kr for pluss frakt??hun er ikke lite frekk du

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StinaNysingel&lt;3 skrev (18 minutter siden):

Lurer på om hva han synes om å bli rikskjendis jeg, må vel være flaut overfor kollegaer å venner.. synes A virker som en utrolig flott fyr! Hun skjemmer jo ut hele familien sin med alt dette dramaet! Folk snakker rundt middagsbordet.. Hadde der vært meg, hadde jeg heller brukt tid med A enn å sitte å se på seg selv i kamerat hele dagen og snakke om det samme greia hele dagen! Virker som han er mye ute, har ikke sett han på ei stund... Kjekke fyren..

Jeg synes de er flotte begge to jeg, et fint par. Mener hun har sagt at de gikk i samme klasse eller noe i barndommen? Så da er de sikkert like gamle?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel&lt;3 skrev (28 minutter siden):

Syns Alex er en kjekk fyr som er veldig tolmodig av seg. Må finne seg i mye han 🙈. Husker han bygget noe til Stine åssa ble det ikke greit nok, da bygget han det jammen meg på nytt, så snill som han er. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel&lt;3 skrev (21 minutter siden):

og de der tar hun 100 kr for pluss frakt??hun er ikke lite frekk du

Kjøpte et lignende smykke på en klesbutikk fra et ordentlig smykkemerke... kosta 98 kr 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
L.F skrev (34 minutter siden):

Jeg synes de er flotte begge to jeg, et fint par. Mener hun har sagt at de gikk i samme klasse eller noe i barndommen? Så da er de sikkert like gamle?

ÅHH! synes  hun ser så mye eldre ut enn han.. Tenker hun ikke på at det hun gjør blir kaffemat hjemme hos foreldra til vennene av guttene ,og  kompiser , kollegaer av A..  Lurer på hvordan forholdet mellom S og A er jeg.. ser jo ikke ut at hun har det bra jeg... hadde vært meg hadde jeg gitt oppmerksomheten min til han jeg og ikke random 7k.

Hun bør begynne å tenke konsekvens tenking, og jobba med impulskontrollen sin spør du meg, før du vet ordet av det , sitter hun igjen alene. For noen konsekvenser vil oppførselen hennes føre til.. men nok om det, hvor gamle er de da ,Stine blir 40? Var det det hun sa? 

Endret av StinaNysingel<3
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel&lt;3 skrev (7 minutter siden):

ÅHH! synes  hun ser så mye eldre ut enn han.. Tenker hun ikke på at det hun gjør blir kaffemat hjemme hos foreldra til vennene av guttene ,og  kompiser , kollegaer av A..  Lurer på hvordan forholdet mellom S og A er jeg.. ser jo ikke ut at hun har det bra jeg... hadde vært meg hadde jeg gitt oppmerksomheten min til han jeg og ikke random 7k.

Hun bør begynne å tenke konsekvens tenking, og jobba med impulskontrollen sin spør du meg, før du vet ordet av det , sitter hun igjen alene. For noen konsekvenser vil oppførselen hennes føre til.. men nok om det, hvor gamle er de da ,Stine blir 40? Var det det hun sa? 

Tror hun er 37. Vet ikke hvor gammel han er  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel&lt;3 skrev (15 minutter siden):

Hadde definitivt tilbrakt hele kvelden i sofaen med han! 😘

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 minutt siden):

Hadde definitivt tilbrakt hele kvelden i sofaen med han! 😘

Hahaha jeg og ❤️  han virker som en oppegående fyr da.. men sikkert ikke lett å håndtere henne, når det virker som  en går på et minefelt.. hørte jo hvor hun klika fordi det lå en brødskive påsmurt på benken.. stakkars gutten, kanskje han hadde laget til henne:: og det stygge hunn sa.. nei A fortjener bedre synes jeg..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...