Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Det beste hun kunne ha gjort var å oversett hele greia. Hva noen få personer på kvinneguiden mener, burde hun ikke bry seg om. Er ingen her inne som har sagt de skal melde henne til barnevernet heller. Men selvsagt så må hun overdrive noe voldsomt, for å skape sympati. Og gjøre det verre enn det var. Dama elsker tydeligvis å ha noen å hate/ditche virker det som. Hun har jo ikke noe problem med å snakke ned folk. Som frisøren sin f.eks. Veldig kjekt for vedkommende å få ødelagt ryktet sitt pga henne. Det at hun fortsetter å messe om, og fyre oppunder dette tullet, sier litt om henne. Og språkbruken hennes…🙄»kortenkte idioter», «patetiske personer» o.s.v. Setter ikke seg selv i så godt lys akkurat.. Synes heller hun kan oppdatere folk på hvordan det står til med saken hennes mot barnevernet. Og hva hun bruker spleisepengene til. Det har jo også vært diskutert her. Men det nevner hun ikke med ett ord. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere virkelig mener hun har store problemer, hvorfor sparker dere på ei som ligger nede? 

Hadde dere akseptert om noen gjorde dette mot en venn eller et barn av dere?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (16 minutter siden):

Det er en ting til som jeg har tenkt på noen dager. Vi hører jo aldri noe om selve saken hennes mot BV. Det hun faktisk skulle fronte på snap. 
Vi hadde garantert hørt det flere ganger hver dag hvis hun maste på dem uten at de svarer. 
Kanskje saken er henlagt, men at det ikke sies. For da kan kommunen anmelde for falske anklager. 

Sist hun snakket om saken, så skulle hun gå gjennom mappen sin med sykdomshistorikk(papirer innhentet fra lege og syehus) å plukke ut det som hadde betydning for hennes sak og oversende advokaten sin som skulle sende det til kommunens advokat. Noe hun skulle gjøre sist uke slin jeg forsto det.

Falske anklager er det jo ikke, det var jo bevis nok i mappen hennes hos BV til at hun hadde en sak mot de. Hvis ikke hadde aldri f.eks TV2 tatt i saken.

Endret av Flettfrid
La til tekst.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spleisen ligger ute fortsatt men er avsluttet , den ene var på 45455 , den andre på 37250 og en på 800 kr . Så tar vel spleis noe avgift av de to største summene der 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (4 minutter siden):

Sist hun snakket om saken, så skulle hun gå gjennom mappen sin med sykdomshistorikk(papirer innhentet fra lege og syehus) å plukke ut det som hadde betydning for hennes sak og oversende advokaten sin som skulle sende det til kommunens advokat. Noe hun skulle gjøre sist uke slin jeg forsto det.

Falske anklager er det jo ikke, det var jo bevis nok i mappen hennes hos BV til at hun hadde en sak mot de. Hvis ikke hadde aldri f.eks TV2 tatt i saken.

Jeg tenkte på at kommunen kan anklage henne for falske anklager, hvis saken er henlagt, men hun fortsatt sier de ikke tar kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 minutter siden):

Tenkte på det jeg og. At hun i forrige uke skulle sette seg ned med papirer og dokumentasjon ang.barnevernsaken. Men vi har jo ikke hørt noe mer om det🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syrinia skrev (4 minutter siden):

Tenkte på det jeg og. At hun i forrige uke skulle sette seg ned med papirer og dokumentasjon ang.barnevernsaken. Men vi har jo ikke hørt noe mer om det🤔

Nettopp!! Det ble sagt når hun gjestesnappet på plantesnappen også. 

Lurer på når hun er tenkt å snakke om bv saken. Hvor mye penger har hun fått på spleis? hvordan ligger hun an med saken.. er det fremgang i saken, har det stoppet opp , etc Hører ingenting, hadde vert fint med en liten oppdatering inniblandt da for de som har støttet saken gjennom spleis. ❤🙂 virker som om det er viktigere for Stine å syne gaver hun får tilsendt av følgere, lese opp kort og lapper hvor fantastisk, søt, snill, herlig og god person hun er , dag ut og dag inn. Det renner inn med gaver, mat, snop og blomster på døra av følgere.... Men bv saken og spleisen hører vi ikke et ord om! 🙄😫

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgitt74 skrev (7 minutter siden):

Hva med at du gir faen i hva ho driver med da!! Ingen som har sagt at alle dere som har i mot ho MÅ følge ho!! Herregud det er jo for svarte dere som har begynt med denne tråden og hengt ho ut!! SLUTT å skrive om ho og få dere et liv!!! Det er jo dere som bare fortsetter og fortsetter her å skrive om ho og mener at ho må legge ned snappen!! Men har dere ikke skjønt det at det er FAKTISK DERE SOM MÅ SLUTTE Å FØLGE HO!!! Og la oss som vil følge ho få lov til det uten at dere skal blande dere i hva ho driver med!! HERREGUD dere er jo bare så patetiske at jeg har ikke ord!!! 

Skjønner at folk lurer på spleis og alt jeg. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (6 timer siden):

Ble ikke noe av den pausen hennes tydeligvis☺️

Virker som hun er helt ut å kjøre! Burde vel for sin egen del og kanskje fam sin ta en pause . Ser ut som hun trenger hjelp

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (2 minutter siden):

Spleis og ALT, skrev hu. Jeg fatter ikke at folk ikke stusser på enkelte ting jeg. Er enkelte ting som blir sagt og gjort som det helt tydelig er noe rart med, det skurrer, det henger ikke på greip. Fordi Stine selv sier en ting i en snap og dagen etter sier hun det motsatte eller noe helt annet. Syns ikke folk det et rart at hun opprettet spleis på spleis, for så å ha et enormt forbruk på ting som overhodet ikke er nødvendig når hun har advokatutgifter i en sak hun sier er veldig viktig for henne? Så klart bør hun få unne seg garn eller noe av og til. Men det er noe nytt støtt. Hun nekter tydeligvis å svare på spm som har med spleis og advokatutgifter å gjøre. 
Syns ikke folk det er både rart og veldig ufint av henne å sitte å snakke stygt om venninner, frisør, huseier etc på en snapkanal som har over 6000 følgere?

Jeg er så enig i alt du sier her. Men jeg er også sjokkert over språket til Stine og enkelte brukere her... Må gå og ordlegge seg uten og bruke faen i annen hver setning. Klarer ikke ta det seriøst jeg da!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sa hun at tråden her var slettet, i dag sier hun at det aktuelle innlegget er sletter og at hun har fått flere meldinger på at kvinneguiden er nede/skal legges ned. 

Det eneste som stemmer av det hun sier er jo at de/det aktuelle innlegget fra helga er slettet.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (1 minutt siden):

Jeg er så enig i alt du sier her. Men jeg er også sjokkert over språket til Stine og enkelte brukere her... Må gå og ordlegge seg uten og bruke faen i annen hver setning. Klarer ikke ta det seriøst jeg da!

Enig 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanilje70 skrev (21 minutter siden):

Jeg stilte henne 1 spm på chat på snap, hun hadde akkurat da opprettet spleisen, samtidig handlet hun planter for mange tusen kroner, vel å merke. Som hun da satt å hadde haul på på story, og neste snapp på story var da tårer, sipping OG SPLEIS. Alt på samme dag. Da spurte  jeg på chat, kan sitere spm mit: "blir det ikke dyrt med alle de plantene med tanke på spleisen?"

DET var det jeg skrev! Vet du va som da skjer? Jeg fikk intet annet svar enn BLOKKERT! Da blokkerte hun meg, og hadde en helvettes rant om at noen hadde sagt hun ikke fortjente å kjøpe seg EN plante, og at jeg var psykisk syk og hadde samme styret som hun hadde i helgen! Lå å grein og skulle slutte å snappe og akkurat det samme oppstyret som hun nå gjør! HUN snur og vender på alt og tar ting  utav sammenheng og lager drama ut av ville hellvette! På tide folk våkner! Dette skuespillet og dramaet hennes går i ett mønster! Problemer er bare at det går mindre å mindre tid mellom hver gang hun  har disse utbruddene sine!! Om ikke "fans"en hennes ser pg gjennkkenner denne sirkelen av ett mønster så skjønner jeg ingenting! Hver gang noe går henne i mot, og det eneste som er forutsigbart med den dama der, er at vi kan forutsi hva som da vil skje! Og da tenker jeg på at hun først har en rant over hvor grusomme vi er mot henne- så er det liggedag og grining, så skal hun slutte å snappe, så er det enda mer grining og sammenbrudd, så kommer gavene og de tusen gode meldingene fra de 99% gode følgerne hennes, så kommer baksten og gavene på døra, så er det påan igjen med dansing syting klaging shopping , helt til neste følger som tør å spørre henne om noe, eller som stiller spmtegn til noe ved henne! Og da begynner sirkelen på nytt. Alt dette mønsteret / eller sirkuset som jeg velger å kalle det starter da på nytt. Altså  en ny rant. Dette er det eneste som er forutsigbart når det gjelder henne. Ellers er hun den mest ustabile personen jeg har "sett". Og vi vet jo at hun leser her inne. Så om en vil spørre henne om noe og kun blir blokkert, får en stille spm her inne da. Noe annet er jo umulig. Hun der er som en løs kanon på dekk! Og virker som de rundt genne må gå på et minefelt! Må veie ordene sine hvertfall!  Amen! 

Så enig 🙌🙌bra skrevet 🙌🙌

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Hun er ikke redd barnevernet, de bør være redd henne. Det blir ikke ubehagelig for henne om de kommer på hjemmebesøk, men for de!"

Rart at kroppsspråket hennes sier noe helt annet, det er tydelig veldig ubehagelig for henne når hun sitter å sier dette. I kjent stil når noe er ubehagelig flakker blikket veldig, ser alle andre steder enn i kameraet. Hun som pleier å stirre inn i kameraet "hele tiden" mens hun snakker til vanlig. 

Jeg skjønner det er ubehagelig, å tenker det er helt naturlig. Det hadde vært mye bedre hun hadde sagt det i stede, for det er det som hadde vært normalt for de fleste av oss. 

Greit nok hun ikke er redd de skal finne noe galt der, det tror jeg heller ikke de gjør. Men hele settingen med hjemmebesøk, møter på kontoret til BV, samtaler med barna osv er jævlig tøft og ubehagelig for 99% av de som må gjennom det. Vanskelig for å tro at det ikke skulle vært ubehagelig for Stine.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (45 minutter siden):

" Hun er ikke redd barnevernet, de bør være redd henne. Det blir ikke ubehagelig for henne om de kommer på hjemmebesøk, men for de!"

Rart at kroppsspråket hennes sier noe helt annet, det er tydelig veldig ubehagelig for henne når hun sitter å sier dette. I kjent stil når noe er ubehagelig flakker blikket veldig, ser alle andre steder enn i kameraet. Hun som pleier å stirre inn i kameraet "hele tiden" mens hun snakker til vanlig. 

Jeg skjønner det er ubehagelig, å tenker det er helt naturlig. Det hadde vært mye bedre hun hadde sagt det i stede, for det er det som hadde vært normalt for de fleste av oss. 

Greit nok hun ikke er redd de skal finne noe galt der, det tror jeg heller ikke de gjør. Men hele settingen med hjemmebesøk, møter på kontoret til BV, samtaler med barna osv er jævlig tøft og ubehagelig for 99% av de som må gjennom det. Vanskelig for å tro at det ikke skulle vært ubehagelig for Stine.

Flettfrid skrev (46 minutter siden):

Er det de samme som jobber der som når hun var liten da ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sharp75! skrev (3 timer siden):

Om dere virkelig mener hun har store problemer, hvorfor sparker dere på ei som ligger nede? 

Hadde dere akseptert om noen gjorde dette mot en venn eller et barn av dere?

Hu ligger ikke nede. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (26 minutter siden):

Nei, kun nye. 

Nei, barnevernsjefen er jo en av de som var saksbehandleren hennes da hun var lita. Det har hun jo sagt mange ganger på snappen. Hun er jo omtalt i papirene hennes fra hun var barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (31 minutter siden):

Hun som er bv-sjef i kommunen nå var jo en av saksbehandlerne hennes i barndommen, en av de som unnlot å hjelpe henne. Hun har jo sagt det flere ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...