Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det en eller flere anmeldte? For hva? 

Er det en hun kjenner? Virker som det er vinklet til at hun har mistanke om hvem der er. Ei fra Brumunddal? 

Ja, vi får vel høre det uansett, er jo anmeldt og alvorlig visstnok. Ikke at jeg ser noe her inne som er ulovlig, men jeg kan vel ta feil..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (Akkurat nå):

Var ikke det en på chaten som spurte henne om det? 

Jo men hu påstår tråden på kvinneguiden er slettet å da skjønner jeg ikke hva slags tråd det er . Hun sa hun hadde en mistanke om hvem det var . 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (13 minutter siden):

Tenkte det samme selv. Slenger ut om at vi som henger på kvinneguiden må rottne i helvete, i går var vi patetiske drittunger eller noe (husker ikke helt). For noen her inne har skrevet at hun virket ruset på medisinene hun tok, og noen andre kommenterte at hun trengte veiledning fra barnevern? (Nå har hun ikke forklart spesifikt hva slags bruker hun anmelde).

Jeg skjønner også godt at det med den reseptbelagte medisiner kunne missforstås. Kommentaren om at legen var så treg med resept, samt at noen hadde kommet med medisin på døren. Rett etter hverandre. Hva med å ta opp på en hyggelig måte at hun skjønner at kommentaren kunne tolkes feil, for så å forklare hva hun egentlig mente? Istedenfor å spy ut stygge og nedlatende kommentarer om taperne som henger på kvinneguiden. 

Og hun skulle kjøre over de som hadde skrevet her inne… det er liksom noe å ytre det også🙈

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kommer kok ikke særlig langt med å anmelde noen 🙄 Politiet sliter med å bekjempe kriminalitet og etterforske drap og grove overgrep. Så da vil nok ikke SK bli noe særlig prioritert. Jeg vet om flere her inne som «seiler» under falske navn.

For meg ser det ut som at politiet har mer enn nok med å scanne coronapass på grenseovergangene om dagen 🙈

Endret av Umami
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk nok kjenner jeg. Ja, folk må moderere seg! MEN, skal man være såpass offentlig person at man klemmer trynet sitt i kamera 2-3 timer daglig med 6-7000 tilskuere, ja da må man faktisk forvente at det blir et par reaksjoner på noe av det! Alle normalt reflekterende mennesker forstår at av de 6-7000 er det NOEN som vil reagere på/spekulere i reklamering på bruk av morfinpreparater, omsorgsevne, bruk av penger, tilstedeværelse, familien osvosv. Det har GJENTATTE ganger blitt ettersport bevis på at pengene på spleis har blitt brukt til advokat, dette oversees glatt. Er det da rart folk tenker at de har blitt svindlet? En kan da forfaen heller ikke legge ut 10 minutter med regelrett drittprat om en annen offentlig person, for så å tørne fullstendig om det omtales noe negativt om deg selv? Jeg er drittlei dette nå. Hvorfor diskuteres dette side opp og side ned? At folk reagerer på dette er virkelig ikke rart!

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (9 minutter siden):

Nå er det faktisk nok kjenner jeg. Ja, folk må moderere seg! MEN, skal man være såpass offentlig person at man klemmer trynet sitt i kamera 2-3 timer daglig med 6-7000 tilskuere, ja da må man faktisk forvente at det blir et par reaksjoner på noe av det! Alle normalt reflekterende mennesker forstår at av de 6-7000 er det NOEN som vil reagere på/spekulere i reklamering på bruk av morfinpreparater, omsorgsevne, bruk av penger, tilstedeværelse, familien osvosv. Det har GJENTATTE ganger blitt ettersport bevis på at pengene på spleis har blitt brukt til advokat, dette oversees glatt. Er det da rart folk tenker at de har blitt svindlet? En kan da forfaen heller ikke legge ut 10 minutter med regelrett drittprat om en annen offentlig person, for så å tørne fullstendig om det omtales noe negativt om deg selv? Jeg er drittlei dette nå. Hvorfor diskuteres dette side opp og side ned? At folk reagerer på dette er virkelig ikke rart!

AMEN!! Du har sååå rett…

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (49 minutter siden):

Så enig! Jeg skjønner ikke hvorfor Stine selv og fansen hennes mener at det er mobbing og drittprat. Jeg syns det er helt utrolig merkelig at enkelte IKKE reagerer på dette med spleis, at hu veldig ofte snakker stygt om andre, dobbeltmoralen hennes, etc. Fatter det ikke.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye pisspreik og trusler fra en og samme person. SK sitter og gosser seg for at onkel politi nå skal ta fatt på saken hennes 🙈

Kjære vene, Stine, la det ligge, ta et valg, steng ned hele snappen eller glem og gå videre. Å sitte å rante sånn i snapp etter snapp blir bare flaut 🙄 

Bare fortsett med grønne planter og strikking, for det er faktisk noe du er god på!

Good Luck!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (22 timer siden):

Forstår ikke helt hva hun anmelder jeg. Kan noen utdype? 
Er det at ordet barnevern ble skrevet her? 

Du har tydeligvis tungt for det.
Fra erstatningsloven § 3-6 a:
"Den som uaktsomt har satt frem en ytring som er egnet til å krenke en annens ærefølelse eller omdømme, skal yte erstatning for den lidte skade og slik erstatning for tap i fremtidig erverv som retten ut fra den utviste skyld og forholdene ellers finner rimelig. Han kan også pålegges å betale slik erstatning (oppreisning) for skade av ikke-økonomisk art som retten finner rimelig. "
Å fremsette påstander om rusmisbruk og om vanskjøtsel/dårlig omsorg for barn, er uaktsom adferd og kan være til skade for omdømmet til mennesket som utsettes for slike påstander. En trenger ikke akkurat være en rakettforsker for å forstå det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L.F skrev (30 minutter siden):
Du har tydeligvis tungt for det.
Fra erstatningsloven § 3-6 a:
"Den som uaktsomt har satt frem en ytring som er egnet til å krenke en annens ærefølelse eller omdømme, skal yte erstatning for den lidte skade og slik erstatning for tap i fremtidig erverv som retten ut fra den utviste skyld og forholdene ellers finner rimelig. Han kan også pålegges å betale slik erstatning (oppreisning) for skade av ikke-økonomisk art som retten finner rimelig. "
Å fremsette påstander om rusmisbruk og om vanskjøtsel/dårlig omsorg for barn, er uaktsom adferd og kan være til skade for omdømmet til mennesket som utsettes for slike påstander. En trenger ikke akkurat være en rakettforsker for å forstå det.

Men tenk om det var sånn, at noe burde vært meldt, på generelt grunnlag, jeg tenker ikke på akkurat henne da. Åsså kommer noe sånn fra ei som ikke fikk hjelp av barnevernet. Sitter der å reklamerer for anmeldelse. Tenkt på at hun kanskje skremmer noen fra å melde fra til BV for noen som faktisk trenger det? 
Det her var det Stine skulle kjempe for at ikke skulle skje.... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (19 timer siden):

Og hun skulle kjøre over de som hadde skrevet her inne… det er liksom noe å ytre det også🙈

Passer bra det, først ut å levere en anmeldelse, for så å sitte og komme med trusler på sin offentlige snapkanal 🙈 Men det er helt greit! 🙄

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hun får støtte, jeg skjønner den biten med barnevern ble hevy til henne. 

Men, ja det er ett men. Jeg lurer på om folk flest hadde støttet henne like mye hvis hun la ut bevisene sine? 

Så folk så hva dette virkelig handler om. Jeg tror faktisk mange hadde blitt betenkt over hvor mye hun overdriver og drar dette ut at proposisjoner. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen har meldt seg til henne enda sier hun. Hvem er det som skal melde seg? Jeg skjønner ikke hva hun har anmeldt, eller hvem. 

For alt jeg vet kan det jo være min kritikk som er anmeldt 😅 Jeg syns jo det var kritikkverdig å be om spleis, mens shoppingrunder pågikk. 

Har enda ikke fått med meg at noen har meldt henne til barnevernet, for det var det saken handlet om, var det ikke? Eller er det noe helt annet? Forvirra er jeg iallefall.... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (18 minutter siden):

Ingen har meldt seg til henne enda sier hun. Hvem er det som skal melde seg? Jeg skjønner ikke hva hun har anmeldt, eller hvem. 

For alt jeg vet kan det jo være min kritikk som er anmeldt 😅 Jeg syns jo det var kritikkverdig å be om spleis, mens shoppingrunder pågikk. 

Har enda ikke fått med meg at noen har meldt henne til barnevernet, for det var det saken handlet om, var det ikke? Eller er det noe helt annet? Forvirra er jeg iallefall.... 

Helt sikkert meldt jeg også. Alt jeg har skrevet og sitert Stine sin snap på, er jo tatt bort som spekulasjoner. Skulle ønske det fortsatt sto her offentlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting til som jeg har tenkt på noen dager. Vi hører jo aldri noe om selve saken hennes mot BV. Det hun faktisk skulle fronte på snap. 
Vi hadde garantert hørt det flere ganger hver dag hvis hun maste på dem uten at de svarer. 
Kanskje saken er henlagt, men at det ikke sies. For da kan kommunen anmelde for falske anklager. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ligger da straks som offentlig info på nett, med dato for avslag. Så det finner man jo ut. 
Men sånn info blir det jo ikke penger og gaver av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...