Full kontroll Skrevet onsdag kl. 09:41 #17081 Skrevet onsdag kl. 09:41 Anneisabell skrev (3 minutter siden): Tviler på at denne saken bare kan dekkes av tv2 så spesielt er det ikke, selv om kanskje Stine tror og mener det selv Så sant, så sant, (dårlig hypotese fra meg) 😛 ) . Noe må komme frem i media, lokalt om ikke annet , var jo denne uka saken skulle gå... 😕
Full kontroll Skrevet 11 timer siden #17082 Skrevet 11 timer siden (endret) Saken er utsatt pga, kommunens advokat har dødsfall i nær familie. Hvor lenge utsettelsen varer denne gangen vites ikke, skal jo passe for alle parter 😕 Endret 11 timer siden av Full kontroll
Ninaen Skrevet 9 timer siden #17083 Skrevet 9 timer siden Full kontroll skrev (1 time siden): Saken er utsatt pga, kommunens advokat har dødsfall i nær familie. Hvor lenge utsettelsen varer denne gangen vites ikke, skal jo passe for alle parter 😕 Får litt vondt av henne nå. 2 sånne utsettelser er tøffe, og pga maks uflaks må man jo kunne si…. Sånn uavhengig av hva jeg mener om utfall av rettssaken og henne som person. 1
Full kontroll Skrevet 9 timer siden #17084 Skrevet 9 timer siden Ninaen skrev (5 minutter siden): Får litt vondt av henne nå. 2 sånne utsettelser er tøffe, og pga maks uflaks må man jo kunne si…. Sånn uavhengig av hva jeg mener om utfall av rettssaken og henne som person. Ja, dette " klar- ferdig - bråstopp" må være uutholdelig belastende for henne, barn og voksne rundt henne ❤️ 1
Ninaen Skrevet 9 timer siden #17085 Skrevet 9 timer siden Full kontroll skrev (Akkurat nå): Ja, dette " klar- ferdig - bråstopp" må være uutholdelig belastende for henne, barn og voksne rundt henne ❤️ Ja, nå er det 15 mnd siden rettssaken. Så venta hun 10 mnd på ankesaken, den utsettes dagen før var det vel, nye 5 mnd, og så utsettes den også rett før. Det er ekstremt belastende for alle mennesker. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå