Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tenker at hun alternativt kunne laget en gruppe for følgerne sine, så slapp hun dele offentlig. Hun var jo opptatt av å dele alt om saken. 

Tenker også på om det virkelig var denne låsen som var utslagsgivende for om hun sluttet snappe, eller om det var utfallet av saken. Har ikke fulgt med men forstod det var noe spons og ikke dokumenterte greier som foregikk. En manøver for å slippe unna det? 

Sånne saker er vanskelig å få et riktig bilde av. Influencere generelt velger selv hva de deler, og de også konstruere meldinger for så å si at de har fått desse fra følgere. Så de står fritt til å skape sin helt egen historie via sine kanaler. 

Jeg såg den siste snap-storyen til Stine, og mannen virket jo forsåvidt oppriktig forbanna. Så mulig det stemmer med kritikken på denne låsen. Kan bare ikke forstå at det skulle føre til at hun bare stoppet opp hele snap-livet sitt (for det var vel ganske altoppslukende har jeg forstått)??? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (På 22.11.2024 den 7.56):

Tenker at hun alternativt kunne laget en gruppe for følgerne sine, så slapp hun dele offentlig. Hun var jo opptatt av å dele alt om saken. 

Tenker også på om det virkelig var denne låsen som var utslagsgivende for om hun sluttet snappe, eller om det var utfallet av saken. Har ikke fulgt med men forstod det var noe spons og ikke dokumenterte greier som foregikk. En manøver for å slippe unna det? 

Sånne saker er vanskelig å få et riktig bilde av. Influencere generelt velger selv hva de deler, og de også konstruere meldinger for så å si at de har fått desse fra følgere. Så de står fritt til å skape sin helt egen historie via sine kanaler. 

Jeg såg den siste snap-storyen til Stine, og mannen virket jo forsåvidt oppriktig forbanna. Så mulig det stemmer med kritikken på denne låsen. Kan bare ikke forstå at det skulle føre til at hun bare stoppet opp hele snap-livet sitt (for det var vel ganske altoppslukende har jeg forstått)??? 

Synes mannen virket som alltid om det var sofa snappen? Han kikker litt på tv,litt i kamera og litt på henne. Ser tydeligvis litt brydd ut da ikke alle liker kamera i fjeset... Mannen jatter med Stine uansett,alltid gjort. Tøffelhelt. Happy wife, calm life der gitt😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterogspiker
SKV.87 skrev (På 17.11.2024 den 2.00):

Fysj å mange ekkel folk det finnes her inne, bare lest en liten prosent av hva dere skriver om Stine, men det var nok for meg, skjønner ikke at dere klarer å være så ondskapsfulle og skrive så mye stygt. Feige er dere hele gjengen som sitter bak ett tastatur å er anonyme og skriver stygge ting. Dere vant igjen… Nok engang fikk dere trolla dere til at hun ikke orket mer, og det skjønner jeg godt, ingen mennesker klarer å forholde seg til så mye stygge kommentarer hver eneste dag. Helt sjokkert over så mye stygt dere skriver. Også så mye rart dere blander dere i. 

Enig. Ufattelig mye stygt som blir skrevet her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterogspiker skrev (7 timer siden):

Enig. Ufattelig mye stygt som blir skrevet her inne.

Viktig å få liv i tråden igjen?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usminka skrev (33 minutter siden):

Samme😅 Jeg har nesten abstinenser🙈

Trodde aldri jeg skulle si dette, men savner faktisk også all drama rundt henne. Er jo så kjedelig nå som vi ikke har noe å skrive om 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (På 12.12.2024 den 18.13):

Samme😅 Jeg har nesten abstinenser🙈

Hadde faktisk glemt henne,helt til jeg så et varsel her😅 Hun er tilbake på snap snart eller om en stund. Hun har tatt pauser før,er liksom et mønster... Først etter pausen snapper hun litt,så blir det mer, så blir det nesten 24/7, så blir det altfor mye for henne da hun ikke takler kritikk,så er det slutt😅 Så kommer hun igjen etterhvert.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (41 minutter siden):

Sluttet hun å snappe pga utfallet av rettssaken? 

Kom vell litt for mye pepper ang krok på døra til o bla. Og taktikken med å bli borte brått for så å poste feil kam jo kanskje fungere en gang til 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (12 minutter siden):

Noen som vet hvordan det går med saken hennes?

Har ikke vært noe i avisa lokalt hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (8 timer siden):

Kom vell litt for mye pepper ang krok på døra til o bla. Og taktikken med å bli borte brått for så å poste feil kam jo kanskje fungere en gang til 

Okei. Uansett bra for hele familien hennes at hun har sluttet, tenker jeg! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstfjellet skrev (1 time siden):

Nå har a snappet igjen 😉

Var den lagt feil tru 

Endret av Anneisabell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anneisabell skrev (42 minutter siden):

Så det. Men hun visste jo o..var det et nytt uhell tru??

Nei, her viset hun at rampenissen har tullet med O. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (1 time siden):

Nei, her viset hun at rampenissen har tullet med O. 

Endret av Anneisabell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...