WoodpackaFromSpace Skrevet søndag kl 18:38 #16981 Del Skrevet søndag kl 18:38 duskelapp skrev (2 minutter siden): Sikkerhetsmessig smart nei, men verste ... det er som å påstå løsningen er for å skade barnet, og det vet vi at absolutt ikke var hennes intensjon Den kroken er ikke noe verre enn de som er sløve med å bruke hjelm på barna fordi de bare er rett utenfor, snur barnet for tidlig i bilen, og alle andre ting som går utover sikkerheten for barn om uhellet skulle oppstå Er ikke så lenge siden jeg møtte på naboen som kjørte med barnet i fanget iom at vi bor veldig nære barnehagen.. hjernedødt ja, siden tungtransport også kjører her Så det viktigste er å få henne til å revurdere valget, og for å få henne til å gjøre det så tror jeg ikke det var behov for halshugging Dette er sant , enig i dette her .. Låsen må bort ! Horribelt å se men tror ikke hennes intensjon er vond ! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet søndag kl 18:38 #16982 Del Skrevet søndag kl 18:38 Flettfrid skrev (56 minutter siden): Har du hatt brann hjemme noen gang? Å vet hvordan du reagerer og hvordan hjernen din fungerer i en slik situasjon? Å ikke minst er dette et barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet søndag kl 18:41 #16983 Del Skrevet søndag kl 18:41 Klink skrev (59 minutter siden): Dette syns jeg blir sterkt overdrevet. Gutten VET at døra har en krok, han får den opp, han kan rope, har han mareritt så gråter han vel og så kommer foreldrene inn til han. Slik som alle andre foreldre. Å ha mareritt og strømbrudd skaper normalt sett ikke traumer selv om døra har en krok altså døra er jo til og med litt på gløtt liksom! Klink skrev (54 minutter siden): Kanskje gutten har vindu på soverommet? Vi har små barn hjemme med sin dør lukket som ikke har sjans til å få åpnet hverken dør eller vindu selv. Er det galt også? En Brann om natta vil være traumatiserende for de fleste, men den kroken gjør ikke så mye fra eller til tror jeg. Klink skrev (51 minutter siden): Nei heldigvis ikke. Det er såpass sjeldent at aller helst kommer man gjennom livet uten å måtte oppleve det. *bank i bordet* Jeg utelot med vilje brann, for det skjønner jeg er traumatiserende uansett situasjon, og den kroken tror jeg ikke utgjør så mye hverken fra eller til i en slik situasjon. Som nevnt tidligere har jeg selv små barn jeg må hente om det skulle blitt brann. Wow, du er jo omtrent like virkelighetsfjern som frua sjæl. Skremmende! Den låsemekanismen på døren, hadde blitt hardt slått ned på hos BV. D e t e r i k k e lov. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet søndag kl 18:41 #16984 Del Skrevet søndag kl 18:41 WoodpackaFromSpace skrev (2 minutter siden): Dette er sant , enig i dette her .. Låsen må bort ! Horribelt å se men tror ikke hennes intensjon er vond ! ❤️ Tror heller ikke hennes intensjon er ond. Tror hun har fått vennlige meldinger om den låsen, men velger allikevel og ikke innse feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet søndag kl 18:42 #16985 Del Skrevet søndag kl 18:42 (endret) Skogstrolle skrev (16 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor dem har et slikt lås/stengsel på soveromsdøra til sønnen. For kattene sin skyld?? Jaha, og da er det nødvendig å ha låsen så høyt oppe på døra at barn ikke rekker opp med hånda? Jeg både skjønner og skjønner ikke raseriet til folk som truer med å melde inn til barnevernet. Men, mange har lagt Stine for hat samme hva hun gjør. Hun har hatt en jævlig barndom, og det er den som har gjort henne til den personen hun er i dag. Så kommer haterne hennes som påstår at hun lyver og kun er ute etter millioner i erstatning. Penger betyr ikke alt her i livet, men jaggu har Stine fortjent hver ei krone. For, hvis Barnevernet gjorde jobben sin den gangen, så har nok ikke Stine gått gjennom den oppveksten hun har gjort! Og husk det, at det er pga den manglende omsorgen at Stine er den hun er. Hun har ikke en stødig grunnmur til sitt hus/liv. Hennes grunnmur består av løsstein, småstein, store hull og dårlig fundament. Hvordan pokker skal hun da greie å bygge et solid hus på den grunnmuren?!?!?!!! Det er mange som er i hennes sko. Mange som sliter med omsorgssvikt, men IKKE så tvil om det dem har vært gjennom, for jeg garanterer at dere har ikke peiling på hva dem har gått, og går gjennom!! Barndommen hennes forklarer mye, men at hun f.eks nettopp hang ut den fotografen ... altså... why... hvorfor forsetter hun å henge ut folk.. Har hun rettet opp i påstanden om at han har slettet bildene demmes? Som om bildene nå er helt forduftet? Eller har hun adressert at hun kun trenger en ny link for tilgang på bildene igjen ? Endret søndag kl 18:44 av duskelapp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet søndag kl 18:43 #16986 Del Skrevet søndag kl 18:43 Angel75 skrev (Akkurat nå): Tror heller ikke hennes intensjon er ond. Tror hun har fått vennlige meldinger om den låsen, men velger allikevel og ikke innse feil. Det er jo bevandrende dumt og bak mål , la oss håpe de fjerner den låsen momentant m. Nei hensikten er nok god men ja la oss håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet søndag kl 18:45 #16987 Del Skrevet søndag kl 18:45 Gresshoppa skrev (4 minutter siden): Wow, du er jo omtrent like virkelighetsfjern som frua sjæl. Skremmende! Den låsemekanismen på døren, hadde blitt hardt slått ned på hos BV. D e t e r i k k e lov. Hva med barn som ikke klarer å åpne føra selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet søndag kl 18:48 #16988 Del Skrevet søndag kl 18:48 Klink skrev (1 minutt siden): Hva med barn som ikke klarer å åpne føra selv da? Poenget er jo at dette er gjort hos et barn som SKAL kunne klare åpne en dør selv (aldersmessig, ferdighetsmessig) - og derav er den låsen ikke lov. Den er i tillegg SÅ høyt oppe at han ikke klarer å nå den UTEN hjelpemidler. For det er det sverdet er, et hjelpemiddel. Hører du ikke selv hvor sykt det høres ut?? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet søndag kl 18:50 #16989 Del Skrevet søndag kl 18:50 (endret) Det er flere barn i Norge som har lås på døren sin Noen har lås pga. omsorgsvikt fra foreldrene. Her under går ikke Stine som en slik forelder Noen har lås pga. sikkerheten til barnet. Disse foreldrene har tatt ett valg ut i fra hvilke forhold som er mest sannsynlig... at barnet skader seg av andre situasjoner enn brann De foreldrene som har lås på døren uavhengig grunn holder kjeft om dette.. og det er en grunn til det , for de vet at reaksjoner vil komme At Stine delte dette er så lite gjennomtenkt at det er uforståelig.. det positive er at den nå kan bli fjernet fordi den ikke har noe med barnets sikkerthet å gjøre, men å beholde den truer barnets sikkerhet Endret søndag kl 18:53 av duskelapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2 timer siden #16990 Del Skrevet 2 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt74 Skrevet 1 time siden #16991 Del Skrevet 1 time siden (endret) Å herregud hvor vanskelig er det å forstå at ho LUKKER DØRA NÅR HAN SOVER!! DEN STÅR KUN OPPE MED KROKEN NÅR HAN ER VÅKEN, FORDI HAN VIL HA DØRA OPPE PÅ GLØTT NÅR HAN ER VÅKEN!! Jeg hørte ho sa det når ho viste kroken. Men det går jo for fader å tenke seg det selv også! Endret 1 time siden av Oppgitt74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt74 Skrevet 1 time siden #16992 Del Skrevet 1 time siden (endret) Å herregud hvor vanskelig er det å forstå at ho LUKKER DØRA NÅR HAN SOVER!! DEN STÅR KUN OPPE MED KROKEN NÅR HAN ER VÅKEN, FORDI HAN VIL HA DØRA OPPE PÅ GLØTT NÅR HAN ER VÅKEN!! Jeg hørte ho sa det når ho viste kroken. Men det går jo for fader å tenke seg det selv også! Endret 1 time siden av Oppgitt74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt74 Skrevet 1 time siden #16993 Del Skrevet 1 time siden (endret) Å herregud hvor vanskelig er det å forstå at ho LUKKER DØRA NÅR HAN SOVER!! DEN STÅR KUN OPPE MED KROKEN NÅR HAN ER VÅKEN, FORDI HAN VIL HA DØRA OPPE PÅ GLØTT NÅR HAN ER VÅKEN!! Jeg hørte ho sa det når ho viste kroken. Men det går jo for fader å tenke seg det selv også! Endret 1 time siden av Oppgitt74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 1 time siden #16994 Del Skrevet 1 time siden Skogstrolle skrev (På 17.11.2024 den 19.28): Jeg skjønner ikke hvorfor dem har et slikt lås/stengsel på soveromsdøra til sønnen. For kattene sin skyld?? Jaha, og da er det nødvendig å ha låsen så høyt oppe på døra at barn ikke rekker opp med hånda? Jeg både skjønner og skjønner ikke raseriet til folk som truer med å melde inn til barnevernet. Men, mange har lagt Stine for hat samme hva hun gjør. Hun har hatt en jævlig barndom, og det er den som har gjort henne til den personen hun er i dag. Så kommer haterne hennes som påstår at hun lyver og kun er ute etter millioner i erstatning. Penger betyr ikke alt her i livet, men jaggu har Stine fortjent hver ei krone. For, hvis Barnevernet gjorde jobben sin den gangen, så har nok ikke Stine gått gjennom den oppveksten hun har gjort! Og husk det, at det er pga den manglende omsorgen at Stine er den hun er. Hun har ikke en stødig grunnmur til sitt hus/liv. Hennes grunnmur består av løsstein, småstein, store hull og dårlig fundament. Hvordan pokker skal hun da greie å bygge et solid hus på den grunnmuren?!?!?!!! Det er mange som er i hennes sko. Mange som sliter med omsorgssvikt, men IKKE så tvil om det dem har vært gjennom, for jeg garanterer at dere har ikke peiling på hva dem har gått, og går gjennom!! I alle dager er du seriøs?😅 Stine er 40år,ikke et barn lengre. Jævlig barndom? Sikkert mye som kunne vært gjort annerledes der,men hva betyr det? Voksne folk må ta ansvar for eget liv. Hvis jeg hadde hatt en fæl barndom,hadde jeg da hatt frikort til fri oppførsel? Ikke innse mine egme feil? Null selvinnsikt? Dummeste jeg har lest😅 "Min grunnmur har store mangler, det er litt småstein,brister her og der, derfor kan jeg mene det jeg vil,oppføre meg slik jeg vil, ikke tåle kritikk, ha en dårlig oppførsel osv???". Snakk om å dra offerkortet.... Det handler ikke om hvordan man har HATT det,men hvordan man tar det, hvilke valg man VELGER for seg selv, og hvordan man velger oppføre seg. Nummer 1 er selvinnsikt...😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 1 time siden #16995 Del Skrevet 1 time siden Savner Kuntsen jeg😢 Det var som å se på et togkræsj, Flode og Viggo venneløs i en og samme snap😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå