Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nussepus skrev (46 minutter siden):

Skulle hun ikke slutte å snappe?

Hu kan jo ikke det. Blir lite gaver på døra og spleispenger og bamsesalg av det 🤦‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Frøken_ida said:

Forstår ikke helt hva hun anmelder jeg. Kan noen utdype? 
Er det at ordet barnevern ble skrevet her? 

Det lurer jeg også. Hun snakker om ryktespredning og anmeldelse. Men hva har jeg ikke fått med meg?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (Akkurat nå):

Hva snakker hun om egentlig?

Jeg har virkelig gått glipp av noe. -tror jeg-

Samme her. Enda jeg følger med hver dag, så forstår jeg ikke hva hun anmelder. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken_ida skrev (3 minutter siden):

Noen som kan forklare oss?🙏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (23 minutter siden):

Tenk litt hardere da så forstår du kanskje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er jo at politiet kommer til å henlegge saken, uansett om Stine eller politiet ser alvorlig på dette. Jeg håper at de har forklart dette til Stine også.

Politiet henlegger mange saker, voldtekt, vold og mange andre saker som faktisk burde har vært behandlet. 

Trist men sant.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (1 time siden):

Det lurer jeg også. Hun snakker om ryktespredning og anmeldelse. Men hva har jeg ikke fått med meg?

Å at noen har beskyldt henne for å være påvirka av heroin.. tar politiet dette så alvorlig, da er det ett unikt kontor i Brumunddal.. Her jeg bor hadde de ikke tatt seg tid til å lage en etterforskning ut av at en offentlig snapper som legger ut om alt å alle for flere tusen mennesker, basert på at noen har stilt noen kritiske spm, å heller ikke for at noen har SPURT HENNE om hun er påvirket av heroin! Jeg skjønner at hun er lei seg å tar det tungt, men tåler du ikke kritikk å at folk reagerer på ting som blir gjort å sagt, at folk ser ting med andre øyne enn henne selv, at ikke alle synes hun fortjener gaver i hue å rævva, at folk stiller spm irundt spleis, sykdom (at hun sier det ene men gjør det andre osv) å at hun anmelder noe som har blitt tatt helt ut av content faktisk, at hun sier at noen har skrevet at «DE SKAL MELDE HENNE», noen som aldri har blitt skrevet, å som noen andre her sier, ikke tåler at vi er mange som synes kart å terreng ikke henger sammen, så er det kanskje på tide å ta ei litta pause… Om hu har det så vanskelig om dagen, at hun tar ALT innover seg på en sånn måte at det ender med at hun ligger å griner å griner å griner i senga, på snap, da er det kanskje en idé å ta en pause, der man lever litt uten denne snap-værden! Ingen her har sagt at hun skal meldes, det er løgn når det blir sagt at det er skrevet… 
som sagt, om politiet lager en stor greie ut av at en offentlig snapper blir diskutert å kritikker i ett forum på nett, da blir jeg virkelig overrasket!! Som sagt, jeg håper den «gamle» Stine kommer tilbake, der hun ikke bare klager, kjefter, sier ting som ikke virker troverdig da hun minutter senere gjør ting som ikke stemmer overens, å jeg håper hun en vakker dag tåler å få spm i innboks uten å klikke i vinkel eller blokkere! Husk også, at ting som skrives ikke alltid er like lett, man kan misoppfatte det som blir skrevet, da man ikke hører toneleie til det personen som skriver tenker når man formulerer en melding! Å blokkere folk i hytt å pine på både sin OG jovial-snappen er så sykt ugreit!! Hun er så iiiiinni hampen hårsår… ALLE får kritikk til å fra, sånn er det i den virkelige verden også, sånn er livet, å man kan velge å ta det til seg, man kan velge å overse, eller man kan si på en ok måte at man ikke er enig eller at man ikke liker det man får høre!! Men å lage baluba av alt som er, det er bare ugreit… Man tørr jo faktisk ikke stille henne ett spm nesten, for man kan jo bli sett på som ett troll, å man vil bli blokkert om hun ikke mener spm var formulert på en «sånn å sånn» måte…

Nei, snakk om å dra ting langt!! Det virker som den snappen er hele livet hennes… 

Å for å ikke snakke om hvordan hun selv snakker til de som har «truet henne» å hva de ikke har.. Fitter å mere til, som om det er så veldig voksent å som om det er en så mye bedre måte å være på! Dobbeltmoralsk syns Jeg det der kalles.. Her skal man være så snill å grei med hverandre å man skal snakke fint til andre, for så å komme med de styggeste ord å kommentarer om andre like etterpå… HALLO!!

Jeg er spent på fortsettelsen ang hva politiet kommer til å gjøre.. Håper hun for en gangs skyld legger fram bevis OM de gjør noe med det!!! For man får papirer på det, om det blir noe ut av saken.. Det vet jeg alt om, da jeg har anmeldt en x for svindel! Å jeg har masse papirer irundt saken! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får også et papir med bekreftelse på at forholdet er anmeldt. Er faktisk sjokkert over det stygge språket hun har !!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva hun skal anmelde? Er det feil av folk å stille spørsmål til det hun deler? Er det det hun skal anmelde? At folk stiller henne spørsmål angående å få medisiner levert på døren? Er det det hun skal anmelde? At folk stiller spørsmål om bv skulle vært i bildet ? Er det dette som skal anmeldes? Jeg skjønner ikke hvor det har skjedd noe straffbart? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som har blitt anmeldt? Jeg finner ikke noe om noen som anklager henne for heroin eller hva det var. Har noen meldt henne til barnevernet? Kan det være en annen side hvor det er skrevet om henne? 

Skjønner ingenting av det som blir sagt i dag... Er noen anmeldt for hva som står her på kvinneguiden? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (6 minutter siden):

Hvem er det som har blitt anmeldt? Jeg finner ikke noe om noen som anklager henne for heroin eller hva det var. Har noen meldt henne til barnevernet? Kan det være en annen side hvor det er skrevet om henne? 

Skjønner ingenting av det som blir sagt i dag... Er noen anmeldt for hva som står her på kvinneguiden? 

Ja, hun har anmeldt noen for å ha skrevet ting her.. De kommentarene er sikkert slettet, men INGEN har meldt henne til BV, det har kunn blitt stilt spm ve å i rundt ting hovedpersonen selv deler på snap! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Malleli89 skrev (1 minutt siden):

Ja, hun har anmeldt noen for å ha skrevet ting her.. De kommentarene er sikkert slettet, men INGEN har meldt henne til BV, det har kunn blitt stilt spm ve å i rundt ting hovedpersonen selv deler på snap! 

Nei, jeg mener å huske at d ble skrevet en bekymring på om hun har det så bra. Stusser på at man skal legge ut så mye når man skal ha medisinsk behandling, det er sånt ikke alle har kjennskap til og som fort kan misforstås. Her tror jeg man kan ha lært til neste gang, ikke alt trenger å legges ut. Man må regne med at noen spør og lurer. 

Jeg har ikke lest noe her om at noen har meldt henne til barnevernet, så lurer da på om hva anmeldelsen går ut på. Man kan jo anmelde hva man vil, men det betyr ikke at det blir satt ressurser på det likevel. 

Nei, nå kan det være lurt å roe ned et par hakk. Skjønner at det er vondt å lese sånt om seg selv, men kanskje man bør være mer kritisk til hva man selv deler med en haug ukjente. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun drar det her sååå langt!!

»fått fra legen, som sikkert er bedre utdannet enn hva du er..»

Hu er ikke mye moden hun der heller! Slenger sååå mye dritt om «oss» her inne, eller «DU», som hun sier..

hu er jo rett å slett skikkelig usaklig, frekk, nedlatende å usmakelig, hun er jaggu meg ikke noe bedre selv! Men, dette er jo heller ikke noe nytt!! Hun har reagert, hvor lenge skal detta vara mon tro??🤔

Må si meg enig med *hen* over her! 
Hu virker truffet! Hun virker sint å forbanna for at noen har truffet de riktige knappene…

Da er det jo veldig fort gjort først bli helt knust, for så å gå til angrep…

Endret av Malleli89
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun påstår folk har beskylt henne for å ruse seg på afipran! er jo ingen som har gjort det!! d ble kritikk fordi hun fikk levert det på døra FØR legen skrev det ut!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...