Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (48 minutter siden):

Hu har så stygt språk så fysj a meg. Og slenger inn noe koffert greier stadig vekk. Har jo sagt at butikken er stengt men hinter til den tøffel mannen sin stadig vekk.  Den type humor passer seg verken på snap eller hos ei kjerring på 40+

Mannen er en stor tøffelhelt ja. Han har knapt meninger,han jatter bare med. Mumler noe en gang i blant ,mumler at han er enig. Han tør jo ikke annet. Hverken han eller ungene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (37 minutter siden):

Mannen er en stor tøffelhelt ja. Han har knapt meninger,han jatter bare med. Mumler noe en gang i blant ,mumler at han er enig. Han tør jo ikke annet. Hverken han eller ungene.

Må jo være 4-500 snapper i går? Helt ville mengder snap! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (4 timer siden):

Har ikke vært innom snap til Stine på lenge, men kikket innom i dag, typ over 20 timer siden første post (må innrømme jeg måtte skippe fort over endel, hvis ikke hadde det tatt meg flere timer….så den der med at «vi bare får se noen minutter av hennes liv hver dag er tull; det jeg såg var at hun snappet i så og si hele sin våkne periode, minus noen timer da de fikk besøk, og minus middag…selv på butikken måtte hun opp med mobilen)

Jeg tror aldri jeg har sett henne så hatsk og aggressiv før! Det var nesten ubehagelig å se på. Begynte å se da hun viste frem siste Temu-handel; og så aggressiv og arg mot de som er i mot Temu! Sier hun ikke kjøper noe som puttes i munnen mtp giftige kjemikalier; tenker hun ikke over at det hun putter på og mot huden som inneholder giftige kjemikalier mtp sminke (hun hadde kjøpt øyenskygge), klær og øredobber går gjennom huden? Det ligger mange videoer ute av Temu-shoppere med stygge og vonde allergiske hud-reaksjoner. Og hun fremstiller det som at det er nesten gratis å handle på Temu…..det er det ikke. Hver for seg så er det mye billig, men når man putter og putter i handlekurven så blir summen ganske høy for en så stor pakke som hun viste frem i går. Og når man kjøper klær; sjekk under bildene hva klærne inneholder så slipper man 3 gensere i badedraktstoff. Det står bomull, jersey eller sengetøy på det som er i bomullstoff.

Jeg har vært her i tråden lenge, og det er ingen som har påstått at hun sier hun tenker på selvmord. Og jeg betviler sterkt at noen fra KG har ringt politi og barnevern med varsel om selvmordsfare sånn at hun fikk de på døra. Hun har snakket om selvmordsmigrene….det heter ikke selvmordsmigrene, Den hodepinen Stine tenker på som på folkemunne kalles selvmordshodepine heter Klasehodepine, og er ekstremt sjelden. Det er ikke migrene. 

https://sml.snl.no/klasehodepine

Spinalhodepine etter ryggmargsprøve er heller ikke i samme kategori eller på samme nivå. Man går ikke rundt, ei heller danser til russemusikk og headbangere med migrene….tviler på at man klarer å sitte på badet i et par timer og stelle seg, sminke seg, høre på musikk og snakke med et ekte migreneanfall. Med hodepine ja, men ikke migrene. Det er to vidt forskjellige ting. Både døtrene mine og jeg har migrene, så jeg er kjent med forskjellen mellom hodepine og migrene. Til sammenligning så hadde datteren min migrene i helga; kastet opp og kastet opp før migrenemedisinen og kvalmestillende virket, og lå på et mørkt og kjølig rom helt uten impulser fra mobil, tv, snakking osv i flere timer etterpå. Vi alle tre har vært til nevrolog og fått satt diagnosen.

Og den historien om lusking på eiendommen; begynte først med at en blogger/influencer som var en av de store da blogging ble et fenomen (som hun liksom ikke husket navnet på……sæææærlig🙄) hadde opplevd at en følger/stalker hadde tatt seg inn på eiendommen hennes, og for å komme inn på eiendommen så måtte man trenge seg inn via hekken (hun unnlot å nevne at huset til Caroline Berg Eriksen ligger i utkanten av en park, med offentlige turstier tett opp mot tomta, i tillegg ligger det en stor, offentlig parkeringsplass redd nedom huset, så alle som går tur ser både hus og hage….har lest i tråden om CBE, og der står det greit forklart), og så klart har også Stine observert og hørt lusking i hagen🙄 Nå bor jeg langt unna Brumunddal, men vil tro at det ikke er så stor en plass, og et sted der de fleste vet om folk, og i sær Stine. Hun bor også i et tettbygd boligfelt med småveier rundt tomte. De fleste ser nok huset når de kjører forbi. Klarer ikke helt å se for meg interessen noen skulle ha av å luske rundt på plenen hennes.. Her vi bor er det mange som går en snarvei til et lokale der det arrangeres f.eks. konserter  via tomta vår; jeg er ikke så begeistret for det og sier i fra hvis jeg ser det, men jeg tolker det ikke som om de lusker på tomta vår….jeez lois!

Og den påstanden om at mange som driver med sosiale medier har tatt selvmord pga nett-troll….den kunne jeg tenkt meg å sett bevis og statistikk på. Jeg er ganske oppdatert på nyheter, både via nyhetssendinger på tv, radio og aviser, samt i sosiale medier. Har ikke lest eller hørt om mange selvmord blant influencere som følge av nett- troll

Hun var virkelig ikke stødig i forigårs og i går. Hun som er så opptatt av at hennes barn skal ha en trygg og god oppvekst. Når mor er i samme humør som stemora til Snøhvit, med PMS, så blir det ikke akkurat et rolig og trygt hjemmemiljø. Hadde jeg oppført meg sånn så ville mannen min bedt meg om å gå meg en tur eller ta meg en time-out på soverommet til jeg hadde rotet meg; en sånn oppførsel, kroppsspråk og stemmebruk ville skremt døtrene våre i alle fall.. i tillegg så snapper hun og de rundt henne hører hva som blir sagt. Hadde jeg hatt en 8- åring i hus så ville hun blitt redd hvis jeg hadde sittet å lagt ut om fremmede som lusker i hagen og selvmordshodepine. Tenåringen ville blitt så klein hadde jeg sagt at noe smakte så godt at det var som om å bli knullet i munnen (😳) (rart hun uttaler seg sånn mtp traumer etter seksuelt misbruk som gjør at hun måtte gjennom TOO/spesialtilbud innen offentlig tannhelsetjenesten som er gratis for de som har traumer etter orale overgrep for å få fikset tennene)

Men generelt: så ustabile hjemmeforhold mtp foreldre sitt humør og oppførsel fører til utrygghet og ustabilitet selv om det ikke er rus inne i bildet, det hjelper ikke at det er varm middag på bordet hver dag, nyvaskede klær i skapet, at man får det man behøver av klær og utstyr og at huset er skinnende rent og ryddig. Hvordan stemningen og stabiliteten er hjemme er det som gir trygge barn. Ikke at det lages 2-3 ulike middager for at alle skal få det de liker og at de slipper å bidra med husarbeid.

Mannen hennes må være en utrolig tålmodig mann. Heldigvis så virker det til at de har et stødig og godt forhold mtp barna, men jeg synes det er rart han ikke oppdager (eller bryr seg) om løgnene og selvmotsigelsene hennes, og ikke minst sinnet og aggressiviteten hennes. Glemmer aldri da hun sa at hun egentlig var ferdig med barn, men siden han ikke hadde egne barn så gikk hun med på å «låne» ut livmoren sin, sånn at han skulle få et biologisk barn. Håper aldri yngste får høre det.

Stine burde vært til en skikkelig psykolog, ikke bare psykomotorisk fysioterapeut. Det er null selvinnsikt og null innsikt i hvordan hennes oppførsel og humør er skadelig for barna.

En ting ang shoppemanien hennes; det er ikke uvanlig at barn som vokser opp uten det de behøver av klær og utstyr tar av og kjøper og kjøper når de blir voksne med egen inntekt… akkurat der kan jeg kjenne meg litt igjen, dog; jeg handler ikke inn i lassevis og mere enn jeg behøver, men etter at foreldrene mine skilte seg og mamma ble alene med broren min og meg så var det skikkelig knapt økonomisk, og det var ikke alltid hun hadde økonomi til å kjøpe det nødvendige engang….glemmer aldri klasseturen til Galdhøpiggen der jeg måtte gå i mamma sine gummistøvler som var 3 nummer for store pga hun hadde ikke råd til tursko…eller første året på ungdomsskolen da jeg ikke hadde ei eneste bukse som passet pga jeg hadde strekt meg ila sommeren og måtte gå i et stygt skjørt…pappa satt godt i det, men trenerte bidrag og nektet å kjøpe f.eks. sko og klær. Helt fra jeg fikk barn selv så har jeg vært opptatt av at de skal ha gode sko, ytterklær, samt nok klær. Det samme med meg når der gjelder ytterklær, tursko, turklær, vanlige klær. Vi er en familie som er glad i å være ute i skog og mark, men for at barna også skulle bli glad i det så var/er det viktig med klær som man holder seg tørre og varme i. Men igjen; det bugner ikke i skapene, hverken til meg eller jentene.

(men selv om jeg vokste opp langt under fattigdomsgrensa så har jeg bare gode minner etter skilsmissen, selv uten klær og utstyr som jeg behøvde og ofte brødskiver eller havregrøt til middag, pga stabiliteten til mamma, inkluderingen….mamma, broren min og meg var de tre musketeer; så lenge vi sto sammen og hadde hverandre så var det som var der viktigste; og uansett hva så var det alltid koselig og rolig hjemme hos oss, og vi visste hvor vi hadde mamma….så selv om det var manko på materielle ting så var det aldri manko på mammas varme og omsorg for oss; måtte ikke skygge banen pga mamma hadde en dårlig dag. Noe hun sikkert hadde mange av mtp bekymring for økonomi, en eks som ikke stilte opp, tok en bachelor mens hun var alene med oss (hun var ung da hun ble mamma, og var hjemmeværende etter pappas ønske) for å få seg ei utdanning og en fast og bedre betalt jobb enn bare være pleieassistent på et sykehjem…..men hun lot det ikke gå utover oss)

Dette er så spot on!!! Og jeg tror hun nå prøver lede alt det meningsløse og idiotiske hun har sagt både til sønnen og alle hun har rukket rakke ned på,over på at nå er hun nok »kjempesyk»med»hodepine»osv. Da i ett håp om at alle»fiiiine følgere»kommer med masse klissete støtteerklæringer osv. «Det er en fryyyyd og følge deg,du er så ekte og levende» Samt noe ala»Beundrer deg da du går fra sint og gråter til og pynte deg sjøl til familien kommer .» Du er så tapper!» Er folk helt blokkerte i hodet av den dama? Hun er som jeg har nevnt her,klin lik moren sin. Og det skuespillerblikket da,filmer ansiktet klin inntil og med DET liiiidende blikket»se på stakkars,stakkars meg,a!» mens hun messer sånn fjortiss-språk i både ord og tonefall. Kutt ut all Monsterfrikk,E-stoffer,sukker og gørr,så blir nok den overdose-sukker-hodepinen borte. Men da blir det jo ikke nok drama og snappe! Jaja,da er hun ikke sein om og både finne på og lyve på seg nye diagnoser sjæl! Stakkars mann og unger som bor med den egoisten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (2 timer siden):

Jeg er helt enig i dette. 
Hun nevner nå at hun var lagt inn på Sykehuset Lillehammer grunnet en hodepine som hun kalte «selvmordsmigrene» og at hun var desperat.
Det følgerne fikk med seg var at hun snappet hele tiden og koste seg med både druer og sjokolade. Strikke gjorde hun også under oppholdet. 
Den eneste perioden det var stilt fra henne der inne var da hun hadde hodepine etter spinalpunksjonen. Karma bet henne der.

Det vi ser nå er en reaksjon på at også denne runden på snap biter henne hardt, og at hun føler seg avslørt (oppegående leser det mellom linjene) der hennes sannhet slår tilbake. Hun tåler det ikke. Men jeg tror på en merkelig måte at ikke hun ser det selv. Hun føler bare sterkt ubehag og skjønner ikke at mange av disse «trolla» har konkrete reaksjoner på ting hun sier og gjør og er ekte bekymring for konsekvensene. For henne er dette patetiske mennesker uten et liv som gjør dette og som hun ser virkelig ned på. 
Nå har banningen nådd nye grenser og blikket er mer mørkt. Den egentlige Stine begynner å slå gjennom «orakelet» Stine som gjør så godt hun kan for alle andre.
Forrige gang brukte hun 1.5 år på å «nullstille» følgerne etter at det smalt med konsekvenser. Begynne å ane et mønster nå. 
Det verste er at ingen stopper henne, men så sitter far i huset med voldelige dataspill som underholdning og virker ikke å registrere hva hun deler i snappen. Det kan være at jeg er skikkelig bakpå nå, men jeg synes ikke det er en småbarnsfar verdig å fyre seg opp med slik type underholdning. Når foreldre har et slikt forhold til gaming og some, hvem skal da regulere barnas bruk? Det klarer de ikke selv.  Å være et godt forbilde er ikke bare å glimte til med kvalitet før barnas sengetid. Det meste blir plukket opp av barn helt fra de er små. Eksempelvis var det nytteløst av min egen far å stå med røyken i hånda og formane meg mot røyking. «Ikke gjør som meg» er sjelden et godt bidrag. 
Selvmedlidenheten hennes grunnet oppveksten er legitim, men arvesynden er dessverre veldig synbar og denne gangen er det Stine som er den voksne i dette maktforholdet. Håper hun stopper å snappe nå. 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke følt meg høy i hatten ved neste legevaktbesøk hadde jeg sittet å rakket ned på legevakten og fått en kommentar fra en følger som jobbet på legevakten; tydelig at hun prøvde å ro seg inn igjen.. hun sa jo tydelig at da hun ringte så ble hun tatt på største alvor og fikk beskjed om å komme dit så fort som mulig, Og da hun kom dit så tok hun frem mobilen da hun var forberedt på å vente lenge, men hun rakk knapt å ta frem mobilen før hun ble hentet og lagt i ei seng, en sykepleier tok målinger av henne (typ blodtrykk, oksygenmetning i blodet oss, det som og kalles innkomstrapport før en dyktig og kjekk lege undersøkte henne vel og grundig, samt konfronterte sine (manglende) funn med andre leger. Så fornøyd

Men etter den klageseansen over legevakten og kommentaren fra vedkommende som jobber der så var det plutselig at hun som svarte da Stine ringte som var vrang og nebbete.

Det dumme er at selv om de som jobber der, og i sær hun som mottok samtalen vet sannheten, men kan ikke forsvare seg pga taushetsplikt. Og det vet nok Stine meget godt å dra nytte av.

Og det med frisøren husker jeg godt; det var frisør nr 1 som «ødela» håret hennes, men hun hadde en bekjent/«venninne» som ofret seg og ordnet håret hennes som spons. Hun jobbet i mange timer, t.o.m etter salongens stengetid. Og da var Stine veldig fornøyd med resultatet. Hvis hun var så fornøyd; kan hun ikke gå tilbake til samme frisør? 2-3 temu-pakker mindre så har hun spart inn pengene og betale for seg? Hun kom med mange gode tips om hvordan håret hennes plutselig har blitt så langt og fint, men også der motsier hun seg selv. Hun sa bl.a at hun har kuttet ut varmebehandling, noe som ikke stemmer da hun føner håret etter hver vask. Krøller det også innimellom. Og den fudgen hun bruker for å holde tonen gråaktig/kald er veldig sterk for håret, ift frisøren min så bør man bruke den minst mulig pga den er sterk og skadelig for hår som er porøst etter bleking. Det finnes mange andre lilla-shampoer/balsam som er gode og i tillegg pleiende for håret. Men den verste synderen er å føne/glatte/krølle håret etter hver vask.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mini skrev (7 timer siden):

Jeg kjenner også fotografen S snakker på. Han er meget dyktig. Synd at han skal henges ut offentlig sånn. 

Han har blitt kontaktet og informert om det hun la ut om han på snap

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseenrødt skrev (2 timer siden):

Han har blitt kontaktet og informert om det hun la ut om han på snap

Gleder meg til hun skal prøve å vri seg unna det hun har sagt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (10 timer siden):

Gleder meg til hun skal prøve å vri seg unna det hun har sagt!

Alle disse fine følgerne hennes, som er verdens beste… Disse følgerne er nok ikke inne her å leser. Hun deler jo ikke dette om hun blir konfrontert. Det er jeg helt sikker på! 
Selv er jeg blokkert, så må bruke snap til samboer for å følge med innimellom. Hold meg gjerne litt oppdatert på lystløgneren 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mini skrev (12 minutter siden):

Alle disse fine følgerne hennes, som er verdens beste… Disse følgerne er nok ikke inne her å leser. Hun deler jo ikke dette om hun blir konfrontert. Det er jeg helt sikker på! 
Selv er jeg blokkert, så må bruke snap til samboer for å følge med innimellom. Hold meg gjerne litt oppdatert på lystløgneren 😉

Du får søkt henne opp selv om man er blokkert 🫷🏻😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dramaqueen ute etter en haug m sympatipoeng i dag???Og hun får mr av hodet på ett blunk der andre må slite lengre for og muligens komme videe m undersøkelser… samt da klassiske kommentaren om at det er pga det og det det er litt stille fra henne om dagen. Er aldri stille fra den kanten. Og hun har visst fremdeles ikke»samvittighet til og bruke 3.-3500 på håret altså! Hmm,mon tro hva hun kjøper av godis og kaker til deg sjøl i dag??  Og,har hun virkelig jobbet med ruspasienter?? Hun er ganske skummel som oppfører seg som ekspert ang mange områder og legger ut råd osv om det. 
Samt generellt spørsmål her:jeg skjønner ikke helt hva grensa for sletting/ikke sletting pga ryktespredning fra admin? Og ja,jeg har lest regler.🙈

Endret av NeverSayNever
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NeverSayNever skrev (13 timer siden):

Skikkelig dramaqueen ute etter en haug m sympatipoeng i dag???Og hun får mr av hodet på ett blunk der andre må slite lengre for og muligens komme videe m undersøkelser… samt da klassiske kommentaren om at det er pga det og det det er litt stille fra henne om dagen. Er aldri stille fra den kanten. Og hun har visst fremdeles ikke»samvittighet til og bruke 3.-3500 på håret altså! Hmm,mon tro hva hun kjøper av godis og kaker til deg sjøl i dag??  Og,har hun virkelig jobbet med ruspasienter?? Hun er ganske skummel som oppfører seg som ekspert ang mange områder og legger ut råd osv om det. 
Samt generellt spørsmål her:jeg skjønner ikke helt hva grensa for sletting/ikke sletting pga ryktespredning fra admin? Og ja,jeg har lest regler.🙈

Det går opp og ned her i livet si.. er det mulig. Også sorry men hun klarer ikke oppføre seg " normalt " i samvær med andre..da blir hun så fjern i oppførselen kontra hvordan hun fremstiller seg selv på kjøkkenstol på badet om der gir mening 🙈🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tunge øredobber er sikkert gode når man har cluster migrene. 😅 Særlig når de er fra temu med masse tungmetaller som kadium. Kadium er  faktisk så giftig at miljødirektoratet anbefaler å levere nesten samtlige øredobber fra temu på en gjenvinningsstasjon som farlig avfall. 

Det er ikke en spøk, selvom hun ler av det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
skjærgårds_datter skrev (49 minutter siden):

Sånne tunge øredobber er sikkert gode når man har cluster migrene. 😅 Særlig når de er fra temu med masse tungmetaller som kadium. Kadium er  faktisk så giftig at miljødirektoratet anbefaler å levere nesten samtlige øredobber fra temu på en gjenvinningsstasjon som farlig avfall. 

Det er ikke en spøk, selvom hun ler av det. 

Du får si det til henne, da blir du blokkert og uthengt som nettroll😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært borti noen som fjaser og styrer og grer og stosser og som da hinter og fisker etter kommentarer ang henne og det håret! Da selvfølgelig kun positive kommentarer og ikke min kommentar som er at det håret er så tynt og pistrete og slitt og skeivt klippet at hun burde velge frisøt time istedenfor alt annet ræl,godis,kaker,div stæsj og pynt som garantert er flere tusen kroner mere enn par frisør timer i året. Skjønner hun ikke selv hvor idiotisk motstridende det er av det hun sier»har ikke samvittighet til og bruke 2.000-3.000 kr på frisør jeg ass»(sist gangen steg visst summen til kr 3.500 også)mens hun da står eller sitter,alt ettersom hvor»syk»hun er og hvor mye kliss og medlidenhet hun trenger,og pakker opp og ut det ene etter det andre fra»buttikken». Men jaggu flere som går på alt hun sier og gjør og sender de meldingene om hvor fin,flott og tapper og modig osv hun er. Jeg bare tenker,er det mulig? Og nå er det fornying i stua hvor hun snapper 200-300 med såkalte interiør ideer og tips. Hva den dama ikke kan altså. Noen ganger går hun altfor langt i hva hun mener hun vet,men sjelden hun retter opp feil informasjon. Bare alle andre som må passe munnen sin og hva de sier og skriver,alle sånne nett troll. Som også Stine er! Men likevel får hun meldinger om at det er så fint hun snakker om hvor fæle andre er altså. Og ikke ødelegg hedmarksdialekta med sånne «morsomme»les idiotiske måter og overdrive dialekta/snakkinga på. Og når det kommer til hennes historie om lusking i hagen osv,vel jeg vet hvor hun bor og det er ganske så vanskelig og snike rundt der uten og bli oppdaget. Men når store influencere opplever sånt,ja da har selvfølgelig hun opplevd det samme. 

Endret av NeverSayNever
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier det kan være litt stille fra henne da hun snapper når hun orker og har overskudd osv. Er i riktig god form hun da,som legger ut over 100(jeg kom av tellinga😅)på under ett døgn. Og da mange snapper ang håret. Hun er 40 men oppfører seg som fjortiss som styrer og ordner på det håret….hele tiden. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...