Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Går over stokk og stein når folk tar kontakt og søker opp en fotograf for å høre om det er hen som har tatt bilde av Stine. Da er man rimelig opptatt av en influencer. Skrekk og gru.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Går over stokk og stein når folk tar kontakt og søker opp en fotograf for å høre om det er hen som har tatt bilde av Stine. Da er man rimelig opptatt av en influencer. Skrekk og gru.

Hadde du likt om noen satt og rakket ned på deg og jobben din som gjorde at du kanskje ikke fikk noe nye oppdrag.  Du vet det kan være at vedkommende kjenner begge to og da er det jo egentlig ikke så rart om den som kjenner dem gir et lite pip.  Som mange har sagt her inne, brumunddal er lite og de fleste kjenner hverandre 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Sitter ikke stille og lar henne drive med uthenging på offentlig snap! Som sagt, vi kjenner folkene som Stine UTLEVERER!!!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Du burde heller rette fokuset på Stine! Det hun driver med går over stokk og stein. Hun er ikke fritatt for ansvar selv om hun er selverklært INFLUENSER!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseenrødt skrev (2 timer siden):

Som nevnt, Brumunddal er ikke stort og man kjenner mange av hennes «venner»

Bor i Brumunddal selv, men kjenner ikke så godt til fotografer her . Skulle likt og visst med tanke på kommende barne og bryllupsfotografering. Men, ingen kan skrive navnet her og jeg vil ikke spørre på snap. Har en mistanke, men ikke 100 % sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janina83 skrev (2 minutter siden):

Bor i Brumunddal selv, men kjenner ikke så godt til fotografer her . Skulle likt og visst med tanke på kommende barne og bryllupsfotografering. Men, ingen kan skrive navnet her og jeg vil ikke spørre på snap. Har en mistanke, men ikke 100 % sikker

Stol ikke blindt på ALT Stine snapper! Han er dyktig 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (3 timer siden):

Så da har du med andre ord blitt påvirket av det Stine sier og velger bort denne fotografen om du får vite hvem det er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 timer siden):

Så da har du med andre ord blitt påvirket av det Stine sier og velger bort denne fotografen om du får vite hvem det er?

Må jo si jeg blir litt skeptisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (5 minutter siden):

Må jo si jeg blir litt skeptisk

Det mest ryddige er kanskje å sjekke denne fotografens portefølje å gjøre deg opp en egen mening?

At en influenser på nettet kritiserer et arbeid som ble gjort for snart 10 år, er ikke bare tvilsomt, men direkte klanderverdig iom at hun anbefaler å sende dm for å direkte gi navn til alle som spør. Stine sa at bildene er slettet og ødelagt og ikke mulig å få tak i. Det er ikke sant. Slike lenker går ut på tid og Stine bør lese seg opp på gdpr. Denne påstanden er faktisk så alvorlig at det kan være ulovlig. 
Jeg spekulerer i at Stine er sur grunnet åndsverkloven og vannmerker på bildene. Da kan hun ikke kopiere billig et annet sted. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (11 minutter siden):

Det mest ryddige er kanskje å sjekke denne fotografens portefølje å gjøre deg opp en egen mening?

At en influenser på nettet kritiserer et arbeid som ble gjort for snart 10 år, er ikke bare tvilsomt, men direkte klanderverdig iom at hun anbefaler å sende dm for å direkte gi navn til alle som spør. Stine sa at bildene er slettet og ødelagt og ikke mulig å få tak i. Det er ikke sant. Slike lenker går ut på tid og Stine bør lese seg opp på gdpr. Denne påstanden er faktisk så alvorlig at det kan være ulovlig. 
Jeg spekulerer i at Stine er sur grunnet åndsverkloven og vannmerker på bildene. Da kan hun ikke kopiere billig et annet sted. 

Ja, det kan jeg være enig i. Kunne tenke meg å sjekke opp og gjøre opp min mening. Kan vel ikke stole blindt på det hun sier? Lurer på om fotografen har fått med seg dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (35 minutter siden):

Ja, det kan jeg være enig i. Kunne tenke meg å sjekke opp og gjøre opp min mening. Kan vel ikke stole blindt på det hun sier? Lurer på om fotografen har fått med seg dette? 

Stine nevnte at fotografen var en av dem de hadde en relasjon til (ikke nå lenger), så det ryktes nok til rette vedkommende. Hun virket irritert og litt svart i øya og ikke helt rasjonell. Tror hun er stressa nå, og da trenger hun litt drivstoff og drar opp gammelt slagg. Tydelig at ingen er trygge som har hatt en relasjon til henne. Gapestokken er i trygge hender hos frua. 
Å stole på henne i det hele tatt er ikke lurt. 

Mange sårbare følgere i samme situasjon som henne mtp rettsaken, venter nå spent på fortsettelsen av mandagens rant og lovnader om å komme tilbake til det oppståtte problemet. I stedet tråkker hun på dem med intetsigende fjas om hår, klær og annet pjatt gjennom hele uka og lar dem vente i spenning. Det er så stygt gjort mot dem at jeg har ikke ord. 

Endret av Carmen67
Korrigering
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (6 timer siden):

Fotografen er blitt ringt og informert om hva Stine sitter og sier på sin snap kanal!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carmen67 skrev (9 timer siden):

10 år siden??

Fru Knutsen må vokse opp og ta seg sammen.

Dersom hun var misfornøyd med arbeidet til fotografen så skulle hun tatt det opp da. Ikke ti år etterpå. Hva f**n forventer hun at fotografen skal gjøre nå?

Og hvor lenge forventer hun at linken skal fungere? Linken er for at hun skal gå igjennom bildene og se på resultatene, laste ned de hun vil beholde og evnt bestille trykte kopier av favorittene. Linken varer ikke evig.

Dette er for dumt. Hun må skjerpe seg. Fotografen burde ikke finne seg i dette.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...