Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Eyr skrev (1 minutt siden):

Du synes ikke at å si at noen må revurdere jobben sin er en ganske heftig negativ uttalelse å si om noen andre. 

Skjønner ikke hvorfor du fortsetter å skal ha et svar. Du er jo uansett uenig. 
Synes du bare gjøre deg vanskelig og kverulererende i diskusjonen her. 

Når det kom i den konteksten det faktisk kom i: Nei.

Jeg vil veldig gjerne vite hvorfor folk mener det er en nedsettende kommentar, men det er det ingen som klarer å gi meg ett godt svar på.

Ja, er det ikke deilig å få litt motstand, for en gangs skyld? :)

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unodostrez
Bålkaffe skrev (1 time siden):

Når det kom i den konteksten det faktisk kom i: Nei.

Jeg vil veldig gjerne vite hvorfor folk mener det er en nedsettende kommentar, men det er det ingen som klarer å gi meg ett godt svar på.

Ja, er det ikke deilig å få litt motstand, for en gangs skyld? :)

Er dette tull? Kverulant. Om noen går ut i sosiale medier og sier at jeg bør revurdere min jobb, da antar jeg at det ikke er positivt. 

Stine kritiserte vel barnehage-ansatte også på et tidspunkt (sønnens barnehage)…… Og flere til, ei som jobba på en butikk i hjembygda hennes, tror jeg. Så der er et mønster ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (10 minutter siden):

Er dette tull? Kverulant. Om noen går ut i sosiale medier og sier at jeg bør revurdere min jobb, da antar jeg at det ikke er positivt. 

Stine kritiserte vel barnehage-ansatte også på et tidspunkt (sønnens barnehage)…… Og flere til, ei som jobba på en butikk i hjembygda hennes, tror jeg. Så der er et mønster ja. 

Ah, du har fått med deg hva slags kontekst den siste kommentaren kom i, ja?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (25 minutter siden):

Det ser jeg, men dette, nei. Hun sa ikke kjønn, vikar/fast ansatt, om man husker tid når hun var der (oss følgere så er det veldig spesielt), fortalte ikke om hvilken situasjon, hun var ikke veldig sur (andre her mener garantert noe annet) kvernet ikke om det m.m

Har også vært på rehab, der også kunne noen revurdert sitt yrke for å si det sånn.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
Angel75 skrev (15 minutter siden):

Det ser jeg, men dette, nei. Hun sa ikke kjønn, vikar/fast ansatt, om man husker tid når hun var der (oss følgere så er det veldig spesielt), fortalte ikke om hvilken situasjon, hun var ikke veldig sur (andre her mener garantert noe annet) kvernet ikke om det m.m

Har også vært på rehab, der også kunne noen revurdert sitt yrke for å si det sånn.

Har ikke hørt noe om rehab. Men det var en gang hun var sur på de ansatte i barnehagen, fordi hun fikk beskjed om at minsten måtte være hjemme en dag. Var det planleggingsdag? Hun hadde visst ikke fått det med seg? Det var vel den gangen minsten satt sammen med henne og hun sa: “du er jo egentlig ganske ålreit” til den lille gutten. Og var det noe om at det er regler for hvor mange dager et barn kan være i barnehagen i året? Mener å huske det var noe konflikt om at barnehagen hadde sagt at han måtte være hjemme noen dager i året. Husker ikke stensikkert. Noen som husker det? Men jeg reagerte ihvertfall på at hun virker irritert over å ha minsten hjemme, og at han er i barnehagen året rundt, også i ferier og romjula, mens mor sitter og snapper hele dagen til “Snapfamilien” sin. Legger ut timer med sminke og pakkeåpning. Jeg syntes så synd i gutten. 😢 Folk er jo forskjellig, men fra mitt ståsted er dette veldig fjernt og rar prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Ja alle skjønte hvem hu mente på den butikken. Trengte ikke si navnet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polarpuma skrev (50 minutter siden):

Har ikke hørt noe om rehab. Men det var en gang hun var sur på de ansatte i barnehagen, fordi hun fikk beskjed om at minsten måtte være hjemme en dag. Var det planleggingsdag? Hun hadde visst ikke fått det med seg? Det var vel den gangen minsten satt sammen med henne og hun sa: “du er jo egentlig ganske ålreit” til den lille gutten. Og var det noe om at det er regler for hvor mange dager et barn kan være i barnehagen i året? Mener å huske det var noe konflikt om at barnehagen hadde sagt at han måtte være hjemme noen dager i året. Husker ikke stensikkert. Noen som husker det? Men jeg reagerte ihvertfall på at hun virker irritert over å ha minsten hjemme, og at han er i barnehagen året rundt, også i ferier og romjula, mens mor sitter og snapper hele dagen til “Snapfamilien” sin. Legger ut timer med sminke og pakkeåpning. Jeg syntes så synd i gutten. 😢 Folk er jo forskjellig, men fra mitt ståsted er dette veldig fjernt og rar prioritering.

Dette er jeg helt enig i. Hadde heller ikke prioritert slik som hun gjør, og snakket om barnehagen til barna mine.

Men er ikke enig i det de mener er uthenging av ansatte på rehabilitering på Jeløya. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (5 timer siden):

Som vi har gjentatt i det uendelige; Det ble opplyst tid og sted for hvor disse sykepleierne jobber. sykepleierne på Jeløya, spesielt de som jobbet kveld, bør  kanskje revurdere jobben sin , med hennes hånlig mine og tonefall er nedsettende omtale om sykepleierne. Kommentarer av en slik art, som for de som blir omtalt (sykepleierne) er at de kan gjenkjenne at det er dem hun snakker om, og de har ingen mulighet har til å forsvare seg. Samt at sykepleiernes sjef, deres kollegaer og brukere under samme opphold som Stine, kan identifisere de omtalte sykepleiere på bakgrunn av Stines nedsettende omtale om dem. Det er uthenging og det er nedrakking. 

At det skal være så vanskelig å forstå dette? Det synes jeg er rart.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (9 timer siden):

På seg selv kjenner man andre skriver du, her sitter du på KG. Trenger ikke si mere enn det.

Jeg har null problem med å sitte her på KG. Har du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (8 timer siden):

Forskjell er det selvsagt, men det endrer jo ikke på meningen min at folk står i sin fulle rett til å kritisere arbeidet andre gjør, uansett om det skjer til trynene til folk eller når de snakker om opplevelsen i etterkant til andre. Jeg må passe meg, skjønner jeg, kan fort få både sinte montører, mekanikere, selgere og alt annet mellom himmel og jord som jeg har snakka om på sosiale medier på døra snart. For ikke å glemme kundeservice-personer jeg har snakka med og blåst ut om på SoMe i etterkant.

Ja, men dette gir det jo mening i hvorfor du forsvarer Stines uthenging av ansatte i en helseinstitusjon. Dere er av samme ulla. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (8 timer siden):

Jeg har flere ganger sagt at folk mer enn gjerne kan kritisere Stine konstruktivt på det hun gjør og sier.

Og det er jo ikke det som skjer i denne tråden, her skal det slenges rundt med karakteristikker som går rett på personen, istedet for å nøste tak i det på en konstruktiv måte.

Spleis

Lyve om offentlige ansatte på Lhmr sykehus

Kjøre og snappe

Kalle spesifikke advokater rasshøl

Navngi offentlige ansatte i en negativ kontekst

Bjørklund

Handle på Temu (bla. slaveri av jenter) og skryte av nominering til Jenteprisen

osv osv.   

Ganske konkrete saker i denne tråden.   

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Carmen67 skrev (2 minutter siden):

Spleis

Kjøre og snappe

Bjørklund

osv osv.   

Snappe i fellesområdene på Jeløya rehab, uten å tenke over at folk skal føle seg trygge og ikke forventer at oppholdet deres skal kringkastes til resten av Norge. Henge ut andre som sliter med sine ting, mens hun er på rehab. Man skulle tro at hun ikke har fått med seg at rehab er for syke mennesker og at folk har sitt å slite med. Neida, hun skal klage over at hun ikke får sove pga medpasienter. Også nå henge ut sykepleiere som må forholde seg til dette navlebeskuende mennesket. At hun ikke skjemmes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke Stine tilbake til Jeløya på et opphold nr 2? Vanlig med et kortere opphold først for å kartlegge behov, og deretter et lengre opphold

Blir passe kleint hvis noen av de hun har uttrykt misnøye.med følger henne på snap. Eller medpasienter som ikke er enige og sier i fra til disse sykepleierene 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carmen67 skrev (3 timer siden):

Ja, men dette gir det jo mening i hvorfor du forsvarer Stines uthenging av ansatte i en helseinstitusjon. Dere er av samme ulla. 

Vi er av samme ulla? Og det baserer du på hva?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 timer siden):

Spleis

Kjøre og snappe

Bjørklund

osv osv.   

Ja, det er bare å konstruktivt kritisere henne for ting, som sagt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
skruf skrev (8 timer siden):

Skal ikke Stine tilbake til Jeløya på et opphold nr 2? Vanlig med et kortere opphold først for å kartlegge behov, og deretter et lengre opphold

Blir passe kleint hvis noen av de hun har uttrykt misnøye.med følger henne på snap. Eller medpasienter som ikke er enige og sier i fra til disse sykepleierene 

Jo hun sier hun er innkalt i desember, 3 uker, men hun vil takke nei. Vil bytte til en annen måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
**Marshmallow** skrev (På 5.10.2024 den 20.32):

Slik jeg har skrevet tidligere, er sjansen større for at hun ryker på foreldelse i neste runde enn ikke. (Bare å sette seg i jussen bak. Som dessverre ikke er rettferdig) 
Hvorfor mener du det er liten sjansen ?

Har de anket nå da? Jeg tror fremdeles de ikke gjør ass..er det ikke gått 3 uker?. Følger ikke S,men dukker opp i feed en del...er nysgjerrig nå😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Har de anket nå da? Jeg tror fremdeles de ikke gjør ass..er det ikke gått 3 uker?. Følger ikke S,men dukker opp i feed en del...er nysgjerrig nå😱

Vet ikke føler ikke henne personlig. Mer den type saker. Jeg har selv anket siste mulige dag pga advokaten min var opptatt til å anke tidligere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...