Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Bålkaffe skrev (38 minutter siden):

Jeg kan godt utheve det jeg skrev en gang til, sånn at du får det med deg.

Så du vet intensjonen til brukere? Fascinerende hvor mye du vet altså.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Bålkaffe har virkelig fasiten på ALT! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (15 minutter siden):

Øyeblikk valgte å ikke utbrodere hva han ville bringe til torgs med den kommentaren, da står det jo fritt til å tolke seg frem til hva han ville.

Øyeblikk skrev (4 minutter siden):

Bålkaffe har virkelig fasiten på ALT! 

Du fikk sjansen til å svare for deg, den valgte du å ikke svare på. Jeg er veldig interessert i å vite hva som var intensjonen bak kommentaren du la ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

Øyeblikk valgte å ikke utbrodere hva han ville bringe til torgs med den kommentaren, da står det jo fritt til å tolke seg frem til hva han ville.

Du fikk sjansen til å svare for deg, den valgte du å ikke svare på. Jeg er veldig interessert i å vite hva som var intensjonen bak kommentaren du la ut.

Da skal du få lov til å lure leeeenge! Lure, lure.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikk skrev (24 minutter siden):

Da skal du få lov til å lure leeeenge! Lure, lure.

Aha, så du vil ikke svare på hva intensjonen din var? Hadde det her vært meg hadde jeg jo ikke latt sjansen gå fra meg til å forklare hva jeg mente med en sånn kommentar for å legge eventuelle spekulasjoner rundt det dødt. Men da får du vel bare finne deg i at folk får tolke kommentaren din og komme frem til sine egne konklusjoner selv da, uansett hva den konklusjonen blir, du vil jo ikke oppklare det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (28 minutter siden):

Hva bringer du til torgs egentlig med å bruke uttrykk/ord feil og spekulere vilt i hva andre mener?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Hva bringer du til torgs egentlig med å bruke uttrykk/ord feil og spekulere vilt i hva andre mener?

Hva jeg bringer til torgs i denne tråden ved å ta opp kommentarer om en annen person sitt utseendet? Fokus på hva man _ikke_ bør gjøre i tråder som dette? Eller er det sånn du vil ha det her inne?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (24 minutter siden):

Takk, Snublefot. Jeg orker ikke ta noen diskusjon med Bålkaffe grunnet påstander som blir slengt ut i hytt og pine. Jeg trenger uansett ikke stå til rette for h*n. Så h*n må bare fortsette å dra opp ting gjentatte ganger helt til h*n blir blå - jeg sover godt om natta😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikk skrev (2 minutter siden):

Takk, Snublefot. Jeg orker ikke ta noen diskusjon med Bålkaffe grunnet påstander som blir slengt ut i hytt og pine. Jeg trenger uansett ikke stå til rette for h*n. Så h*n må bare fortsette å dra opp ting gjentatte ganger helt til h*n blir blå - jeg sover godt om natta😊

Du er ikke gira på å diskutere ting du kommer med i denne tråden, altså? Da ser jeg ikke poenget med å skrive innlegg i denne tråden, for din del, om du ikke er klar for at folk tar opp det du sier.

Du har helt rett i at du ikke må stå til rette for det jeg sier, men det sier jo ganske mye når du velger å ikke svare på hva intensjonen din var.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (27 minutter siden):

Hva jeg bringer til torgs i denne tråden ved å ta opp kommentarer om en annen person sitt utseendet? Fokus på hva man _ikke_ bør gjøre i tråder som dette? Eller er det sånn du vil ha det her inne?

Men nå er det nå engang sånn at Stine selv bruker 70% av tiden sin på kanalen sin til å vise frem hudprodukter og kosmetiske produkter. Som hun tester, viser hvordan virker og kommer med anbefalinger. Det er realiteten uansett hvor mye vi liker det.

Og da er det ikke så vilt å kommentere at en ser gammel ut egentlig. Det er ikke hetsende. Kunne kanskje blitt skrevet på en finere måte men fokuset på utseende og hudprodukter setter hun jo selv.

Deretter er det hverken min eller din jobb å styre hva folk diskuterer her inne. Jeg bryr meg fnatten om hun ser ung eller gammel ut. Fresh eller sliten. Men det er ikke hets av den grunn.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (3 minutter siden):

Du er ikke gira på å diskutere ting du kommer med i denne tråden, altså? Da ser jeg ikke poenget med å skrive innlegg i denne tråden, for din del, om du ikke er klar for at folk tar opp det du sier.

Du har helt rett i at du ikke må stå til rette for det jeg sier, men det sier jo ganske mye når du velger å ikke svare på hva intensjonen din var.

Hvorfor skal vi diskutere det? Du motsier jo deg selv. Legg fra deg tastaturet du nå og kom deg ut i sola! Det skal i allefall jeg😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Men nå er det nå engang sånn at Stine selv bruker 70% av tiden sin på kanalen sin til å vise frem hudprodukter og kosmetiske produkter. Som hun tester, viser hvordan virker og kommer med anbefalinger. Det er realiteten uansett hvor mye vi liker det.

Og da er det ikke så vilt å kommentere at en ser gammel ut egentlig. Det er ikke hetsende. Kunne kanskje blitt skrevet på en finere måte men fokuset på utseende og hudprodukter setter hun jo selv.

Deretter er det hverken min eller din jobb å styre hva folk diskuterer her inne. Jeg bryr meg fnatten om hun ser ung eller gammel ut. Fresh eller sliten. Men det er ikke hets av den grunn.

Høres jo ut som om jeg har kalt henne stygg, grusom, troll og det som verre er. Sykt at en bruker kan ta seg SÅ nær av en kommentar om at Stine ser dratt og sliten ut(som sikkert er pga saken). Bålkaffe har virkelig sine egne definisjoner av hets.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Dette med hudpleie rutine har vi snakket om før, Øyeblikk nevner ikke det i det hele tatt i sin post, det kommer ikke frem at det er på bakgrunn av hudpleie rutine at han kommenterer det han kommenterte.

Det er virkelig vår jobb å korrigere hva andre skriver her inne, jo, dette er ett diskusjonsforum hvor folk kan diskutere hva andre skriver og ikke. Hvis det er sånn du forholder deg til diskusjon faller alle dine argumenter på hva jeg mener er hets og ikke bort også, for du prøver jo å styre hva jeg sier og ikke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyeblikk skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skal vi diskutere det? Du motsier jo deg selv. Legg fra deg tastaturet du nå og kom deg ut i sola! Det skal i allefall jeg😊

Nei, hvorfor skal vi diskutere ditt utsagn på ett diskusjonsforum, tro? 🤔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Hvorfor kommentere utseende i det hele tatt? Klarer man ikke å se det selv at det ikke er noe man gjør? Normal folkeskikk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 minutter siden):

Hvorfor kommentere utseende i det hele tatt? Klarer man ikke å se det selv at det ikke er noe man gjør? Normal folkeskikk.

Ståa er vel sånn at de helst vil kunne si hva de vil om andre uten at folk reagerer på det de sier.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Polarpuma
Bålkaffe skrev (6 minutter siden):

Ståa er vel sånn at de helst vil kunne si hva de vil om andre uten at folk reagerer på det de sier.

Nå mens du er i gang med å være moralens vokter, kan du ikke skrive til Stine at hun skal slutte å henge ut naboene, familien, frisøren, kassadama i nærbutikken, advokaten, dumme følgerne sine etc etc. Det er hun nemlig veldig ivrig på. På forhånd tusen takk.

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Nå mens du er i gang med å være moralens vokter, kan du ikke skrive til Stine at hun skal slutte å henge ut naboene, familien, frisøren, kassadama i nærbutikken, advokaten, dumme følgerne sine etc etc. Det er hun nemlig veldig ivrig på. På forhånd tusen takk.

Folk står helt fritt til å konstruktivt ta tak i ting Stine gjør og sier. Legg merke til ordet "konstruktivt". Om dere er gira på å synke ned på samme nivå, så for all del, men da mister dere også sjansen til å være moralsk overlegne

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
Bålkaffe skrev (3 minutter siden):

Folk står helt fritt til å konstruktivt ta tak i ting Stine gjør og sier. Legg merke til ordet "konstruktivt". Om dere er gira på å synke ned på samme nivå, så for all del, men da mister dere også sjansen til å være moralsk overlegne

Hvis du leser mine innlegg om Stine har de vært kontruktive, og ingen fokus på utseende, men hennes oppførsel. Så ikke si “dere”, jeg har ikke vært en del av kommentarer om utseende og liker heller ikke kommentarer om utseendet hennes. Det er temaer her inne som jeg ikke står inne for, det har jeg også nevnt tidligere. Men forklar meg,  hva får en til å kritisere brukere her inne på deres moral, og samtidig godta at Stine rakker ned på gud og hvermann uten sensur og uten å være kontruktiv? Hvordan tror du at de mennesker som blir uthengt på kanalen hennes har det, når de ikke kan forsvare seg?  Vær så snill å hjelp meg å forstå hvordan man mener at hun har fri rett til å si hva hun vil. Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (32 minutter siden):

Hvis du leser mine innlegg om Stine har de vært kontruktive, og ingen fokus på utseende, men hennes oppførsel. Så ikke si “dere”, jeg har ikke vært en del av kommentarer om utseende og liker heller ikke kommentarer om utseendet hennes. Det er temaer her inne som jeg ikke står inne for, det har jeg også nevnt tidligere. Men forklar meg,  hva får en til å kritisere brukere her inne på deres moral, og samtidig godta at Stine rakker ned på gud og hvermann uten sensur og uten å være kontruktiv? Hvordan tror du at de mennesker som blir uthengt på kanalen hennes har det, når de ikke kan forsvare seg?  Vær så snill å hjelp meg å forstå hvordan man mener at hun har fri rett til å si hva hun vil. Takker på forhånd.

Men det er vel ingen her i tråden som støtter Stine sin uthenging av folk? Eller når hun rakker ned på andre eller kaller advokaten rauhål. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...