Nostradamus Skrevet 20. september #16061 Del Skrevet 20. september (endret) Carmen67 skrev (15 minutter siden): Du har ingen rett til å diagnostisere Stine så lenge hun selv erklærer seg psykisk frisk og at hennes problemer kun er av fysisk art. Så lenge hun lyver (bevist), svindler (bevist) og jevnt over utnytter naive følgere som sender henne gaver i god tro, er hennes oppførsel på snap noe som angår offentlighete og fortjener reaksjoner. At du direkte oppfordrer til å la slik oppførsel som hun snapper ut til over 17000 følgere gå upåaktet hen uten å få reaksjoner er ikke å forvente. Så fort Stine logger av stilner denne tråden (bevist). Det er kun offentlige profiler som kan diskuteres i dette forumet og det bør du merke deg. Å si at noen viser klare tegn på noe er ikke det samme som å diagnostisere. Dette er en mening delt på et forum. De 17.000 som følger henne blir ikke tvunget til det, men gjør det 100% frivillig, så det kan ikke brukes som et argument. Dette gjelder alle influensere. Alle har et ansvar selv over å være kritisk til hvem man følger på sosiale medier - og influensere har full rett til å dele akkurat det de ønsker, så lenge de ikke bryter loven. Å si at det kun er offentlige profiler som kan diskuteres - sies dette til de som slenger dritt om, og kritiserer Stine også? Eller kun de som kommer med en reaksjon på alt det stygge som blir skrevet? Endret 20. september av Nostradamus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 20. september #16062 Del Skrevet 20. september Spørs om hun fikk dommen for 14 dager siden, og det ble tap da. For da var hun jo helt fra seg. De siste dagene snapper hun helt panisk og later som ingenting. Helt merkelig oppførsel. Henger ikke på greip. Kan hun ha gitt pressen munnkurv for 14 dager siden? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 20. september #16063 Del Skrevet 20. september Anneisabell skrev (5 timer siden): Hvis hun er så sjuk som du mener så burde hun punkt 1 holdt seg unna snap, eller noen av de nærmeste burde fortalt henne det. Da hadde hun blitt skånet for mye dritt og ikke minst familien kunne levd et anonymt liv. Jeg mener ikke at hun ikke er sjuk Hvorfor skal hun holde seg unna snapchat? Til og med NAV har jo støttet et influenserprogram for personer som av ulike grunner ikke passer inn i en vanlig jobb, men er avhengig av å styre arbeidstiden og mengden selv. Det gagner jo alle dersom disse får seg jobb, om det så er via snapchat? Dette er kanskje hennes eneste mulighet til å tjene egne - og gode penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 20. september #16064 Del Skrevet 20. september Nostradamus skrev (23 minutter siden): Å si at noen viser klare tegn på noe er ikke det samme som å diagnostisere. Dette er en mening delt på et forum. De 17.000 som følger henne blir ikke tvunget til det, men gjør det 100% frivillig, så det kan ikke brukes som et argument. Dette gjelder alle influensere. Alle har et ansvar selv over å være kritisk til hvem man følger på sosiale medier - og influensere har full rett til å dele akkurat det de ønsker, så lenge de ikke bryter loven. Å si at det kun er offentlige profiler som kan diskuteres - sies dette til de som slenger dritt om, og kritiserer Stine også? Eller kun de som kommer med en reaksjon på alt det stygge som blir skrevet? Du omtaler henne selv som «en psykisk syk person». Når man har 17000 følgere og deler det man ønsker innenfor lovverket, har man selvfølgelig lov til det (du tok ikke poenget mitt eller du vrir det med vilje). Som følger har man like stor rett til å være kritisk til det innholdet som deles offentlig. Å kritisere og å komme med motreaksjoner er selvfølgelig helt ok. Det kalles debatt. Så lenge Stine deler offentlig og er samtykkekompetent, er det å kneble kritikk med å påberope psykisk sykdom slik du gjør en følelsesstyrt mening. Når det er sagt, kan jeg selv godt mene at det er stygge kommentarer her, men da får man heller gå til rette med disse innleggene direkte. Å «ta» hele hurven i ett innlegg fører sjelden til noe om man føler så sterkt for dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 20. september #16065 Del Skrevet 20. september (endret) Carmen67 skrev (6 minutter siden): Å kritisere og å komme med motreaksjoner er selvfølgelig helt ok. Det kalles debatt. Godt, da er vi enige. Endret 20. september av Nostradamus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 20. september #16066 Del Skrevet 20. september Nostradamus skrev (30 minutter siden): Hvorfor skal hun holde seg unna snapchat? Til og med NAV har jo støttet et influenserprogram for personer som av ulike grunner ikke passer inn i en vanlig jobb, men er avhengig av å styre arbeidstiden og mengden selv. Det gagner jo alle dersom disse får seg jobb, om det så er via snapchat? Dette er kanskje hennes eneste mulighet til å tjene egne - og gode penger. Du mener hun kan tjene penger på snap altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 20. september #16067 Del Skrevet 20. september (endret) Blåmuggost skrev (47 minutter siden): Spørs om hun fikk dommen for 14 dager siden, og det ble tap da. For da var hun jo helt fra seg. De siste dagene snapper hun helt panisk og later som ingenting. Helt merkelig oppførsel. Henger ikke på greip. Kan hun ha gitt pressen munnkurv for 14 dager siden? Hun kan vel ikke gi noen presse munnkurv bare for en sånn sak. Dessuten fører hun da evnt alle følgere som faktisk orker bry seg og spør om hun har hørt noe,bak lyset ! For hun har sagt hun skal si hvordan dette går og har hun køddet og løyet og lurt folk-igjen!!-ja da håper jeg inderlig ingen viser særlig forståelse uansett hvilken»unnskyldning/bortforklaring»hun kommer med og slutter følge henne! For ikke alle som tror «snille,tapre Stine»spiller ett spill og kun tenker på seg sjøl. Her er det følgere som faktisk har orket og støtte henne gjennom dette,og de fortjener da åpne kort nå på oppløpssiden også??? For hun kan plutselig ikke snu på det og si det er privat heller. Men en vet aldri med henne. Jo det alle vet,er at sluttsummene på alt hun kjøper er veldig stor tross»og det kosta bare…»med stjerner og dollategn i øynene og en kunstig høy eufori der hun river av papir på pakke etter pakke. Hun er og syklig avhengig av all oppmerksomhet på megmegmeg,uansett om den oppmerksomheten slår negativt ut slik det kanskje kan gjøre nå som hun,etter og ha greni og survet og lagt ansiktet i»stakkars tapre meg»folder og snakket rettsak og svar i dag-holder følgere på pinebenken og spiller ett spill ved og plutselig ikke nevne saken med ett ord. Ingen normal oppførsel.Slik diplom-greia heller ikke var i nærheten av normalt! Endret 20. september av Eevie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 20. september #16068 Del Skrevet 20. september Eevie skrev (29 minutter siden): Hun kan vel ikke gi noen presse munnkurv bare for en sånn sak. Dessuten fører hun da evnt alle følgere som faktisk orker bry seg og spør om hun har hørt noe,bak lyset ! For hun har sagt hun skal si hvordan dette går og har hun køddet og løyet og lurt folk-igjen!!-ja da håper jeg inderlig ingen viser særlig forståelse uansett hvilken»unnskyldning/bortforklaring»hun kommer med og slutter følge henne! For ikke alle som tror «snille,tapre Stine»spiller ett spill og kun tenker på seg sjøl. Her er det følgere som faktisk har orket og støtte henne gjennom dette,og de fortjener da åpne kort nå på oppløpssiden også??? For hun kan plutselig ikke snu på det og si det er privat heller. Men en vet aldri med henne. Jo det alle vet,er at sluttsummene på alt hun kjøper er veldig stor tross»og det kosta bare…»med stjerner og dollategn i øynene og en kunstig høy eufori der hun river av papir på pakke etter pakke. Hun er og syklig avhengig av all oppmerksomhet på megmegmeg,uansett om den oppmerksomheten slår negativt ut slik det kanskje kan gjøre nå som hun,etter og ha greni og survet og lagt ansiktet i»stakkars tapre meg»folder og snakket rettsak og svar i dag-holder følgere på pinebenken og spiller ett spill ved og plutselig ikke nevne saken med ett ord. Ingen normal oppførsel.Slik diplom-greia heller ikke var i nærheten av normalt! Hva med å gi den det gjelder muligheten til å fordøye svaret? Hva enn det er…Folk i dag er direkte slemme. Hva tjener DU på at det går ad dundas med Stine? Åpenbart så følger du med på alt hun legger ut. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 21. september #16069 Del Skrevet 21. september Harnoejegvilsi skrev (11 timer siden): Hva med å gi den det gjelder muligheten til å fordøye svaret? Hva enn det er…Folk i dag er direkte slemme. Hva tjener DU på at det går ad dundas med Stine? Åpenbart så følger du med på alt hun legger ut. Lige måde. Nyt lørdagen videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 21. september #16070 Del Skrevet 21. september Harnoejegvilsi skrev (11 timer siden): Hva med å gi den det gjelder muligheten til å fordøye svaret? Hva enn det er…Folk i dag er direkte slemme. Hva tjener DU på at det går ad dundas med Stine? Åpenbart så følger du med på alt hun legger ut. Fordøye svaret? Hun som pumper ut alt i samme åndedrag 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 21. september #16071 Del Skrevet 21. september Eevie skrev (12 timer siden): Hun kan vel ikke gi noen presse munnkurv bare for en sånn sak. Dessuten fører hun da evnt alle følgere som faktisk orker bry seg og spør om hun har hørt noe,bak lyset ! For hun har sagt hun skal si hvordan dette går og har hun køddet og løyet og lurt folk-igjen!!-ja da håper jeg inderlig ingen viser særlig forståelse uansett hvilken»unnskyldning/bortforklaring»hun kommer med og slutter følge henne! For ikke alle som tror «snille,tapre Stine»spiller ett spill og kun tenker på seg sjøl. Her er det følgere som faktisk har orket og støtte henne gjennom dette,og de fortjener da åpne kort nå på oppløpssiden også??? For hun kan plutselig ikke snu på det og si det er privat heller. Men en vet aldri med henne. Jo det alle vet,er at sluttsummene på alt hun kjøper er veldig stor tross»og det kosta bare…»med stjerner og dollategn i øynene og en kunstig høy eufori der hun river av papir på pakke etter pakke. Hun er og syklig avhengig av all oppmerksomhet på megmegmeg,uansett om den oppmerksomheten slår negativt ut slik det kanskje kan gjøre nå som hun,etter og ha greni og survet og lagt ansiktet i»stakkars tapre meg»folder og snakket rettsak og svar i dag-holder følgere på pinebenken og spiller ett spill ved og plutselig ikke nevne saken med ett ord. Ingen normal oppførsel.Slik diplom-greia heller ikke var i nærheten av normalt! Som en ren spekulasjon undres jeg på om denne shoppingen siste ukene er sponset av følgere som via dm vippser henne. Det eller at faren sponser er den eneste forklaringen på både klær og duppeditter, men også matbudsjettet, snusingen og monster. Jeg fatter ikke at ca 19 000,- (som er minste ufør og hun skal ha jobbet mye mer enn få år som ufaglært for å få mer) rekker til alt dette. Hadde hun hatt uføreforsikring er jeg helt sikker på at hun hadde kommet med noen visdomsord om hvor klokt det var å være forsikret. Så får vi se hvor lang tid det tar før smykket hun fikk ligger ute på Tise….. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. september #16072 Del Skrevet 21. september Nostradamus skrev (23 timer siden): Den oppførselen mange beskriver og kritiserer henne for her inne er jo klare tegn på omsorgssvikt og psykisk sykdom. Shoppingavhengighet, vansker med å gå i dybden på følelser, dårlig økonomisk forståelse, dissosiasjon, søking etter oppherksomhet og å bli beundret, osv. Synes det er horribelt å lese at mennesker kritiserer en person for å vise tegn på stor psykisk ubalanse i samme setning som at de mener at personen ikke fortjener erstatning. Det virker som at mange har et bilde av hvordan folk skal oppføre seg som syk, og ikke evner å forstå at glimt fra sosiale medier ikke representerer hele sykdomsbildet. Det er ingen tvil om at hun er syk, og jeg skulle ønske at folk holdt seg for god til å kritisere oppførselen som om den kommer fra en frisk og normal person. Kanskje fordi hun selv sier hun IKKE er psykisk syk,og i retten er det kun det fysiske det ble spilt på ( i følge henne sitat Stine selv: heldigvis er det ikke noe galt med hodet mitt, det er slått ut fysisk hos meg! Litt rart å få slengt etter seg millioner av erstatning når du selv påstår du ikke er syk og i følge henne ingen psykiske diagnoser🤔 Hvilke diagnoser hun evt har ( som hun ikke er utredet for så klart siden hun er ikke syk psykisk sier hun,de vet ingen), men det finnes folk som bare er veldig narsissistiske og har liten selvinnsikt. De som har litt selvinnsikt utreder seg gjerne, søker psykolog, dps osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 21. september #16073 Del Skrevet 21. september M.H85 skrev (10 minutter siden): Kanskje fordi hun selv sier hun IKKE er psykisk syk,og i retten er det kun det fysiske det ble spilt på ( i følge henne sitat Stine selv: heldigvis er det ikke noe galt med hodet mitt, det er slått ut fysisk hos meg! Litt rart å få slengt etter seg millioner av erstatning når du selv påstår du ikke er syk og i følge henne ingen psykiske diagnoser🤔 Hvilke diagnoser hun evt har ( som hun ikke er utredet for så klart siden hun er ikke syk psykisk sier hun,de vet ingen), men det finnes folk som bare er veldig narsissistiske og har liten selvinnsikt. De som har litt selvinnsikt utreder seg gjerne, søker psykolog, dps osv. I rettssaken kom det fram at det er satt diagnoser som cPTSD og depresjon og angst i alle fall. Hun har selv også lest opp en PF-diagnose fra papirer sammen med hun ene venninna en gang, 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. september #16074 Del Skrevet 21. september Ninaen skrev (5 minutter siden): I rettssaken kom det fram at det er satt diagnoser som cPTSD og depresjon og angst i alle fall. Hun har selv også lest opp en PF-diagnose fra papirer sammen med hun ene venninna en gang, Hvordan vet du det? Men ok,jeg husker bare hun sa tydelig på snap at hun hadde ingen diagnoser og et friskt hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 21. september #16075 Del Skrevet 21. september M.H85 skrev (13 minutter siden): Hvordan vet du det? Men ok,jeg husker bare hun sa tydelig på snap at hun hadde ingen diagnoser og et friskt hodet... Stått i media. Både TV2 og lokalavisa fulgte jo rettssaken. Det var sentralt mtp spørsmålet om foreldelse. Altså når hun fikk diagnoser og burde forstått at hun hadde skader fra barndommen og burde bedt om innsyn osv. Var fra både 2008 og 2016 om jeg ikke husker helt feil. Journaler fra psyk/dps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 21. september #16076 Del Skrevet 21. september M.H85 skrev (15 minutter siden): Hvordan vet du det? Men ok,jeg husker bare hun sa tydelig på snap at hun hadde ingen diagnoser og et friskt hodet... Det har hun vel aldri sagt. Tvert i mot har hun snakket om at hun har fått ptsd/cptsd som følge av barndommen. Hun har og gjestesnappet på en kanal for de med ptsd. Senest i går nevnte hun og at hun har vært plaget med angst, og hun har fortalt om at hun for noen år siden gikk til psykolog. Hun går også til behandling hos PSYKOmotorisk fysioterapeut, der var hun senest i går. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 21. september #16077 Del Skrevet 21. september charlotte0 skrev (45 minutter siden): Det har hun vel aldri sagt. Tvert i mot har hun snakket om at hun har fått ptsd/cptsd som følge av barndommen. Hun har og gjestesnappet på en kanal for de med ptsd. Senest i går nevnte hun og at hun har vært plaget med angst, og hun har fortalt om at hun for noen år siden gikk til psykolog. Hun går også til behandling hos PSYKOmotorisk fysioterapeut, der var hun senest i går. Hun har sagt på snap at hun ikke er psykisk syk jo(!) Senest etter comebacket på senvinteren i år! Men nå passet det plutselig å ha de psykiske diagnosene igjen, som faktisk er blitt satt. Hun har også sagt at psykolog er for pyser og at traumene hennes bare har satt seg fysisk, ikke psykisk. Hun vet jo ikke selv hva hun har sagt tydeligvis. Men er litt vanskelig å få erstatning for tapt barndom og menerstatning om du ikke har fått psykiske skader, så da var vel de psykiske diagnosene stuerene å hente fram likevel. Man trenger forresten ikke å ha en psykisk sjukdom for å gå til psykomotorisk fysioterapeut, den type fysioterapi handlet om kroppsbevissthet osv, og mange kan slite med dette uten å være psykisk syke per def. Nå snakker jeg på generelt grunnlag, ikke om Stine. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heim123 Skrevet 21. september #16078 Del Skrevet 21. september OK nååå er dette bare rart og sykt. Jeg har hatt empati for dette mennesket. Men har kansje tatt feil. Hva sjeeeer? Hun er plutselig helt taus. Later som ingenting. Hvor ble dommen av? Herlighet. Jeg er sjokkert 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. september #16079 Del Skrevet 21. september heim123 skrev (24 minutter siden): OK nååå er dette bare rart og sykt. Jeg har hatt empati for dette mennesket. Men har kansje tatt feil. Hva sjeeeer? Hun er plutselig helt taus. Later som ingenting. Hvor ble dommen av? Herlighet. Jeg er sjokkert Jeg vet, jeg ser mer og mer tydelig hva andre påpeker her i tråden. I snap hun har lagt ut nå så har hun det tydelig ikke bra. Enten et veldig godt skuespill eller så har hun fått dommen og tapt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 21. september #16080 Del Skrevet 21. september sprettballen skrev (56 minutter siden): Jeg vet, jeg ser mer og mer tydelig hva andre påpeker her i tråden. I snap hun har lagt ut nå så har hun det tydelig ikke bra. Enten et veldig godt skuespill eller så har hun fått dommen og tapt. Åh er nok ikke lenge før hun m drama og ansiktsuttrykkene på plaa,»avslører»all «drama»osv m tanke på saken. Trommevirvel og tatttatataaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå