Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Lillenn skrev (4 minutter siden):

Hørte jeg feil eller stod hun for alvor å ropte etter sønnen sin at han må huske å vaske tissen 😱

Neida det ropte hun til og avsluttet med....og rompa...jeg hadde kverka mora mi hvis jeg var tenåring og hun hadde sagt dette foran sine 16000 følgere 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anneisabell skrev (6 minutter siden):

Neida det ropte hun til og avsluttet med....og rompa...jeg hadde kverka mora mi hvis jeg var tenåring og hun hadde sagt dette foran sine 16000 følgere 

Jeg våger påstå at etter denne Plan-nomineringen har hun mistet absolutt alt av dette lille filteret hun hadde og er så høy at hun vet ikke sjøl hvor skjødesløst og meningsløst hun snapper!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillenn skrev (15 minutter siden):

Hørte jeg feil eller stod hun for alvor å ropte etter sønnen sin at han må huske å vaske tissen 😱

🤦‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Neida det ropte hun til og avsluttet med....og rompa...jeg hadde kverka mora mi hvis jeg var tenåring og hun hadde sagt dette foran sine 16000 følgere 

Var det til en av de 2 eldste, ikke O?! (Ikke at det er greit uansett altså, men herregud…)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (5 timer siden):

Etter det hun viste i går- at hun har mottatt to digre bilder(et portrett av henne og brudebilde hennes) som noen har perlet til henne, så tenker jeg at det faktisk er mulig at det finnes en eller flere, som kunne nominert henne til prisen.   
Utrolig nok! 
Samtidig er hun en god løgner og manipulator, så jeg kan forstå at noen tror på henne 

Hun har mottatt mange gaver. Ekstremt mange. Hun er prinsessa til mange av hennes følgere. Stine er flink prate for seg,og har en stor følger gjeng som forguder henne. Jeg tror også hun vinner saken, litt pga media er brukt. Er veldig sikker på at hun vinner. Blir spennende se om jeg tar feil🙈🤷

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillenn skrev (21 timer siden):

Hørte jeg feil eller stod hun for alvor å ropte etter sønnen sin at han må huske å vaske tissen 😱

 

Anneisabell skrev (20 timer siden):

Neida det ropte hun til og avsluttet med....og rompa...jeg hadde kverka mora mi hvis jeg var tenåring og hun hadde sagt dette foran sine 16000 følgere 

Det er nesten helt bisart at en person, som er i stand til å gjøre dette mot sine barn, står på en liste over nominerte kandidater til å vinne pris fra Plan Norge.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laia skrev (14 minutter siden):

 

Det er nesten helt bisart at en person, som er i stand til å gjøre dette mot sine barn, står på en liste over nominerte kandidater til å vinne pris fra Plan Norge.

Ja det svaret som kom fra plan Norge samsvarer ikke. Nekter å tro de har sjekket og ikke oppdaget hvilke ufordraglig menneske hun er. Trenger ikke mange sekundene på snap for å se det, hvis du er litt oppegående selv.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Og jeg bare hæææææhhh??» Det sier fader meg jeg og,hææhhh?? Hva søren holder hun på med?? Men «dånt shuuut the messenger daaaaa!» Jeg har aldri sett/hørt noen så overfladisk som henne. !! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sikkert vet så har jeg ikke fulgt Stine så lenge, men nå må jeg si jeg blir provosert. 

Jeg har et ganske sammensatt smerte problem med en stor komplisert ryggoperasjon som ikke har blitt bra og som nå i september skal vurderes for ny operasjon. Jeg har også fibromyalgi, migrene og whiplash og har også handikap kort og enkelte dager må jeg bruke krykker, ellers har jeg tilpasset hverdagen min og for min familie så ingen "lider" av mine utfordringer.

Stine får mye mye sterkere behandling enn det jeg får, missunelig? Nei det vil jeg ikke si at jeg er, men provosert ja. Hvordan i all verden har hun fått en slik sterk behandling? Før min ryggoperasjon gikk jeg 1 år på smerteklinikken og smerteskole, men aldri noe tilbud om slikt. Pasientgruppen for slik behandling tørr jeg påstå Stine ikke kommer under. Også står hun på kjøkkenet og danser før en ketamin behandling. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (51 minutter siden):

Som dere sikkert vet så har jeg ikke fulgt Stine så lenge, men nå må jeg si jeg blir provosert. 

Jeg har et ganske sammensatt smerte problem med en stor komplisert ryggoperasjon som ikke har blitt bra og som nå i september skal vurderes for ny operasjon. Jeg har også fibromyalgi, migrene og whiplash og har også handikap kort og enkelte dager må jeg bruke krykker, ellers har jeg tilpasset hverdagen min og for min familie så ingen "lider" av mine utfordringer.

Stine får mye mye sterkere behandling enn det jeg får, missunelig? Nei det vil jeg ikke si at jeg er, men provosert ja. Hvordan i all verden har hun fått en slik sterk behandling? Før min ryggoperasjon gikk jeg 1 år på smerteklinikken og smerteskole, men aldri noe tilbud om slikt. Pasientgruppen for slik behandling tørr jeg påstå Stine ikke kommer under. Også står hun på kjøkkenet og danser før en ketamin behandling. 

Jeg reagerer også på dansinga. I tillegg til at hun blir helt elektrisk og føler seg tydeligvis helt topp før hun skal ha behandling. Hun var helt disgusting på snappene fra i morges 🤮

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (1 time siden):

Som dere sikkert vet så har jeg ikke fulgt Stine så lenge, men nå må jeg si jeg blir provosert. 

Jeg har et ganske sammensatt smerte problem med en stor komplisert ryggoperasjon som ikke har blitt bra og som nå i september skal vurderes for ny operasjon. Jeg har også fibromyalgi, migrene og whiplash og har også handikap kort og enkelte dager må jeg bruke krykker, ellers har jeg tilpasset hverdagen min og for min familie så ingen "lider" av mine utfordringer.

Stine får mye mye sterkere behandling enn det jeg får, missunelig? Nei det vil jeg ikke si at jeg er, men provosert ja. Hvordan i all verden har hun fått en slik sterk behandling? Før min ryggoperasjon gikk jeg 1 år på smerteklinikken og smerteskole, men aldri noe tilbud om slikt. Pasientgruppen for slik behandling tørr jeg påstå Stine ikke kommer under. Også står hun på kjøkkenet og danser før en ketamin behandling. 

Først vil jg si at det er trist og høre du har det så vondt og tøft og sånn skal det fader meg ikke være! Og så tenker jeg det er veldig mange som sier aklurat det samme som deg! Hvordan i all verden har hun klart og manipulere alle rundt seg(akkurat som og hennes mor gjorde på sin måte forlvrig)til og få all denne smertebehandlingen??? Hun har pokker meg ikke særlig vondt og det beviser hun jo selv gang på gang v og fjase og lissom være så kul og danse og bare legge ut fjas fra ende til annen. Den dama der blir overbehandlet m ketamin,botox,smerteklinikknosv osv. Hun sier selv hun har tablett-skrekk pga moren sin…..vel,jeg tviler sterkt på det når en ser hvor høy hun er på så mange snapper og da lissom ha vondt?? Nope,sier det igjen,hun er moren sim bare i ryddige omgivelser og på andre væremåter. Jeg sliter veldig med mange smertefulle diagnoser,fikk avslag fra smertenlinikken og jeg kan være sengeliggende og har så vondt at jeg ikke orker blunke. Men jeg må egentlig holde meg på beina pga omstendigheter ellers. Så er vel bare og klage på det avslaget,kanskje jeg skal dra frem Stine B Knutsen som eksempel?😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Først vil jg si at det er trist og høre du har det så vondt og tøft og sånn skal det fader meg ikke være! Og så tenker jeg det er veldig mange som sier aklurat det samme som deg! Hvordan i all verden har hun klart og manipulere alle rundt seg(akkurat som og hennes mor gjorde på sin måte forlvrig)til og få all denne smertebehandlingen??? Hun har pokker meg ikke særlig vondt og det beviser hun jo selv gang på gang v og fjase og lissom være så kul og danse og bare legge ut fjas fra ende til annen. Den dama der blir overbehandlet m ketamin,botox,smerteklinikknosv osv. Hun sier selv hun har tablett-skrekk pga moren sin…..vel,jeg tviler sterkt på det når en ser hvor høy hun er på så mange snapper og da lissom ha vondt?? Nope,sier det igjen,hun er moren sim bare i ryddige omgivelser og på andre væremåter. Jeg sliter veldig med mange smertefulle diagnoser,fikk avslag fra smertenlinikken og jeg kan være sengeliggende og har så vondt at jeg ikke orker blunke. Men jeg må egentlig holde meg på beina pga omstendigheter ellers. Så er vel bare og klage på det avslaget,kanskje jeg skal dra frem Stine B Knutsen som eksempel?😅

Takk for det og i lige måte🤍 Jeg har egentlig syntes synd på Stine som står oppi alt dette siden jeg startet å følge henne, men jo mer jeg ser og får med meg jo mer forstår jeg. Ingen som har behov for ketamin behandling klarer å stå å danse sånn før en time og heller ikke være så aktiv som hun er. Jeg har migrene med bortfall av syn, vissenhet i armer og kaster opp, aldri fått tilbud om botox. Så botox for migrene er noe jeg betaler for selv da jeg har fått beskjed om å få det innvilget er vanskelig fordi det er så strengt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (48 minutter siden):

Takk for det og i lige måte🤍 Jeg har egentlig syntes synd på Stine som står oppi alt dette siden jeg startet å følge henne, men jo mer jeg ser og får med meg jo mer forstår jeg. Ingen som har behov for ketamin behandling klarer å stå å danse sånn før en time og heller ikke være så aktiv som hun er. Jeg har migrene med bortfall av syn, vissenhet i armer og kaster opp, aldri fått tilbud om botox. Så botox for migrene er noe jeg betaler for selv da jeg har fått beskjed om å få det innvilget er vanskelig fordi det er så strengt. 

Ja jeg skulle gjerne visst hvordan hun har fått gjennom botox der det viktigste for henne er at rynker i panna blir glattere samt ketamin så hun kan være enda høyere enda mere og snappe helt uten filter og sunn fornuft. Mens du må betale sjøl altså????🤬🤬Har du spurt henne hvordan hun fikk dette?? Er jo ett generelt spørsmål siden hun er sååååå «støttende og vet alt»ang migrene og botox og ketamin også. For hva den dama der ikke vet..😏😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillelily skrev (På 16.9.2024 den 3.04):

Dette!! Takk for at du skrev det ❤️

Har selv kptsd og en haug annet, og MYE av det som skrives her og antas er helt på jordet. Folk er da forskjellige! 

Så tøft at noen våger å skrive dette inne på denne tråden.Er mye negativ omtale om Stine og psykisk helse basert på hva hun viser på snap.Jeg tror det kan være vanskelig å forstå hva fks CPTSD innebærer og hvordan det kan komme til uttrykk hos ulike mennesker hvis man selv ikke har kunnskap om/kjennskap til denne diagnosen som er mer kompleks enn en «vanlig» PTSD.Man kan mene mangt om meget hva folk på sosiale medier legger ut, men når det kommer til psykiske lidelser syns jeg man skal være forsiktig med å dømme og spekulere.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mildt sagt imponerende å kunne få ketamin behandling mot smerter (?) når du rett før timen klarer å danse som du er på afterparty😮 

Det skal ganske esktreme smerter til for å få dette + botox. Jeg forstår ikke hvordan hun har fått tilbud om alt dette dekket av det offentlige??

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (8 timer siden):

Som dere sikkert vet så har jeg ikke fulgt Stine så lenge, men nå må jeg si jeg blir provosert. 

Jeg har et ganske sammensatt smerte problem med en stor komplisert ryggoperasjon som ikke har blitt bra og som nå i september skal vurderes for ny operasjon. Jeg har også fibromyalgi, migrene og whiplash og har også handikap kort og enkelte dager må jeg bruke krykker, ellers har jeg tilpasset hverdagen min og for min familie så ingen "lider" av mine utfordringer.

Stine får mye mye sterkere behandling enn det jeg får, missunelig? Nei det vil jeg ikke si at jeg er, men provosert ja. Hvordan i all verden har hun fått en slik sterk behandling? Før min ryggoperasjon gikk jeg 1 år på smerteklinikken og smerteskole, men aldri noe tilbud om slikt. Pasientgruppen for slik behandling tørr jeg påstå Stine ikke kommer under. Også står hun på kjøkkenet og danser før en ketamin behandling. 

Altså! Maken til manisk vors skal man lete lenge etter!

I en uke der hun venter på svar om familien blir økonomisk ruinerte, skal på smerteklinikken grunnet smerter, gidder ikke gå ut til taxien før tida er der (håper sjåføren ikke sitter ute på gårdsplassen og følger henne på snap), outer ansatte på smerteklinikken (uansett om det er positivt) og danser etter vulgære låter, skulle man tro at både kroppen og humøret var litt mer nedpå.

Hun virker like forventningsfull som en rusmisbruker. Jeg har selv stått i langvarig intravenøs smertebehandling og selv om jeg ellers ikke rører hverken alkohol eller vanedannende piller, er det er faktum at rusen man får når ketaminet strømmer gjennom årene er ganske så digg!

Dette er ikke normalt på hverken ene eller andre måten. Jeg er skremt. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eevie skrev (4 timer siden):

Ja jeg skulle gjerne visst hvordan hun har fått gjennom botox der det viktigste for henne er at rynker i panna blir glattere samt ketamin så hun kan være enda høyere enda mere og snappe helt uten filter og sunn fornuft. Mens du må betale sjøl altså????🤬🤬Har du spurt henne hvordan hun fikk dette?? Er jo ett generelt spørsmål siden hun er sååååå «støttende og vet alt»ang migrene og botox og ketamin også. For hva den dama der ikke vet..😏😏

Jepp botox på " resept" på sykehuset gir botox både i panne og sinnarynke blant annet,og du får dette hver 12 uke fast. Helt glatt panne får du. Betalt av det offentlige. Botox mot rynker privat koster jo 3000-5000 kr pr gang. Man får håpe hun har smerter,altså at det er grunnen hun tar🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 time siden):

Altså! Maken til manisk vors skal man lete lenge etter!

I en uke der hun venter på svar om familien blir økonomisk ruinerte, skal på smerteklinikken grunnet smerter, gidder ikke gå ut til taxien før tida er der (håper sjåføren ikke sitter ute på gårdsplassen og følger henne på snap), outer ansatte på smerteklinikken (uansett om det er positivt) og danser etter vulgære låter, skulle man tro at både kroppen og humøret var litt mer nedpå.

Hun virker like forventningsfull som en rusmisbruker. Jeg har selv stått i langvarig intravenøs smertebehandling og selv om jeg ellers ikke rører hverken alkohol eller vanedannende piller, er det er faktum at rusen man får når ketaminet strømmer gjennom årene er ganske så digg!

Dette er ikke normalt på hverken ene eller andre måten. Jeg er skremt. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (5 minutter siden):

Enig!

Fordi alle går på tå hev rundt henne. Jeg tipper hun er både kvass mot sykepleiere,leger,taxi kundeservice alt som går litt i mot henne. Jeg har også undret meg litt over hvor lite hun er med guttungen,mens mannen er mest med barnet hele tiden. De virker so de alle, også inkludert de store barna går på tå hev rundt mor.

Hun har ingen tålmodighet med barna. Det viktigste er å ordne sminken, ordne hus og prate til snap. Og stakkars de som sier i mot...

Man merker hun har null tålmodighet rundt han minste...hun er mest opptatt av seg selv. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 time siden):

Altså! Maken til manisk vors skal man lete lenge etter!

I en uke der hun venter på svar om familien blir økonomisk ruinerte, skal på smerteklinikken grunnet smerter, gidder ikke gå ut til taxien før tida er der (håper sjåføren ikke sitter ute på gårdsplassen og følger henne på snap), outer ansatte på smerteklinikken (uansett om det er positivt) og danser etter vulgære låter, skulle man tro at både kroppen og humøret var litt mer nedpå.

Hun virker like forventningsfull som en rusmisbruker. Jeg har selv stått i langvarig intravenøs smertebehandling og selv om jeg ellers ikke rører hverken alkohol eller vanedannende piller, er det er faktum at rusen man får når ketaminet strømmer gjennom årene er ganske så digg!

Dette er ikke normalt på hverken ene eller andre måten. Jeg er skremt. 

Faktisk enig. Hun virket uvanlig "høy" i dag på en måte jeg ikke har sett før. Og så vanvittig pinlig det må være for tenåringene i heimen at mor danser til vulgære sexlåter. Stakkars unger 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...