Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Polarpuma skrev (6 timer siden):

Var det dokumentert i retten?

Ja, det er jo dokumentert at Stine bodde hos mor fordi far var på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillenn skrev (På 12.9.2024 den 9.04):

Det er åpenbart at Stine sliter og det er mye som skurrer med denne dama, men må likevel få dra frem et par ting jeg legger merke til i alle svarene her. Jeg har selv kptsd etter tapt barndom bestående av omsorgssvikt, mobbing og seksuelle overgrep regelmessig over 8 år. Nå har det dessverre seg sånn at min 12 årige datter nylig fikk ptsd diagnose etter et grovt seksuelt overgrep, mannen er i varetekt og vi venter på rettssak. Jeg ser det er mange som skriver at Stine virker så opprømt, glad og glødende når hun snakket om rettssaken og trenger bare å få frem mitt syn på det. Vi står i samme situasjon nå og rettssak nærmer seg forhåpentligvis. Vi kan sikkert også for andre virke opprømt når vi snakket om den kommende rettssaken og på andre kan det sikkert virke veldig rart, men det er ikke fordi vi trenger å få den oppmerksomheten eller at andre skal synes så synd på oss, men fordi det kanskje endelig nærmer seg en ende på ting, kanskje rettferdighet sånn at man kan komme seg videre. Dette med handlegalskap kan også komme etter en tapt barndom, iallfall var det sånn for meg. Jeg fikk lite hjemme og når jeg da ble voksen, jobbet og hadde penger mellom hendene ble det til at jeg shoppet, det føltes bra æ, men dessverre gikk det alt for langt og jeg endte opp med masse gjeld uten at jeg egentlig klarte å stoppe, til slutt fikk jeg frivillig forvaltning av pengene mine, først da klarte jeg å stoppe for da ble jeg tvunget til det ved at ikke jeg hadde penger å disponere. Fremdeles kan jeg slite med penger og handling og da spesielt handle til barna. Det ble min kompensasjon til dem fordi de måtte leve med meg, det har også roet seg nå, men det er vanskelig å stoppe. Det er så mye mer bak enkelte ting enn noen som ikke har stått i det samme klarer å forstå. 

Dette!! Takk for at du skrev det ❤️

Har selv kptsd og en haug annet, og MYE av det som skrives her og antas er helt på jordet. Folk er da forskjellige! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen i slike saker som denne er at man er nødt til å vurdere ansvaret ut ta forutsetningene for 30-35 år siden.

I dag vet vi mye om situasjonen til Stine. Vi vet at noen skal ha forgrepet seg på henne mens hun var hos moren. Vi vet moren ruset seg. Vi vet at det var omsorgssvikt. Vi vet og nå at mor og far motarbeidet BV. Vi vet at far var lenge utenlands. Så vi vet nå at Stine hadde det jævligt. Og jeg unner ingen å måtte leve i det der. Heller ikke Stine.

Men det er i stor grad følelser.

Spørsmålet som de skal avgjøre i retten nå er hva BV visste og hadde dokumentert av disse tingene. Og da er det ingen selvfølge lenger at alt dette var like klart da som det er i dag.

BV skal ha et rimelig solid grunnlag for å kunne gå inn og gjennomføre full omsorgsovertakelse. Heldigvis! Det gjaldt da og det gjelder nå. Vurderingene da og nå er ikke nødvendigvis like, men jeg antar uansett at vi er enige om at BV må være rimelig sikre før de går så drastisk til verks?

Så er det og sånn at praksis endrer seg over tid. Det regner jeg òg med at de fleste har en forståelse for. 30-35 år er lang tid om vi ser på systemer og prosesser. Mye var annerledes for 35 år siden. Folk røykte over alt. Synet på alkoholmengde var annerledes. Unger hadde større frihet. Nordsjøarbeid ble høyt respektert og ansett som «gullstandard». Familie/nettverk betydde mer for omsorg av barn. Og så videre.

I dag vet vi mer. «Ingen» røyker lenger. Alkoholmisbruket er gått ned og forholdet mellom omsorg for barn og bruk av alkohol er noe helt annet. De fleste lener mer i retning av curlingforeldre hvor nær familie/nettverk ikke er så viktig lenger. Og nordsjøarbeid ikke er like høyt aktet lenger. Mange klarer å tjene tilsvarende i andre yrker mer med forutsigbarhet.

Deretter blir spørsmålet hva skulle BV gjort om de visste det de vet i dag. Vi vet at de prøvde tiltak. Så noe visste de. Men visste de at tiltakene ikke ble respektert av foreldrene? Husk at vurderingen den gang da var at far var en god omsorgsperson for Stine, og hadde hovedansvaret for henne. I tillegg var det vedtak på at Stine skulle bo der. Visste de at dette ikke ble fulgt fast over tid?

Og hva var normal prosedyre den gang? Stine ønsker i dag at de hadde gjort mer. Og det forstår jeg. Men hva er mer? Hvilken makt har BV når foreldrene ikke samarbeider med de? Sannsynligvis må neste steg da være å sette Stine, barnet, i forsterhjem. Men det er ofte siste utvei. Også i dag. Det er stor inngripen i livet til familien og ikke noe som tas lett på. (Joda det finnes eksempler på at de er gjort for tidlig og på for tynt grunnlag og). Så mener jeg det er åpenbart at ut fra det vi vet i dag gjorde de ikke nok. Men spørsmålet er og blir hva visste de da…

Hele argumentet til Stine virker å falle på at hun hadde vært «frisk» i dag om bare BV hadde gjort mer. Det er rimelig hårete påstand og ikke noe hun kan si med så stor sikkerhet. Mange som ble satt i fosterhjem har opplevd verre ting etter å ha blitt fjernet fra familien. Og mange av de er minst like syk som Stine i dag. Jeg forstår behovet for å ønske at mer var gjort men det betyr ikke at det ville ha løst noe.

For meg virker det som en stor ansvarsfraskrivelse. Og det er kanskje en del av det som trigger meg i denne saken. Over flere år nå ha Stine eksponert sykdommer, livsstil og «saken sin» i SoMe. Og er det en ting jeg biter meg merke i er at hun aldri tar tak i livet sitt. Hun spiser junkfood konstant. Hun bruker enorme mengder billig sminke og hudprodukter. Og hun får kun behandling for de tingene som kan løses med smertestillende eller lignende tiltak.

Ja jeg vet det er tøft å snu på livet sitt. Men det er kanskje på tide at hun nå i voksen alder planter bena på jorden og tar litt grep? Åpenbart har traumene påvirket henne. Men om hun ikke gjør noe med dette nå så vil heller ikke en unnskyldning fra BV bety noe. Hun tror kanskje det, men det endrer ikke noe. Og 3,5 mill som hun drømmer om er ikke mye i dag. Hun fremstår jo som om hun tror det løser alt når hun snakker om hus og ferie. Og bil. Men pengene forsvinner raskt. Og de endrer heller ikke noe rundt helsen hennes i dag.

Og det er det faktisk kun hun som kan ta grep om.

• Liker 3
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (12 minutter siden):

Utfordringen i slike saker som denne er at man er nødt til å vurdere ansvaret ut ta forutsetningene for 30-35 år siden.

I dag vet vi mye om situasjonen til Stine. Vi vet at noen skal ha forgrepet seg på henne mens hun var hos moren. Vi vet moren ruset seg. Vi vet at det var omsorgssvikt. Vi vet og nå at mor og far motarbeidet BV. Vi vet at far var lenge utenlands. Så vi vet nå at Stine hadde det jævligt. Og jeg unner ingen å måtte leve i det der. Heller ikke Stine.

Spørsmålet som de skal avgjøre i retten nå er hva BV visste og hadde dokumentert av disse tingene. Og da er det ingen selvfølge lenger at alt dette var like klart da som det er i dag.

BV skal ha et rimelig solid grunnlag for å kunne gå inn og gjennomføre full omsorgsovertakelse. Heldigvis! Det gjaldt da og det gjelder nå. Vurderingene da og nå er ikke nødvendigvis like, men jeg antar uansett at vi er enige om at BV må være rimelig sikre før de går så drastisk til verks?

Så er det og sånn at praksis endrer seg over tid. Det regner jeg òg med at de fleste har en forståelse for. 30-35 år er lang tid om vi ser på systemer og prosesser. Mye var annerledes for 35 år siden. Folk røykte over alt. Synet på alkoholmengde var annerledes. Unger hadde større frihet. Nordsjøarbeid ble høyt respektert og ansett som «gullstandard». Familie/nettverk betydde mer for omsorg av barn. Og så videre.

I dag vet vi mer. «Ingen» røyker lenger. Alkoholmisbruket er gått ned og forholdet mellom omsorg for barn og bruk av alkohol er noe helt annet. De fleste lener mer i retning av curlingforeldre hvor nær familie/nettverk ikke er så viktig lenger. Og nordsjøarbeid ikke er like høyt aktet lenger. Mange klarer å tjene tilsvarende i andre yrker mer med forutsigbarhet.

Deretter blir spørsmålet hva skulle BV gjort om de visste det de vet i dag. Vi vet at de prøvde tiltak. Så noe visste de. Men visste de at tiltakene ikke ble respektert av foreldrene? Husk at vurderingen den gang da var at far var en god omsorgsperson for Stine, og hadde hovedansvaret for henne. I tillegg var det vedtak på at Stine skulle bo der. Visste de at dette ikke ble fulgt fast over tid?

Og hva var normal prosedyre den gang? Stine ønsker i dag at de hadde gjort mer. Og det forstår jeg. Men hva er mer? Hvilken makt har BV når foreldrene ikke samarbeider med de? Sannsynligvis må neste steg da være å sette Stine, barnet, i forsterhjem. Men det er ofte siste utvei. Også i dag. Det er stor inngripen i livet til familien og ikke noe som tas lett på. (Joda det finnes eksempler på at de er gjort for tidlig og på for tynt grunnlag og). Så mener jeg det er åpenbart at ut fra det vi vet i dag gjorde de ikke nok. Men spørsmålet er og blir hva visste de da…

Hele argumentet til Stine virker å falle på at hun hadde vært «frisk» i dag om bare BV hadde gjort mer. Det er rimelig hårete påstand og ikke noe hun kan si med så stor sikkerhet. Mange som ble satt i fosterhjem har opplevd verre ting etter å ha blitt fjernet fra familien. Og mange av de er minst like syk som Stine i dag. Jeg forstår behovet for å ønske at mer var gjort men det betyr ikke at det ville ha løst noe.

For meg virker det som en stor ansvarsfraskrivelse. Og det er kanskje en del av det som trigger meg i denne saken. Over flere år nå ha Stine eksponert sykdommer, livsstil og «saken sin» i SoMe. Og er det en ting jeg biter meg merke i er at hun aldri tar tak i livet sitt. Hun spiser junkfood konstant. Hun bruker enorme mengder billig sminke og hudprodukter. Og hun får kun behandling for de tingene som kan løses med smertestillende eller lignende tiltak.

Ja jeg vet det er tøft å snu på livet sitt. Men det er kanskje på tide at hun nå i voksen alder planter bena på jorden og tar litt grep? Åpenbart har traumene påvirket henne. Men om hun ikke gjør noe med dette nå så vil heller ikke en unnskyldning fra BV bety noe. Hun tror kanskje det, men det endrer ikke noe. Og 3,5 mill som hun drømmer om er ikke mye i dag. Hun fremstår jo som om hun tror det løser alt når hun snakker om hus og ferie. Og bil. Men pengene forsvinner raskt. Og de endrer heller ikke noe rundt helsen hennes i dag.

👏🏼👏🏼👏🏼
Veldig saklig - og spot on!!! - og dette som hun jabber om; at hun kjemper denne kampen for å hjelpe andre og endre «systemet» - jeg har enda til gode og høre konkret hva hun vil endre? 
systemet ER jo endret (myyye) på 30 år - så hva konkret er det hun vil endre i dag? Skal det bli lettere å plassere barn i fosterhjem? 
Det er jo provoserende at hun går så høyt ut med dette, og fronter sin kamp for andre- hun vil til og med på Stortinget og endre loven har jeg hørt hun prestere å si - også har hun ikke peiling 🤯 hun var helt oppglødd og delte en video av Rune Fardahl liksom (kjent koko barnevernsmotstander) 🤡🤡 

Endret av Vintermåne
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Om de ikke visste, hvorfor hadde de papirer klar til overføring?

Alkoholproblemene i dag har ikke vært så store som for 28 år siden, så der tar du feil.  Kopi fra p4 nyhetene. 450 nordmenn drakk seg ihjel i fjor. Dette er 52 flere enn året før og det høyeste antallet på 28 år, viser tall fra Dødsårsaksregisteret til Folkehelseinstituttet (FHI).
Seniorforsker på rus og avhengighet ved Folkehelseinstituttet, Jørgen Bramness sier det spesielt er siden koronapandemien at utviklingen har gått i feil retning. 

Hadde dette vært en anonym sak, hadde du vært like påståelig da, eller er det kun for at det er Stine og at det er så stor sum det er snakk om?

Alle som ser henne på snap ser jo at hun har sine utfordringer/skader enten hun innrømmer de eller ikke. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 minutter siden):

Om de ikke visste, hvorfor hadde de papirer klar til overføring?

Alkoholproblemene i dag har ikke vært så store som for 28 år siden, så der tar du feil.  Kopi fra p4 nyhetene. 450 nordmenn drakk seg ihjel i fjor. Dette er 52 flere enn året før og det høyeste antallet på 28 år, viser tall fra Dødsårsaksregisteret til Folkehelseinstituttet (FHI).
Seniorforsker på rus og avhengighet ved Folkehelseinstituttet, Jørgen Bramness sier det spesielt er siden koronapandemien at utviklingen har gått i feil retning. 

Hadde dette vært en anonym sak, hadde du vært like påståelig da, eller er det kun for at det er Stine og at det er så stor sum det er snakk om?

Alle som ser henne på snap ser jo at hun har sine utfordringer/skader enten hun innrømmer de eller ikke. 

Om de visste, hvorfor sendte de ikke inn overføringspapirene?

Legg merke til at jeg i samme setning snakket om med barn. Jeg ser at setningen kunne vært bedre. Men poenget mitt er at jeg vil påstå at det er mindre akseptert å drikke seg snydens i dag mens man har omsorg for barn, spesielt eneomsorg, enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eevie

Hvis hun har delt video av Rune Fardahl av alle ting,DA må Plan Norge få vite om det.!!! Det er ikke bra hun gjør sånne ting,da burde hun virkelig google fyren først. Og hvis Stine har samme holdning og meninger som han,ja da er hun på tynn is. Hun som mener hun skal forandre lover og regler,skal på Stortinget og ordne opp lissom og så legger hun ut video av han??  Og enda mere selvopptatt en hun har blitt siden hun heeeelt»overraskende»fikk vite av Alex,jeg trordde fader meg det ikke gikk an og bli verre. Men joda. Og så skuespiller»overrasket»over at følger forteller hun har fått stjerne.. «hææhhh»??sammen med det blikket og ansiktsuttrykket,ingen går da vel på dette her???? Dessuten burde og Plan se selv hvor overfladisk og jævlig selvopptatt hun er,bare fokusert på kropp(se hvor slank jeg er a,hinthint!),sminke og tenk at en følger skrev at vedk syns hun har fått LENGRE HÅR AGITT!!! Ahhhh,lissom dagens høydare for hun som fjaser med det håret konstant og som fisker etter kommentarer og komplimenter og endeliiiiig en «følger»som kommenterte,juuhuuuu. Og da fikk hun og snappet hvor mange snapper ang hårprodukter osv. Som hun mener hun vet alt om det-også???? Kjære Plan Norge,sjekk ut denne overfladiske dama som ikke har gjort EN eneste ting for og»hjelpe»andre!!! Og til alle»fiiiiiine følgere»,sjekk heller ut Silje Gudahl som også er nominert fra Brumunddal. Hun jobber for andre og står på og har gjort det bestandig og er rake motsetningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenteprisen har noen statutter som må oppfylles for å komme på lista for nominerte. En av disse er Plans verdier. Når man leser videre er en av disse verdiene «tillit».

Da Stine fikk inn ca 80 000,- via Spleis til et gitt formål der beskrivelsen var at hun skulle dokumentere utgiftene til advokat og et evt overskudd skulle gå til andre barn i systemet, har hun enda ikke har dokumentert disse utgiftene bortsett fra én faktura på et mye lavere beløp enn innsamlede kroner. 
Det hun derimot dokumenterte i ukene etterpå var hodeløs shopping samt en dyr ferie.

Det et hån mot giverne til disse spleisene at hun står på lista som nominert. 
Hadde hun lagt frem reelle utgifter på hele beløpet, hadde denne saken vært ute av verden. Men den står enda som uavklart. 
Hun løy også om personalet på Lillehammer sykehus. Ingen beklagelse fra henne der heller. Saken står derfor enda uavklart.

Hun har beviselig løyet og ført folk bak lyset. Et grovt brudd på tilliten. Er dette noen Plan ønsker skal være nominert?

Hele lista over nominerte blir satt i et annet lys når bakgrunnssjekken er så platt. Det hjelper ikke at juryen skal gå grundigere til verks når det velger en vinner. Fru Knutsen står der nå!

Det er mye verre på bli strøket av denne lista nå, enn å ikke vinne prisen. Stines store ego og manglende selvinnsikt bare blåses opp ved denne nominasjonen. 

Jenteprisen har spilt falitt i mine øyne. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (13 timer siden):

Huden er også dårlig (slakk) tross alder,  også fordi hun bruker altfor mye sminke,mengder hver dag... Setting powder er en versting på moden hud. Den får frem alle linjer. Jeg er på S sin alder. Bruker kun flytende,har jeg powder pudder eller setting pudder legger det seg som en dårlig stekt kake i trynet mitt🙈 

Jeg vil også tippe at gener spiller inn. Tror ikke det bare er dårlige produkter, men at det kunne blitt bedre med gode produkter 

Hvis hun tidligere har solt seg veldig mye uten solkrem så er den kjip 

Traumer kan også sette seg i muskelvev, men der har jeg null kunnskap mtp. hud eller hva det betyr 

Mine traumer satte seg bla. i kjeven

Endret av duskelapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 minutt siden):

Jenteprisen har noen statutter som må oppfylles for å komme på lista for nominerte. En av disse er Plans verdier. Når man leser videre er en av disse verdiene «tillit».

Da Stine fikk inn ca 80 000,- via Spleis til et gitt formål der beskrivelsen var at hun skulle dokumentere utgiftene til advokat og et evt overskudd skulle gå til andre barn i systemet, har hun enda ikke har dokumentert disse utgiftene bortsett fra én faktura på et mye lavere beløp enn innsamlede kroner. 
Det hun derimot dokumenterte i ukene etterpå var hodeløs shopping samt en dyr ferie.

Hadde hun lagt frem reelle utgifter på hele beløpet, hadde denne saken vært ute av verden. Men den står enda som uavklart. 
Hun løy også om personalet på Lillehammer sykehus. Ingen beklagelse fra henne der heller. Saken står derfor enda uavklart.

Hun har beviselig løyet og ført folk bak lyset. Et grovt brudd på tilliten. Er dette noen Plan ønsker skal være nominert?

Hele lista over nominerte blir satt i et annet lys når bakgrunnssjekken er så platt. Det hjelper ikke at juryen skal gå grundigere til verks når det velger en vinner. Fru Knutsen står der nå!

Det er mye verre på bli strøket av denne lista nå, enn å ikke vinne prisen. Stines store ego og manglende selvinnsikt bare blåses opp ved denne nominasjonen. 

Det er tragisk at dette har skjedd. Har du sett svaret fra plan Norge som ligger ute ? Det er privat personer som nominerer (Stine nominerer Stine tenker jeg) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (51 minutter siden):

Om de visste, hvorfor sendte de ikke inn overføringspapirene?

Legg merke til at jeg i samme setning snakket om med barn. Jeg ser at setningen kunne vært bedre. Men poenget mitt er at jeg vil påstå at det er mindre akseptert å drikke seg snydens i dag mens man har omsorg for barn, spesielt eneomsorg, enn før.

Grunnen til at de ikke overførte tror jeg har stått i avisen om jeg minnes riktig, men skal ikke si sikkert. 

Nå er ikke jeg dommer, og jobber heller ikke i barnevernet, takk og lov. Men jeg ser allikevel et barn som ble sviktet av 2 foreldre. 

Har man et alkoholproblem så har man et alkoholproblem.

Om man ser på alle influencere så ser man de tar seg et glass eller to eller tre med barn. Folk reagerer ja, men er også de som sier det er helt normalt i deres omgangskrets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (3 timer siden):

👏🏼👏🏼👏🏼
Veldig saklig - og spot on!!! - og dette som hun jabber om; at hun kjemper denne kampen for å hjelpe andre og endre «systemet» - jeg har enda til gode og høre konkret hva hun vil endre? 
systemet ER jo endret (myyye) på 30 år - så hva konkret er det hun vil endre i dag? Skal det bli lettere å plassere barn i fosterhjem? 
Det er jo provoserende at hun går så høyt ut med dette, og fronter sin kamp for andre- hun vil til og med på Stortinget og endre loven har jeg hørt hun prestere å si - også har hun ikke peiling 🤯 hun var helt oppglødd og delte en video av Rune Fardahl liksom (kjent koko barnevernsmotstander) 🤡🤡 

Jeg tror det systemet Stine vil endre er at andre ikke skal behøve å gjennomgå en rettssak for å få erstatning for tapt barndom. En type automatisk system der man legger inn en klage og fyller ut et skjema og pengene står på konto dagen etterpå. Det hun ikke skjønner er at krav til dokumentasjon er omfattende, og jeg er rimelig sikker på at lagmannsretten kommer til å avvise dersom det blir en anke. Da må det har vært saksbehandlingsfeil eller nye opplysninger på bordet. Når hun nevner høyesterett kan hun bare drømme om at de griper fatt i dette. Det ligger flere presedenser ute og lagmannsretten og oppover bruker disse i langt større grad. 
Det er noe naivt over uttalelsene hennes som vitner om at allmennkunnskapen hennes har sine brister. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (36 minutter siden):

Det er tragisk at dette har skjedd. Har du sett svaret fra plan Norge som ligger ute ? Det er privat personer som nominerer (Stine nominerer Stine tenker jeg) 

Hvor ligger det svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carmen67 skrev (50 minutter siden):

Jeg er ikke uenig med deg.

Problemet er at alt dette går under radaren hos de fleste. Spleis for eks anser seg selv ferdig med spleisen når den er avsluttet og pengene er utbetalt. Skal det skje noe der må altså en eller flere følgere/privatpersoner anmelde henne. Og det sitter nok langt inne for noen å gjøre. Men skjer ikke det er det heller ikke noe som kan dukke opp på radaren hos Plan Norge eller noen andre for den del.

Løgn om diagnoser, helse og behandlinger i systemet er søkbart siden dette forumet er offentlig - men for en vilkårlig person i en eller annen stilling så blir dette mest av alt støy og løse rykter/spekulasjoner. Det er viktig å få frem denne type ting så følgerne hennes kan danne seg et bilde selv og vurdere hvorvidt de tror henne senere eller vil støtte evnt fremtidige spleiser, men enhver person med en stilling vil ikke ta seg tid til eller ha kapasitet til å grave igjennom det anonyme brukere skriver på et diskusjonsforum.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Anneisabell skrev (1 time siden):

Etter det hun viste i går- at hun har mottatt to digre bilder(et portrett av henne og brudebilde hennes) som noen har perlet til henne, så tenker jeg at det faktisk er mulig at det finnes en eller flere, som kunne nominert henne til prisen.   
Utrolig nok! 
Samtidig er hun en god løgner og manipulator, så jeg kan forstå at noen tror på henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anneisabell skrev (1 time siden):

Eller noen som vil ha det litt gøy - som med den diplomen. Hun blir jo så høy på seg selv. Tar jo helt av med snapping. Stine 40 år forstår ikke at hun gjør seg selv til latter.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie
Bulsara skrev (1 minutt siden):

Etter det hun viste i går- at hun har mottatt to digre bilder(et portrett av henne og brudebilde hennes) som noen har perlet til henne, så tenker jeg at det faktisk er mulig at det finnes en eller flere, som kunne nominert henne til prisen.   
Utrolig nok! 
Samtidig er hun en god løgner og manipulator, så jeg kan forstå at noen tror på henne 

At folk ikke har andre ting de kan lage bilde av da de må da skjønne dette fyrer oppunder ett allerede megastort og usunt ego?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (2 timer siden):

Jeg vil også tippe at gener spiller inn. Tror ikke det bare er dårlige produkter, men at det kunne blitt bedre med gode produkter 

Hvis hun tidligere har solt seg veldig mye uten solkrem så er den kjip 

Traumer kan også sette seg i muskelvev, men der har jeg null kunnskap mtp. hud eller hva det betyr 

Mine traumer satte seg bla. i kjeven

Hudpleie var nesten ikke eksisterende på tidlig 2000 tallet da jeg var ung...😫 Det var brunkrem,sekvbrunning krem og sminken vasket vi av med våtservietter...😬 Mine barn er knapt myndige og har drevet med koreansk hudpleie i flere år,og er nøye opptatt av dette. Gener spiller inn ha,jeg har vært heldig med trynet sånnsett,men nå som jeg er rundt 40 merker jeg huden blir veldig "gammel" og stygg med feil sminke... Finest egentlig uten ,eller noe med mye fukt og glød... Setting pudder er jo bare no go😅😱

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte jeg feil eller stod hun for alvor å ropte etter sønnen sin at han må huske å vaske tissen 😱

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...