Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Lillenn skrev (8 timer siden):

Det er åpenbart at Stine sliter og det er mye som skurrer med denne dama, men må likevel få dra frem et par ting jeg legger merke til i alle svarene her. Jeg har selv kptsd etter tapt barndom bestående av omsorgssvikt, mobbing og seksuelle overgrep regelmessig over 8 år. Nå har det dessverre seg sånn at min 12 årige datter nylig fikk ptsd diagnose etter et grovt seksuelt overgrep, mannen er i varetekt og vi venter på rettssak. Jeg ser det er mange som skriver at Stine virker så opprømt, glad og glødende når hun snakket om rettssaken og trenger bare å få frem mitt syn på det. Vi står i samme situasjon nå og rettssak nærmer seg forhåpentligvis. Vi kan sikkert også for andre virke opprømt når vi snakket om den kommende rettssaken og på andre kan det sikkert virke veldig rart, men det er ikke fordi vi trenger å få den oppmerksomheten eller at andre skal synes så synd på oss, men fordi det kanskje endelig nærmer seg en ende på ting, kanskje rettferdighet sånn at man kan komme seg videre. Dette med handlegalskap kan også komme etter en tapt barndom, iallfall var det sånn for meg. Jeg fikk lite hjemme og når jeg da ble voksen, jobbet og hadde penger mellom hendene ble det til at jeg shoppet, det føltes bra æ, men dessverre gikk det alt for langt og jeg endte opp med masse gjeld uten at jeg egentlig klarte å stoppe, til slutt fikk jeg frivillig forvaltning av pengene mine, først da klarte jeg å stoppe for da ble jeg tvunget til det ved at ikke jeg hadde penger å disponere. Fremdeles kan jeg slite med penger og handling og da spesielt handle til barna. Det ble min kompensasjon til dem fordi de måtte leve med meg, det har også roet seg nå, men det er vanskelig å stoppe. Det er så mye mer bak enkelte ting enn noen som ikke har stått i det samme klarer å forstå. 

Først vil jeg bare si at ingen skal oppleve sånne grusomme overgrep og jeg sender deg og datteren din en skikkelig styrkeklem🥰❤️Så tenker jeg at i forhold til Stine og hennes oppførsel,sløsing av penger,oppmerksomhetssyk osv osv,så er jo du BEVISST  og KLAR OVER hva du sliter med og du ber om hjelp til f.eks ordne opp i økonomien din. Og all ære til deg for det. Og jeg mener ikke det er konkurranse om hvem som har hatt det verst,men seksuelle overgrep er så grusomt for dere/de som har opplevd det og jeg skal ikke prøve engang og forstå de følelser osv som er involvert der da jeg aldri har opplevd det verste sviket der😔😔Jeg hadde kun foreldre som hadde mere enn nok med sine problemer,alkohol og omsorgssvikt mye oftere enn omsorg. Som igjen gjorde meg sterk og selvstendig fra jeg var veldig ung. Og at du er så sterk at du tar tak og gjør noe med din situasjon er jeg glad for. Og nå vet ikke jeg hva du gjør,men det jeg vet,er at flesteparten av de med komplekse traumer osv ikke snapper og kommer med alle uttalelser,kommentarer,viser alt hva hun kjøper osv og er like OVERFLADISKE og lever i en fantasiverden som hun faktisk fremstår som. Jeg sier ikke du eller andre ikke skal snappe,men jeg våger og tro at gjør du eller andre det,så vil og innholdet være autentisk og ærlig nettopp fordi du er BEVISST din situasjon….hvis dette gir noen mening??🙈🙈Så vil jeg bare ønske deg og datteren din alt godt og håper inderlig dere har/får gode dager og masse lykke til med rettsaken🥰🥰❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninaen skrev (8 timer siden):

Ikke nødvendigvis nei, men også en reell mulighet. Jeg vil bare påpeke at senskader fra en barndom med vold og omsorgssvikt kan arte seg veldig ulikt. Alle blir ikke engstelige aspeløv som knapt fungerer til noe. Og de av oss som utvikler dissosiativ lidelse i ulik grad kan framstå ekstremt høytfungerende og normale overfor andre, men være som småunger på noen av livets arenaer, og med store skifter, og mange av oss kompenserer skremmende bra til vi er 30-40 år, og så begynner det å rakne. Vi kan ha minst like alvorlige traumer og skader som dem som har vært åpenlyst skada «helt livet», fordi alvorlig dissosiasjon er et forsvar som utvikler seg nettopp ved svært alvorlig traumatisering  Sier ikke at dette gjelder Stine, kun for å illustrere ulikheter!

Og Stine fungerer jo ikke. Hun har vel f.eks ikke greid å holde på jobber etter hva folk har skrevet her. Hun sliter ut vennskap. Hun håndterer ikke morsrollen etter hva som blir sagt og observert. Hun håndterer ikke økonomien sin. Hun lever i en slags «drømmeverden». Hva som er arv og hva som er miljø er en krevende analyse, men det atferdsmønsteret Stine viser er ikke uvanlig å se hos personer med historikk på omsorgssvikt og vold i oppveksten. MEN så er det et stort MEN. Når vi er blitt så voksne som Stine er, så er det ikke en unnskyldning lenger, kun en forklaring. Vi har et ansvar, som heter «å søke hjelp og forsøke å reparere oss selv», av hensyn til både oss selv og de rundt oss. Selv om det er andre sin skyld at vi ble skadet og syke, så er det kun vi selv som kan reparere skadene i nåtid (med hjelp) og skape oss en annen tilværelse, og sørge for at våre skader ikke overføres videre til andre (eks egne barn). Stine nekter jo for at hun sliter psykisk, bare der stopper jo det å ta ansvar for eget liv. Hun mener psykolog er for pyser. Og det er ikke hun som skal endre seg, det er alle andre som er dumme. Hun søker kun enkle løsninger som ketamin og behandling der andre forteller henne hva hun skal gjøre, og søker det hun oppfatter at krever minimal innsats av henne selv. Passive løsninger. De finnes ikke for denne type problemer. 

Hun har liten selvinnsikt, og i den grad hun har det så orker hun ikke å ha det. Det vil nemlig kreve at hun må se på seg selv med kritiske øyne også, det virker det ikke som hun makter, det blir for tøft. Og da vil bare humla fortsette å suse da.

Noen få mennesker er født med sterke psykopatiske og narsissistiske trekk. Men narsissisme utvikles også gjennom oppvekst, det er viktig å være klar over. Akkurat som eks emosjonelt ustabil PF, dramatiserende PF, engstelig unnvikende PF osv. Dyssosial PF er vel den med sterkest genetisk komponent (Stine har IKKE dyssosiale trekk, bare så ingen misforstår her!)

At hun ikke har selvinnsikt er sikkert og visst, og ja folk kan selvfølgelig få ulike skader av omsorgssvikt etc,men at hun LIDER av barndommen så mye at hun skal ha erstatning er jeg litt uenig i faktisk, hun lever jo flott i sin lille boble som narsissister flest...

Jeg mener "Lise 40 år som er inn og ut av psykiatrien, ikke klarer å holde på en mann, ikke klarer ta seg av barn er mer i kategorien for å få erstatning tapt barndom!"

Stine har mestret få seg en god mann, har iallefall ikke vært så deprimert at hun ikke har klart jobbe,og klarer jo følge opp barn med hjelp av veldig tilstedeværelse av fedre da men....,poenget er at hun lever jo fint i sin boble kontra Lise 40 år som er inn og ut av psykiatrien med mange selvmordsforsøk bak seg liksom...Bare et eksempel, men jeg mener slike som Lise er de som virkelig lider av en tapt barndom....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (37 minutter siden):

At hun ikke har selvinnsikt er sikkert og visst, og ja folk kan selvfølgelig få ulike skader av omsorgssvikt etc,men at hun LIDER av barndommen så mye at hun skal ha erstatning er jeg litt uenig i faktisk, hun lever jo flott i sin lille boble som narsissister flest...

Jeg mener "Lise 40 år som er inn og ut av psykiatrien, ikke klarer å holde på en mann, ikke klarer ta seg av barn er mer i kategorien for å få erstatning tapt barndom!"

Stine har mestret få seg en god mann, har iallefall ikke vært så deprimert at hun ikke har klart jobbe,og klarer jo følge opp barn med hjelp av veldig tilstedeværelse av fedre da men....,poenget er at hun lever jo fint i sin boble kontra Lise 40 år som er inn og ut av psykiatrien med mange selvmordsforsøk bak seg liksom...Bare et eksempel, men jeg mener slike som Lise er de som virkelig lider av en tapt barndom....

Enig. Hun fungerer etter forholdene og slik hun er har blitt trenger ikke relateres til barndommen...skulle vi liksom alltid skylde på andre for fem vi har blitt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdame skrev (8 timer siden):

Vær så snill, ikke kall ketamin for enkel behandling av hensyn til andre som får den typen behandling.  Det er respektløst. Det kan være helt for jævlig for enkelte og ikke noe man gjør for enkelthet skyld.

Du vrangleser. Snakker om «enkel» i form av eksterne ting sett fra SK sitt ståsted. Og det er også forskjell på å få ketamin som smertebehandling og for depresjon eller traumer. Du kan heller spørre folk hva de mener før du anklager folk for å være respektløse. Sånn apropos respekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

At hun ikke har selvinnsikt er sikkert og visst, og ja folk kan selvfølgelig få ulike skader av omsorgssvikt etc,men at hun LIDER av barndommen så mye at hun skal ha erstatning er jeg litt uenig i faktisk, hun lever jo flott i sin lille boble som narsissister flest...

Jeg mener "Lise 40 år som er inn og ut av psykiatrien, ikke klarer å holde på en mann, ikke klarer ta seg av barn er mer i kategorien for å få erstatning tapt barndom!"

Stine har mestret få seg en god mann, har iallefall ikke vært så deprimert at hun ikke har klart jobbe,og klarer jo følge opp barn med hjelp av veldig tilstedeværelse av fedre da men....,poenget er at hun lever jo fint i sin boble kontra Lise 40 år som er inn og ut av psykiatrien med mange selvmordsforsøk bak seg liksom...Bare et eksempel, men jeg mener slike som Lise er de som virkelig lider av en tapt barndom....

Vil bare spesifisere at jeg uttalte meg om skader/konsekvenser uavhengig av hva som skal eller vil eller bør utløse rett til erstatning 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (24 minutter siden):

Enig. Hun fungerer etter forholdene og slik hun er har blitt trenger ikke relateres til barndommen...skulle vi liksom alltid skylde på andre for fem vi har blitt?

Poenget er ikke å konkludere hvorfor akkurat hun er blitt som hun er blitt, men å få fram at senskader fra barndomstraumer og omsorgssvikt kan arte seg veldig ulikt. Uansett har vi selv et ansvar når vi er blitt godt voksne for å håndtere de skadene vi har fått, i det minste ta et valg om å ta ansvar for å jobbe med ting og prøve å bli bedre og prøve å få hjelp. Det er der det skjærer seg med fru Knutsen for mange av oss. Uansett om hele atferden hennes skyldes barndommen, så er det ingen unnskyldning for å bare Ture på og prove å skylde på alle andre for alt når man er blitt 40.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (2 timer siden):

Poenget er ikke å konkludere hvorfor akkurat hun er blitt som hun er blitt, men å få fram at senskader fra barndomstraumer og omsorgssvikt kan arte seg veldig ulikt. Uansett har vi selv et ansvar når vi er blitt godt voksne for å håndtere de skadene vi har fått, i det minste ta et valg om å ta ansvar for å jobbe med ting og prøve å bli bedre og prøve å få hjelp. Det er der det skjærer seg med fru Knutsen for mange av oss. Uansett om hele atferden hennes skyldes barndommen, så er det ingen unnskyldning for å bare Ture på og prove å skylde på alle andre for alt når man er blitt 40.

Det er sant,men noen er så skadet at de bor mer på psykiatrisk enn hjemme... Jeg mener ikke alle kan klare bare tørke av støvet på skulderen å gå videre. De er jo SKADET gjerne av årevis med overgrep,vold etc. Hvis du i det hele tatt klarer oppdra 3 barn, finne deg en god mann og ha orden på hus og hjem så er du ikke så skadet av barndommen mener jeg. Det krever en sterk psyke å ta en slik rettsak, noe de som virkelig er skadet garantert ikke makter.

Uansett jeg tror hun vinner 100%. Media er en sterk stemme... Hvor mange saker har ikke plutselig endret seg etter de kontaktet media ....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (30 minutter siden):

Det er sant,men noen er så skadet at de bor mer på psykiatrisk enn hjemme... Jeg mener ikke alle kan klare bare tørke av støvet på skulderen å gå videre. De er jo SKADET gjerne av årevis med overgrep,vold etc. Hvis du i det hele tatt klarer oppdra 3 barn, finne deg en god mann og ha orden på hus og hjem så er du ikke så skadet av barndommen mener jeg. Det krever en sterk psyke å ta en slik rettsak, noe de som virkelig er skadet garantert ikke makter.

Uansett jeg tror hun vinner 100%. Media er en sterk stemme... Hvor mange saker har ikke plutselig endret seg etter de kontaktet media ....

Igjen,hvis en dommer gir en dom pga media,har den dommeren helt feil yrke!😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (28 minutter siden):

Det er sant,men noen er så skadet at de bor mer på psykiatrisk enn hjemme... Jeg mener ikke alle kan klare bare tørke av støvet på skulderen å gå videre. De er jo SKADET gjerne av årevis med overgrep,vold etc. Hvis du i det hele tatt klarer oppdra 3 barn, finne deg en god mann og ha orden på hus og hjem så er du ikke så skadet av barndommen mener jeg. Det krever en sterk psyke å ta en slik rettsak, noe de som virkelig er skadet garantert ikke makter.

Uansett jeg tror hun vinner 100%. Media er en sterk stemme... Hvor mange saker har ikke plutselig endret seg etter de kontaktet media ....

På generelt grunnlag: med dissosiativ lidelse er det mulig, men det begynner gjerne å rakne for «de fleste» med det som forklaring ila 30-40-årene er jeg blitt forklart (er en av dem). Sier IKKE at dette gjelder Stine. Synes bare det er viktig å få fram i en tråd der traumer og senskader diskuteres. Fordi mange av oss er ikke blitt trodd nettopp fordi «fungerer jo så bra». Og så ser man ikke baksiden av medaljen. Dissosiasjon kan være ganske ekstremt og gi så store «avspaltinger» at det som kalles ANP (apparently normalyfunctional person/part) kan framstå frisk og høytfungerende, mens man egentlig er så syk at om man ser på både hva man er utsatt for og hva de andre «delene» har av atferd og utfordringer er det egentlig umulig å forstå at personen overhodet fungerer og ikke «er inn og ut av psyk». Og blir man ikke trodd på toppen kan det føre til alvorlig retraumatisering. IGJEN, snakker ikke om fru Knutsen nå.

Og mener ikke at man skal børste av seg støvet og gå videre. Noen av oss blir kanskje aldri friske, vil alltid ha problemer osv. Men man kan likevel jobbe med ting, søke hjelp, jobbe for små skritt, små endringer som kan gi små bedringer. For sin egen del også. Det jeg prøver å få fram er at det er forskjell på å prøve og å jobbbe (selv om det er 2 skritt fram og 3 tilbake i perioder, og ørsmå fra skritt totalt), og å bare sitte og synes synd på seg selv og bruke fortida si som unnskyldning for «alt»i livet. Satt på spissen altså. Det som provoserer meg med fru Knutsen er at hun liksom ikke gidder å prøve en gang. Hun dyrker sykdom, og har gjort seg avhengig av det virker det som. Avhgengig av omsorg fra fremmede i stedet for å jobbe med å reparere seg selv. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (3 timer siden):

Poenget er ikke å konkludere hvorfor akkurat hun er blitt som hun er blitt, men å få fram at senskader fra barndomstraumer og omsorgssvikt kan arte seg veldig ulikt. Uansett har vi selv et ansvar når vi er blitt godt voksne for å håndtere de skadene vi har fått, i det minste ta et valg om å ta ansvar for å jobbe med ting og prøve å bli bedre og prøve å få hjelp. Det er der det skjærer seg med fru Knutsen for mange av oss. Uansett om hele atferden hennes skyldes barndommen, så er det ingen unnskyldning for å bare Ture på og prove å skylde på alle andre for alt når man er blitt 40.

Ja ingen nekter på at hun har hatt en dårlig barndom. Men selv om hun som voksen får»kastet»all mulig hjelp osv sin vei,så (vil)gjør ikke hun selv den egeninnsatsen en må gjøre for og få en bedre kropp og psyke. Og d tror j er fordi hun ikke vil slippe taket i all denne klin tullete «åhhhhh du er så tapper»osv meldinger samt all oppmerksomhet og en familie som tydelig duller og stuller og stosser og viser en sykt mye hensyn rundt den dama,lar henne få holde på,øse ut penger osv osv. Lurer på om mannen noengang(tør)stille spørsmål v all shopping,all tid m snapping på badet osv?? Om noen smeller litt i bordet og ber henne våkne,være voksen og ta konsekvenser og egeninnsats her?? Hun behandles jo som ett altfor mye beskyttet og bortskjemt unge. Hvor mange av de som VIRKELIG sliter,får alle typer behandlinger osv som hun får?? Jg vet om flere som ikke får det selv om de virkelig trenger det OG som er så villig og innstilt på og jobbe m alt d vonde sammen m proffe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Ja ingen nekter på at hun har hatt en dårlig barndom. Men selv om hun som voksen får»kastet»all mulig hjelp osv sin vei,så (vil)gjør ikke hun selv den egeninnsatsen en må gjøre for og få en bedre kropp og psyke. Og d tror j er fordi hun ikke vil slippe taket i all denne klin tullete «åhhhhh du er så tapper»osv meldinger samt all oppmerksomhet og en familie som tydelig duller og stuller og stosser og viser en sykt mye hensyn rundt den dama,lar henne få holde på,øse ut penger osv osv. Lurer på om mannen noengang(tør)stille spørsmål v all shopping,all tid m snapping på badet osv?? Om noen smeller litt i bordet og ber henne våkne,være voksen og ta konsekvenser og egeninnsats her?? Hun behandles jo som ett altfor mye beskyttet og bortskjemt unge. Hvor mange av de som VIRKELIG sliter,får alle typer behandlinger osv som hun får?? Jg vet om flere som ikke får det selv om de virkelig trenger det OG som er så villig og innstilt på og jobbe m alt d vonde sammen m proffe.

Ikke uenig i noe av dette, se de andre kommentarene mine. 🙂 Hun er 40 år nå og må selv ta ansvar for å skape seg en bedre hverdag, som du påpeker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 time siden):

Ikke uenig i noe av dette, se de andre kommentarene mine. 🙂 Hun er 40 år nå og må selv ta ansvar for å skape seg en bedre hverdag, som du påpeker. 

Ja jg har lest alt du har skrevet og er 100% enig. Beklager repetisjon fra mg,kjenner bare j har lyst til og filleriste noe vett i huggu på dama. Men tror nok hun aldri forandrer sg….akkurat slik hennes mor aldri forandrer sg. Selv om hun ikke gjør d samme konkrete tingene som d moren gjorde,så følger Stine likevel samme mønsteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillenn skrev (15 timer siden):

Det er åpenbart at Stine sliter og det er mye som skurrer med denne dama, men må likevel få dra frem et par ting jeg legger merke til i alle svarene her. Jeg har selv kptsd etter tapt barndom bestående av omsorgssvikt, mobbing og seksuelle overgrep regelmessig over 8 år. Nå har det dessverre seg sånn at min 12 årige datter nylig fikk ptsd diagnose etter et grovt seksuelt overgrep, mannen er i varetekt og vi venter på rettssak. Jeg ser det er mange som skriver at Stine virker så opprømt, glad og glødende når hun snakket om rettssaken og trenger bare å få frem mitt syn på det. Vi står i samme situasjon nå og rettssak nærmer seg forhåpentligvis. Vi kan sikkert også for andre virke opprømt når vi snakket om den kommende rettssaken og på andre kan det sikkert virke veldig rart, men det er ikke fordi vi trenger å få den oppmerksomheten eller at andre skal synes så synd på oss, men fordi det kanskje endelig nærmer seg en ende på ting, kanskje rettferdighet sånn at man kan komme seg videre. Dette med handlegalskap kan også komme etter en tapt barndom, iallfall var det sånn for meg. Jeg fikk lite hjemme og når jeg da ble voksen, jobbet og hadde penger mellom hendene ble det til at jeg shoppet, det føltes bra æ, men dessverre gikk det alt for langt og jeg endte opp med masse gjeld uten at jeg egentlig klarte å stoppe, til slutt fikk jeg frivillig forvaltning av pengene mine, først da klarte jeg å stoppe for da ble jeg tvunget til det ved at ikke jeg hadde penger å disponere. Fremdeles kan jeg slite med penger og handling og da spesielt handle til barna. Det ble min kompensasjon til dem fordi de måtte leve med meg, det har også roet seg nå, men det er vanskelig å stoppe. Det er så mye mer bak enkelte ting enn noen som ikke har stått i det samme klarer å forstå. 

Du gir en god forklaring på enkelte mekanismer som hver for seg kan forstås, og takk for at du deler. 
Det som jeg tror er bakgrunnen for så sterke reaksjoner her i tråden på Stines shopping er historikken hennes.
Jeg regner med at du ikke hadde gått så langt at du satte opp en Spleis med begrunnelse å dekke advokatutgifter for saken, og at et eventuelt overskudd skulle gå til barn som hadde opplevd det samme som henne? For deretter å ikke levere dokumentasjon på disse utgiftene, men heller shoppe frenetisk i tiden etterpå? Det er stor forskjell på det du beskriver av manglende kontroll på forbruk og Stines manglende empati overfor andre i samme situasjon som gav til denne spleisen fordi de hadde hatt en lignende oppvekst selv


Håper dere får rettferdig utfall og at dere kan avslutte et kapittel i livet.

Motivasjon for legge ting bak seg fremkommer ikke hos Stine dessverre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (53 minutter siden):

Ja jg har lest alt du har skrevet og er 100% enig. Beklager repetisjon fra mg,kjenner bare j har lyst til og filleriste noe vett i huggu på dama. Men tror nok hun aldri forandrer sg….akkurat slik hennes mor aldri forandrer sg. Selv om hun ikke gjør d samme konkrete tingene som d moren gjorde,så følger Stine likevel samme mønsteret. 

Unnskyld, men må bare:😂 Så for meg deg som ringte på, tok henne i genseren og fillerista henne. 🙈😂 Men jeg tenker det samme. Hun hadde trengt noen som sa så tydelig fra. Røska henne ut av den selvmedlidende bobla si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (36 minutter siden):

Unnskyld, men må bare:😂 Så for meg deg som ringte på, tok henne i genseren og fillerista henne. 🙈😂 Men jeg tenker det samme. Hun hadde trengt noen som sa så tydelig fra. Røska henne ut av den selvmedlidende bobla si.

Du blir med,du??😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ninaen skrev (9 timer siden):

Hell yea! Når kjører vi? 😂

Vente til etter dommen eller?? Sorry den var på kanten🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nuhhh er a igang!! Snørr og tårer og alskens»sjokkerte»ansiktsuttrykk og tenk at lokalavisa har spurt om uttalelse og hurramegrundt for NÅ handler det kun om nominasjonen over alle andre nominasjoner i verden fra Plan…🥳🙈Herregud!! Men hun er jævlig god skuespiller,det skal hun ha🤨

Endret av Eevie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (19 timer siden):

Ja ingen nekter på at hun har hatt en dårlig barndom. Men selv om hun som voksen får»kastet»all mulig hjelp osv sin vei,så (vil)gjør ikke hun selv den egeninnsatsen en må gjøre for og få en bedre kropp og psyke. Og d tror j er fordi hun ikke vil slippe taket i all denne klin tullete «åhhhhh du er så tapper»osv meldinger samt all oppmerksomhet og en familie som tydelig duller og stuller og stosser og viser en sykt mye hensyn rundt den dama,lar henne få holde på,øse ut penger osv osv. Lurer på om mannen noengang(tør)stille spørsmål v all shopping,all tid m snapping på badet osv?? Om noen smeller litt i bordet og ber henne våkne,være voksen og ta konsekvenser og egeninnsats her?? Hun behandles jo som ett altfor mye beskyttet og bortskjemt unge. Hvor mange av de som VIRKELIG sliter,får alle typer behandlinger osv som hun får?? Jg vet om flere som ikke får det selv om de virkelig trenger det OG som er så villig og innstilt på og jobbe m alt d vonde sammen m proffe.

Det er HELT sant! Hun får både ketaonim (?) behandling (?) ,botox ,psykomotorisk etc behandling. Vet om ei som skikkelig sliter som måtte vente 1 år i kø på psykomotorisk. Jeg selv får botox pga migrene,men jeg har hatt migrene siden jeg var 12 år ,og har nettopp fått tilbud om dette. Stine har fått mye behandlinger,hun er "frisk" nok stå på, mens ja de som virkelig sliter gir ofte opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine, når du leser dette, nå er det vel på tide og skjerpe seg? Slutt med skuespillet, krokodilletårer og det som er.

Du har aldri gjort noe for noen andre enn deg selv, og det kommer du heller aldri til å gjøre. At noen faktisk har nominert deg til den prisen, er et hån mot alle andre som er nominert. (Skulle ikke forundre meg om du har nominert deg selv) 

Plan Norge både skuffer og sjokkerer når de ikke gjør noe form for research når noen blir nominert. Flate å mange dyktige fine mennesker som faktisk jobber for andre som er på den listen. Så kommer du, fru.knutsen, en «svindler» fra brumunddal. 

Jeg er sjokkert…. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...