Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Jajajane skrev (4 minutter siden):

2 uker. Det vil si innen i morgen. Så 4 ukers ankefrist. Jeg tror hun har fått dommen i dag. 

Hun sa hun skulle få den i løpet av denne uke, innen fredag

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninaen skrev (16 minutter siden):

2-4 uker ble det vel sagt. Er 2 uker denne uka. Men kan jo bare være en av de vanlige «dramapausene» hennes

Ja 2-4 uker stemmer nok, ca 3 uker har de siste sakene jeg har vært i tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel Ringsaker Blad som skrev at dom ventes om to uker fra den 23.08.

IMG_1920.thumb.jpeg.bdb5f835409a2c4219651c0292a30a06.jpeg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (52 minutter siden):

Det var vel Ringsaker Blad som skrev at dom ventes om to uker fra den 23.08.

IMG_1920.thumb.jpeg.bdb5f835409a2c4219651c0292a30a06.jpeg

Stine har snappa. Dom kommer i dag

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (16 minutter siden):

Kan man lese dommen noe sted?

Jeg vet ikke, men jeg har en dårlig magefølelse nå. Hun hadde sikkert oppdatert så fort som mulig hvis det var positivt eller? 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melus skrev (36 minutter siden):

Kan man lese dommen noe sted?

https://www.domstol.no/no/lese-en-dom/#kan-jeg-f-se-dom-eller-kjennelse-fra-en-straffesak
 

Ser ut som det ikke er så mange kriterier man må oppfylle for å få innsikt i en dom (ha litt kjennskap til hva den dreier seg om, fra f.eks. media, helst kunne vise til et saksnr. men det er ikke et krav)

Jeg velger likevel å avvente. Det kommer vel ut i media (eller av Stine selv) før eller senere

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at TV2 eller Ringsaker blad har skrevet noe. Og det er vel de to som har fulgt saken tett.

Skal jeg gjette så har partene fått avgjørelsen i dag og så kommer media på banen på mandag. Tipper at det kommer noen drypp fra Stine i helgen når hun har fått samlet seg litt.

Men siden hun ikke har nevnt noe enda var det sannsynligvis ikke positivt i hennes retning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Kan ikke se at TV2 eller Ringsaker blad har skrevet noe. Og det er vel de to som har fulgt saken tett.

Skal jeg gjette så har partene fått avgjørelsen i dag og så kommer media på banen på mandag. Tipper at det kommer noen drypp fra Stine i helgen når hun har fått samlet seg litt.

Men siden hun ikke har nevnt noe enda var det sannsynligvis ikke positivt i hennes retning.

Dommen kommer vist om to uker. Han hadde vel ikke rukket skrive ferdig hele dommen og neste uke er dommeren opptatt m annet. Så ca to uker til. Da håper jg hun ikke overanalyserer opp og ned,frem og tilbake akkurat det at dommeren ikke rakk skrive ferdig dommen før arbeidsdagen var over da. Men dette er jo Stine’»styrke,overanalysere saken med det  lidende uttrykket for så og stråle opp som ei sol ett halvt sekund senere der hun preiker om handling på nett,pakker i posten,strikking osv og viser frem alt mulig..»kosta bare 129.90»osv.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (15 timer siden):

 sekund senere der hun preiker om handling på nett,pakker i posten,strikking osv og viser frem alt mulig..»kosta bare 129.90»osv.

Nei, kosta bare 30 schpenn!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle sliter hvis de må vente/uvisshet osv,alle sliter da. Ikke bare de/oss m ptsd(hvor d er forskj på liten og stor T/t i traume og hvor hun mener hun har største T’n ever samt par bokstaver til foran ptsd. For det vil jeg bare si:her er d forskjell på Stine-ptsd og de som VIRKELIG sliter m PTSD og Traumer! Og hun burde holde seg for gid til og legge seg på lignende nivå som de som er virkelig rammet. Jeg kjenner tre stk veldig godt som har Traumer m stor T og PTSD,jeg har spurt dem om de kunne orket se gjennom snapper og så fortelle etterpå hva de har og si om Stine…..der hun snapper seg gjennom shopping på dagligvarebutikker osv. De tittet litt på snapper gjennom

par,tre dager og selv om denpoengterte de skjønner d ikke er ålreit og vfnte på svar ang dom osv,sa de at hun overdriver skikkelig,kjører på med div lidende ansiktsuttrykk osv. Og da hun ene av mine venner spurte om hun shopper like mye støtt,svarte jeg ja. Disse tre jeg snakker om her,har gått og går til behandling som er knalltøff og har gjort i flere år. Ingen av dem kunne noen gang tenke tanken om at de ikke trenger psykolog hjelp!! Og for de som lurer så viste jg disse tre avisartikler også så de hadde noe av forhistorien. Likevel skurret det meste veldig . Spes hvor»iscenesatt»alt er av fysikk,mentale,plutselige behandlinger,plutselig overdramatisere hvor utslitt/må hvile/lene seg på ektemannen osv. Samtidig viktig her at de tror helt sikkert hun kan ha noen traumer osv men da m små bokstaver,men disde tre snakket og om om Stine EGENTLIG vil bli friskere/eller at hun faktisk ER friskere enn hun selv sier samt vil bli ferdig m saken osv,for hva skal hun snappe om da? Hvordan blir hennes liv hvis d viktigste for henne og i hennes verden nemlig hennes oppfattelse helse og liv slik d er nå,plutselig blir bedre? Da mister hun nesten sin egen identitet uansett hvor «riktig»den er. Om hun faktisk jobber aktivt med og få det mye bedre? Noe som er fullt mulig men da må hun gi slipp på en del»teater»osv først… vil hun det tro?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (På 7.9.2024 den 13.41):

Nei, kosta bare 30 schpenn!!

Haha,ja viktig hun får sagt det er så billig ja mens hun»daiser»rundt og fiffer på håret konstant. Som forøvrig er dandert og ordnet sammen m påklint sminke sånn helt tilfeldig før d snappes om de mest trivielle ting-som….tja som hva??? Ingenting? Bortsett fra og ordne m håret sånn konstant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår at hun tar saken og at det kommer en rant om at «barnevernet først ødela barndommen og så ruinerte henne økonomisk», også oppretter noen naive mennesker en spleis, mens Stine fortsetter shoppingen som før. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melus skrev (2 timer siden):

Jeg spår at hun tar saken og at det kommer en rant om at «barnevernet først ødela barndommen og så ruinerte henne økonomisk», også oppretter noen naive mennesker en spleis, mens Stine fortsetter shoppingen som før. 

Hun har lagt ut mange «hint»ang økonomi og at hun ødelegger for hele familien hvis hunbtaper,hulkhulk»syns synd på mg,hinthint….spleis?? Men ble ikke hunutestengt fra speis når hun la ut flere stk samtidig??? Og nå har hun jaggu snappet laging av SAUS med gubbens kommentar»blir varm i trusa da»…hvis j hørte riktig. Og såååååååå det mest læringsrike og spennende,nemlig damping  av klææææææær🥳🥳🥳🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (13 timer siden):

Hun har lagt ut mange «hint»ang økonomi og at hun ødelegger for hele familien hvis hunbtaper,hulkhulk»syns synd på mg,hinthint….spleis?? Men ble ikke hunutestengt fra speis når hun la ut flere stk samtidig??? Og nå har hun jaggu snappet laging av SAUS med gubbens kommentar»blir varm i trusa da»…hvis j hørte riktig. Og såååååååå det mest læringsrike og spennende,nemlig damping  av klææææææær🥳🥳🥳🥳

Det aner jeg ikke, om hun er utestengt, men da lager vel noen bare en i mannens navn eller noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (7 timer siden):

Det aner jeg ikke, om hun er utestengt, men da lager vel noen bare en i mannens navn eller noe. 

Ja er en desperat nok så får’n det til💸💸💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...