Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Melus skrev (4 timer siden):

Hvor får dere vite som mye om hva som blir sagt osv i retten? 

Ringsaker Blad refererte ganske mye underveis. Og noe på TV2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett andre veien, at Stine hadde hatt akkurat samme sykdommer og skader om BV hadde gjennomført en omsorgsovertakelse.” som Ninaen skriver, er veldig relevant. Stine har opplyst at faren hennes har vært hennes et og alt, Hvis BV hadde satt Stine i fosterhjem, var det risiko for at hun ville blitt sendt til en annen kant av landet. Bort fra far, bror, øvrig familie, (tanter, onkler, kusine, fettere) skole, venner osv. Hvilke traumer ville ikke det ha gitt henne? Hadde det vært tilfelle, tror jeg også Stine gått til rettsak: “Barnevernet fjernet meg fra alle jeg kjente”. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (50 minutter siden):

Sett andre veien, at Stine hadde hatt akkurat samme sykdommer og skader om BV hadde gjennomført en omsorgsovertakelse.” som Ninaen skriver, er veldig relevant. Stine har opplyst at faren hennes har vært hennes et og alt, Hvis BV hadde satt Stine i fosterhjem, var det risiko for at hun ville blitt sendt til en annen kant av landet. Bort fra far, bror, øvrig familie, (tanter, onkler, kusine, fettere) skole, venner osv. Hvilke traumer ville ikke det ha gitt henne? Hadde det vært tilfelle, tror jeg også Stine gått til rettsak: “Barnevernet fjernet meg fra alle jeg kjente”. 

Eksakt. Og dette har også kommunen påpekt under rettssaken at var del av vurderingen. Det er også et moment knyttet til det å be om omsorgsovertakelse til fylkesnemnda i lys av hvordan praksis var den gangen, som også ble belyst i saken om trillingene i Trondheim, som kan være formildende for kommunen. Noe med at fylkesnemnda hadde høye krav, det var svært mye jobb med begjæringene, slik at før man tok en slik beslutning skulle man være veldig sikker på at den gikk gjennom, også fordi man på et vis brant sjansen og måtte vente en stund for å prøve igjen (+da mye jobb en gang til). På et vis «alt skal være uttømmende prøvd før nemda godkjenner begjæring om omsorgsovertakelse»). Så ikke bare å vedta det og så «good to go», slik mange tror, og enda vanskeligere den gang fordi «foreldrenes ansvar» og biologi sto mye sterkere enn i dag, og kunnskapen om traumer var minimal. Kompleks PTSD ble jo ikke egentlig godt anerkjent bredt i fagmiljøene før for 10-15 år siden (selv om begrepet har eksistert og noen har forholdt seg til det), det var jo t.o.m bare med nød og neppe at det faktisk ble vedtatt som egen diagnose i ICD-11 i 2018 (som vi venter på skal implementeres). 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (2 timer siden):

Eksakt. Og dette har også kommunen påpekt under rettssaken at var del av vurderingen. Det er også et moment knyttet til det å be om omsorgsovertakelse til fylkesnemnda i lys av hvordan praksis var den gangen, som også ble belyst i saken om trillingene i Trondheim, som kan være formildende for kommunen. Noe med at fylkesnemnda hadde høye krav, det var svært mye jobb med begjæringene, slik at før man tok en slik beslutning skulle man være veldig sikker på at den gikk gjennom, også fordi man på et vis brant sjansen og måtte vente en stund for å prøve igjen (+da mye jobb en gang til). På et vis «alt skal være uttømmende prøvd før nemda godkjenner begjæring om omsorgsovertakelse»). Så ikke bare å vedta det og så «good to go», slik mange tror, og enda vanskeligere den gang fordi «foreldrenes ansvar» og biologi sto mye sterkere enn i dag, og kunnskapen om traumer var minimal. Kompleks PTSD ble jo ikke egentlig godt anerkjent bredt i fagmiljøene før for 10-15 år siden (selv om begrepet har eksistert og noen har forholdt seg til det), det var jo t.o.m bare med nød og neppe at det faktisk ble vedtatt som egen diagnose i ICD-11 i 2018 (som vi venter på skal implementeres). 

Helt enig m dere to. Hun har jo familie her hun har kontakt med…..Hun sa i går at det kun er foreldelsesfristen som kan ødelegge for henne da alt annet kan dokumenteres gjennom papirer,vitner osv at hun har en helt sikker sak/seier. Men det hadde hun kanskje ikke hatt uansett fristen/2016 eller ei??  Merker nå hun forsvarer pappa’n sin etter at han vitnet,,at han hører dårlig og hørte spørsmålene litt dårlig under vitneprosedyren,at han kanskje inne fortod alt men gjorde det han kunne/klarte. At han visste ståa men likevel valgte og jobbe flere uker unna henne,er det ett viktig punkt også? Istedenfor og få jobb lokalt og la henne bo hos han? Mulig du har skrevet om farens rolle for,så beklager evnt repetisjon her. Jeg mener han har spilt stor rolle her og han/moren motarbeidet bv? Er dt tilfelle,taler det null fordel for henne?? Eller er det som hun selv mener,uten foreldelsesfristen hadde hun hatt en sikker sak ellers uansett farens rolle eller ei?? Du må ikke svare på alt jg spør om altså og du har sikkert svart på mye av dette før. Og en paragraf er en paragraf uansett hvor mye hun mener den foreldelsesregelen er helt bak mål. Noen saker har vel ikke det men da snakker en virkelig alvorlige forbrytelser. Jeg går utifra slik mange andre gjør,at folk fra kommunen og har tittet innom alle titalls tusen snapper og sett ei i full fart på alle måter uten ett eneste ord/handling om at hun er sliten,syk osv men prøver gjøre det beste. Og det antg fordi hun ikke var/er syk?  Jeg tror  nok hun har traumer osv men at dette ikke påvirker henne like mye som hun vil ha det til……ig det når det samfaller med sakkyndig rapport,samtaler og forberedelser til rettsaken. Hun som hele tiden sier hun er psykisk frisk,trenger ikke psykolog,har det bra,hopper og spretter,sitter sjelden stille og sååååååå….helt utslitt,migrene,botox(som har kokt bort i kålen eller?)plutselig psykomotorisk,vurdering på Jeløya osv . Akkurat samkjørt med en rettsak som nærmet seg,medlidende mine og»Åhhh,jeg er så sliten og har vondt!» Bytter så

personlighet på sekundet,lyser opp og»Heiii,hva syns dere om fargen på neglene mine???» mens hun forklarer åssen hun stelte dem…..

Og hun sier nå det ikke er penger som er viktigst men rettferdighet. Så hvis kommunen sier unnskyld men ingen erstatning så holder egentlig det da? Og ikke kjører hun sjøl og formen litt dårlig men stapper i seg godiser og usunn mat?? Skal/ønsker/vil en bli litt bedre form fysisk/psykisk er hva en spiser med på og enten forverre eller få det bedre. Og ja jeg vet det ikke er like lett men hun stapper i seg og drikker mengder med usunn mat. 

Endret av Eevie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (14 timer siden):

Det er jo to nivå, men det å få anke opp i Høyesterett er skyhøy terskel, da skal det være såkalt prinsipielle saker som hovedregel, som kan sette ny presedens. Så anke til lagmannsretten er vel eneste «garanterte» mulighet? Men det er jo klare kriterier, du får ikke ankebehandling fordi «uenig». Må vise til saksbehandlingsfeil, feil lovanvendelse, faktafeil som er lagt til grunn, og at avgjørelsen da er tatt på feil lovgrunnlag og at avgjørelsen åpenbart er uforsvarlig eller urimelig. 

Hun sier nå hun ikke vet hva som skjer/kan gjøres videre nå hvis hun taper. Hvem alle er som hun må dekke saksomkostninger til,om hun kan anke videre osv? For det har hun ikke satt seg inn i/lest seg til. Har ikke hun en advokat som(skal)fortelle/informere henne om alt dette? Eller er jeg helt på bærtur her-igjen?? Ser og at «velmente»følgere nå nesten stiller diagnoser for henne utifra hva hun snapper/forteller sjøl-omatt og omatt og omatt-og hvor hun seff er enig. Jo flere selvutnevnte symptomer og diagnoser jo bedre? Mere sympati,usunn oppmerksomhet osv. Jeg tror dette er mere psykiske greier og ikke fysiske selv om de to henger sammen. Hva med psykologhjelp eller samtaler hos psykisk helseteam som kommuner har? Da har en og en sjanse til og bedre fysiske plager. For her oppfører hun seg litt som hennes mor gjorde ved og lulle seg inn i flest mulige vondter og sykliggjøre seg mere for oppmerksomhet uansett om den er god eller dårlig. Ikke sikkert detter gir mening men jeg hadde en mor som brukte sykdom for alt den var verdt nettopp for og få medlidenhet,oppmerksomhet,kjøre på med medisiner og alkohol og krevde enormt mye!!! Og en må ikke drikke eller ta piller for og havne i den vonde sirkelen. Men og nesten forlange at alle rundt skal ta hensyn,høre på klager osv hele tiden,se det er ikke sunt. Da er samtaler med proffe folk best for en skal ikke bruke de nærmeste rundt seg til sånt,ei heller sykliggjøre seg sjøl enda mere. Beklager hvis dette ikke gir noen mening!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Eevie said:

Hun sier nå hun ikke vet hva som skjer/kan gjøres videre nå hvis hun taper. Hvem alle er som hun må dekke saksomkostninger til,om hun kan anke videre osv? For det har hun ikke satt seg inn i/lest seg til. Har ikke hun en advokat som(skal)fortelle/informere henne om alt dette? Eller er jeg helt på bærtur her-igjen?? Ser og at «velmente»følgere nå nesten stiller diagnoser for henne utifra hva hun snapper/forteller sjøl-omatt og omatt og omatt-og hvor hun seff er enig. Jo flere selvutnevnte symptomer og diagnoser jo bedre? Mere sympati,usunn oppmerksomhet osv. Jeg tror dette er mere psykiske greier og ikke fysiske selv om de to henger sammen. Hva med psykologhjelp eller samtaler hos psykisk helseteam som kommuner har? Da har en og en sjanse til og bedre fysiske plager. For her oppfører hun seg litt som hennes mor gjorde ved og lulle seg inn i flest mulige vondter og sykliggjøre seg mere for oppmerksomhet uansett om den er god eller dårlig. Ikke sikkert detter gir mening men jeg hadde en mor som brukte sykdom for alt den var verdt nettopp for og få medlidenhet,oppmerksomhet,kjøre på med medisiner og alkohol og krevde enormt mye!!! Og en må ikke drikke eller ta piller for og havne i den vonde sirkelen. Men og nesten forlange at alle rundt skal ta hensyn,høre på klager osv hele tiden,se det er ikke sunt. Da er samtaler med proffe folk best for en skal ikke bruke de nærmeste rundt seg til sånt,ei heller sykliggjøre seg sjøl enda mere. Beklager hvis dette ikke gir noen mening!

Det gir veldlg mening. Jeg ser også likhetstrekk med mora: Sykdom, eller “sykdom”, ambulanse, sykehus. oppmerksomhetsbehov, smertestillende (ketamin), botox etc etc. Og for ikke å snakke om alle løgnene, skuespill. Jeg ser en mor som kun tar hensyn til egne behov. Hun fyller alt, og det er ikke plass til familien. All den tida hun bruker på snap, hundrevis og tusenvis av snap. Skammelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett gjennom eller prøvd ihvertfall snapper fra i går og frem til nå. Hun virker,hva skal jeg si da,ekstremt hyper bpå en unaturlig måte? Og makan til overspill mog overdreven reaksjon/tilbakemeldinger på meldinger. Og hun har ikkenoe problem med og kjøre bil,bruke mye penger på og smakteste snop osv som er ganske dyrt. Mens hun snakker økonomi og gjeld i neste sekund. Skjønner hun ikke grunnleggende sunn fornuft?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Stine er hjemme hele dagen selv når de kommer frem til at hun kun har 40% invaliditetsgrad? Har ikke fått inntrykk av av at hun har hatt en jobb utenom de siste årene ?

Endret av duskelapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (59 minutter siden):

Så Stine er hjemme hele dagen selv når de kommer frem til at hun kun har 40% invaliditetsgrad? Har ikke fått inntrykk av av at hun har hatt en jobb utenom de siste årene ?

Joda hun har prøvd seg et par steder. Men hun er jo ikke lenge på en arbeidsplass av ulike årsaker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (1 time siden):

Så Stine er hjemme hele dagen selv når de kommer frem til at hun kun har 40% invaliditetsgrad? Har ikke fått inntrykk av av at hun har hatt en jobb utenom de siste årene ?

Invaliditetsgrad er ikke det samme som uføregrad 😉 Medisinsk invaliditet brukes til å fastsette erstatning, for en rekke tilstander kan du ikke få 100%. Uføregrad handler om inntektsevne og bestemmes av NAV. 2 ulike ting altså. 
Hun begynte jo i 30% stilling hos optiker etter hun forlot snap i 2022, så ble hun sykemeldt derfra rett etter tilbakekomsten nå i vinter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (17 minutter siden):

Joda hun har prøvd seg et par steder. Men hun er jo ikke lenge på en arbeidsplass av ulike årsaker kngsløst. 

Hun ga seg på cc Hamar etter snappinga eskalerte-igjen. Har jo ikke tid eller energi til annet en hundre vis av snapper pr døgn hun. Ikke mye utslitt osv når dn holder ett kamera pp strak arm mens hun vimser og vaser rundt etter rydder inn/bretter klær(som er fullstendig meningsløst!! Hvem sitter og følger med på klesbretting?? Eller pakke ut og legge pp plass matvarer??  Er som og snappe at maling tørker! For hva er poenget m de snappene?? Ikke underholdning,ikke interessant,ikke lærer noe,ingen opplysninger……. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (11 timer siden):

Hun ga seg på cc Hamar etter snappinga eskalerte-igjen. Har jo ikke tid eller energi til annet en hundre vis av snapper pr døgn hun. Ikke mye utslitt osv når dn holder ett kamera pp strak arm mens hun vimser og vaser rundt etter rydder inn/bretter klær(som er fullstendig meningsløst!! Hvem sitter og følger med på klesbretting?? Eller pakke ut og legge pp plass matvarer??  Er som og snappe at maling tørker! For hva er poenget m de snappene?? Ikke underholdning,ikke interessant,ikke lærer noe,ingen opplysninger……. 

Hun har nok mest vondt i viljen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (14 timer siden):

Invaliditetsgrad er ikke det samme som uføregrad 😉 Medisinsk invaliditet brukes til å fastsette erstatning, for en rekke tilstander kan du ikke få 100%. Uføregrad handler om inntektsevne og bestemmes av NAV. 2 ulike ting altså. 
Hun begynte jo i 30% stilling hos optiker etter hun forlot snap i 2022, så ble hun sykemeldt derfra rett etter tilbakekomsten nå i vinter. 

Ah, okei 😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vel ikke kapasitet til både jobb og snap tenker jeg… Når man snapper så mye og så aktivt så kan jeg tenke meg det også går bort mye tid på å følge opp kommentarer og de hun velger å svare.

Og det ser ut til at det er Stine som gjør alt hjemme. Det reagerer jeg på. Hun bor med mannen sin, en myndig sønn, en som er snart myndig og en på barneskole. Men det er Stine som vasker, handler, lager middag, rydder, vasker klær, bretter sammen, sorterer og legger på plass.

Jeg hadde aldri funnet meg i at mannen min og de nå voksne døtrene våre ikke hadde bidratt, selv ikke da jeg ble syk og ble ufør (mannen min merket jeg begynte å slakke av på oppgaver hjemme da jeg ble ufør, men han fikk grei beskjed om at det er ikke pga jeg har et inderlig ønske om å være husmor ala 50-tallet at jeg er hjemme, men pga jeg har kreft. Vi er en familie der alle skal bidra for at det skal være levelig og bo her, for at vi skal ha middag hver dag…..ikke at jeg som er syk skal bruke alle kreftene og det overskuddet jeg har på å være fulltids husmor og dermed bli så sliten og få så mye smerter at jeg feks ikke klarer å gå meg en tur, møte ei venninne, lese ei bok, strikke osv…,,ting som gir meg glede og mening i livet pga de andre skulle slippe å gjøre noe nå som jeg er hjemme likevel)

Stine dokumenterer det meste, og de få gangene mannen lager middag så har han nesten blitt tiljublet. Hun rydder t.o,m rommet til yngste! Og for noen dager siden så erklærte hun at de eldste sønnene fra nå av fikk sortere undertøyet sitt selv etter at hun hadde lagt det sammen pga de brukte samme størrelse og hun såg ikke forskjell på hva som var hvem sitt. Dette er såpass gamle gutter at de burde ha vasket klær selv

Her har i alkefall jentene bidratt med husarbeid fra de var ganske små, såklart tilpasset etter alder. De har flyttet ut nå, og det skal jo sønnene til Stine etterhvert også. Hun gjør de en bjørnetjeneste ved å gjøre alt for de og ikke ruste de til å lage mat, vaske klær, hus osv når de flytter for seg selv

Og som med meg så er Stine hjemmeværende pga hun er ufør; for syk til å jobbe. Men det er som et 50-tallshjem der hun gjør absolutt alt hjemme. Og det er slitsomt og en lite takknemlig jobb, også for de som er frisk. Annenhver uke er de 5 stk hjemme; ikke rart vaskemaskin går i ett. Og med en haug med katter som går ut og inn så må gulv og møbler støvsuges ofte.

Jeg forstår ikke at hun ikke innser at hadde de hatt ei jevnere fordeling av husarbeid så hadde hun ikke vært like sliten og hun hadde hatt mindre smerter. Lagt fra seg litt snap så hadde hun kanskje også hatt overskudd til den 30% stillingen i den butikken. Ikke rart hun er sliten. Hun er ufør og sliter med smerter og utmattelse, og 3 voksne menn kommer til duk og dekket bord og slipper å bidra+en gutt i barneskolealder som skal følges opp. Og ift familien så kan de hvis de vil; noe de viste da de måtte steppe opp og bidra da hun ble liggende rett ut hver dag etter rettssaken + tiden etter. Da var hun nesten ikke på snap heller, så jeg betviler ikke at hun var utkjørt 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun liker å gjøre alt. Hun virker som en som vil ha kontroll. Hun har sagt Alex støvsuger og vasker gulv. Det hender han handler noe på hennes befaling. 
Nei, hun vil nok styre og stelle selv. Virker ikke som han ikke bidrar der hun vil. Han ordnet hylle til kremskapet hennes, strikkehylle. Hvem vet hvem som tømmer kattetoalettene? 
Mitt inntrykk er at han bidrar med alt hun lar og ønsker hans hjelp til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (På 27.8.2024 den 7.47):

Sett andre veien, at Stine hadde hatt akkurat samme sykdommer og skader om BV hadde gjennomført en omsorgsovertakelse.” som Ninaen skriver, er veldig relevant. Stine har opplyst at faren hennes har vært hennes et og alt, Hvis BV hadde satt Stine i fosterhjem, var det risiko for at hun ville blitt sendt til en annen kant av landet. Bort fra far, bror, øvrig familie, (tanter, onkler, kusine, fettere) skole, venner osv. Hvilke traumer ville ikke det ha gitt henne? Hadde det vært tilfelle, tror jeg også Stine gått til rettsak: “Barnevernet fjernet meg fra alle jeg kjente”. 

Viktig poeng du kommer m her og jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (1 time siden):

Hadde vel ikke kapasitet til både jobb og snap tenker jeg… Når man snapper så mye og så aktivt så kan jeg tenke meg det også går bort mye tid på å følge opp kommentarer og de hun velger å svare.

Og det ser ut til at det er Stine som gjør alt hjemme. Det reagerer jeg på. Hun bor med mannen sin, en myndig sønn, en som er snart myndig og en på barneskole. Men det er Stine som vasker, handler, lager middag, rydder, vasker klær, bretter sammen, sorterer og legger på plass.

Jeg hadde aldri funnet meg i at mannen min og de nå voksne døtrene våre ikke hadde bidratt, selv ikke da jeg ble syk og ble ufør (mannen min merket jeg begynte å slakke av på oppgaver hjemme da jeg ble ufør, men han fikk grei beskjed om at det er ikke pga jeg har et inderlig ønske om å være husmor ala 50-tallet at jeg er hjemme, men pga jeg har kreft. Vi er en familie der alle skal bidra for at det skal være levelig og bo her, for at vi skal ha middag hver dag…..ikke at jeg som er syk skal bruke alle kreftene og det overskuddet jeg har på å være fulltids husmor og dermed bli så sliten og få så mye smerter at jeg feks ikke klarer å gå meg en tur, møte ei venninne, lese ei bok, strikke osv…,,ting som gir meg glede og mening i livet pga de andre skulle slippe å gjøre noe nå som jeg er hjemme likevel)

Stine dokumenterer det meste, og de få gangene mannen lager middag så har han nesten blitt tiljublet. Hun rydder t.o,m rommet til yngste! Og for noen dager siden så erklærte hun at de eldste sønnene fra nå av fikk sortere undertøyet sitt selv etter at hun hadde lagt det sammen pga de brukte samme størrelse og hun såg ikke forskjell på hva som var hvem sitt. Dette er såpass gamle gutter at de burde ha vasket klær selv

Her har i alkefall jentene bidratt med husarbeid fra de var ganske små, såklart tilpasset etter alder. De har flyttet ut nå, og det skal jo sønnene til Stine etterhvert også. Hun gjør de en bjørnetjeneste ved å gjøre alt for de og ikke ruste de til å lage mat, vaske klær, hus osv når de flytter for seg selv

Og som med meg så er Stine hjemmeværende pga hun er ufør; for syk til å jobbe. Men det er som et 50-tallshjem der hun gjør absolutt alt hjemme. Og det er slitsomt og en lite takknemlig jobb, også for de som er frisk. Annenhver uke er de 5 stk hjemme; ikke rart vaskemaskin går i ett. Og med en haug med katter som går ut og inn så må gulv og møbler støvsuges ofte.

Jeg forstår ikke at hun ikke innser at hadde de hatt ei jevnere fordeling av husarbeid så hadde hun ikke vært like sliten og hun hadde hatt mindre smerter. Lagt fra seg litt snap så hadde hun kanskje også hatt overskudd til den 30% stillingen i den butikken. Ikke rart hun er sliten. Hun er ufør og sliter med smerter og utmattelse, og 3 voksne menn kommer til duk og dekket bord og slipper å bidra+en gutt i barneskolealder som skal følges opp. Og ift familien så kan de hvis de vil; noe de viste da de måtte steppe opp og bidra da hun ble liggende rett ut hver dag etter rettssaken + tiden etter. Da var hun nesten ikke på snap heller, så jeg betviler ikke at hun var utkjørt 

Dette er jeg helt sikker på er hennes eget valg!!!! Så dette styrer hun sjøl. Desuten,hva pokker skal hun snappe om da hvis andre bretter klær,handler og pakker ut varene?? Dessuten betviler jeg hun er så syk som hun vil ha det til. Ikke så syk at hun ikke klarer snappe ig dokumentere hver minste detalj ihvertfall. Mangler bare i dusj,på do og i senga,utenom dette er alt med på snap. Så igjen,aldri i verden er hun så dårlig som hun prøver fremstå. Det er kun»forverring»tilpasset f.eks sakkyndig rapport og tiden mot rettsaken 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eevie said:

Dette er jeg helt sikker på er hennes eget valg!!!! Så dette styrer hun sjøl. Desuten,hva pokker skal hun snappe om da hvis andre bretter klær,handler og pakker ut varene?? Dessuten betviler jeg hun er så syk som hun vil ha det til. Ikke så syk at hun ikke klarer snappe ig dokumentere hver minste detalj ihvertfall. Mangler bare i dusj,på do og i senga,utenom dette er alt med på snap. Så igjen,aldri i verden er hun så dårlig som hun prøver fremstå. Det er kun»forverring»tilpasset f.eks sakkyndig rapport og tiden mot rettsaken 

Hun snappet en gang fra dusjen😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetime i dag og snakk omsmerter,bl.a hodet. Da lurer jeg litt på om hun vil ha mere botox pga kun hodepine eller påfyll av botox fordi virkningen på rynker i panna er iferd med og utgå????? For botox kan virke lengre på selve smerten enn disse få ukene siden hun fikk botox ama. Hun som har poengtert hun ikke er fan av og fikse på utseende(da også botox)ble brått veldig(!!!) fokusert på virkningen det hadde på rynker i panna. Utseende viktigst vettu! Veldig overfladisk selv om hun prøver fremstå som det motsatte. Og ang husarbeid og»mangel»på hjelp fra de andre:dette er noe hun sjøl velger gjøre! Hva skal hun snappe om da hvis andre tar og henger opp klær,brette sammen klær,handle mat og da få med seg alt hun vil ha av smågodt og alt hun bare må teste smaken på ,rydde bort mat osv??? Og fra en dag der hun er så syk at hun ikke kan kjøre bil og sitter med den lidende mina,spretter hun inn bak rattet dagen etter m sminka på plass og kjører ivei! Folk m faktisk utmattelse,kroniske smerter og alle diagnoser hun mener hun har(joda hun har nok noen men ikke på langt nær så kraftig som hun vil ha det til)har ikke sånne hverdager der de går fra det ene ytterpunktet til og vips,klarer alt mulig på ett blunk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (10 minutter siden):

Hun snappet en gang fra dusjen😳

Herregud,helt utrolig😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...