Carmen67 Skrevet 22. august #15701 Del Skrevet 22. august Snublefot62 skrev (15 timer siden): Og de økte kostnadene går ut over andre forpliktelser kommunen har. Nå vet vel ingen av oss hvilke vilkår forsikringen de bruker har, og selv om man for eks er forsikret mot noe så kan forsikringsselskapet kreve regress dersom forsikringstaker har brutt vilkårene eller opptrådd grovt uaktsom. Så alt avhenger av hva dommen til slutt blir. Men kommunen vil risikere økt kostnader her uansett. Om kommunen taper på en eller annen måte, er det fordi de ikke har oppfylt forpliktelsene sine gjennom bv. Om Stine vinner denne saken og man har et snev av tillit til rettssystemet, er det bare rett og rimelig at Stine får erstatning uten å bli anklaget for at det går ut over andre innbyggere i den saksøkte kommunen. Mangt og meget kan sies om hennes oppførsel på snap, spleis og hele sulamitten, men dette argumentet ditt synes jeg er usaklig. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. august #15702 Del Skrevet 22. august Carmen67 skrev (3 timer siden): Om kommunen taper på en eller annen måte, er det fordi de ikke har oppfylt forpliktelsene sine gjennom bv. Om Stine vinner denne saken og man har et snev av tillit til rettssystemet, er det bare rett og rimelig at Stine får erstatning uten å bli anklaget for at det går ut over andre innbyggere i den saksøkte kommunen. Mangt og meget kan sies om hennes oppførsel på snap, spleis og hele sulamitten, men dette argumentet ditt synes jeg er usaklig. Ja jeg skal si meg enig der. Du har et poeng. Beklager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pus123 Skrevet 22. august #15703 Del Skrevet 22. august I retten skal hun ha blitt spurt hvordan hun kan være så søt og snill etter alt hun har vært gjennom? Det er vel ingen profesjonelle som stiller et sånt spørsmål?🤔 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 22. august #15704 Del Skrevet 22. august Pus123 skrev (23 minutter siden): I retten skal hun ha blitt spurt hvordan hun kan være så søt og snill etter alt hun har vært gjennom? Det er vel ingen profesjonelle som stiller et sånt spørsmål?🤔 haha, høres meget spesielt ut 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 22. august #15705 Del Skrevet 22. august Pus123 skrev (1 time siden): I retten skal hun ha blitt spurt hvordan hun kan være så søt og snill etter alt hun har vært gjennom? Det er vel ingen profesjonelle som stiller et sånt spørsmål?🤔 Det er ikke normalt nei. Og når er hun søt og snill mot andre enn seg selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 22. august #15706 Del Skrevet 22. august Pus123 skrev (1 time siden): I retten skal hun ha blitt spurt hvordan hun kan være så søt og snill etter alt hun har vært gjennom? Det er vel ingen profesjonelle som stiller et sånt spørsmål?🤔 Hæh?? Det høres merkelig ut. Hun har poengtert hun ikke kan snakke om hva som blir sagt der men akkurat den kommentaren(hvis d er sant)komme med😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 22. august #15707 Del Skrevet 22. august Eevie skrev (24 minutter siden): Hæh?? Det høres merkelig ut. Hun har poengtert hun ikke kan snakke om hva som blir sagt der men akkurat den kommentaren(hvis d er sant)komme med😅 Klart hun kan snakke om hva som blir sagt i retten. Aviser og tv er jo der og legger det ut. Mest redd hun blander korta tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 22. august #15708 Del Skrevet 22. august Ber til høyere makter at hu taper så hu må betale alle saksomkostnader sjøl. Da blir det nok slutt på alt av energidrikker, garn, klær, sminke osv 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 22. august #15709 Del Skrevet 22. august Hvem ankommer retten med en boks rosa energidrikk med rosa sugerør i en alder av 40? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 22. august #15710 Del Skrevet 22. august Miss.Wildfox skrev (16 minutter siden): Hvem ankommer retten med en boks rosa energidrikk med rosa sugerør i en alder av 40? Kunn Stine knutsen som for øvrig prøver å kle seg som en advokat...omg den dama 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 22. august #15711 Del Skrevet 22. august 12 hours ago, Cornett said: Hvor er far nå??? Han bor i samme bygda som Stine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 22. august #15712 Del Skrevet 22. august Hvis Stine skulle få fosterhjem, så ville hun risikere å miste faren også. En far som ifølge henne selv elsket så høyt. Hun kunne risikert (ifølge bv uttalselse i rettsaken) å bli flyttet til en familie på en annen kant i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 22. august #15713 Del Skrevet 22. august Har ikke Stine sagt at når moren døde så reiste hun til sykehuset for å prøve å riste liv i henne..? Hun har og del på fb at hun savnet moren og lagt ut bilder (som nå er sletta). Rart hun nå sier at hun reiste dit for å være sikker på at hun var død.. rart.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. august #15714 Del Skrevet 22. august Miss.Wildfox skrev (50 minutter siden): Hvem ankommer retten med en boks rosa energidrikk med rosa sugerør i en alder av 40? Dette er et perfekt arrangert skuespill. Kombinert med med spørsmålet om at hun er så "søt og snill". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 22. august #15715 Del Skrevet 22. august Carmen67 skrev (På 18.8.2024 den 18.13): Det pleier å ta ca 3-4 uker for en domsavsigelse etter en rettssak. Så utfallet kommer nok ikke før sept/okt. Jeg har vært med i veldig mange rettssaker og avgjørelsen tas som regel siste dag. Så skal dommer skrive den og den skal godkjennes og hun få den levert. Har aldri opplevd at det har gått mer enn en uke. Sist gikk det to uker men da var det røde dager inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 22. august #15716 Del Skrevet 22. august Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Dette er et perfekt arrangert skuespill. Kombinert med med spørsmålet om at hun er så "søt og snill". Hvem vil fremstille seg som regrediert ned til 13-årsalderen når det står om 3,3mill? Fatter ikke 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. august #15717 Del Skrevet 22. august Miss.Wildfox skrev (1 minutt siden): Hvem vil fremstille seg som regrediert ned til 13-årsalderen når det står om 3,3mill? Fatter ikke 🫣 Den som er avhengig av at andre ser det sviktede barnet og får medfølelse for det. Du hadde spilt mange roller du og for 3,3 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 22. august #15718 Del Skrevet 22. august Minipilla skrev (33 minutter siden): Jeg har vært med i veldig mange rettssaker og avgjørelsen tas som regel siste dag. Så skal dommer skrive den og den skal godkjennes og hun få den levert. Har aldri opplevd at det har gått mer enn en uke. Sist gikk det to uker men da var det røde dager inni der. Da praktiserer tingrettene ulikt. Jeg har enda til gode å oppleve en domsavsigelse innen ei uke etter avsluttende prosedyrer. De fleste dommere bruke 3-4 uker på å utferdige en dom med begrunnelse. Om avgjørelsen tas siste dag (kan godt være) har jeg aldri opplevd at dommeren har forkynt den før begrunnelsen er ferdig skriftlig. Det kan selvfølgelig være at kurantsaker går raskere, men denne rettssaken har stor prinsipiell betydning og jeg regner med at dag tre går til henvisninger til presedenser fra tidligere lignende saker. De veier tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 22. august #15719 Del Skrevet 22. august Carmen67 skrev (1 minutt siden): Da praktiserer tingrettene ulikt. Jeg har enda til gode å oppleve en domsavsigelse innen ei uke etter avsluttende prosedyrer. De fleste dommere bruke 3-4 uker på å utferdige en dom med begrunnelse. Om avgjørelsen tas siste dag (kan godt være) har jeg aldri opplevd at dommeren har forkynt den før begrunnelsen er ferdig skriftlig. Det kan selvfølgelig være at kurantsaker går raskere, men denne rettssaken har stor prinsipiell betydning og jeg regner med at dag tre går til henvisninger til presedenser fra tidligere lignende saker. De veier tungt! Godt mulig. Men her jeg er med er en storby og selv i saker som går over flere dager er dommer og meddommere enige om avgjørelsen før de går hjem siste dag. Så skrives det og så forkynnes det. Har ikke vært med på at det er gått en måned men kanskje på bygda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 22. august #15720 Del Skrevet 22. august Snublefot62 skrev (54 minutter siden): Den som er avhengig av at andre ser det sviktede barnet og får medfølelse for det. Du hadde spilt mange roller du og for 3,3 mill. At hun drikker energidrikk med sugerør som en og annen fjortis har vi jo sett i årevis på snap. Men rimelig spesielt å ankomme med en sånn i hånda til egen rettsak i hennes antrekk. Spesielt i kombinasjon med antrekket som skriker 60+ og gjerne vil ha brosja si festet på. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå