Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Snublefot62 said:

Når det gjelder diplomet så var det mer eller mindre en perfekt storm skapt av henne selv. Jeg har forståelse for at det selvfølgelig var flaut for henne, og kan ha empati med at hun dreit seg ut. Men samtidig klarer jeg ikke å legge fra meg at det var henne fortjent.

Den perfekte stormen var at hun over tid har gitt et bilde av at hun får spesialbehandling i helsevesenet, og nærmest hadde direktenummer til ulike leger og spesialister. Og når hun hadde timer, virker det som om hun fikk ekstra fin behandling i forhold til andre. Dronninga av brummundal kan ikke behandles som andre. Det var ganske synlig i alle tilfeller hun snappet fra et venterom, undersøkelse eller i helsetjenesten.

Når du der ble lagt inn for migrene var det for mange av oss følgere ganske påtatt skuespill som gjorde at hun nærmest ble prioritert fremfor andre i køen og fikk skikkelig spesialbehandling der hun låg. Hun tålte ikke taklyset så hun måtte ha enerom (på et overfylt sykehus), men kunne samtidig snappe i timesvis fra senga? Henger ikke på greip..

Så når hun da ble skrevet ut var det noen som sendte henne dette dimplomet. Det er ganske åpenbart at dimplomet er fake - men hun gikk rett på. Det var da ganske avslørende at hun faktisk tror på at hun blir behandlet spesielt. Hvilket menneske som ikke har svært egosentriske syn på seg selv tror på at en voksen person får diplom av et sykehus fordi hun har vært så flink - i sterk kontrast til de andre som bare låg der og var syke? Jeg skal ikke slenge ut diagnoser her nå, men det er ganske sterk indikasjon på en PF der alene.

Og når hun da blir avslørt så prøver hun å lyve. Det er flaut. Jeg skjønner det, men narrativet og situasjonen bygget hun opp til selv. Og hadde det ikke vært det diplomet der den gang så hadde det vært noe enda større senere.

Hun har flere ganger vært innlagt og alle gangene ligger hun i flere timer og snapper til følgerne sine. En gang kom hun i ambulanse dit om kvelden, hun hadde vondt i magen. Hun sendte masse snaps, det samme hver gang, må vise frem ledninger og slanger mens hun ivrig forteller. Neste dag sendte hun snapper fra badet sitt hvor hun fortalte at hun hadde hun blitt operert i magen, en meget “omfattende operasjon” i magen på natta. Så stod hun der i sykehustrusa(!)  på badet sitt og danset foran speilet. Hvem har tid og overskudd til å ligge på et sykehus når man er alvorlig syk å snappe, og hvis man har hatt en omfattende operasjon i magen klarer man å hoppe og sprette på badet noen timer senere og snappe videre? Det er så sykt, jeg har ikke ord. 

Endret av Polarpuma
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Hun har flere ganger vært innlagt og alle gangene ligger hun i flere timer og snapper til følgerne sine. En gang kom hun i ambulanse dit om kvelden, hun hadde vondt i maten. Hun sendte masse snaps, det samme hver gang, må vise frem ledninger og slanger mens hun ivrig forteller. Neste dag sendte hun snapper fra badet sitt hvor hun fortalte at hun hadde hun blitt operert i magen, en meget “omfattende operasjon” i magen på natta. Så stod hun der i sykehustrusa(!)  på badet sitt og danset foran speilet. Hvem har tid og overskudd til å ligge på et sykehus når man er alvorlig syk å snappe, og hvis man har hatt en omfattende operasjon i magen klarer man å hoppe og sprette på badet noen timer senere og snappe videre? Det er så sykt, jeg har ikke ord. 

Jeg har hatt bukspyttkjertel betennelse og var sengeliggende på sykehus i 1 uke i morfin rus og med veldig store smerter, kom meg såvidt på do. Andre gang måtte jeg fjerne galleblæren akutt. Hadde ikke hatt sjans til å stå på et bad og danse og snappe. 

Noen som vet hva hun ble operert for akutt den gangen?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sprettballen said:

Jeg har jobbet over 20 år ved et stort sykehus på flere forskjellige avdelinger og så med en gang at dette var falskt. Barneavdelingen har jeg ikke jobbet ved så hva praksisen er der og om de i det hele tatt sender ut slike diplomer vet jeg ikke. Så ja er helt utrolig at hun gikk fem på og kom med løgner etterpå. 

Jeg bare reagerer på måten det ble gjort på, men nå begynner jeg å forstå mer om hvorfor og hva avsender ville få frem.

Det ligger veldig mye bak her, som ikke må skrives om i offentlige forum. Hun er viden kjent i Brummundal og omegn, også før snap og barnevernsaken. Jeg tror det diplom pranket var ingenting i forhold til hva hun har gjort mot andre, for å si det sånn. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sprettballen said:

Jeg har hatt bukspyttkjertel betennelse og var sengeliggende på sykehus i 1 uke i morfin rus og med veldig store smerter, kom meg såvidt på do. Andre gang måtte jeg fjerne galleblæren akutt. Hadde ikke hatt sjans til å stå på et bad og danse og snappe. 

Noen som vet hva hun ble operert for akutt den gangen?

Det ble sagt forstoppelse. Hun spiser bare loff og godterier. Hun hadde ikke vært på do på noen dager. Antagelig har de bare tømt magen hennes og sendt henne hjem,

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snublefot62 said:

Nja, alle liker ikke å shoppe.

Men igjen så handler det om totalbildet. Det er kun han som jobber i familien (i det minste over tid) og hun er ufør. Ikke noe galt i det, men utfordringen ligger i det enorme forbruket hun viser frem til alle som gidder kombinert med klagingen over hvor dyrt ting er, hvor dyrt klær og utstyr til barnet er og sympatisanking for å få gaver tilsendt og kunder som kjøper alt det brukte hun selger.

Det henger ikke på greip. Hun har et forbruk langt over det de fleste hvor begge jobber klarer å ha. Daglige butikkturer for å handle søppelmat, nærmest daglige postleveringer fra Lager 57, Temu og Shein (og gudene vet hvor mange andre steder). Til seg selv, vel og merke. For når hun skal bruke penger på sko til sønnen så er det plutselig veldig dyrt.

Så kan en jo si at det går kun ut over hun og familien. Joda. Men hun publiserer det og da mener jeg en må og ha lov til å kommentere/ha en mening om det.

Samtidig så kan en da med rette stille spørsmål hvor pengene som hun samlet inn via Spleis tok veien....

Du har en stor rettsak foran deg, er ufør og en inntekt og shopper til den store gullmedalje hver dag. Det velter inn med pakker. Hvordan kan man ha råd til dette? Har selv hatt en rettsak, levde på vann og brød i flere år, fordi det var så dyrt med advokat. Jeg hadde god inntekt og lav husleie. Det er mye som skurrer med denne dama.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Du har en stor rettsak foran deg, er ufør og en inntekt og shopper til den store gullmedalje hver dag. Det velter inn med pakker. Hvordan kan man ha råd til dette? Har selv hatt en rettsak, levde på vann og brød i flere år, fordi det var så dyrt med advokat. Jeg hadde god inntekt og lav husleie. Det er mye som skurrer med denne dama.

Ja det er det virkelig. Jeg la merke til at hun kjøpte så fine perler og fulgte godt med på snap. Og hjelp for ett enormt lager hun har😳 og det er jo ikke bare en hobby hun har, det er perler, tegning, strikking, hekling og gud vet hva mer.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sprettballen skrev (34 minutter siden):

Jeg har hatt bukspyttkjertel betennelse og var sengeliggende på sykehus i 1 uke i morfin rus og med veldig store smerter, kom meg såvidt på do. Andre gang måtte jeg fjerne galleblæren akutt. Hadde ikke hatt sjans til å stå på et bad og danse og snappe. 

Noen som vet hva hun ble operert for akutt den gangen?

Ang helsa hennes så overdriver og lyver hun så det holder for hun er så avhengig av oppmerksomhet og medlidenhet osv fra andre,være i fokus er det viktigste. Alt fra «kjempestore operasjoner»til»hull i lunger»,og er såpass lite lur at hun ikke tenker på hun blir avslørt av snappene. Elsker drama og legger på så det høres enda mere dramatisk ut. Hun er på topp når hun kan snappe fra feks ambulanse eller sykehus,da lyser det av henne. Og rettsaken da. Hvordan blir hverdagen og hva  i all verden skal hun fylle tiden og livet og snappen m da?? Hun lever og ånder for dette og repeterer om igjen og om igjen samme reglene med samme lidende men akk så tapre mina. For når noen sier hun er så tapper osv se da koser hun seg. Så ja,hva skal hun finne på når saken er over?? Men at hun klarer og koke sammen noe dramatisk,det er helt sikkert. Samt fortsette kline på seg lag på lag med sminke og kremer,stappe i seg snop og Monster mens hun gjør STORT nummer av at hun har vitaminmangel og må ta b-d vitaminer! Hadde alle som tar vitaminer stosset og fremhevet en så»alvorlig»greie som henne,ja da hadde det blitt ugreit her i verden. Men nå vet folk flest at det og ha vitaminmangel er no big deal heldigvis. Jeg håper retten gjennomskuer henne,de har vel fått med seg at Stine’s foreldre motarbeidet bv samt hennes overdrevne skuespill. Hun ødelegger for de som virkelig har traumer og virkelig sliter fysisk og mentalt med sin oppførsel. Og hvis hun liker det når folk sier noe ala»å Stine,du er så sterk og tapper selv om du er så utmattet og syk»#bøyersegistøvet#fullavbeundring. Hun har plassert seg sjøl høyt opp på pidestallen m sine undersåtter rundt seg. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Du har en stor rettsak foran deg, er ufør og en inntekt og shopper til den store gullmedalje hver dag. Det velter inn med pakker. Hvordan kan man ha råd til dette? Har selv hatt en rettsak, levde på vann og brød i flere år, fordi det var så dyrt med advokat. Jeg hadde god inntekt og lav husleie. Det er mye som skurrer med denne dama.

Ettersom det er barnevernssak sp har hun mulig gratis advokat ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 minutter siden):

Ettersom det er barnevernssak sp har hun mulig gratis advokat ?

Strengt tatt er ikke dette en barnevernssak i tradisjonell forstand hvor man har mistet omsorg for barn, eller krever mer omsorg. Da vil man vel etter nye loven fra 2023 ha krav på å få dekket utgifter til advokat.

Men når man i voksen alder går til sak mot kommunen fordi en er uenig i håndteringen langt tilbake i tid så må en nok dekke utgiftene selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Orly said:

Ettersom det er barnevernssak sp har hun mulig gratis advokat ?

Ifølge henne selv, så nei. Hun har jo hatt flere Spleiser til opp mot 100.000 kr som skulle gå til advokat. Hun vil ikke vise følgerne hva pengene er gått til, kun en regning på en brøkdel av beløpet. Hun mener at det er urettferdig at hun skal betale advokat.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (3 timer siden):

Det ble sagt forstoppelse. Hun spiser bare loff og godterier. Hun hadde ikke vært på do på noen dager. Antagelig har de bare tømt magen hennes og sendt henne hjem,

Hun var forstoppet, hadde vist i dagene før at hun tok ulike avføringsmidler hjemme uten at det løste seg og det endte vel i magekramper og smerter. Det 'store inngrepet' var en tarmtømming i narkose. Og dagen etter var a' hemmatt og dytta i seg ostebriks og Monster 🤷‍♀️

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (5 timer siden):

Hvorfor eier de ikke sitt eget hus eller leilighet? To voksne mennesker i 40-årene burde absolutt klart å eie eget.

Mannen hadde hus tidligere, det måtte selges for å dekke spillegjeld. Av samme grunn får de sikkert ikke huslån, bilen deres er også leaset i navnet til svigermor og ikke dem selv.

Huset de bor i nå, leier de billig mot at de/ mannen har pusset det opp for utleier.

Drømmehuset/ luftslottet skal de kjøpe for de millionene hun forventer å få i erstatning 🤦‍♀️ 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Mannen hadde hus tidligere, det måtte selges for å dekke spillegjeld. Av samme grunn får de sikkert ikke huslån, bilen deres er også leaset i navnet til svigermor og ikke dem selv.

Huset de bor i nå, leier de billig mot at de/ mannen har pusset det opp for utleier.

Drømmehuset/ luftslottet skal de kjøpe for de millionene hun forventer å få i erstatning 🤦‍♀️ 

 

Faren hennes er vel med på og betale advokaten,får ikke fri rettshjelp. Hun kan ihvertfall utnevnes til norgesmester i og legge ansiktet i den innøvde ,lidende og alvorlige minen hvor hun senker stemmen og så forteller åssen ting påvirket henne eller noe i forbindelse med rettsak eller behandlinger(som det virker som leger gir ut i hytt og pine etter hennes overbevisende tale om at det og det virker ikke for feks migrene osv og må prøve nye ting!)…..for så og slå over uten forvarsel til og bable ivei om perler,klær hun har sett og vil bestille,sminke,strikking osv. Så fra dyster og drama og stakkars meg til skikkelig euforisk og hyper på ett sekund. Hvem fader klarer og snu sånn og det uten en tåre hvis virkeligheten er sånn hun gjerne vil ha det til?Og ja,det drømmehuset er nok kun  en uoppnålig drøm der hun regner m million utbetaling fra kommunen så de kan kjøpe det huset m hobbyrom,og gudene vet hva alt annet det skal inneholde. Hva skjer med henne da hvis utbetalingen blir mye mye mindre? Hvordan få drømmehuset da?? For denne saken er ikke sånn hun fremstiller den,men er nesten så huskjøpet ene og alene er årsaken til kjøre saken videre. Samt at hun utnevner seg sjæl som den eneste reddende engel som skal på Stortinget og som skal hjelpe andre. Tror ikke det er veldig lurt og hørepå/få «hjelp»fra selvutnevnte orakel Stine. Hun som og skulle redde lokale gartner’n,som solgte smykker uten hell,hun som legger ut om hudpleie,kremer og sminke men som ikke har verdens beste hud,som påstår hun ikke har til overs for folk som fikser på ansikt osv men som stadig viste frem panna si etter botox injeksjoner sååååå gira på glattere panne,som påstår hun ikke bryr seg om vekta og størrelser på klær,men passer på og fortelle hvilken størrelse hun bruker mens hun filmer seg sjøl fra alle vinkler…

Endret av Eevie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sprettballen skrev (4 timer siden):

Jeg har hatt bukspyttkjertel betennelse og var sengeliggende på sykehus i 1 uke i morfin rus og med veldig store smerter, kom meg såvidt på do. Andre gang måtte jeg fjerne galleblæren akutt. Hadde ikke hatt sjans til å stå på et bad og danse og snappe. 

Noen som vet hva hun ble operert for akutt den gangen?

Ikke en dritt tenker jeg. Hun hadde hatt forstoppelse så fikk klyster tenker jeg 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (5 timer siden):

Jeg har jobbet over 20 år ved et stort sykehus på flere forskjellige avdelinger og så med en gang at dette var falskt. Barneavdelingen har jeg ikke jobbet ved så hva praksisen er der og om de i det hele tatt sender ut slike diplomer vet jeg ikke. Så ja er helt utrolig at hun gikk fem på og kom med løgner etterpå. 

Jeg bare reagerer på måten det ble gjort på, men nå begynner jeg å forstå mer om hvorfor og hva avsender ville få frem.

Diplomet var bare en manifestasjon av narrativet Stine la ut gjennom flere uker. Det toppet seg ved sykehusinnleggelsen der hun i tillegg kom med påstander om at de ansatte på avd gav henne gaver og spesialbehandling fordi de var følgere av snapen hennes. 
Slik forskjellsbehandling er det ingen profesjonelle ansatte som tillater seg å praktisere overfor sine pasienter. Det er grovt uprofesjonelt og brudd på arbeidsinstrukser og var Stines usanne «outing» av ansatte på sykehuset som i verste fall kunne endt med advarsler til uskyldige ansatte på avd der hun var pasient. 
Hun spilte et høyt spill med å gå live fra sykehuset og diplomgate var til hennes eget beste. Hun fikk den sårt tiltrengte pausen fra some som hun trengte. At hun nå er tilbake i samme stil med en ny økende kurve mot en ny smell, er det ingen tvil om. 
Dette diplomet var en åpenbar prank fullt av hint slik at Stine skulle forstå at det ikke var ekte. «Stine Kuntsen» som et eksempel. 
At hun svelget det med søkk og snøre tror jeg ikke engang avsender hadde regnet med skulle skje. 
Diplomet blir framstilt i ettertid som mye mer ondskapsfullt enn det jeg tror avsender mente. 
 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (7 timer siden):

Rettssak starter tirsdag 20.08. Det er satt av 4 dager.

Det pleier å ta ca 3-4 uker for en domsavsigelse etter en rettssak. Så utfallet kommer nok ikke før sept/okt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (3 timer siden):

Ettersom det er barnevernssak sp har hun mulig gratis advokat ?

Hun nevnte i en snap for litt siden at hun har en nedbetalingsavtale med advokaten sin. De regner nok med seier og at den tapende motparten må betale saksomkostninger. 
De spiller et høyt spill og jeg håper advokaten hennes virkelig tror de vinner frem, ellers kommer det til å bli mange år med nedbetaling. Taper Stine må hun regne med å dekke motpartens saksomkostninger også. Kommunen er dekket av en forsikring og de advokatene ligger ikke lavt på timesatsene sine….

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer oppriktig på hva hun vil gjøre dersom hun taper denne saken. Hvordan hun vil reagere og takle det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer oppriktig på hva hun vil gjøre dersom hun taper denne saken. Hvordan hun vil reagere og takle det. 

I all ydmykhet kommer hun nok ikke til å motsette seg en Spleis om en av følgerne hennes drar det i gang. Hun har nok av naive som tror på alt hun sier. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 minutter siden):

I all ydmykhet kommer hun nok ikke til å motsette seg en Spleis om en av følgerne hennes drar det i gang. Hun har nok av naive som tror på alt hun sier. 

😂»i all ydmykhet…»😅Yepp,det er en gjeng naive som følger henne. Samtidig tror jg ikke på hun får alle meldinger hun legger ut fra «åhhhhh alle fine følgere»denne gangen heller. Enkelt og lage falske og legge ut sjæl. Og hun legger aldri ut meldinger der det stilles kritiske spørsmål eller kommentarer om rælet hun bestiller fra Temu! Nåde den som kritiserer Temu. Men nå er det visst»ai love taise»for alle penga-bokstavlig talt😅💸

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...